Bijna 700 views in 2 jaar tijd. Wereldhit.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Lekker met een emmer en een spons op het podium staan
Niks meer an doenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijna 700 views in 2 jaar tijd. Wereldhit.
Zeker niet! Het nummer wordt er niet beter op als je het aan zet, on maar eens wat te noemenquote:
Dit zou wel serieuze concurrentie voor Loreen zijn geweestquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Bijna 700 views in 2 jaar tijd. Wereldhit.
Daar heeft de commissie natuurlijk zelf voor gezorgd door een inzending te kiezen waarvan iedereen denkt: nou, dat kan ik zelfs beter.quote:Op zaterdag 16 september 2023 13:25 schreef Aadrianus het volgende:
omygod, ze komen ook uit de ergste krochten om een beetje aandacht te krijgen
Waarom stuurden we dit niet eerder.quote:Op zaterdag 16 september 2023 08:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit zou wel serieuze concurrentie voor Loreen zijn geweest
Ja weer een singer songwriter omdat cornald daar ooit mee heeft gewonnen.....quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:58 schreef NailQueen het volgende:
Grote kans dat het toch een naam wordt die niemand ziet aankomen
En win geven ze hier aandachtquote:Op zaterdag 16 september 2023 13:25 schreef Aadrianus het volgende:
omygod, ze komen ook uit de ergste krochten om een beetje aandacht te krijgen
Nah. Voorheen ook meegedaan zonder succes. Afgelopen jaar gewoon meegedaan en gewonnen omdat t beste nr was en geen gimmick oid wat ineens leuk moest worden gevonden.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:23 schreef Cee het volgende:
Ach, het zijn maar namen, geen nummers. En dat laatste draait het uiteindelijk voornamelijk om.
(tenzij je Loreen bent)
Dat zou helemaal niet erg zijn. Als hij/zij maar een goed nummer heeft. Er wordt nu door sommige mensen vanuit gegaan dat we al een tijdje niet scoren omdat we licht-deprimerende nummers hebben, maar dat is het probleem helemaal niet. Het moet gewoon een goed nummer zijn. Hopelijk hebben we met Jacqueline Govaert in de commissie nu tenminste één persoon die dat kan herkennen.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:41 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja weer een singer songwriter omdat cornald daar ooit mee heeft gewonnen.....
Eens idd. Maar t nr telt dan en niet t idee van een onbekende singer/songwriter omdat cornald daar zo van houdt.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet erg zijn. Als hij/zij maar een goed nummer heeft. Er wordt nu door sommige mensen vanuit gegaan dat we al een tijdje niet scoren omdat we licht-deprimerende nummers hebben, maar dat is het probleem helemaal niet. Het moet gewoon een goed nummer zijn. Hopelijk hebben we met Jacqueline Govaert in de commissie nu tenminste één persoon die dat kan herkennen.
Mwah bij de jury misschien, op Arcade na is het publiek sowieso niet echt geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet erg zijn. Als hij/zij maar een goed nummer heeft. Er wordt nu door sommige mensen vanuit gegaan dat we al een tijdje niet scoren omdat we licht-deprimerende nummers hebben, maar dat is het probleem helemaal niet. Het moet gewoon een goed nummer zijn. Hopelijk hebben we met Jacqueline Govaert in de commissie nu tenminste één persoon die dat kan herkennen.
Dat komt gewoon door de kwaliteit van de nummers. Jij vond die liedjes toch ook niet echt goed? Het is allemaal wel aardig. De Diepte ook, wel een aardig liedje. Maar bij de eerste keer luisteren wist je al: dit wordt hem niet.quote:Op zaterdag 16 september 2023 17:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mwah bij de jury misschien, op Arcade na is het publiek sowieso niet echt geïnteresseerd.
Oh ik las je post verkeerdquote:Op zaterdag 16 september 2023 18:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door de kwaliteit van de nummers. Jij vond die liedjes toch ook niet echt goed? Het is allemaal wel aardig. De Diepte ook, wel een aardig liedje. Maar bij de eerste keer luisteren wist je al: dit wordt hem niet.
Stefania? Dat zou mss ook nog kunnen toch?quote:Op donderdag 14 september 2023 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja gezien Krista Siegfrids vaak met GJ werkt, zou wel heel obvious zijn eigenlijkEnige andere naam die ik kan bedenken is András Kállay-Saunders die met een Nederlander in The Middletonz zit. En Naviband, moesten vluchten vanuit eigen land want actief in verzet, gingen naar Oekraine, zijn toen naar Polen gegaan, maar ik zie ook veel stories plaatsen uit Nederland (Delft specifiek te zijn). Maar denk niet dat die Nederlands genoeg zouden zijn. Dat zijn echt alle linkjes die ik zou kunnen bedenken zal wel Krista gewoon zijn dan
Ohja zou kunnen inderdaad, was ik zo maar vergeten. Al zou ik die niet direct beschrijven als "buitenlandse artiest"quote:Op maandag 18 september 2023 17:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Stefania? Dat zou mss ook nog kunnen toch?
Wie?quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Maar grote kans dat het gewoon Krista is
Dan mag ze wel opschieten.quote:
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.quote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost begint aardig opdringerig worden
Ze is enorm fan zei ze gister een ook al. Met een goed nummer juich ik het helemaal toe. Stage presence heeft ze wel, ze gooit heur hele hebben en houwen erin. Love thatquote:
Ik denk dus dat dat niet bewust is, dat Kaarija nadoen. Dit is echt ook wel gewoon Joost zelf.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.
Edit: deze. En dan vooral het eind.
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Maar als hij echt iets heeft ingestuurd en het is een mogelijk winnend lied, ga vooral hoor! Neem aan dat ze nog steeds ook voor een groot deel op het lied selecteren. En het lijkt me een leuk iemand.
Denk eerlijk gezegd niet dat hij heel erg bezig is met die Käärijä. Vind hem er ook niet echt op lijken. Ja, het zijn allebei jongens die weten hoe je social media moet bespelen.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.
Maar als hij echt iets heeft ingestuurd en het is een mogelijk winnend lied, ga vooral hoor! Neem aan dat ze nog steeds ook voor een groot deel op het lied selecteren. En het lijkt me een leuk iemand.
Zijn enthousiasme is aandoenlijk maar o.a. met die petitie bij 3FM voelt toch een beetje opdringerig.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die petitie komt toch vanuit 3FM? Daar kan hij dan zelf toch niks aan doenquote:Op zondag 24 september 2023 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn enthousiasme is aandoenlijk maar o.a. met die petitie bij 3FM voelt toch een beetje opdringerig.
Ik dacht dat Joost daar ook een aandeel in had.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die petitie komt toch vanuit 3FM? Daar kan hij dan zelf toch niks aan doenEn als ze zoiets zouden doen, dan zou ik het ook delen als ik hem was ja.
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeikquote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost begint aardig opdringerig worden
Gezeik krijgen we elk jaar sowieso, het is wel altijd spannend wie uiteindelijk gaat zeiken.quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeik
Oh maar ik zie Joost er dan wel voor aan om z'n afgewezen inzending wél te laten horen, in tegenstelling tot bijna alle voorgangers. Dus dan kan iedereen tenminste een goede eigen mening vormen en vergelijken met de inzending die het wel werd. Mits hij afgewezen wordt dan natuurlijk, want wie weet heeft ie wel gewoon echt een toplied.quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeik
Jaap volgt sinds kort ook Day Ewbank, maar dat komt volgens mij door DNA Singersquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Misschien interessant is dat Hila en Jaap van de selectiecommissie Joost volgen op Instagram.
En zeker van Jaap vind ik het niet per sé voor de hand liggend om Joost te gaan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |