Ze staan op Oostenrijkse platen zo te zien, dus dat zou de vaste standplaats kunnen zijn? Maar het zou ook zomaar een willekeurige loods kunnen zijn ergens centraler in Europa. Who knows.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:04 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg. Zullen die gewoon geen standplaats hebben op het vaste land in Europa?
Wel mooie DAFjes trouwens.
Lekker l*llig weer - natuurlijk - hahahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
De NS heeft een kortingsactie voor treinkaartjes genaamd 'weg is weg', echter is 25, 26 en 27 augustus niet te selecteren als reisdatum. De 20% vroegboekkorting is wel van toepassing tijdens de Dutch Grand Prix.
De opleggers zal niet veel uitmaken toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zie wel één nadeel en dat is dat de Ford truck maar in één smaak leverbaar is, namelijk als 4x2
Ze staan op het terrein van Buko in Beverwijk. Dat bedrijf regelt de logistiek rond de Dutch Grand Prixquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 14:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze staan op Oostenrijkse platen zo te zien, dus dat zou de vaste standplaats kunnen zijn? Maar het zou ook zomaar een willekeurige loods kunnen zijn ergens centraler in Europa. Who knows.
En in dit geval kan ik me zomaar indenken dat het gezien de geringe afstand tussen Spa en Zandvoort niet de moeite waard was om terug te rijden naar Oostenrijk en hebben ze een dealtje kunnen maken met Circuitpark Zandvoort om de trailers daar alvast te stallen tijdens de zomervakantie.
Denk niet, dat was voorgaande jaren überhaupt geloof ik iedere keer heel vroeg, als er nog bijna niemand was. Rangorde is een beetje F1>Porsche supercup>F2>F3 qua schema.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:40 schreef PS. het volgende:
F3 is er dit jaar ook al niet. Ben ook benieuwd of/hoe ze die tijd gaan vullen
hetzelfde als vorig jaar; dat suffe showteam, twee open autos van een of andere dansschool.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:40 schreef PS. het volgende:
F3 is er dit jaar ook al niet. Ben ook benieuwd of/hoe ze die tijd gaan vullen
Leuk verhaal, maar de Porsche Supercup is er niet nieuw, en is sowieso niet in plaats van de F3, want die zat vorig jaar tussendoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:46 schreef Starflyer het volgende:
De Porsche Supercup is dit jaar nieuw en in plaats van de F3 vorig jaar. Het programma begint het elke dag rond 10.00 uur, met vrijdag de Formule 2 training, zaterdag de kwalificatie van de Porsche Supercup en zondag de Formule 2 race. Alleen op zaterdag is er voor de Porsche Supercup nog pitstoptraining van de F1 teams.
https://www.formula1.com/(...)PX0COqWJul0G4Y7.html
Hopelijk volgend jaar ipv de F2 de F1 Academy of Formula Regional of zo erbij.
My bad!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar de Porsche Supercup is er niet nieuw, en is sowieso niet in plaats van de F3, want die zat vorig jaar tussendoor.
bronquote:De Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en het Longfonds hebben een klacht ingediend bij de Reclame Code Commissie vanwege snusreclames rond de Grand Prix van Nederland. Ze vinden het "bizar" dat er reclame wordt gemaakt voor de in Nederland verboden nicotinezakjes.
Ik had er nog nooit van gehoord. Goed bezig weer die beroepzeikers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:46 schreef 4-elements het volgende:
Kenden jullie Velo al? Of wisten jullie waar het voor stond?
Dankzij de aandacht van deze goede doelen krijgt Velo juist veel meer aandacht. Gratis reclame. Datgene wat deze goede doelen juist wilden voorkomen. Dus niet handig om hier via de media aandacht voor te vragen.
Wat ben je zelf dan? Een hobbyzeiker?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Goed bezig weer die beroepzeikers.
Dan let je niet goed op, want is al jaren sponsor van McLaren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Goed bezig weer die beroepzeikers.
Ik ben een wandelende adblockerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op, want is al jaren sponsor van McLaren.
Er staat zoveel op die auto's. Ik weet van 80% ook niet wat het is. Ik heb een keer opgezocht wat Richard Mille is, omdat ik het op diverse auto's en raceoveralls tegenkwam. Bleken horloges te zijn van 100.000 euro of zo. Daar koop je bijna een auto voor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:30 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op, want is al jaren sponsor van McLaren.
De Dutch GP heeft altijd een rel nodig. Dit jaar is geen uitzondering daarop.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vond het al zo opvallend rustig. Bij voorgaande jaren was er veel meer ophef over de Grand Prix. Over het aantal helicoptervluchten, over monteurs die over het strand naar Noordwijk zouden gaan, en de ruggestreepschildpadhagedissensoortigebosanemoon.
Precies. Mensen gebruiken nicotineproducten ook juist om te stoppen met roken. Maar ipv dat aan te moedigen, proberen deze clubs alles met nicotine te laten verbieden, behalve sigaretten zelf. Je vraagt je bijna af of ze zelf niet stiekem worden gesponsord door de tabaksindustrie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Het Longfonds moet zich er niet mee bemoeien. Snus doet niks met je longen.
En ook niet van snus kennelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 23:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Precies. Mensen gebruiken nicotineproducten ook juist om te stoppen met roken. Maar ipv dat aan te moedigen, proberen deze clubs alles met nicotine te laten verbieden, behalve sigaretten zelf. Je vraagt je bijna af of ze zelf niet stiekem worden gesponsord door de tabaksindustrie.
Btw, ik had zelf ook nog nooit van Velo gehoord.
Jawel, dat wel. Populair is in Zweden/Scandinavië, toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En ook niet van snus kennelijk.
Ja, maar niet als een middel om te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Jawel, dat wel. Populair is in Zweden/Scandinavië, toch?
Ah, zo. Nee, dat probeerde ik ook eigenlijk niet te zeggen, maar ik begrijp dat het zo kan overkomen. Ik bedoelde dat de genoemde organisaties in mijn ogen wel vaker contraproductief bezig zijn door sigarettenverslaving en nicotineverslaving op 1 hoop te gooien, terwijl - als het doel daadwerkelijk is om minder mensen tabak te laten roken - het beter zou zijn om die dingen los van elkaar te zien (zoals artsen in de UK ook doen, bijv).quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, maar niet als een middel om te stoppen met roken.
Als het inderdaad klopt... volgens mij is dit juist zo de wereld in geslingerd om wat extra publiciteit te krijgen wat ook goed gelukt is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee, dat probeerde ik ook eigenlijk niet te zeggen, maar ik begrijp dat het zo kan overkomen. Ik bedoelde dat de genoemde organisaties in mijn ogen wel vaker contraproductief bezig zijn door sigarettenverslaving en nicotineverslaving op 1 hoop te gooien, terwijl - als het doel daadwerkelijk is om minder mensen tabak te laten roken - het beter zou zijn om die dingen los van elkaar te zien (zoals artsen in de UK ook doen, bijv).
Anyway, dankzij deze organisaties weten nu veel meer Nederlanders wat snus is en dat Velo blijkbaar een snus-merk is. Barbra Streisand-effect, enzo.
Omdat die organisaties stiekem willen dat iedereen snus gaat gebruiken of zo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Als het inderdaad klopt... volgens mij is dit juist zo de wereld in geslingerd om wat extra publiciteit te krijgen wat ook goed gelukt is.
Nu weet iedereen wat, hoe en waar.
Er komt Love op de auto's te staanquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 00:29 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
En ook niet van snus kennelijk.
Denk niet dat ze daar iets aan veranderen, in 2021 deed ik het met blikjes (lol) water. Zou mooi zijn als ze gewoon kraanwater beschikbaar hebben mocht het heet wordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:18 schreef Faithy het volgende:
Weet iemand of ze de watervoorziening hebben verbeterd?
Ik was er vorig jaar en je mocht en geen water mee naar binnen nemen, en er waren geen waterpunten om glazen of wat dan ook bij te vullen bij 30+ graden.
Het was mn enige kritiek op de organisatie.
Een collega van me gaat dit jaar en heb haar gewaarschuwd, maar vroeg me af of iemand weet of ze hebben toegezegd dat te veranderen toevallig?
Ze hebben het gefixt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:18 schreef Faithy het volgende:
Ik was er vorig jaar en je mocht en geen water mee naar binnen nemen, en er waren geen waterpunten om glazen of wat dan ook bij te vullen bij 30+ graden.
Een collega van me gaat dit jaar en heb haar gewaarschuwd, maar vroeg me af of iemand weet of ze hebben toegezegd dat te veranderen toevallig?
Ik heb die in beslag genomen zien worden. 😶quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben het gefixt.
In de zin dat het geen 30+ gaat worden
Ik neem gewoon m'n bidon mee, de groeten.
Dan heb je het gewoon niet slim verborgenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 23:03 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ik heb die in beslag genomen zien worden. 😶
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:18 schreef Faithy het volgende:
Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest en beide keren mocht ik gewoon flessen water mee naar binnen nemen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:18 schreef Faithy het volgende:
gewoon een wijn rugzak meenemen toch?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 08:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het water toegangsbeleid zal wel afhankelijk zijn van de temperatuur. Als er een hitteprotocol in gaat laten ze mogelijk wel water toe en bij normaal weer niet.
[ afbeelding ]
Als je een paraplu mee neemt, ben je in mijn ogen gewoon een gigantische egoïst. Dat zou terecht ingenomen worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:21 schreef Spockjuh_ het volgende:
paraplu zal geen overbodige luxe zijn maar meenemen is natuurlijk weer een uitdaging. Anderzijds, op het circuit kan je volgens mij bij de merchandise stands dan wel weer paraplu's kopen of laat mijn geheugen nu gaten vallen?
En waarom zou het anders zijn dan op andere circuits - waar ik ook wel paraplu's op de tribune zie?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een paraplu mee neemt, ben je in mijn ogen gewoon een gigantische egoïst. Dat zou terecht ingenomen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |