Daar heeft Fred_B geen mooie tekst bij bedachtquote:Op zondag 10 september 2023 18:18 schreef Zigsky het volgende:
[..]
April Derby wil ook heel graag.
https://www.telegraaf.nl/(...)zig-met-songfestival
Joost gaat er wel heel hard voor.quote:Op donderdag 14 september 2023 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)de51581db/joostklein
Allemaal tekenen jongens!1!!1
Ja gezien Krista Siegfrids vaak met GJ werkt, zou wel heel obvious zijn eigenlijkquote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef Funhouse het volgende:
Ze zeiden trouwens in de Ding-a-Dong podcast dat een buitenlandse artiest die al eerder mee heeft gedaan met het songfestival ook een lied in had gestuurd voor de Nederlandse selectie dit jaar. Wie zou dat kunnen zijn? Ik dacht meteen aan Krista Siegfrids aangezien zij nu in Nederland woont
Volgens mij werken GJ en Krista ook samen bij Outtv dus het zou best kunnen. Ik vind Krista een superleuke meid. Van mij mag ze. Hopelijk gaat Ding-a-dong volgende week hier verder op in.quote:Op donderdag 14 september 2023 13:35 schreef Funhouse het volgende:
Ze zeiden trouwens in de Ding-a-Dong podcast dat een buitenlandse artiest die al eerder mee heeft gedaan met het songfestival ook een lied in had gestuurd voor de Nederlandse selectie dit jaar. Wie zou dat kunnen zijn? Ik dacht meteen aan Krista Siegfrids aangezien zij nu in Nederland woont
Bron: Songfestivalweblog Twitterquote:De selectiecommissie #songfestival van AVROTROS heeft weer een inzending om te beluisteren. Louisa Janssen heeft namelijk op haar instagram laten weten vandaag een lied te hebben ingezonden voor het Eurovisie Songfestival in Malmö.
Die is uit 'Echte meisjes in de jungle' gedonderd omdat ze een andere kandidaat in elkaar tremdequote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron: Songfestivalweblog Twitter
Ik ken haar niet, maar Wikipedia heeft een veelbelovende discografie
Discografie
2015: Leef je eigen leven
2016: Voel me heet
2016: Ik doe wat ik doe
2016: Fiesta
2017: Recht op geluk
2018: De grootste lellebel
2019: Born to be me
2020: Soppen
2020: Soppen de Remix ft. Dwaynster[9]
2021: Laat ze maar praten
2021: Karma
Misschien kan ze met Ronela gaan vechtenquote:Op vrijdag 15 september 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Die is uit 'Echte meisjes in de jungle' gedonderd omdat ze een andere kandidaat in elkaar tremde
quote:Op vrijdag 15 september 2023 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bron: Songfestivalweblog Twitter
Ik ken haar niet, maar Wikipedia heeft een veelbelovende discografie
Discografie
2015: Leef je eigen leven
2016: Voel me heet
2016: Ik doe wat ik doe
2016: Fiesta
2017: Recht op geluk
2018: De grootste lellebel
2019: Born to be me
2020: Soppen
2020: Soppen de Remix ft. Dwaynster[9]
2021: Laat ze maar praten
2021: Karma
Het is donker buiten en er zijn kruidnoten te koop in de supermarkt. Misschien wel dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |