Wie?quote:Op maandag 18 september 2023 18:18 schreef NailQueen het volgende:
Maar grote kans dat het gewoon Krista is
Dan mag ze wel opschieten.quote:
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.quote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost begint aardig opdringerig worden
Ze is enorm fan zei ze gister een ook al. Met een goed nummer juich ik het helemaal toe. Stage presence heeft ze wel, ze gooit heur hele hebben en houwen erin. Love thatquote:
Ik denk dus dat dat niet bewust is, dat Kaarija nadoen. Dit is echt ook wel gewoon Joost zelf.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.
Edit: deze. En dan vooral het eind.
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Maar als hij echt iets heeft ingestuurd en het is een mogelijk winnend lied, ga vooral hoor! Neem aan dat ze nog steeds ook voor een groot deel op het lied selecteren. En het lijkt me een leuk iemand.
Denk eerlijk gezegd niet dat hij heel erg bezig is met die Käärijä. Vind hem er ook niet echt op lijken. Ja, het zijn allebei jongens die weten hoe je social media moet bespelen.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind zn enthousiasme nog steeds leuk maar vind hem soms echt ietsss te veel Käärijä nadoen in z'n filmpjes zoals die van de week met dat rolluik of garage of wat was het. Hij deed zelfs zo ongeveer dezelfde armbeweging.
Maar als hij echt iets heeft ingestuurd en het is een mogelijk winnend lied, ga vooral hoor! Neem aan dat ze nog steeds ook voor een groot deel op het lied selecteren. En het lijkt me een leuk iemand.
Zijn enthousiasme is aandoenlijk maar o.a. met die petitie bij 3FM voelt toch een beetje opdringerig.quote:Op zondag 24 september 2023 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die petitie komt toch vanuit 3FM? Daar kan hij dan zelf toch niks aan doenquote:Op zondag 24 september 2023 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zijn enthousiasme is aandoenlijk maar o.a. met die petitie bij 3FM voelt toch een beetje opdringerig.
Ik dacht dat Joost daar ook een aandeel in had.quote:Op zondag 24 september 2023 22:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar die petitie komt toch vanuit 3FM? Daar kan hij dan zelf toch niks aan doenEn als ze zoiets zouden doen, dan zou ik het ook delen als ik hem was ja.
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeikquote:Op zondag 24 september 2023 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost begint aardig opdringerig worden
Gezeik krijgen we elk jaar sowieso, het is wel altijd spannend wie uiteindelijk gaat zeiken.quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeik
Oh maar ik zie Joost er dan wel voor aan om z'n afgewezen inzending wél te laten horen, in tegenstelling tot bijna alle voorgangers. Dus dan kan iedereen tenminste een goede eigen mening vormen en vergelijken met de inzending die het wel werd. Mits hij afgewezen wordt dan natuurlijk, want wie weet heeft ie wel gewoon echt een toplied.quote:Op maandag 25 september 2023 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat dadelijk sowieso onnoemelijk gezeik opleveren vanuit de hoek waaruit de hype aangewakkerd wordt (3voor12/3FM etc.) als ie het niet wordt, omdat iemand anders een beter lied heeft in de ogen van de selectiecommissie. Krijgen we weer dat gezeik
Jaap volgt sinds kort ook Day Ewbank, maar dat komt volgens mij door DNA Singersquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Misschien interessant is dat Hila en Jaap van de selectiecommissie Joost volgen op Instagram.
En zeker van Jaap vind ik het niet per sé voor de hand liggend om Joost te gaan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |