quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
Haha, die titel ook!
@:Lenny77 is het zeker met je eens.
Wat de fokking fok is dezequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:47 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zitten we op Fok
Waarom zit jij hier dan?quote:
Ging om:quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zei laatst nog tegen @:Lenny77 ; ik ben een magneet voor mafkezen.
-----quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zitten we op Fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging om:
[..]
[..]
-----
Ik voel me echt géén Mafkees hoor
Ik zit op FOK! (toen nog fok! Later Fok!) voor de gezelligheid
En ik maar denken dat je hier zat om je laarsjes te showen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ja... in dit topic... ^^quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:49 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je hier zat om je laarsjes te showen.
Geen idee of jij een mafkees bent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... in dit topic... ^^
Maar dat is geen mafkees dan, toch?
Niet dat ik weet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 09:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee of jij een mafkees bent.
Leuk maf maar niet ziekelijk gestoord zoals sommigenquote:
Haha - jij en ik weetzzzquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk maf maar niet ziekelijk gestoord zoals sommigen
Mogguhquote:
Puzzie Wuzzyyyquote:
Ik heb heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Puzzie Wuzzyyy![]()
Hoe is het met u vandaag?
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen![]()
Zo ff wat boodschappen doen en lekker genieten van het prachtige weer![]()
Ga jij nog wat leuks doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @LordofLeaves![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapen![]()
BovenburenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @:LordOfLeaves![]()
![]()
Oeh nieuwe wandelschoenen uitlopen![]()
Dat is wel belangrijk
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee, geen nieuwe schoenen. Alleen nu al weer effe zonder steunzolen. Dat bleek nl toch NIET dé oplossing voor mijn klachtenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bovenburen![]()
Oeh nieuwe wandelschoenen uitlopen![]()
Dat is wel belangrijk
Oww dat is minderquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, geen nieuwe schoenen. Alleen nu al weer effe zonder steunzolen. Dat bleek nl toch NIET dé oplossing voor mijn klachten![]()
![]()
Sigh.
Mss wel erger gemaakt. Iig niet verminderd. En nu mag mn lijf (en voetzolen) zich weer "terugzetten" nadat het eerst krampachtig moest wennen aan het 'rechter lopen'. Yeah. Right.
Komt wel weer goed, schatje.![]()
No pain, no gain...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 11:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker geslapen (beetje kort, maar ja: de bovenburen wilden gewoon NIET dat ik uit zou slapen![]()
Ik sla ook aan op de laarsjes merk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gaat vandaag weer wandelen. Oefenen. Uitproberen hoe mn schoenen zitten. Dit keer de wandelschoenen en niet laarsjes, @:LordOfLeaves![]()
Mooi kut trouwens als je zulke bovenburen hebt.Veel wandelplezier en hopelijk vannacht wel een ononderbroken nachtrust.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Lolquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sla ook aan op de laarsjes merk ik.
Mooi kut trouwens als je zulke bovenburen hebt.Veel wandelplezier en hopelijk vannacht wel een ononderbroken nachtrust.
Ik heb nog vakantie en idd heerlijk geslapenquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Goed geslapen?
Nog vakantie, toch?
Nog ff lekker genieten dusquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb nog vakantie en idd heerlijk geslapen
Ga ervoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2023 12:50 schreef Chandler het volgende:
Middag! Nog 1 dagje en ik mag de hele dag kijken naar mooie Deense en Zweedse dames! Ik ben er klaar voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |