Ja ik had het ook bond genoemd.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef Gehrman het volgende:
Een nieuw Nederland in een nieuw Europa.
Strijdt mee in de NSC.
😆quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja ik had het ook bond genoemd.
Hopelijk meer dan een A4tjequote:
Nee, ik wil niet medeverantwoordelijk zijn voor zijn onvermijdelijke burnout.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Spring jij ook op de NSC-trein?
ik had het band genoemdquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als ie rmaar vast 12 zetels haalt dan doet ie toch leuk meequote:Op zondag 20 augustus 2023 22:15 schreef Arcee het volgende:
Veel zetels en dan bij de volgende verkiezingen nog 2 zetels over.
Beweging was nog leuker geweest.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggenquote:
Eerst in november die magische 50 aantikkenquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
als ie rmaar vast 12 zetels haalt dan doet ie toch leuk mee
Z'n boek zal wel het programma zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
iedereen wel denk.
Zal me niks verbazen als er veel open deuren en oneliners in staan
We gaan het anders doen, huizen en eten voor iedereen!quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Betrouwbare overheid, controle van de macht, blablabla.
WTFquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Z'n boek zal wel het programma zijn
De dingen die hij zei in zijn tweetje over een nieuw kiesstelsel en dat Kamerleden per regio gekozen moeten worden ben ik al geen fan van. Dat werkt ook niet echt in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
iedereen wel denk.
Zal me niks verbazen als er veel open deuren en oneliners in staan
nee dat verwacht ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 22:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eerst in november die magische 50 aantikken
die halen ook wel 12 zetelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |