quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
Haha, die titel ook!
@:Lenny77 is het zeker met je eens.
Wat de fokking fok is dezequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:47 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zitten we op Fok
Waarom zit jij hier dan?quote:
Ging om:quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zei laatst nog tegen @:Lenny77 ; ik ben een magneet voor mafkezen.
-----quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zitten we op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging om:
[..]
[..]
-----
Ik voel me echt géén Mafkees hoor
Ik zit op FOK! (toen nog fok! Later Fok!) voor de gezelligheid
En ik maar denken dat je hier zat om je laarsjes te showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja... in dit topic... ^^quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je hier zat om je laarsjes te showen.
Geen idee of jij een mafkees bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... in dit topic... ^^
Maar dat is geen mafkees dan, toch?
Niet dat ik weet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee of jij een mafkees bent.
Leuk maf maar niet ziekelijk gestoord zoals sommigenquote:
Haha - jij en ik weetzzzquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk maf maar niet ziekelijk gestoord zoals sommigen
Mogguhquote:
Puzzie Wuzzyyyquote:
Ik heb heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Puzzie Wuzzyyy![]()
Hoe is het met u vandaag?
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Zo ff wat boodschappen doen en lekker genieten van het prachtige weer![]()
Ga jij nog wat leuks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @LordofLeaves![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapen![]()
BovenburenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @:LordOfLeaves![]()
![]()
Oeh nieuwe wandelschoenen uitlopen![]()
Dat is wel belangrijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee, geen nieuwe schoenen. Alleen nu al weer effe zonder steunzolen. Dat bleek nl toch NIET dé oplossing voor mijn klachtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bovenburen![]()
Oeh nieuwe wandelschoenen uitlopen![]()
Dat is wel belangrijk
Oww dat is minderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, geen nieuwe schoenen. Alleen nu al weer effe zonder steunzolen. Dat bleek nl toch NIET dé oplossing voor mijn klachten![]()
![]()
Sigh.
Mss wel erger gemaakt. Iig niet verminderd. En nu mag mn lijf (en voetzolen) zich weer "terugzetten" nadat het eerst krampachtig moest wennen aan het 'rechter lopen'. Yeah. Right.
Komt wel weer goed, schatje.![]()
No pain, no gain...
[..]
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapen![]()
Ik sla ook aan op de laarsjes merk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @:LordOfLeaves![]()
Mooi kut trouwens als je zulke bovenburen hebt.Veel wandelplezier en hopelijk vannacht wel een ononderbroken nachtrust.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Lolquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sla ook aan op de laarsjes merk ik.
Mooi kut trouwens als je zulke bovenburen hebt.Veel wandelplezier en hopelijk vannacht wel een ononderbroken nachtrust.
Ik heb nog vakantie en idd heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Goed geslapen?
Nog vakantie, toch?
Nog ff lekker genieten dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie en idd heerlijk geslapen
Ga ervoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:50 schreef Chandler het volgende:
Middag! Nog 1 dagje en ik mag de hele dag kijken naar mooie Deense en Zweedse dames! Ik ben er klaar voor!
Ach what 's newquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Verder heb ik zoals gewoonlijk weer niks te melden
quote:
[..]
Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @:LordOfLeaves![]()
Je kunt altijd nog tetten posten!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Verder heb ik zoals gewoonlijk weer niks te melden
TETTEN.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog tetten posten!
Alles leuk in het Zwarte Woud?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie en idd heerlijk geslapen
Daar ben ik niet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alles leuk in het Zwarte Woud?
Ga daar dan heen!quote:
Waarom?quote:
Dat is het leukste deel van Duitsland.quote:
Ligt toch ook een teringeind weg?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat is het leukste deel van Duitsland.
Ohhh... je was alweer thuis eh? Ja, dan zou ik het ook niet doen momenteel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt toch ook een teringeind weg?
Nou net gezien dat het 5,5 uur is. Is dichterbij dan Berlijn.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ohhh... je was alweer thuis eh? Ja, dan zou ik het ook niet doen momenteel.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog tetten posten!
Ah ja? Nooit geweten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou net gezien dat het 5,5 uur is. Is dichterbij dan Berlijn.
De sc loopt weer.quote:
7 uur gereden onderhandquote:
Scheelt dat het hier weer gauw Oktoberfest is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
7 uur gereden onderhand
Whehehe. Begin oktober zit ik weer in Duitsland. Maar wel dichterbij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat het hier weer gauw Oktoberfest is.
Gezelligquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat het hier weer gauw Oktoberfest is.
Wil je meelopen, dan?quote:
WTFquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:18 schreef Modus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dirndl
Dat ziet er op zich wel smakelijk uitquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:27 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor tijdens het oktoberfest
Is ongeveer het enige waarvoor ze nog gebruikt wordenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat ziet er op zich wel smakelijk uit
Op zich wel leuk ,verder is dat huppeldepup fest niet mijn dingquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ongeveer het enige waarvoor ze nog gebruikt worden
Mijnes ook niet. Ondanks de tettenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op zich wel leuk ,verder is dat huppeldepup fest niet mijn ding
Dat verbaasd me dan ook totaal nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Mijnes ook niet. Ondanks de tetten
En het bier dus ook niet... ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef Modus het volgende:
Als zelfs tetten het niet kunnen compenseren... moet het wel heel kut zijn
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:52 schreef Modus het volgende:
Als zelfs tetten het niet kunnen compenseren... moet het wel heel kut zijn
Nog geen regen gezien hier maar het zou mooi worden afgelopen week tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:27 schreef Puzzie het volgende:
Wat een fokking kut weer trouwens .. zeiknat op de verkeerde manier
Vanmorgen regende het drie druppelsquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Nog geen regen gezien hier maar het zou mooi worden afgelopen week tochNiet echt
Oh je zit te plakzwetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vanmorgen regende het drie druppels![]()
Het is vies benauwd buiten en binnen
Dat doen we zeker! alleen nu nog hopen op goed weer, ze verwachten echt een hoop regen...quote:
Zijn ze wel lekker natquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:09 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat doen we zeker! alleen nu nog hopen op goed weer, ze verwachten echt een hoop regen...
Tja, laten we dat maar positief bekijken, mits ze niet al te veel aan hebben!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn ze wel lekker nat
Mag ik hopen ja.quote:
Op laarsjes? Nope!quote:
Dat zijn flinke bollen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 14:27 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor tijdens het oktoberfest
Bij bollen denk ik eerder aan krenten of bloembollenquote:
Whehe, dkke tetten beter?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 19:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij bollen denk ik eerder aan krenten of bloembollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:07 schreef Modus het volgende:
Mijn tel laadde steeds lastiger op, en dat bleek gelukkig te verhelpen met slechts een nieuw laadkabeltje![]()
Dat was mijn hoogtepunt van de dagWat een heerlijk hoogtepunt moet dat zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk hoogtepunt moet dat zijn geweest![]()
quote:
Nou ja als je daarom een hele nieuwe tel zou moeten kopen, beetje zonde. Alhoewel je het aansluitpunt in de foon ook kan laten vervangen begreep ik.quote:
Ja nee ja hebt haske gelijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja als je daarom een hele nieuwe tel zou moeten kopen, beetje zonde. Alhoewel je het aansluitpunt in de foon ook kan laten vervangen begreep ik.
Huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb er deze keer een gekocht en die doet het nog steeds gelukkig
Ik had altijd een abonnement en dan betaal je je mobiel af, maar deze keer een gekochtquote:
Ah zo, ja weet ik allemaal niet. Dit is mijn eerste pas, 2018 gekochtquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had altijd een abonnement en dan betaal je je mobiel af, maar deze keer een gekocht
Oh wowquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah zo, ja weet ik allemaal niet. Dit is mijn eerste pas, 2018 gekocht
Mysterieus accent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 22:21 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, vandaag d'n wandelschoenen an 'ehad.
Witte nie wa ze allemoal loopt te zwetsen, mar het zal wel goe zén.quote:
Hai Gerald!quote:Op zondag 20 augustus 2023 10:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Witte nie wa ze allemoal loopt te zwetsen, mar het zal wel goe zén.
WELLEK?!quote:
* TheStigsDutchCousin Puzzie aaitquote:
Aaaawwwquote:Op zondag 20 augustus 2023 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Puzzie aait
Nooit meer wakker worden is namelijk wel heel erg resoluutquote:
Wel lekker rustigquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit meer wakker worden is namelijk wel heel erg resoluut
Enige voordeel is dat je daar geen weet meer van hebtquote:
Vermoedelijk nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je daar geen weet meer van hebt
quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vermoedelijk?![]()
Maar ja idd geen idee hoe of wat
Als het tijd is dan is het tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voorlopig ook nog niet de tijd daarvoor
Hobbelpaardquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel op een hobbelpaard zitten en dat het buiten 35+ graden is
Wordt het vanzelf warm!quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel op een hobbelpaard zitten en dat het buiten 35+ graden is
quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad toen ik klein was
Hmm. Da's ms een beetje jong jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik was drieToen had ik nog geen tetten
Wromquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:56 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb wel zijn prachtige staart afgeknipt![]()
Nouja zegquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo was ik nou een maal : alles slopen
Wat als laatste?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee ook niet![]()
Ik sloop steeds minder
Wat is die nou aan het doen?quote:
Ik kan soms nog wel eens onbenullig zijnquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan soms nog wel eens onbenullig zijn![]()
Maar de laatste tijd ben ik wat rustiger , misschien dat dat het is
Volgens mij is dat langer dan dat jij op de wereld bent gezetquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik volg het ook al een jaar of 57 niet meer
Hm goed puntquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat langer dan dat jij op de wereld bent gezet
Goed topic.quote:
Daar heb ik vaak genoeg gekeken ende zulksquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:18 schreef Modus het volgende:
[..]
De KPD variant ook?
Draait meer om bipsen
Maar nu niet meer?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heb ik vaak genoeg gekeken ende zulks
Mijn tetten notifier ging af.quote:
En soms ff schrapenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel eerst even afspoelen onder de kraan.![]()
Vast nietquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb daar verder uiteraard geen ervaring mee.
Neeheeeequote:Op zondag 20 augustus 2023 15:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kan me de kont kussen bedoel je eigenlijk?
Ik ben een chaoot , bij mij komt het zoals het komt .. soort vanquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Geen beleid? Gewoon huphuphupgaannmetdiebanaan?
Ah op die fietsquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een chaoot , bij mij komt het zoals het komt .. soort van
Hier komt het gelukkig alleen als ik wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Hier komt het gelukkig alleen als ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh mja zit wat inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hihi komt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben een chaoot , bij mij komt het zoals het komt .. soort van
Dat horen we maar graagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 augustus 2023 15:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat horen we maar graagMja ehm leuk iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik heb er net drie ergens ingestopt.quote:
Jazeker bedoelde ik datquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Vandaag ook al 1 op.
Of bedoelde je dat niet
Vertelquote:Op zondag 20 augustus 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jazeker bedoelde ik dat![]()
Iedere dag een banaan schijnt voor mannen goed te zijn heb ik weleens gehoord ... zoiets
Ik bén mysterieusquote:
Puzzie Wuzzyquote:
Soms is het beter niet te wetenquote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is het beter niet te weten
Wijsheid komt met de jarenquote:
Zal jou eens voelenquote:
quote:
Rraaaaarrrrrrrrquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Sally wel snapt wat ik bedoel
quote:Op zondag 20 augustus 2023 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is het beter niet te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |