Hmmm... als gezegd is een term niet iets wat iemand zelf daarbij zich(zelf) voorstelt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een verborgen agenda? ..
Het is niet meer dan logisch dat als iemand een claim maakt dat één land een ander land totaal probeert uit te roeien, er hier tenminste enige bewijzen van mogen worden geleverd. En die bewijzen zijn op dit moment simpelweg niet overtuigend. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat Rusland zich schuldig maakt aan allerlei walgelijke schendingen van de mensenrechten, ook dat is allang duidelijk. Maar dat is iets anders dan een heel land van ruim 40 miljoen mensen even etnisch te willen zuiveren.
Maanden is best snel volgens Rob de Wijk's koude oorlog kalender.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of dat lijkt zo als je niet alles van te voren aan de grote klok hangt.
Dit werd maanden geleden al aangekondigd.
Hij komt weer om geld bedelen!!1!quote:
Ik ben ook blij dat ik totaal NL twitter niet volg. De hoeveelheid menselijk vuilnis onder de tweet is niet te harden.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij komt weer om geld bedelen!!1!
Hij heeft weer hetzelfde pakkie aan!!
Hij laat zijn bevolking in de steek!!1!
De reacties op nu.nl en hier op de frontpage zijn niet veel beterquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik totaal NL twitter niet volg. De hoeveelheid menselijk vuilnis onder de tweet is niet te harden.
En daar de steun voor oekraine hoog in de 90% zit, toont dat alleen maar aan hoe niet representatief al die outlets zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De reacties op nu.nl en hier op de frontpage zijn niet veel beter
En openlijk roepen dat het Oekraïense volk geen bestaansrecht heeft. En die heks die loopt te klauwen..quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Walgelijke oorlogsmisdaden, maar geen bewijs een heel land te willen uitroeien.
de VS kan de verkoop van Gripen gewoon blokkeren toch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:30 schreef ExTec het volgende:
Ja, dreigen dan maar voor Zweeds te gaan heeft blijkbaar geholpen.
Angst voor minder omzet voor het militair industriele complex > angst voor "escalatie".
Schijnt dat de motor VS is, dus ja.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
de VS kan de verkoop van Gripen gewoon blokkeren toch?
Grote griebels, die comments hebben een hoog "ik krijgt geen scootmobiel met COPD machine omdat de Hooge Heren in Den Haag alle mijn centen aan Oekraine hebben gegeven". <insert conspiracy theorie>quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Hij komt weer om geld bedelen!!1!
Hij heeft weer hetzelfde pakkie aan!!
Hij laat zijn bevolking in de steek!!1!
Misschien is dat juist de bedoeling?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ja dat een beetje onder de radar houden van leveringen van F16 is schijnbaar wat lastig.
klinkt een beetje BNW dit, ik kan er niet zo heel veel mee tbhquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Schijnt dat de motor VS is, dus ja.
Maar de deescalatie factie lijkt zich te laten leiden door gevoelsmatigheden. Alhoewel ze omkomen in de abrams, hangen we lekker op de rem, want we willen geen beelden van VS tanks die orcs afknallen. Alhoewel ze omkomen in black hawks, en die eruit gaan, leveren ze die niet. Beide zijn wel redelijk iconische voertuigen die at a glance al geidentificeerd worden als VS' made. Uitzondering hierop is de humvee, maar dat stelt offensief niet veel voor.
Een gripen ziet er niet VS made uit.
Ook zijn de kont excusen a'la: maar je moet blijkbaar eerst zweeds leren?om aan een training te beginnen dan een stuk schaarser. Je kunt immers moeilijk vol houden dat jij een vinger in de pap dient te hebben, louter omdat de motor uit de VS komt. Dan zal je kleur moeten bekennen en gaan uitleggen waarom je op de rem hangt.
Nee, ik weet het; het is voor enkelen hier een leuke bezigheid om elk excuus dat de VS uit z'n achterste trekt om iets niet te leveren, het daar klinkend mee eens te zijn, dat was me al eerder opgevallen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef sp3c het volgende:
klinkt een beetje BNW dit, ik kan er niet zo heel veel mee tbh
Gelukkig wordt de grootste vunzigheid stevig weggemodereerd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De reacties op nu.nl en hier op de frontpage zijn niet veel beter
volgens mij ben ik het nog met geen enkel excuus van de VS om niet te leveren eens geweest dus die schoen van je kun je lekker in je eigen achterste steken ... kijken wat je dan allemaal opvaltquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik weet het; het is voor enkelen hier een leuke bezigheid om elk excuus dat de VS uit z'n achterste trekt om iets niet te leveren, het daar klinkend mee eens te zijn, dat was me al eerder opgevallen.
Gezegde met de schoen hé? Doe ermee wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |