Nee hoor dat hoeft nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:36 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja.
Maar moet ik ze dan hier gaan posten ofzo
Goedemorgen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat de afgelopen tijd elk berichtje hier minimaal één smiley bevat
[ afbeelding ]
Die je kunt bevoelen met je voelsprieten!quote:
Mijn voelsprieten voelen situaties/personen aan , geen tettenquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die je kunt bevoelen met je voelsprieten!
Goedemorgen dames en heren, honden en poezen.
Ja, wat is daar nou het praktisch nut van?quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn voelsprieten voelen situaties/personen aan , geen tetten
Is haske hendigquote:Op maandag 21 augustus 2023 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, wat is daar nou het praktisch nut van?
Is het niet heel pijnlijk?quote:
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jouquote:
Dan is het goed.quote:
Eerder voor de Tovergieter, maar goed.quote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jou
Oh zo doet geen pijn neequote:Op maandag 21 augustus 2023 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij bedoelt voor de ontvanger, niet voor jou
Nee , die mis ik ook welquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat loopt ook niet zo meer sinds Nine weg is.
Wie?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik mis hem ook! Waren meestal wel grappige plaatjes en opmerkingen (ik zag hem met name in het first dates topic). Dacht dat hij tijdelijk afwezig zou zijn ivm het overlijden van zn moeder, maar hij is nooit meer terug gekomenquote:
Ja zijn moeder is vorig jaar overleden en ik kan me voorstellen dat dat heel veel met je doet waardoor FOK! totaal niet belangrijk meer is. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder er niet meer is en alleen die gedachte al maakt me soms verdrietigquote:Op maandag 21 augustus 2023 11:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik mis hem ook! Waren meestal wel grappige plaatjes en opmerkingen (ik zag hem met name in het first dates topic). Dacht dat hij tijdelijk afwezig zou zijn ivm het overlijden van zn moeder, maar hij is nooit meer terug gekomen
Ja, ik moet er ook niet aan denken, vind soms dat ouder worden maar lastig. Maar inderdaad, vooral de huidige tijden koesteren en niet teveel in de toekomst leven.quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja zijn moeder is vorig jaar overleden en ik kan me voorstellen dat dat heel veel met je doet waardoor FOK! totaal niet belangrijk meer is. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder er niet meer is en alleen die gedachte al maakt me soms verdrietig![]()
Maar voorlopig is ze er nog en koester ik dat![]()
Kan maar zo zijn dat Nine nooit meer terugkomt .. maar hij wordt gemist , dat sowieso
Als dagboek?quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken, vind soms dat ouder worden maar lastig. Maar inderdaad, vooral de huidige tijden koesteren en niet teveel in de toekomst leven.
Haha ik gebruik Fok! soms als dagboek, dus denk dat ik wel zou blijven komen, tot iedereen me op negeren heeft gezet
Scherp opgemerkt zo op de maandagochtend.quote:
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)quote:Op zondag 20 augustus 2023 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Het doet mij deugd te zien dat de afgelopen tijd elk berichtje hier minimaal één smiley bevat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)![]()
![]()
Vind altijd wat extra's meegeven aan getypte tekst![]()
![]()
en
Waarom steeds zo boze, Mode(us)?quote:
Ja, ik ben er ook dol opquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:37 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally is nogal van de Emoji (zo heten ze eigenlijk...)![]()
![]()
Vind altijd wat extra's meegeven aan getypte tekst![]()
![]()
en
Wil jij niet de nieuwe tettenkoning worden?quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet doorgenomen? Plus volgens mij heb ik jou daar ook 'wel eens 'zien reagerenquote:Op maandag 21 augustus 2023 12:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wil jij niet de nieuwe tettenkoning worden?
Ik reageer daar altijd als ik word getagged.quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je dat topic niet doorgenomen? Plus volgens mij heb ik jou daar ook 'wel eens 'zien reageren
Oh ja ! @Nine deed dat altijdquote:Op maandag 21 augustus 2023 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik reageer daar altijd als ik word getagged.Modus mag van mij de nieuwe tettenkoning worden. Zowel daar als hier.
Doet ie nog steeds!quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh ja ! @:Nine deed dat altijd![]()
Volgens mij heeft @:Modus een grote bijdrage geleverd aan het tettentopic destijds
quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb niet vaak in dat topic gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |