Ik probeer onze genie te sturen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gek want Klaas zegt vaak dingen die ergens op slaan.
Als ik naar de afgelopen 70 minuten kijk ga ik daar maar niet meer vanuitquote:
Laatst was @onlogisch daar nogal kritisch overquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Maar enigszins terughoudend of zelfs licht kritisch zijn op het transferbeleid, dat is geen optie, dan wordt je gestenigd.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik naar de afgelopen 70 minuten kijk ga ik daar maar niet meer vanuit
We hebben nog even maar dat het lang duurt voordat onze zwakke punten verbeterd worden mag best gezegd worden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef De_Pel het volgende:
Maar enigszins terughoudend of zelfs licht kritisch zijn op het transferbeleid, dat is geen optie, dan wordt je gestenigd.
ik vind dat minthe, sauer en ueda wel veel meer brengen dan ali, stengs...quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Volgende week tegen Almere City moet het lukken.
Maar die komt er niet.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Als er nog een middenvelder met aggressiviteit bij zou komen zou ik het een prima window vinden eigenlijk
Dit is wel klaar ja. Mag hopen dat je de vCL haalt zo.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Is er dit seizoen al een goede voorzet gegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |