SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit Feyenoord mist letterlijk een type Klaassenquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:48 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende: Met Lex Immers hadden we ten minste nog schoten op doel.
2/3e dat het goed komt, 1/3e niet.. moet wel voor de 75ste minuut gebeuren.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk stukje tekst, maar ik lees hier enkel "nee" uit.
Gewoon een keer schieten als je de kans krijgt, lekker man.quote:
Kijk, da's tenminste duidelijkquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:50 schreef snabbi het volgende:
[..]
2/3e dat het goed komt, 1/3e niet.. moet wel voor de 75ste minuut gebeuren.
Je hebt er ook echt zelden iets aan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit soort korte teringcorners heb ik zo'n hekel aan.
Tenzij je een dribbelaar als Arjen Robben hebt die naar de 16 kan komen heb je idd helemaal niks aan zulke korte corners.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit soort korte teringcorners heb ik zo'n hekel aan.
Ik verdenk te Kloese van duistere zaakjes.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we geld van Newcastle als Minteh speelt?
Wel talent, mja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef bbuddybb het volgende:
Je ziet dat Sauer gewoon te licht is nog. Heeft heel veel moeite.
Waarom, Sparta is ver terug op eigen helftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er een schoolvoorbeeld van wedstrijd zou zijn waar een type als Minteh niet in past is het deze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |