Programmering Viaplay - Dutch Grand Prixquote:"Het begint allemaal met de dagelijkse talkshow Zandvoort Shakedown waarin historie en actualiteit worden afgewisseld met techniek en interviews met de hoofdrolspelers van de Dutch Grand Prix. Vanaf vrijdag worden er extra lange live uitzendingen gemaakt met aandacht voor zowel de Formule 1, Formule 2 en de Porsche SuperCup. Tussen de sessies in verzorgt het Viaplay-team analyses, achtergrondverhalen en een exclusieve kijk achter de schermen van de Formule 1.
Alle Zandvoort Shakedown en live uitzendingen worden gepresenteerd door Amber Brantsen die wordt bijgestaan door vaste Viaplay-analisten Christijan Albers, Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung. Daarnaast schuiven er elke dag verschillende analisten, Formule 1-coureurs, teambazen en gasten aan in de Viaplay-studio.
In de paddock, pitlane en op de grid zijn Chiel van Koldenhoven, Tom Coronel en David Coulthard de vaste verslaggevers die het laatste nieuws vanaf het circuit brengen. Van vrijdag tot met zondag wordt het team aangevuld met Anne-Marie Fokkens die vanuit het dorp en langs het circuit de fan-beleving naar de huiskamer brengt. Het commentaar van de Formule 1-sessies ligt in de vertrouwde handen van Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk."
Manmanmanman, wat een kansloze reactie dit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:46 schreef Sally het volgende:
[..]
En waarom zou het anders zijn dan op andere circuits - waar ik ook wel paraplu's op de tribune zie?
Omdat je dan andere mensen het zicht berooft? Lekker - sta je met je zoontje van 6 daar in de stromende regen...
Zeg eens dan, hoe jij deze post van jou bedoelt???quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanmanman, wat een kansloze reactie dit.
En nee, het woord "Kansloos" is dan weer zo'n steek onder water. En géén "Dollen" zoals jij het laatst benoemde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een paraplu mee neemt, ben je in mijn ogen gewoon een gigantische egoïst. Dat zou terecht ingenomen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Ik ben geen "manmanmanmanman"
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 19-08-2023 12:39:41 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zeg eens dan, hoe jij deze post van jou bedoeld???
[..]
En nee, het woord "Kansloos" is dan weer zo'n steek onder water. En géén "Dollen" zoals jij het laatst benoemde.
Sorry - NOT sorry."Het boeit me niet dat ik andere mensen lastig val, als mijn kind van 6 maar onder een plu kan"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.P.S. Ik ben geen "manmanmanmanman"![]()
Gewoon onder een poncho is niet genoeg schijnbaar. Stel je eens voor dat ie een beetje nat wordt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ah, dat klinkt al stukken anders. Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Het boeit me niet dat ik andere mensen lastig val, als mijn kind van 6 maar onder een plu kan"
Gewoon onder een poncho is niet genoeg schijnbaar. Stel je eens voor dat ie een beetje nat wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:39 schreef Sally het volgende:
En is iemand handig met Paint(shop Pro of Paint.NET of zo)?
Dan kan dat lelijke paarsroze plaatje ook bijgewerkt worden met een juist jaartal![]()
Mss met het wat meer relevante logo voor de GP van dit jaar?![]()
ty in advance!
Mooi lelijke paarsrozequote:
Wapwapquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:57 schreef DjDaano het volgende:
Er zitten alweer een paar wappies een ingang te blokkeren. Zelf de wegblokkeren zonder reden en dan roepen dat mensen geen geweld mogen gebruiken.
Klapklapquote:
Thnx - dank voor jouw compliment, Zippquote:
het is pas over 2 wekenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:32 schreef Peterselieman het volgende:
Heb net al diverse foto's doorgestuurd gekregen van het arriveren van de vrachtwagens
De opbouw is begonnen
moet je een vergunning voor hebbenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ook wel leuk zijn de mensen aan de looproute, de bewoners die een stalletje hebben opgesteld.
Ze verkopen koffie, limonade, water en spullen die je niet nodig hebt. Heerlijk.
Zal mij benieuwen wat men dit jaar bedenkt. De looproute naar Eastside gaat langs genoeg straatjes.
Heb de data vrijwel meteen aangepast in de OPquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dacht echt dat het in september was
Die staan hier.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb de data vrijwel meteen aangepast in de OP
Stond idd eerst september (maar 2022)
Alleen de uitzendtijden nog.
Dan wel "het programma".
Ja - van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die staan hier.
https://www.formula1.com/(...)PX0COqWJul0G4Y7.html
Je kan de post nu bewerken, bijvoorbeeld door een . neer te zetten, dan heb je weer (in jouw geval door je abo) 96 uurquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - van de wedstrijd.
Kijken of ik het zo meteen ingevoerd krijg - aangezien er beperkt tijd is posts aan te passen![]()
Maar ook tv? (en/of stream zoals F1 TV Pro)?
Dank je, goeie tipquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:02 schreef PS. het volgende:
[..]
Je kan de post nu bewerken, bijvoorbeeld door een . neer te zetten, dan heb je weer (in jouw geval door je abo) 96 uur
Nouja het zit toch wel stampensvol, op vrijdag na dan, die was volgens mij bij lange na niet uitverkocht.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Had je anders verwacht dan?
Ik ben er dit jaar omdat ik uitgenodigd ben, maar ik zou anders waarschijnlijk nooit Zandvoort hebben gekozen. Alhowel de keuze momenteel niet bepaald reuze is. Binnen Europa is er steeds minder
Ga je live verslag doen vanaf je mobiel hier?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Had je anders verwacht dan?
Ik ben er dit jaar omdat ik uitgenodigd ben, maar ik zou anders waarschijnlijk nooit Zandvoort hebben gekozen. Alhowel de keuze momenteel niet bepaald reuze is. Binnen Europa is er steeds minder
"De poncho doet het nog"quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ga je live verslag doen vanaf je mobiel hier?
Net ook maar even 6 poncho's gekocht, kostte wel 45 cent per stukquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"De poncho doet het nog"
"M'n kleding begint toch wel een beetje nat te worden"
"Mijn sokken zijn doorweekt"
Zoiets?
Haha, en de laatste post zal zijn dat je telefoon waterschade heeftquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"De poncho doet het nog"
"M'n kleding begint toch wel een beetje nat te worden"
"Mijn sokken zijn doorweekt"
Zoiets?
Programmering Viaplay – Dutch Grand Prixquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:47 schreef Sally het volgende:
Uitzendingen
Viaplay trekt alles uit de kast voor de Formule 1-race in Zandvoort. ###
<nog geen idee hoe het zit met de uitzendingen [ * Sally Geef het door en ik pas het aan! >
quote:Het begint allemaal met de dagelijkse talkshow Zandvoort Shakedown waarin historie en actualiteit worden afgewisseld met techniek en interviews met de hoofdrolspelers van de Dutch Grand Prix. Vanaf vrijdag worden er extra lange live uitzendingen gemaakt met aandacht voor zowel de Formule 1, Formule 2 en de Porsche SuperCup. Tussen de sessies in verzorgt het Viaplay-team analyses, achtergrondverhalen en een exclusieve kijk achter de schermen van de Formule 1.
Alle Zandvoort Shakedown en live uitzendingen worden gepresenteerd door Amber Brantsen die wordt bijgestaan door vaste Viaplay-analisten Christijan Albers, Giedo van der Garde en Ho-Pin Tung. Daarnaast schuiven er elke dag verschillende analisten, Formule 1-coureurs, teambazen en gasten aan in de Viaplay-studio.
In de paddock, pitlane en op de grid zijn Chiel van Koldenhoven, Tom Coronel en David Coulthard de vaste verslaggevers die het laatste nieuws vanaf het circuit brengen. Van vrijdag tot met zondag wordt het team aangevuld met Anne-Marie Fokkens die vanuit het dorp en langs het circuit de fan-beleving naar de huiskamer brengt. Het commentaar van de Formule 1-sessies ligt in de vertrouwde handen van Nelson Valkenburg en Melroy Heemskerk.
Thnxquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Programmering Viaplay – Dutch Grand Prix
Maandag 21 augustus
20.30 – 21.30 uur: Zandvoort Shakedown
Dinsdag 22 augustus
Woensdag 23 augustus
Donderdag 24 augustus
Vrijdag 25 augustus
12.00 – 17.00 uur: Super Friday
Zaterdag 26 augustus
9.30 – 18.00 uur: Super Saturday
19.00 – 19.30 uur: Samenvatting kwalificatie
Zondag 27 augustus
9.30 – 18.00 uur: Super Sunday
19.00 – 19.30 uur: Samenvatting race
20.30 – 21.30 uur: Paddock Walk
Maandag 28 augustus
18.00 – 18.45 uur: In De Slipstream
[..]
Hold on.quote:Op zondag 20 augustus 2023 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maandag 21 augustus
Dinsdag 22 augustus
Woensdag 23 augustus
Donderdag 24 augustus
Vrijdag 25 augustus
12.00 – 17.00 uur: Super Friday
Zaterdag 26 augustus
9.30 – 18.00 uur: Super Saturday
19.00 – 19.30 uur: Samenvatting kwalificatie
Zondag 27 augustus
9.30 – 18.00 uur: Super Sunday
19.00 – 19.30 uur: Samenvatting race
20.30 – 21.30 uur: Paddock Walk
Maandag 28 augustus
18.00 – 18.45 uur: In De Slipstream
[..]
Nee, alles of nietsquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
ThnxNamens de Viaplay kijkers.
Ik ga echter niet die shakedowns in de OP zetten, ik verwijs wel even naar je post
Zaterdag en zondag is de hele dag doorlopend live dus de VT's etc worden uitgezonden als ze gehouden wordenquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Hold on.
Waar staat VT 1, VT2, VT3, Quali en Race...?
En evt. vb's?
Dat is imo het meest interessant![]()
In de OPquote:Op zondag 20 augustus 2023 16:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
<knip>
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |