SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit Feyenoord mist letterlijk een type Klaassenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende: Met Lex Immers hadden we ten minste nog schoten op doel.
2/3e dat het goed komt, 1/3e niet.. moet wel voor de 75ste minuut gebeuren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk stukje tekst, maar ik lees hier enkel "nee" uit.
Gewoon een keer schieten als je de kans krijgt, lekker man.quote:
Kijk, da's tenminste duidelijkquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
2/3e dat het goed komt, 1/3e niet.. moet wel voor de 75ste minuut gebeuren.
Je hebt er ook echt zelden iets aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit soort korte teringcorners heb ik zo'n hekel aan.
Tenzij je een dribbelaar als Arjen Robben hebt die naar de 16 kan komen heb je idd helemaal niks aan zulke korte corners.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit soort korte teringcorners heb ik zo'n hekel aan.
Ik verdenk te Kloese van duistere zaakjes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we geld van Newcastle als Minteh speelt?
Wel talent, mja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef bbuddybb het volgende:
Je ziet dat Sauer gewoon te licht is nog. Heeft heel veel moeite.
Waarom, Sparta is ver terug op eigen helftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er een schoolvoorbeeld van wedstrijd zou zijn waar een type als Minteh niet in past is het deze wel.
Het zal wellicht beter gaan als tegenstanders zelf enigszins het spel proberen te maken en er wat meer ruimte ligt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:54 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat je hiermee de CL in moet
Dat zien ze wel, maar ze doen er toch niks meer aan want de VAR lost het wel op.quote:
Ik probeer onze genie te sturen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gek want Klaas zegt vaak dingen die ergens op slaan.
Als ik naar de afgelopen 70 minuten kijk ga ik daar maar niet meer vanuitquote:
Laatst was @onlogisch daar nogal kritisch overquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Maar enigszins terughoudend of zelfs licht kritisch zijn op het transferbeleid, dat is geen optie, dan wordt je gestenigd.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik naar de afgelopen 70 minuten kijk ga ik daar maar niet meer vanuit
We hebben nog even maar dat het lang duurt voordat onze zwakke punten verbeterd worden mag best gezegd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Maar enigszins terughoudend of zelfs licht kritisch zijn op het transferbeleid, dat is geen optie, dan wordt je gestenigd.
ik vind dat minthe, sauer en ueda wel veel meer brengen dan ali, stengs...quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgende week tegen Almere City moet het lukken.
Maar die komt er niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er nog een middenvelder met aggressiviteit bij zou komen zou ik het een prima window vinden eigenlijk
Dit is wel klaar ja. Mag hopen dat je de vCL haalt zo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Is er dit seizoen al een goede voorzet gegeven?
We hebben 2 middenvelders nodigquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er nog een middenvelder met aggressiviteit bij zou komen zou ik het een prima window vinden eigenlijk
Hopelijk +13 blessuretijdquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:04 schreef Erasmus het volgende:
Nog 14 minuten om een puntje eruit te halen.
Dieseltje hequote:Op zondag 20 augustus 2023 16:04 schreef De_Kraam het volgende:
DRIE WEDSTRIJDEN EEN GOAL
HOE SLECHT ZIJN WIJ
Ik vind dit wel leukquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, vóór ik alweer (terecht) gefileerd wordt... Kan ik dat beter zelf doen, toch?
De dealers op Spangen zullen dat erg fijn vinden, meer omzet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hopelijk +13 blessuretijd
@:wkvrouwen
Klopt, maar dat heb ik ook met Walemark.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:06 schreef Caland het volgende:
Je ziet aan alles dat Sauer wel een fijne voetballer is
hopelijk kan die de gewenste creativiteit meebrengen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Japanner maakt gretige indruk tot nu toe
We hopen hetquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit het vorige seizoen zou zijn zou dit nog 2-3 worden.
Benieuwd of dat geluk/afdwingen er dit seizoen weer in zit.
Uitstekende actie ja, goed gekeken.quote:
paixao een paar dingen goed gedaan waarvan 1 assistquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:09 schreef fetX het volgende:
Geertruida is net als Paixao echt verschrikkelijk vandaag
Nog 10 min om het verschil te makenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
hopelijk kan die de gewenste creativiteit meebrengen.
Eensquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wil Ueda eigenlijk wel in de basis zien de volgende keer.
Eerste spits van Japan momenteel, mag ook eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zou je niet met 2 spitsen kunnen spelen met deze selectie? Ivanusec en Paixao/Stengs hangend op de vleugelsquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ligt eraan of het uiteindelijk beter wordt. Zo niet dan heb je geen slecht seizoenstart maar gewoon een slecht seizoenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:10 schreef Jeroboam het volgende:
Heeft Feyenoord nu een slechte seizoensstart?
ik las in dit topic dat het een erg gekke aankoop wasquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Goede analysequote:Op zondag 20 augustus 2023 16:12 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ligt eraan of het uiteindelijk beter wordt. Zo niet dan heb je geen slecht seizoenstart maar gewoon een slecht seizoen
Was er iemand kritisch over een aankoop?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:12 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las in dit topic dat het een erg gekke aankoop was
liever 32 jarige spits genot
Santi heeft geen vakantie gehad zowat. Geen wonder dat hij niet scherp is.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:13 schreef WethouderHekking het volgende:
Zoals Gimenez vandaag speelt hadden we beter Danilo kunnen houden.
Dat is ook zoquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Santi heeft geen vakantie gehad zowat. Geen wonder dat hij niet scherp is.
Best is het niet maar goed, het is een heel eind naar mei.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:10 schreef Jeroboam het volgende:
Heeft Feyenoord nu een slechte seizoensstart?
Voor iedere corner maakt Newcastle een ton overquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:14 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom neemt die Minteh de corners? Die haalt gewoon de eerste paal niet eens.
Vooral voor zichzelf ja.quote:
Z'n medespelers kunnen hem ook niet volgen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:15 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik denk dat je onnavolgbaar verkeerd gebruikt
Is hij eigenlijk ook, die andere is namelijk altijd kapot.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
2 keer goed van die keeper.
Die verdient het om vaste keeper te worden
duzzz!quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
2/3e dat het goed komt, 1/3e niet.. moet wel voor de 75ste minuut gebeuren.
ja dat was volgens mij hands, maar wel flink buiten de 16quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Hoe beoordelen we de handsbal van Vriends zo'n 100 minuten geleden?
Was het er een?
Ja maar wel buiten de 16 dacht ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Was het er een?
Geen fatsoenlijke herhaling gezien, dus "niet" zou mijn antwoord zijnquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Was het er een?
Fixed.quote:
Ik denk niet dat er veel kampioen zijn geworden met 34 puntenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef R-woud93 het volgende:
Gewoon ongeslagen jongens, die titel komt er aan.
Op deze manier is het dan al te laat.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef hhh38 het volgende:
We gaan weer veel punten moeten pakken op conditie en wilskracht dit seizoen
Echt een heel slechte start, zeker gezien de tegenstandersquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:24 schreef fetX het volgende:
Belangrijkste seizoen in jaren. Vier punten achter na 2 potjes.
Kan beter.
Niet alleen voetballend matig maar ook mentaal past hij niet in wat we vorig seizoen hebben gezien, zoveel wedstrijden in de Slotfase over de streep getrokken.quote:
Denk je dat PSV geen punten gaat verspelen of hoe bedoel je?quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op deze manier is het dan al te laat.
Nog 32 finales.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op deze manier is het dan al te laat.
Niet op deze manier, als we snel wat potjes gaan winnen kan het zomaar weer anders zijn natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat PSV geen punten gaat verspelen of hoe bedoel je?
Iedereen ziet de pijnpunten. Hopelijk gaan ze daar deze week wat aan doen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt een heel slechte start, zeker gezien de tegenstanders
Het eerste uur was echt heel erg zwak, op strijdlust verdien je daarna wel een punt denk ik en misschien zelfs meer, maar zo slecht beginnen, pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |