Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan maar haal even alles door elkaar, ik denk dat we op Overmars (puur als TD even los van z'n vertrekreden) na niet rouwig hoeven te zijn over de rest van de vertrekkers die jij noemt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Degenen die wel in de slangenkuil zijn gestapt zijn er allemaal uitgebonjourd of beschadigd uitgekomen. Nu zitten er een Duitse ex-scout, hockey-bobo en domme doos aan het roer. Exit Bogarde, van der Sar, Overmars, Reiziger, Jonk, Bergkamp en Heitinga.
Ik ga hier maar niet op in. Bedje toe. Tot morgen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan maar haal even alles door elkaar, ik denk dat we op Overmars (puur als TD even los van z'n vertrekreden) na niet rouwig hoeven te zijn over de rest van de vertrekkers die jij noemt.
Dat had je beter niet kunnen doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:47 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet of ik hier wel op in moet gaan
Wijn uit een pak is voor proleten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het probleem met wijn in dozen, je weet nooit hoeveel er nog in zit.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:17 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Simons kwam net als Messi van de flanken
Vind je? Qua typecasting denk ik dat ie er in Amsterdam prima bijpastquote:
Loopt nog genoeg uit de jeugd he. En komen er dit jaar weer een paar door.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
De jeugdopleiding kan je ook wel opdoeken, alles kopen ze tegenwoordig voor vele miljoenen.
https://www.ad.nl/transfe(...)al-antwerp~a749766a/
Ja, maar zolang ze kiezen om dure aankopen te doen dan moet je die ook opstellen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Loopt nog genoeg uit de jeugd he. En komen er dit jaar weer een paar door.
Of gewoon weer verkopen komend jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, maar zolang ze kiezen om dure aankopen te doen dan moet je die ook opstellen.
Als 3 van je belangrijkste spelers vertrekken en je verkoopt voor een dikke miljoen euro, dan mag je best je selectie flink versterken vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
De jeugdopleiding kan je ook wel opdoeken, alles kopen ze tegenwoordig voor vele miljoenen.
https://www.ad.nl/transfe(...)al-antwerp~a749766a/
79 miljoen geïnvesteerd, dan mag je toch wel kampioen worden. Alhoewel het vorig jaar met ruim 100 miljoen ook niet lukte.
Die ging toch naar ManU?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
Keeper nummer vijf dient zich aan.
https://www.soccernews.nl(...)als-vervanger-rulli/
Ja maar dan ben je wederom verplicht om kampioen te worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als 3 van je belangrijkste spelers vertrekken en je verkoopt voor een dikke miljoen euro, dan mag je best je selectie flink versterken vind ik.
Welkom bij Ajaxquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je wederom verplicht om kampioen te worden.
Goede zet als hij komt. Goede keeper. Maar dat moet je er ook gewoon 2 laten vertrekken.quote:
Er.Komt.Niemand.Meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wie is de volgende speler die komt? Of is het nu klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |