Van de 27 selectiespelers toch 12 uit de eigen opleiding (incl. Gorter, vd Boomen en Bergwijn).quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom voelt het alsof de Ajax-selectie ineens een groot vreemdelingenlegioen is?
Heet je Marco? Ik voel dat niet zo maar het is denk ik meer omdat er in 1 keer een hele slok aan nieuwe spelers komt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom voelt het alsof de Ajax-selectie ineens een groot vreemdelingenlegioen is?
Waarschijnlijk dat laatste.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heet je Marco? Ik voel dat niet zo maar het is denk ik meer omdat er in 1 keer een hele slok aan nieuwe spelers komt.
Dit ja, je kan hier niet tegen opleiden plus dat je zelfs in je opleiding buitenlanders hebt zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 3 veel voor één lichting. Anderhalf is het streven. Verder is scouting meestal over de grens.
Het probleem is ook een beetje dat Sven voor 2 seizoenen aan spelers moet halen omdat de aankopen van vorig seizoen geen van allen voldoen, gelukkig is daar alweer wat van opgeruimd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat laatste.
En het is ook een illusie dat die puin meteen is opgeruimd. Ik heb het idee dat sommigen er in blijven volharden dat dat zomaar kan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem is ook een beetje dat Sven voor 2 seizoenen aan spelers moet halen omdat de aankopen van vorig seizoen geen van allen voldoen, gelukkig is daar alweer wat van opgeruimd.
Is al vanaf Lerby en Arnesen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, je kan hier niet tegen opleiden plus dat je zelfs in je opleiding buitenlanders hebt zitten.
Toch is Mislintat goed op weg met opruimen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En het is ook een illusie dat die puin meteen is opgeruimd. Ik heb het idee dat sommigen er in blijven volharden dat dat zomaar kan.
Ja, natuurlijk. Het A-elftal is bijna weer goed verzorgd, maar je zal zien dat het in de breedte op een houtje bijten kán worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch is Mislintat goed op weg met opruimen.
Vaak kies je bewust voor een tussenjaar. Maar momenteel komt er veel negatiefs samen. En San Marco wordt belachelijk gemaakt, want oh wee de vinger op de zere plek.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En het is ook een illusie dat die puin meteen is opgeruimd. Ik heb het idee dat sommigen er in blijven volharden dat dat zomaar kan.
Wat heb je aan een sterke breedte zonder een gezonde basis?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het A-elftal is bijna weer goed verzorgd, maar je zal zien dat het in de breedte op een houtje bijten kán worden.
Al weten we natuurlijk niet wat er de komende 10 dagen op de transfermarkt gebeurt.
Omdat onze niet-vreemdelingen het al tijden massaal laten afweten (Klaassen, Taylor, Rensch, Wijndal, Brobbey, Bergwijn, Berghuis). Hopelijk dat een aantal daarvan beter zullen gaan presteren nu er meer concurrentie is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Omdat we binnen 3 weken een totaal andere basiselftal hebben.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was een bizar opportunistische analyse van Van Basten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vaak kies je bewust voor een tussenjaar. Maar momenteel komt er veel negatiefs samen. En San Marco wordt belachelijk gemaakt, want oh wee de vinger op de zere plek.
Dat zeiden ze over zoveel dingen van hem die jaren later pas werden omarmd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was een bizar opportunistische analyse van Van Basten.
Het sloeg gewoon nergens op maar uiteraard goed voor de clicks want er kijkt behalve @tong80 niemand naar die shitshow.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het was een bizar opportunistische analyse van Van Basten.
Hoef je mij niet te vertellen. Begin dit jaar zat ik in een kamertje met hem bij Ziggo Sport en gaf ik hem groot gelijk over Antony.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze over zoveel dingen van hem die jaren later pas werden omarmd.
Er zat wel zeker een kern in zijn verhaal die klopte. Alleen ging hij zo ver doorquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
Marco van Basten nog steeds serieus nemen.
We leven in 2023
Marco van Basten heeft in een open brief FIFA-voorzitter Gianni Infantino opgeroepen actie te ondernemen tegen het toenemende spelbederf en wangedrag in wedstrijden. Als 'bezorgde voetbalman' oppert hij twee maatregelen, die volgens hem niet ingewikkeld en direct toepasbaar zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
Marco van Basten nog steeds serieus nemen.
We leven in 2023
Je moet tegenwoordig wel polariseren. Anders word je niet gehoord.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zat wel zeker een kern in zijn verhaal die klopte. Alleen ging hij zo ver door
Vergeet Klaasweetalles en PSVCL niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het sloeg gewoon nergens op maar uiteraard goed voor de clicks want er kijkt behalve @:tong80 niemand naar die shitshow.
Simons kwam net als Messi van de flankenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet relevant zijn? Je vraagt om een nummer 10 die topscorer is geweest?
Maar goed aangezien dat niet goed genoeg voor je is Simons speelde ook voornamelijk op 10 en werd topscorer. Nu terug naar je hok.
Gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat we binnen 3 weken een totaal andere basiselftal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |