Daar kun je best depri van worden. Ik neem aan dat de Russen die dingen oneindig kunnen blijven leggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:03 schreef oheng het volgende:
In ander nieuws, een mooie moment opname waarom het offensief zo lang duurt. 8 mijnen in 1 vierkante meter.
Nee,F16. Starfighter weet ik ook nog wel. Die moesten eerst warm draaien. Hels kabaal was dat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Starfighter? Die viel vooral bij de Duitsers om de haverklap uit de lucht omdat 'ie niet geschikt was voor het doel waar de Luftwaffe ze voor aangeschaft had. Uiteindelijk heeft de Luftwaffe 292 van zijn 916 Starfighters verloren en daarbij zijn 115 piloten omgekomen.
Ja en ja en ja en ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Daar kun je best depri van worden. Ik neem aan dat de Russen die dingen oneindig kunnen blijven leggen?
Al vind je er militair een oplossing voor, dit gaat nog vele jaren enorme problemen geven.
In vergelijk met welke?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Superieur aan alles? Hij is te langzaam op topspeed.
En dan? Alsof snelheid zo'n issue is... Net als met de F104 een bochtje ter grootte van Nederland maken zeker...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 21:47 schreef etuiedelapiel het volgende:
Superieur aan alles? Hij is te langzaam op topspeed.
Dat valt wel wat mee.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 20:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kremlin
[..]
F16 was in het begin van alles mis mee.
Die vielen bij wijze van spreken met bosjes uit de lucht.
Als kind wel bij zo'n gecrasht toestel gestaan, die bij de luchtbasis was neergestort.
Tegenwoordig hoor je daar niemand over en is de F16 een prima toestel.
Vind dat best veel...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat valt wel wat mee.
https://archive.is/SL2zT
Haha ik dacht al dat ik de enige was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 00:37 schreef skysherrif het volgende:
Iets zegt me dat bekende russische oorlogsjournalist Romanov door een raampje gevallen is.
AL 4 dagen niets gepost (daarvoor meerdere keren elke dag en 1 van zijn laatste posts was dat hij gezocht werd)
Gaat Oekrane zich nu verlagen naar Russisch niveau?quote:Op zondag 20 augustus 2023 03:18 schreef skysherrif het volgende:
[ twitter ]
Kursk treinstation in de fik door oekraiense drones
Ja, net als de Geallieerden in WO2quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Gaat Oekrane zich nu verlagen naar Russisch niveau?
Zegt wie?quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
dit soort acties zijn totaal nutteloos.
Ik hoop het. Meer van dit soort acties graag. Dat debiele Rusland moet je behandelen op de enige manier die ze begrijpen, dat vuilnis rondom Poetin in Moskou smeekt er gewoon om.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Tja, voor mij lijkt het koopje . 2 voor de prijs van 1 , een logistieke hub beschadigen en de bevolking direct confronteren met de gevolgen van hun gecultiveerde apathie.quote:
Laat dat laffe russische volk ook maar lijden onder hun leider die ze nog niet hebben weggetrapt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 07:29 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ze moeten de Russen het land uitwerken dit soort acties zijn totaal nutteloos.
Dat doen ze niet. Anders zouden ze drones gestuurd hebben op het moment dat er zoveel mogelijk kinderen in dat station zijn, niet midden in de nacht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 06:59 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
En anders who the fuck gives a shit ... 'verlagen' ... dan moeten die tering russen maar eens opsodemieterenquote:Op zondag 20 augustus 2023 07:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Anders zouden ze drones gestuurd hebben op het moment dat er zoveel mogelijk kinderen in dat station zijn, niet midden in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |