Nee alleen Isaac dacht ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
was het Myrthe en Sascha nou gelukt om het vuur aan te maken gisteren?
dacht vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Nee, mier is nog tot half1 bezig geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
Ja maar dan moeten ze nog rekenen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:44 schreef Was-beer het volgende:
Mocht het na een uur niet lukken krijgen ze lucifers
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac kan niet rekenen, ik zou me rot lachen alsie eruit ligt doir de dames 😁
ik denk eerder aan iemand anders, Mirthe vraagt het nog even voor alle zekerheidquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef Chanel5 het volgende:
aan het adres van isaac, niet opdrukken, geluiden maken, duidelijk dus
Afvallerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:48 schreef Marrije het volgende:
Omg, ik ben net op tijd!!
Gaat dit om een afvaller of om de winnaar?
afvallerquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:48 schreef Marrije het volgende:
Die gaat het heel zwaar krijgenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:48 schreef IkFok het volgende:
Mithe plak je mond maar af met ductape want anders gaat het zeker mis met je tijdens uitvoereing van deze opdracht
Isaac met vuur, Sasha met rekenen. Denk dat die twee de finalisten van het programma gaan worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:47 schreef spapaars het volgende:
Isaac al 1-0 voor.
Die kan veel krachtiger de sticks doen vonken.
Dus ook die van Mirthe? 😉quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:43 schreef Was-beer het volgende:
Per persoon 6 vuursticks..zijn identieke vuursticks zegt de oempa loempa alvast
de finale gaat tussen de twee die overblijven dus er moet er nu 1 afvallenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:48 schreef Marrije het volgende:
Overdreven hoeveelheid hout.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:50 schreef BigBreg83 het volgende:
Best veel dikke blokken hout
Duurt een eeuwigheid voor die branden
Vergeet sascha niet met d'r: Burn mother fokker!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:48 schreef IkFok het volgende:
Mithe plak je mond maar af met ductape want anders gaat het zeker mis met je tijdens uitvoering van deze opdracht
Precies, die kan nog veel harder schelden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vergeet sascha niet met d'r: Burn mother fokker!!
Alles voor het plaatje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Echt he.
Past niet eens allemaal in die schaal.
Alleen tijdens de rekensom moeten ze stil zijn...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:52 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Vergeet sascha niet met d'r: Burn mother fokker!!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:57 schreef WebbySP het volgende:
Mirthe pakt water om vuur bij anderen uit te gooien?
Oooh... ik heb niet helemaal goed opgelet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Alleen tijdens de rekensom moeten ze stil zijn...
Volgens mij zei Sasha daar net iets van en Isaac antwoorden een lach.. je weet toch hoe ze isquote:
wie zegt dat hun uitgenodigd zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:57 schreef xsaskiax het volgende:
Kim en Jeffrey plaatsen net op Instagram beelden van de stream, die zijn dus thuis
(ik zit me af te vragen of en wanneer er publiek/familie e.d. komt)
anderen volg ik niet, sorryquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
wie zegt dat hun uitgenodigd zijn
Jeff stond volgens mij bij Isaac op de lijstquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:58 schreef xsaskiax het volgende:
Eindelijk kunnen/moeten ze iets gaan doen en is aan het wachten een eind gekomen.
Moge de beste gaan winnen!!!!!![]()
![]()
![]()
(en dat het er eerlijk en zonder gedoe aan toe gaat)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:57 schreef WebbySP het volgende:
Mirthe pakt water om vuur bij anderen uit te gooien?
dat dacht ik ook gehoord te hebben, maar weet het echt niet zeker, dus vandaar maar een aanname van mijn kantquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Jeff stond volgens mij bij Isaac op de lijst
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Marciano dacht ik ook.. die eiste zo’n beetje een uitnodiging van Isaac.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:59 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik denk dat Bern de meeste kans heeft om van deze mensen een uitnodiging te krijgen. Volg jij die toevallig?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac kan niet rekenen, ik zou me rot lachen alsie eruit ligt doir de dames 😁
Dit is nog niet de finalequote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:00 schreef HappyCharly het volgende:
Komt de finale nu met n spel?
Vind ik wrl stom..
Finale van laatste 4/5 had gewoon n stemming door t publiek moeten zijn.
Gevalletje neus in boterquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:02 schreef realkijkers het volgende:
Ik die de stream aan, en 1 seconde later gaat de zoemer 🥳
Ik jammer genoeg welquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:04 schreef mootie het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Ice gaat winnen.
Ligt aan de rekensommen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:04 schreef Marrije het volgende:
Ok, en hoelang denken we dat dit gaat duren?
Zal afhangen van de rekensomquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:04 schreef mootie het volgende:
Toch kan ik me niet voorstellen dat Ice gaat winnen.
Het is ook nog moeilijk om het aan te houdenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:05 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe gooit er teveel op waardoor haar vuur uit gaat
Alleen aanraken toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Uuuh mag isaac wel.die schaal verplaatsen???
Ik zou oprecht niet weten, waarom ik deze drie finalisten de winst niet zou gunnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Gun deze 3 niet de winst.
Maar ice nog t minst.
Rekensom in de loods..met de code die daar uit komt een kluisje openenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:06 schreef realkijkers het volgende:
Wat moeten ze verder doen?
Touw moet door? En verder?
Kloptquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel de finale.
Hij is een jaar lang gehaat min of meer.
nog een rekensom maken waarna ze een cijferslot kunnen openen met de uitkomst van de somquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:06 schreef realkijkers het volgende:
Ik vind dat ze alle drie terechte finalisten zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:06 schreef HappyCharly het volgende:
Gun deze 3 niet de winst.
Maar ice nog t minst.
Mirthe omdat ze er relatief weinig voor heeft gedaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou oprecht niet weten, waarom ik deze drie finalisten de winst niet zou gunnen.
rekensom oidquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:06 schreef realkijkers het volgende:
Zeker weten, ze zijn niet voor niets zover gekomen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze alle drie terechte finalisten zijn
Snap niet dat ze niet even opzij kijkt naar de anderen en ook een torentje gaat bouwenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:09 schreef IkFok het volgende:
wat een flauwekul dat mirthe nog steeds met de vuurstik zit te klooien als er al vuur is.
Die snapt het echt niet
Ja dat bedoel ik heeft hij in dienst geleerdquote:
Ik dacht ook dat er gezegd werd dat ze t vuur niet naar het touw mogen brengen. Lijkt mij dat ze de schaal niet mogen verplaatsenquote:
En dan ook nog houdt ze die stick veel te ver wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:09 schreef IkFok het volgende:
wat een flauwekul dat mirthe nog steeds met de vuurstik zit te klooien als er al vuur is.
Die snapt het echt niet
Sasha vloekte net ook alquote:
Maar ze kan beter aanwennen om nu al haar mond te houden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Buiten wel toch? Binnen bij de rekensom niet meer
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:10 schreef danaqui het volgende:
Mirthe " mag ik aan dat touw zitten"
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Opzij kijken doet ze wel, maar verder nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:09 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet even opzij kijkt naar de anderen en ook een torentje gaat bouwen
Ooooh danquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:10 schreef Was-beer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:11 schreef woxxel het volgende:
Isaak heeft t hele jaar vuurtje lopen stoken. Die heeft al gewonnen
Okéquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dat ze alle drie terechte finalisten zijn
Hahahahaha dit steukertquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:11 schreef woxxel het volgende:
Isaak heeft t hele jaar vuurtje lopen stoken. Die heeft al gewonnen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:13 schreef WebbySP het volgende:
Fluisteren, binnen, mag toch ook niet dan?
Super makkelijke somquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:14 schreef Marrije het volgende:
Ik zie die rekensom niet scherp, jullie wel?
Zal ik het zeggen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Waarom mag Ice praten en wordt er weer niet ingegrepen?
Er is toch niemand anders, dan boeit dat toch niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Ik vind dat ook unfair. Stel dat ze zeggen dat het nu niet uitmaakt omdat er nog niemand naast hem staat, houdt het in dat hij nu een voordeel heeft t.o.v. de anderen. Ze moeten de regels hanteren en de zoemer laten gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:15 schreef Alocanda het volgende:
Niet praten binnen is niet praten binnen. Of de andere er nu zijn of nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Er is toch niemand anders, dan boeit dat toch niet.
Dat boeit wel, je mocht niet praten tijdens de som. Alleen of niet alleen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is uiteraard prima, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou oprecht niet weten, waarom ik deze drie finalisten de winst niet zou gunnen.
Nou, het maakt het voor hem blijkbaar makkelijker om het al pratend uit te vogelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Niet praten binnen is niet praten binnen. Of de andere er nu zijn of niet
quote:
Kom ik ook op uit.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:18 schreef woxxel het volgende:
Wat doet ze toch steeds met die stick.
T vuur is allang aan
Hij stond hier net duidelijk de cos. Is weer weggehaald schijnbaarquote:
Hij praat nog steeds.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:20 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Isaac heeft snel.offline een strandje gekregen
Maar waarom doet ze dit toch ook.. starting Fire with fire?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:19 schreef Hoempah het volgende:
Ik kan het niet aanzien wat Mirthe doet....![]()
Oh febo ook niet
[ afbeelding ]
Post 198 volgens mijquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij stond hier net duidelijk de cos. Is weer weggehaald schijnbaar
Dat vind ik best n ingewikkelde som om uit je hoofd te doen.. onder druk..quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:20 schreef xsaskiax het volgende:
279 + 560 + 80 = 919 volgens mij
3x93=279
16x35=560
10 gram kaviaar over x8=80
Daarom mogen ze nu ook pen en papier gebruikenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik best n ingewikkelde som om uit je hoofd te doen.. onder druk..
Als je dat vergelijkt met de eerste som bij die koffers...
Niet uit het hoofd. Met pen en papier. Geen rekenmachine inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik best n ingewikkelde som om uit je hoofd te doen.. onder druk..
Als je dat vergelijkt met de eerste som bij die koffers...
Klopt iddquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het slotje heeft volgens mij 3 cijfers.
Zou terecht zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:25 schreef lojanda het volgende:
Ik denk zomaar dat Isaac het nu kan vergeten nu beiden dames ook aan de som beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |