quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]Ja, ook met vrieskou leggen ze die dingen buiten niet? Wel warm aangekleed enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F*ck, noeks op de Keukenhof.quote:The Russian foreign minister, Sergei Lavrov, has said Moscow will regard western F-16 fighter jets sent to Ukraine as a “nuclear” threat because of their capacity to carry atomic weapons.
Nuken zal idd wel niet want dat staat gelijk aan zelfmoord!quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:22 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Rusland zet al alles in wat ze hebben.
Of jij moet het over NOEKShebben, maar dat gaat niet gebeuren.
Dus zonder de NAVO is er nooit full scale oorlogquote:
Glow in the dark tulpenquote:Op zondag 20 augustus 2023 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
F*ck, noeks op de Keukenhof.![]()
https://www.theguardian.c(...)are_AndroidApp_Other
Of ze DoSSen de Rabobank.
Bizarre redenering idd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus zonder de NAVO is er nooit full scale oorlog
Ik gok dat ze over de Gripen ook gaan jengelen. En die kunnen geen atoombommen afwerpen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:31 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zou het echt een heldendaad vinden van de polen als ze wit rusland binnenvallen onder het mom van een 'speciale operatie ter bescherming van ons broedervolk in wit rusland'quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:03 schreef Starhopper het volgende:
Dan kan deze er ook wel bij![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
vertalingquote:
Die foto met Mette achterop en Zelensky voorin een F16 had ik idd ook laten nemen, nadat Mark eerder olijk stond te glunderen. Leuk hoe voorspelbaar dingen soms zijn. Wel opvallend dat Denemakren dus 1 quadron heeft klaar staan en Mark zal dan wel moeten komen met ook iets van 24 jets indien het aantal van 42 - dat rondzoemd - gehaald moet worden.quote:Zeer specifieke, zinvolle, sterke onderhandelingen met de premier van Denemarken Mette Frederiksen @Statsmin
.
Onze piloten en ingenieurs zijn al begonnen met trainen in Denemarken. 19 F-16 vliegtuigen zullen door Denemarken aan ons land worden geleverd. We werken aan de snelheid van voorbereiding.
De mogelijkheid om trainingsmissies uit te breiden is vandaag apart besproken. Het algoritme is duidelijk.
Onze F-16-coalitie bewijst haar effectiviteit
Full scale is voor mijn een oorlog met meerdere grote landen met grote defensie. Maar net welke definitie je er aan hangt natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus zonder de NAVO is er nooit full scale oorlog
Het is natuurlijk niet gezegd dat die 42 in een keer komen natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
vertaling
[..]
Die foto met Mette achterop en Zelensky voorin een F16 had ik idd ook laten nemen, nadat Mark eerder olijk stond te glunderen. Leuk hoe voorspelbaar dingen soms zijn. Wel opvallend dat Denemakren dus 1 quadron heeft klaar staan en Mark zal dan wel moeten komen met ook iets van 24 jets indien het aantal van 42 - dat rondzoemd - gehaald moet worden.
Dit moet pers technisch, na ook al het falen van de maanmissie, geen leuke zondag zijn voor Rusland.
En een paar strategische bommenwerpers fucked.....quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:06 schreef Vallon het volgende:
[..]
vertaling
[..]
Die foto met Mette achterop en Zelensky voorin een F16 had ik idd ook laten nemen, nadat Mark eerder olijk stond te glunderen. Leuk hoe voorspelbaar dingen soms zijn. Wel opvallend dat Denemakren dus 1 quadron heeft klaar staan en Mark zal dan wel moeten komen met ook iets van 24 jets indien het aantal van 42 - dat rondzoemd - gehaald moet worden.
Dit moet pers technisch, na ook al het falen van de maanmissie, geen leuke zondag zijn voor Rusland.
Oh nee, escalatie. Laten we niets doen en de Russen hun zin geven.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:13 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Sommige vragen zijn begrijpelijk hoor maar zo’n vraag 5 zegt zoveel over de ontzettend treurige partij die de SP is. Figuren als Kox/Van Bommel die daar ook gewoon nog steeds rondlopen. Ze mogen daar wat mij betreft echt veel harder op aangevallen worden, bijna FvD-light wat betreft deze oorlog
Het is mij onduidelijk of NL momenteel 26 inzetbare F35 heeft. Een squadron in Volkel en Leeuwarden. Volgens mij is dat -8 die in de VS staan.quote:Op zondag 20 augustus 2023 20:13 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet gezegd dat die 42 in een keer komen natuurlijk.
Ze zijn alleen toegezegd.
Wij hebben op dit moment 24 actieve F16's rondvliegen en 26 F35's (die 8 in de VS laat ik even buiten beschouwing).
Als we nu in 1 keer alle nog vliegende F16's zouden geven, dan halveren wij in 1 keer onze luchtmacht.
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Het zal in batches gaan, zodra tzt de opleidingen zijn afgerond.
Krijgen wij weer 4 F35's, dan gaan er 4 naar Oekraïne.
Zoiets zal het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |