Waren in jou ogen al die moties zo slecht dan? Je opmerking klinkt nu alsof je niet op m gaat stemmen omdat hij iets te veel met “rechts” omgaat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 22:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens kunnen. Mijn stem krijgt hij niet want hij steunde de laatste tijd een beetje teveel moties van de rechtse partijen.
Hij stemt 81% met de SGP mee. Dan kun je verwachten dan linkse en progressieve kiezers niet snel op hem zullen stemmen.quote:Op maandag 21 augustus 2023 07:40 schreef 111210 het volgende:
[..]
Waren in jou ogen al die moties zo slecht dan? Je opmerking klinkt nu alsof je niet op m gaat stemmen omdat hij iets te veel met “rechts” omgaat.
Eerder BBB. Die wordt door deze move minimaal gehalveerd in potentiële zetels.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:07 schreef Bocaj het volgende:
Frans Timmermans die denkt:
[ afbeelding ]
Ja, ook waar!quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Eerder BBB. Die wordt door deze move minimaal gehalveerd in potentiële zetels.
Juist niet.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:07 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
zeg me dat je totaal geen idee hebt van de Nederlandse politiek, zonder dat je zegt dat je geen idee hebt van de Nederlandse politiek.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:07 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
quote:
Nou, kom op VERTEL!quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
zeg me dat je totaal geen idee hebt van de Nederlandse politiek, zonder dat je zegt dat je geen idee hebt van de Nederlandse politiek.
Dat levert ze natuurlijk wel het voordeel op dat ze niet 'te groot' worden. Voor zover ze daar bang voor zouden zijn geweest natuurlijk.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit zorgt voor versplintering op rechts/populistisch.quote:
Dat ligt er aan. Zijn kans om premier te worden lijkt me iets kleiner geworden, Omtzigt gaat echt veel stemmen verzamelen. Maar de kans dat PvdA/GL mee kan regeren en een behoorlijk deel van hun programma binnen kan halen lijkt me groter. Dus het hangt er vanaf wat Timmermans belangrijker vindt.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:07 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoor. PvdA/GL samen hebben er 20+ en ze trekken ook veel stemmers weg bij D66.quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:53 schreef Bocaj het volgende:
Denk je niet dat je Groen/PvdA veeeeeeeeeeeeeel te hoog inschat? @:koemleit
Ik denk dat Omtzigt ook nog wel wat links volk daar wegtrekt.
Nee joh, veel te veel associatie met het verleden!quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:55 schreef Wereldgozer het volgende:
@:mani89 en ik hadden Nieuw Sociaal Belang een betere naam gevonden
Dat laatste denk ik ook, maar minder als van het "rechtsvolk". (Zoals je ook ziet in mijn voorbeeldje)quote:Op maandag 21 augustus 2023 08:53 schreef Bocaj het volgende:
Denk je niet dat je Groen/PvdA veeeeeeeeeeeeeel te hoog inschat? @:koemleit
Ik denk dat Omtzigt ook nog wel wat links volk daar wegtrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |