Nee hoor dat hoeft nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja.
Maar moet ik ze dan hier gaan posten ofzo
Goedemorgen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat de afgelopen tijd elk berichtje hier minimaal één smiley bevat
[ afbeelding ]
Die je kunt bevoelen met je voelsprieten!quote:
Mijn voelsprieten voelen situaties/personen aan , geen tettenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die je kunt bevoelen met je voelsprieten!
Goedemorgen dames en heren, honden en poezen.
Ja, wat is daar nou het praktisch nut van?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn voelsprieten voelen situaties/personen aan , geen tetten
Is haske hendigquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou het praktisch nut van?
Is het niet heel pijnlijk?quote:
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jouquote:
Dan is het goed.quote:
Eerder voor de Tovergieter, maar goed.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jou
Oh zo doet geen pijn neequote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jou
Nee , die mis ik ook welquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat loopt ook niet zo meer sinds Nine weg is.
Wie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik mis hem ook! Waren meestal wel grappige plaatjes en opmerkingen (ik zag hem met name in het first dates topic). Dacht dat hij tijdelijk afwezig zou zijn ivm het overlijden van zn moeder, maar hij is nooit meer terug gekomenquote:
Ja zijn moeder is vorig jaar overleden en ik kan me voorstellen dat dat heel veel met je doet waardoor FOK! totaal niet belangrijk meer is. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder er niet meer is en alleen die gedachte al maakt me soms verdrietigquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik mis hem ook! Waren meestal wel grappige plaatjes en opmerkingen (ik zag hem met name in het first dates topic). Dacht dat hij tijdelijk afwezig zou zijn ivm het overlijden van zn moeder, maar hij is nooit meer terug gekomen
Ja, ik moet er ook niet aan denken, vind soms dat ouder worden maar lastig. Maar inderdaad, vooral de huidige tijden koesteren en niet teveel in de toekomst leven.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is vorig jaar overleden en ik kan me voorstellen dat dat heel veel met je doet waardoor FOK! totaal niet belangrijk meer is. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder er niet meer is en alleen die gedachte al maakt me soms verdrietig![]()
Maar voorlopig is ze er nog en koester ik dat![]()
Kan maar zo zijn dat Nine nooit meer terugkomt .. maar hij wordt gemist , dat sowieso
Als dagboek?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken, vind soms dat ouder worden maar lastig. Maar inderdaad, vooral de huidige tijden koesteren en niet teveel in de toekomst leven.
Haha ik gebruik Fok! soms als dagboek, dus denk dat ik wel zou blijven komen, tot iedereen me op negeren heeft gezet
Scherp opgemerkt zo op de maandagochtend.quote:
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat de afgelopen tijd elk berichtje hier minimaal één smiley bevat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)![]()
![]()
Vind altijd wat extra's meegeven aan getypte tekst![]()
![]()
en
Waarom steeds zo boze, Mode(us)?quote:
Ja, ik ben er ook dol opquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)![]()
![]()
Vind altijd wat extra's meegeven aan getypte tekst![]()
![]()
en
Wil jij niet de nieuwe tettenkoning worden?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet doorgenomen? Plus volgens mij heb ik jou daar ook 'wel eens 'zien reagerenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wil jij niet de nieuwe tettenkoning worden?
Ik reageer daar altijd als ik word getagged.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet doorgenomen? Plus volgens mij heb ik jou daar ook 'wel eens 'zien reageren
Oh ja ! @Nine deed dat altijdquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik reageer daar altijd als ik word getagged.Modus mag van mij de nieuwe tettenkoning worden. Zowel daar als hier.
Doet ie nog steeds!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja ! @:Nine deed dat altijd![]()
Volgens mij heeft @:Modus een grote bijdrage geleverd aan het tettentopic destijds
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak in dat topic gekeken
Nee laat maar ik hou niet van veranderingenquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ff snel aanpassen naar minder posts per pagina.
Zoals dit: SEX / [SEX SC #2568] |:) - topic
Dan wil je ze niet graag genoeg zienquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee laat maar ik hou niet van veranderingen![]()
Zit wat inquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan wil je ze niet graag genoeg zien![]()
Modus doet dat prima. Lekker tetjes kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja ! @:Nine deed dat altijd![]()
Volgens mij heeft @:Modus een grote bijdrage geleverd aan het tettentopic destijds
En postenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Modus doet dat prima. Lekker tetjes kijken.
Ik post nooit. Misschien hier af en toe wat tetten en billen. Schijnbaar ben ik een tetten profiteur.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik post nooit. Misschien hier af en toe wat tetten en billen. Schijnbaar ben ik een tetten profiteur.
Ik hoop het.quote:
Tetten profiteurs zijn ook belangrijk!quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik post nooit. Misschien hier af en toe wat tetten en billen. Schijnbaar ben ik een tetten profiteur.
Wilde het eerst tettenlurker noemen, maar dat klinkt gek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tetten profiteurs zijn ook belangrijk!dat is toch zeker waar @:Modus het voor doet?
Mallerd.quote:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wilde het eerst tettenlurker noemen, maar dat klinkt gek.
Denk het wel. Modus komt over als een tettenliefhebber.
[..]
Mallerd.
Nooit als het over tetten, billen en poes gaat.quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:37 schreef Modus het volgende:
Jullie weten dat je mentionalerts uit kan zetten he![]()
Ik ben niet zo populair dat ik die optie nodig heb. Snap natuurlijk wel dat jij er gebruik van maakt, populaire jongenquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:37 schreef Modus het volgende:
quote:Op maandag 21 augustus 2023 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo populair dat ik die optie nodig heb. Snap natuurlijk wel dat jij er gebruik van maakt, populaire jongen
Waarom zou ikquote:Op maandag 21 augustus 2023 15:37 schreef Modus het volgende:
Ik bedoel ik zie mezelf wel eens gementioned worden, hier bv. Maar daar krijg ik dus geen alert voor. Just sayingquote:
Prima toch ?quote:Op maandag 21 augustus 2023 16:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik bedoel ik zie mezelf wel eens gementioned worden, hier bv. Maar daar krijg ik dus geen alert voor. Just saying
Zeker maar dan heeft mij mentionen dus ook niet zoveel zinquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Prima toch ?
Tis maar net waar je voor kiest
Dat bepaal ik zelf wel @Modusquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker maar dan heeft mij mentionen dus ook niet zoveel zin![]()
Wat @MizzezAmy zegt dusquote:Op maandag 21 augustus 2023 16:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeker maar dan heeft mij mentionen dus ook niet zoveel zin![]()
Leuk, geniet ervan!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef Puzzie het volgende:
Vanavond logeren bij kleindochter en morgen samen op de fiets weer naar huis
Leuk!quote:Op maandag 21 augustus 2023 17:36 schreef Puzzie het volgende:
Vanavond logeren bij kleindochter en morgen samen op de fiets weer naar huis
Dit dus. Wil graag op de eerste rij zitten.quote:
Deed ik die dan?quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen oneerbare voorstellen Lord!
EIN-DE-LIJK heb je mijn strategie doorquote:Op maandag 21 augustus 2023 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel @:Modus![]()
Maar goed om te weten, als we antwoord willen moeten we je dus DM-en
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:35 schreef Sally het volgende:
middaaaââhaagggg.
Oef.. dat valt niet mee vandaagop gang komen
Ik heb al zeker 10 keer in een gang gestaan vandaag.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemiddag!
Was zeker lastig op gang komen, of eigenlijk ben ik nog steeds niet op gang gekomen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
[..]
Ik heb al zeker 10 keer in een gang gestaan vandaag.
LoL doet wel vaker z'n lolbroek aan denk ikquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
LoL doet wel vaker z'n lolbroek aan denk ik
(jaja, ik ga al)
Nou nee, zo ben ik altijd eh.quote:
De LoL broek van de SEXSCquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou nee, zo ben ik altijd eh.
Zo zie ik mij niet nee.quote:
Goed gevondenquote:
Ik ben een Fok clown geworden.quote:
Dat ben ik ook in DTS. Ze vinden me een leuke aanwinstquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben een Fok clown geworden.![]()
Germquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ben een Fok clown geworden.![]()
Jouw grappen zijn ook zeer intelligentquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn ook zeer intelligent
Oh ja, de leuke aanwinst voor het team.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 18:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ben ik ook in DTS. Ze vinden me een leuke aanwinst
Jawel, de naamgrap is goed zichtbaar.quote:
Ik overleef het wel. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Volgens een bekende clown dan.quote:
Ahhhquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, de leuke aanwinst voor het team.
[..]
Jawel, de naamgrap is goed zichtbaar.
[..]
Ik overleef het wel. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Volgens een bekende clown dan.
Waar zou Fok zijn zonder jouw intelligente opmerkingen?quote:
Die blijft voor de caravan deur staan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zie je Bassie staan, komt de Belastingdienst eraan!
Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol rassenha- oh wacht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die blijft voor de caravan deur staan.
Scheelt dat Bassie niet op Fok zit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol rassenha- oh wacht.
Oehhhquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waar zou Fok zijn zonder jouw intelligente opmerkingen?
quote:
Je leert het vanzelf haha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehhhik denk dat er meer users zijn die niet eens doorhebben wanneer ik een grap maak
![]()
Is mijn ervaring![]()
Jullie iig wel
Jatogquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]![]()
Ik heb muh sgool wel afgemaakd.
Ik zie dat als een complimentquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je leert het vanzelf haha.
Bij julliequote:
quote:
Met die bril zie je dat toch nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Stiggie bloost onder helm
Stick figure waving stickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Stick figure waving stickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je kan als vrouw ook staand plassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Zouden jullie ook doen als je er 1 had, naast tegen een boom plassen
Je kan als vrouw ook mikken, met een beetje goede wilquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook staand plassen![]()
Of het een boom raakt is een tweede
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook mikken, met een beetje goede wil![]()
I know... weet ik uit ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat moet je wel oefenen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Heel dichtbij gaan staan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan als vrouw ook staand plassen![]()
Of het een boom raakt is een tweede
Vrouwen kunnen best goed op afstand iets rakenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel dichtbij gaan staan?
Maar daar is weinig aanleiding toe natuurlijk, dus waarom zouden zequote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
I know... weet ik uit ervaring
Maar dat moet je wel oefenen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen best goed op afstand iets raken
Ik zal mijn mond maar houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar daar is weinig aanleiding toe natuurlijk, dus waarom zouden ze
Uitzonderingen daargelaten natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Uitzonderingen daargaleten natuurlijkIk zeg nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit topic wordt door meer mensen gelezen , ook mensen waar ik niet zo goed mee kan ,of waar ik zelfs gezeik mee heb![]()
![]()
Wat op zich ook wel weer vermakelijk is
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jij redt je welquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg niets![]()
Dit topic wordt door meer mensen gelezen , ook mensen waar ik niet zo goed mee kan ,of waar ik zelfs gezeik mee heb![]()
![]()
Wat op zich ook wel weer vermakelijk is
Het is soms bijna lachwekkend en sommige dingen moet je maar zien als een compliment of afgunstquote:
Ergens verwachtte ik nu de "Ik zal jou eens pakken" van Stiggyquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is soms bijna lachwekkend en sommige dingen moet je maar zien als een compliment of afgunst![]()
Wat dat betreft heb ik een hoop schijt , maar er zijn mensen die alles proberen om je ergens op te pakken , vooral in andere topics
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens verwachtte ik nu de "Ik zal jou eens pakken" van Stiggy
Verder zou ik me er ook niet teveel van aantrekken, er zijn belangrijker dingen.
Zal jou eens aantrekkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verder zou ik me er ook niet teveel van aantrekken, er zijn belangrijker dingen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is soms bijna lachwekkend en sommige dingen moet je maar zien als een compliment of afgunst![]()
Wat dat betreft heb ik een hoop schijt , maar er zijn mensen die alles proberen om je ergens op te pakken , vooral in andere topics
Zal jou eens belangrijk...quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook van dat soort kunst gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha het piemelbos in B&B vol liefde. Lijkt me ook wel iets wat @:Puzzie kan waarderen, ik vind het zelf ook wel leuk
Leuk uitje voor jullie, als jullie nog een verre reis gaan makenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ook van dat soort kunst gemaakt
Een vriend van mij zat bij Debbie in het vliegtuig vorige weekquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk uitje voor jullie, als jullie nog een verre reis gaan maken
Staan alleen maar ehhh... bomen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee okay dat is ook weer zo![]()
Maar het is wel mooi
Ik vraag me af of ik ze zou herkennen als ik er bij in het vliegtuig zou zitten, denk het eigenlijk niet, tenzij iemand het tegen me zegt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een vriend van mij zat bij Debbie in het vliegtuig vorige week![]()
Zag ik op insta..
Hele grote en wat kleinerequote:
Hij vliegt vaak op en neer naar Spanje , hij volgt het programma overduidelijk zelf ook , en had ook een foto met haar gepostquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik ze zou herkennen als ik er bij in het vliegtuig zou zitten, denk het eigenlijk niet, tenzij iemand het tegen me zegt.
quote:
*aai over bolletje geeft...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanmiddag weer naar de tandarts. Weet nu welke kies pijn doet als ik erop druk. Ik hoop dat het meevalt maar vrees voor het ergste
Dit valt dan nog best meequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou zo van kunst wat de grenzen opzoekt
Absoluut , maar bij kunst gaat het ook vooral om het verhaal bij het werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Absoluut , maar bij kunst gaat het ook vooral om het verhaal bij het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PiemellampjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en grote gipspiemels
Is jouw moeder toevallig niet diegene die de Wall Of Dicks gemaakt had![]()
Nee maar dat had maar zo gekundquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Piemellampjesen grote gipspiemels
Is jouw moeder toevallig niet diegene die de Wall Of Dicks gemaakt had
Ze hangen niet bij haar in de woonkamer, maar het is wel bij exposities te zien geweestquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon gezellig aan de muur in de hal bij binnenkomst![]()
En hoe gaat die er ongeveer uit zienquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hangen niet bij haar in de woonkamer, maar het is wel bij exposities te zien geweest![]()
Daarnaast is ze ook edelsmid . Ik wil wel graag zo'n heilige chick met piemels van haar kopen , omdat ik het mooi vindMaar wat ik nog liever wil is dat ze speciaal een ring voor mij maakt , en dat gaat ze ook doen.
Leuk gedaanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een muur van bipsen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een muur van bipsen
[ afbeelding ]
Grootquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:25 schreef Modus het volgende:
[..]
En hoe gaat die er ongeveer uit zien
Leuk leuk. Mooi aandenken voor later is dat natuurlijk.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Groot![]()
En met een mooie grote steen , maar daar gaan we nog voor op zoek , je kan veel op internet vinden maar je moet stenen echt zien , niet via internet.
Voor corona deden we ook vaak samen workshops .. erg leuk
Nou we doen veel samen , en ik heb het hele piemelproces van begin tot einde meegemaakt , haar met ' raad en daad' bijgestaan in de figuurlijke zin uiteraardquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Leuk leuk. Mooi aandenken voor later is dat natuurlijk.
workshops [ afbeelding ]![]()
Samen piemels gipsen
Wat is het idee achter al die penissenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou we doen veel samen , en ik heb het hele piemelproces van begin tot einde meegemaakt , haar met ' raad en daad' bijgestaan in de figuurlijke zin uiteraard![]()
Ik heb al jaren de droom om de kunstacademie te doen maar dat is veel te duur , vooral in NL , maar we delen de liefde voor kunst en zijn allebei creatief .
Je haalt nu alleen de piemels aan , maar er is meer te zien op de foto's die ik posttequote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat is het idee achter al die penissenOf moet iedereen dat zelf interpreteren
Ja ik zag uiteraard ook de handen, de religiesymbolen. Het tegenstrijdige.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je haalt nu alleen de piemels aan , maar er is meer te zien op de foto's die ik postte![]()
En misschien zie je dan ook een diepere betekenis als je bedenkt Brabant/Katholiek / tegenstellingen
Overal heilige huisjes/kapelletjes met Maria ... en dan een paar huizen verderop dikke sexclubs en hoerengedoe
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een muur van bipsen
[ afbeelding ]
Nee, maar wel de hypocrisie en tegenstrijdigheid van het geloof waar iedereen volgens mij wel mee te maken krijgtquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik zag uiteraard ook de handen, de religiesymbolen. Het tegenstrijdige.
Is dat iets uit haar leven?
Ik niet echt, denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, maar wel de hypocrisie en tegenstrijdigheid van het geloof waar iedereen volgens mij wel mee te maken krijgt
Of je nou wel of niet geloofd : alles heeft daar wel een link mee
Mee eens.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee, maar wel de hypocrisie en tegenstrijdigheid van het geloof waar iedereen volgens mij wel mee te maken krijgt
Of je nou wel of niet geloofd : alles heeft daar wel een link mee
Kerst /Pasen om maar wat 'kleine' voorbeeldjes te noemenquote:
Oh zo. Hmja, zou kunnen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kerst /Pasen om maar wat 'kleine' voorbeeldjes te noemen
Je kan je afvragen in hoeverre dat tegenwoordig nog een religieus iets is, voor de meerderheid dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo of je nou wil of niet
Leuk dat mensen dan vrije dagen hebben maar voor mij is het wel ieder jaar een reminder aan iets waar ik moeite mee hebquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan je afvragen in hoeverre dat tegenwoordig nog een religieus iets is, voor de meerderheid dan.
Ook nog een specifieke feestdag?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk dat mensen dan vrije dagen hebben maar voor mij is het wel ieder jaar een reminder aan iets waar ik moeite mee heb
Ik heb liever gewoon meer vrij invulbare vrije dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk dat mensen dan vrije dagen hebben maar voor mij is het wel ieder jaar een reminder aan iets waar ik moeite mee heb
Ik?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook nog een specifieke feestdag?
Heel mooiquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon meer vrij invulbare vrije dagen
Maar neen, Puzzeke. Is er bepaalde feestdag waar je moeite mee hebt?quote:
Al dat soort 'feestdagen'quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar neen, Puzzeke. Is er bepaalde feestdag waar je moeite mee hebt?
Ook Pasen met lieve kuikens en konijntjes?quote:
Jezus opgestaan uit de dood , ja dat is absofokkingluut een feestje waardquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook Pasen met lieve kuikens en konijntjes?
Ik weet al die shit helemaal niet en boeit me ook niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus opgestaan uit de dood , ja dat is absofokkingluut een feestje waard
dat kanquote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet al die shit helemaal niet en boeit me ook niet.
Nee niemand denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:01 schreef rival het volgende:
Ik ben anti religie
Maar ik zal nooit iets tegen vrije dagen hebben
Die moet nog geboren worden.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet nog geboren worden.
Vergelijkbaar met stempelen?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 14:34 schreef Modus het volgende:
Woord van de dag: stengelen
Van @:Lenny77 geleerd
Geen paaseitjes voor Puzze.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jezus opgestaan uit de dood , ja dat is absofokkingluut een feestje waard
Voor de lol?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, ik mag een wortelkanaalbehandeling ondergaan
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen paaseitjes voor Puzze.
Bang?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ja, te diep.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Voor de lol?
Nee, even serieus. Je had toch een ontsteking?
Enorm. Serieus.quote:
Balen man. Wat gaat er nu gebeuren?quote:
Wij steunen je hier!quote:
Oei, ik wilde het vanochtend nog zeggen, maar dacht dat het misschien toch een gaatje zou zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen contact met de tandarts. Omdat ik geen vaste tandarts meer heb moest ik me inschrijven. Dus hopelijk kan de intake eerder als ik op de spoedlijst sta.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Balen man. Wat gaat er nu gebeuren?
Thanksquote:
Gelukkig verdoven ze het. Maar ik hoop dat de behandeling geen volle 3 uur gaat duren...quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oei, ik wilde het vanochtend nog zeggen, maar dacht dat het misschien toch een gaatje zou zijn.
Succes! Ik dacht dat dat zonder verdoving is toch? Dan iig geen naalden(tenzij de behandeling met naalden is, geen idee)
Wanneer mag je, dan zal ik voor je duimen
Pfff... wat een gedoe ook weer. Hopelijk krijg je snel nieuws.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Morgen contact met de tandarts. Omdat ik geen vaste tandarts meer heb moest ik me inschrijven. Dus hopelijk kan de intake eerder als ik op de spoedlijst sta.
Ja idd. Ik heb antibiotica en pijnstillers. Dus hopelijk slaap ik vannacht wel goed.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pfff... wat een gedoe ook weer. Hopelijk krijg je snel nieuws.
Hopelijk helpen de antibiotica ook al wat!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb antibiotica en pijnstillers. Dus hopelijk slaap ik vannacht wel goed.
Ja, merk het al wel een beetje en na 2-3 dagen moet het meteen goed werken.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hopelijk helpen de antibiotica ook al wat!
Is die wortelkanaalbehandeling dan nog steeds nodig?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, merk het al wel een beetje en na 2-3 dagen moet het meteen goed werken.
Ja, want die ontsteking gaat echt niet weg. Ik ga er vanuit dat ie gewoon doorgaat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is die wortelkanaalbehandeling dan nog steeds nodig?
Jammer, dat wordt dus even de tanden op elkaar en door de zure appel heen bijtenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, want die ontsteking gaat echt niet weg. Ik ga er vanuit dat ie gewoon doorgaat.
quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
dat wordt dus even de tanden op elkaar en door de zure appel heen bijten
Ja dat vooral. Ik hoop alleen dat ik niet de volle 3 uur hoef te liggenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, dat wordt dus even de tanden op elkaar en door de zure appel heen bijten
Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten, is fijner om het snel achter de rug te hebben!
Ik hoop met je mee!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat vooral. Ik hoop alleen dat ik niet de volle 3 uur hoef te liggen
Ga het ook bespreken met de tandarts.quote:
Thanksquote:
Zou ik zeker doen!!quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ga het ook bespreken met de tandarts.
[..]
Thanks
Dit is ook best een behoorlijke ingreep.quote:
Ik denk dat iedereen dat anders ervaart?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is ook best een behoorlijke ingreep.
Stond jij te springen voor een wortelkanaal?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat anders ervaart?
Sowieso is iedere ingreep of behandeling voor iedereen anders qua beleving![]()
Dat is ook zo. Voor mij is het altijd veel te spannend en engquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat anders ervaart?
Sowieso is iedere ingreep of behandeling voor iedereen anders qua beleving![]()
Niemand staat daarvoor te springenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:15 schreef Modus het volgende:
[..]
Stond jij te springen voor een wortelkanaal?![]()
Ik heb een aantal jaren bij een angsttandarts gelopen, ik snap het welquote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Voor mij is het altijd veel te spannend en eng
Hoe doen die dat?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren bij een angsttandarts gelopen, ik snap het wel
Nee, hoe nemen ze de angst weg of iets in die strekking?quote:Op woensdag 23 augustus 2023 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe doen ze wat ?
De behandeling is hetzelfde
Het is de benadering ,... lastig uitleggen en je komt daar ook niet zo maar voor in aanmerking.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hoe nemen ze de angst weg of iets in die strekking?
Ah ok. Thanksquote:Op woensdag 23 augustus 2023 22:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is de benadering ,... lastig uitleggen en je komt daar ook niet zo maar voor in aanmerking.
Mogguh!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Ik kan vanmiddag al terecht voor een intake bij de tandarts
Wortelkanaalbehandeling dus, maar ik hoop dat ik snel geholpen kan wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
Dat is goed nieuws! Nu nog verlost worden van die kies!
Het liefste vandaag nog eh.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling dus, maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden
Vandaag de intake, dan de rest. En ik heb pijnstillers dus het helpt gelukkig wel met nachtrust.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het liefste vandaag nog eh.Zal duimen voor je.
Stiekem hoop je toch wel op een spoedbehandeling?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag de intake, dan de rest. En ik heb pijnstillers dus het helpt gelukkig wel met nachtrust.
Ik hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wortelkanaalbehandeling dus, maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden
Is bij mijn eigen tandarts. Al ben ik er heel lang niet geweest en dus uit het systeem gehaald (dom, ik weet het).quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!
Benieuwd wat ze met zo'n intake doen, als je al verwijzing van een andere tandarts hebt.
Dat behoorde tot de mogelijkheden.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiekem hoop je toch wel op een spoedbehandeling?
Keep us posted!quote:Op donderdag 24 augustus 2023 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is bij mijn eigen tandarts. Al ben ik er heel lang niet geweest en dus uit het systeem gehaald (dom, ik weet het).
[..]
Dat behoorde tot de mogelijkheden.
Zal ik doenquote:
Duurt nog wel even dus. Tot die tijd dan nog pijn? Of is dat alweer een stuk minder?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Datums zijn geprikt. 9 oktober heb ik de eerste behandeling. 2 weken later de 2e. Ik mag muziek luisteren. En ik voel me wel wat kalmer nu. Tandarts is een aardige jonge vrouw. Heb er een goed gevoel bij
Mocht ik eerder last krijgen, kan ik met spoed geholpen worden.
Had je nu maar je wonderlaarsjes aan eh?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 12:56 schreef Sally het volgende:
Middag
Het wil niet vlotten vandaagOok niet op werk
![]()
Nu pauze.
Mooi, hopelijk blijft de pijn zo dragelijk mogelijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Datums zijn geprikt. 9 oktober heb ik de eerste behandeling. 2 weken later de 2e. Ik mag muziek luisteren. En ik voel me wel wat kalmer nu. Tandarts is een aardige jonge vrouw. Heb er een goed gevoel bij
Mocht ik eerder last krijgen, kan ik met spoed geholpen worden.
Oh please not... nog spierpijn in de kuiten van maandag whahaaha.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Had je nu maar je wonderlaarsjes aan eh?
Ja zeg. Je was toch sportief?quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh please not... nog spierpijn in de kuiten van maandag whahaaha.
In coronatijd ingestortquote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja zeg. Je was toch sportief?
Ja, dan word het verhaal anders eh? Hopelijk krijg je het weer op peil.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
In coronatijd ingestortsowieso al verplicht-dicht (horeca) en daarna thuiswerk.
En met 2x een infectie doormaken ook niet. Complete conditie pleite en ook niet vaak meer op de fiets om weer op te bouwen.
Sportschool was ook niet echt mn ding (wel de groepslessen), maar ook die waren dicht![]()
Nu pas weer dat ik denk 'conditie is weer beetje in de lift' maar lopen op heuvels en in zand, vergt weer andere spieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |