Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Noem me maar zoals je wilt @:puzzie
quote:
Ben je alweer thuis ? Of nog in vakantie stemming?quote:
Ben thuis en doodopquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je alweer thuis ? Of nog in vakantie stemming?
Dat eerste kan ik me wel voorstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben thuis en doodopMaar nog wel in de vakantiestemming
Gaat lukkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik me wel voorstellen![]()
Nog ff lekker genieten dan
Ik ken je nog niet goed genoegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , ik heb gewoon zin in pepernoten.Je denkt teveel door.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ken je nog niet goed genoeg![]()
Eet smakelijk!
* Sally pepernoten geeft aan LoL.
Volgens haar nét in de winkels te vinden - zo half augustus
Jij bent meer vanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag een tik met die roe willen hebben btw.
Zo'n zweeptikje voelt vriendelijker aan dan een takkenbos.quote:
Dat dacht ik allll... ^^quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zou niet graag een tik met die roe willen hebben btw.
Mits je niet te hard tikt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat dacht ik allll... ^^
![]()
![]()
en deze dan...?![]()
of...![]()
Nee, altijd liefffquote:
Whehehe, nasty dame!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, altijd liefff![]()
of... hard zat...![]()
![]()
![]()
![]()
^^quote:
Hou jij niet van tikjes?quote:
ikke.. zachtjesquote:
Doe maar weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
ikke.. zachtjes![]()
maar nog meer van uitdelen![]()
![]()
![]()
![]()
al is een veertje ook verrekte lekker soms!![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
ikke.. zachtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Een pets en klets!quote:
Is iedereen niet meer van het uitdelen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:20 schreef Sally het volgende:
[..]
ikke.. zachtjes![]()
![]()
![]()
![]()
Gloeiende, warme billetjes.quote:
Vooral dat gloeienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gloeiende, warme billetjes.
Kan lekker zijn. En er dan nog even zacht overheen strelen.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan lekker zijn. En er dan nog even zacht overheen strelen.
Mits rood en gloeiend.quote:
Lekker toch?quote:
Verbrandenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga voor rood en gloeiend van de zon
Ja, maar zal me wel insmeren straks, want verbranden is toch wat minder leuk (en ongezond)quote:
Heeeel ongezondquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar zal me wel insmeren straks, want verbranden is toch wat minder leuk (en ongezond)
Ja, tijdens fietsen kun je ook ongemerkt goed verbranden! Zeker met zo'n fris windje, dan voel je de zon niet echt branden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heeeel ongezond![]()
Laatste keer dat ik echt goed was verbrand was in 2016 op Terschelling... wel wel twee geweldige weken tijdens Oerol , hele eiland over gefietst , maar zwaar verbrand
Ik kon vellen trekken , ik ben rossig dus ik zorg er meestal wel voor dat ik uit de zon blijfquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, tijdens fietsen kun je ook ongemerkt goed verbranden! Zeker met zo'n fris windje, dan voel je de zon niet echt branden.
Laatste keer echt goed verbrand dat het ook echt meerdere dagen pijn doet weet ik zo niet meer, tegenwoordig soms dat het rood is, maar de dag erna wel weer bijgetrokken, soms zelfs met wat bruine kleur als gevolg. Al vrees ik dat dat nog steeds niet gezond is
Oh ja, met vervellen is ook al lang geleden voor me. Vroeger met elke Spaanse vakantie was het weer raak, tegenwoordig let ik ook wel beter op. Ik heb ook wel zo'n huidtype dat makkelijk verbrandt (ook met veel sproeten, zoals rossige mensen ook vaak hebben).quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kon vellen trekken , ik ben rossig dus ik zorg er meestal wel voor dat ik uit de zon blijf
Same samequote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, met vervellen is ook al lang geleden voor me. Vroeger met elke Spaanse vakantie was het weer raak, tegenwoordig let ik ook wel beter op. Ik heb ook wel zo'n huidtype dat makkelijk verbrandt (ook met veel sproeten, zoals rossige mensen ook vaak hebben).
Die gaat er iedere keer van tussenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:48 schreef MizzezAmy het volgende:
@:Modus zal wel niet verbranden, want die is gesmeerd!
(te slecht haha, ik weet het, maar kan het dan toch niet laten
)
Alsof hij iets beters te doen heeft?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die gaat er iedere keer van tussen
Misschien heeft hij dat welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof hij iets beters te doen heeft?
quote:
Groot gelijk!! Lekker genietenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik denk het eigenlijk ook ja. Kan hem geen ongelijk geven.
Ik ga zo ook maar eens wat doen, in de zon liggen ofzo
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alsof hij iets beters te doen heeft?
quote:
Vakantie van Fok!quote:
Ook je billen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga voor rood en gloeiend van de zon
Volgens mij heeft @Modus dat nog nooit gehadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Vakantie van Fok!
Gelukkig geen verplichte vakantie
Nee meestal niet. Maar lig nu even in string in de tuin, dus vandaag zou het kunnenquote:
Nee, @Modus is ook wel een lieverd natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:Modus dat nog nooit gehad![]()
Ja nee ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, @:Modus is ook wel een lieverd natuurlijk
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee meestal niet. Maar lig nu even in string in de tuin, dus vandaag zou het kunnen
Dacht als ze wat bruiner zijn lijken ze misschien minder reusachtig.
Je string?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee meestal niet. Maar lig nu even in string in de tuin, dus vandaag zou het kunnen
Dacht als ze wat bruiner zijn lijken ze misschien minder reusachtig.
Foto's zijn welkom.quote:
Amy in een bruine stringquote:
Bruine billetjes, Stiggy!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Amy in een bruine string
Ohwquote:
Vul de kleur van de string zelf maar in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
* TheStigsDutchCousin kijkt achter zijn wagen en ziet remsporen
Ze zit ernaast, even vragen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vul de kleur van de string zelf maar in.
Rood natuurlijk! Eerst rood dan bruinquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zit ernaast, even vragen.
Prima onderwerpquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rood natuurlijk! Eerst rood dan bruin(of hadden we het niet over mn huidskleur?
)
Jawel en over de kleur van je broekje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Rood natuurlijk! Eerst rood dan bruin(of hadden we het niet over mn huidskleur?
)
Bruine billen van het petsen?quote:
De van rood naar bruin gekleurde bibs van MizzezAmyquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Bruine billen van het petsen?
Die willen we graag zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De van rood naar bruin gekleurde bibs van MizzezAmy
Denk niet dat ze akkoord gaat.quote:
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Denk niet dat ze akkoord gaat.
Nee, het klopt welquote:
Nu afwachten of 'ze hapt'quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit wat in.
@:MizzezAmy , we willen je gebruinde kontje zien!
quote:
Ben trots op je.quote:
Dat mag ik hopen , ik schat haar hoger in namelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet, en al helemaal niet hier.
Eensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen , ik schat haar hoger in namelijk
Niet dat er wat mis is met je kont laten zienquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen , ik schat haar hoger in namelijk
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet dat er wat mis is met je kont laten zien
👀quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee absoluut niet![]()
Maar op FOK! geen aanrader kan ik je vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
👀Ik heb mijn les geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Helaas, toch per ongeluk rood gewordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit wat in.
@:MizzezAmy , we willen je gebruinde kontje zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeps. (Ge-editquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen , ik schat haar hoger in namelijk)
[ Bericht 7% gewijzigd door MizzezAmy op 16-08-2023 21:31:05 ]It could have been much worse, but it should have been better 🎶
Je mag ons gerust pics van je roodbruine bibs laten zien , maar doe het dan in DMquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, toch per ongeluk rood geworden
[..]
Oeps. (ik dacht dat dit nog wel moest kunnen, wazig en incompleet, maar voldoende om de roodheid te kunnen zien)
Ooh en dan ook nog quoten, zodat zelfs als ik mijn post aanpas het nog blijft staanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je mag ons gerust pics van je roodbruine bibs laten zien , maar doe het dan in DM
Ik zou hem verwijderen , ik pas mijn post wel aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ooh en dan ook nog quoten, zodat zelfs als ik mijn post aanpas het nog blijft staan
(maar de foto blijft natuurlijk ook niet online staan)
Gedaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou hem verwijderen , ik pas mijn post wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, al in 2007 geregistreerd, ik denk dat dat nog voor #metoo was. Leuk van die usernamen die vaak onbedoeld getagd wordenquote:
Ja wat dat betreft kan je hele verhalen posten met tagsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wow, al in 2007 geregistreerd, ik denk dat dat nog voor #metoo was. Leuk van die usernamen die vaak onbedoeld getagd worden
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:36 schreef Modus het volgende:
Mijnes zijn ook via DM op te vragenDM box stroomt volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Helaas, toch per ongeluk rood gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oeps. (Ge-edit)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
En de mijn- oh wacht.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
Heb ik nou echt de billen van Ames gemist?? En die van Modus?? En die van Puzzie?????
Ja, vind dit niet kunnen. Ik gooi een balletje op en mij slaan ze over.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
Heb ik nou echt de billen van Ames gemist?? En die van Modus?? En die van Puzzie?????
Je gooide hem veel te hoog, net als ikquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, vind dit niet kunnen. Ik gooi een balletje op en mij slaan ze over.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
Ja, je moet ook elke minuut online zijn om niets van de actie te missenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, vind dit niet kunnen. Ik gooi een balletje op en mij slaan ze over.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:30 schreef Lenny77 het volgende:
Nu die van Modus nog!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:20 schreef Lenny77 het volgende:
Heb de mooie billen van Amy mogen zien![]()
![]()
Van jezelf?quote:
Vind het maar een naaistreek.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je gooide hem veel te hoog, net als ik
Ja, maar ik heb ook nog een echt leven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Ja, je moet ook elke minuut online zijn om niets van de actie te missen
Oh ja, daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog een echt leven.
Shockingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb ook nog een echt leven.
Ja maar ik moet welquote:
Week niet gedoucht en aangekleed?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik moet wel![]()
De laatste week alles een beetje laten zitten
Wow wow dat is wel hele andere koekquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Week niet gedoucht en aangekleed?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow dat is wel hele andere koek![]()
Dat doe ik iedere dag grapjas
Ja, vind ik ook.quote:
Meh, hoeft niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat Lenny de foto met je wil delen?
Verstandig! Hou jij het maar bij foto's van Lennyquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Verstandig! Hou jij het maar bij foto's van Lenny
Wow toe maarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:29 schreef Modus het volgende:
Niet allang Lenny.rar van 13GB hebben![]()
Maar maar maar.. het is niet eens de 30e??quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wow wow dat is wel hele andere koek![]()
Dat doe ik iedere dag grapjas
Ja maar ik douche me iedere dagquote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar maar maar.. het is niet eens de 30e??
Ahwquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoofdpijnmorgen
Gisteren ruim 4 uur gereden van Zeeland naar Enschede, 2 keer zat er een rood kruis boven de afslag die de navigatie me op wilde sturen, niet leuk. Had ook niet goed gekeken vantevorenHopelijk gaat het vanavond beter, dan weer naar huis rijden, met Hammy, die heel erg verwend is door mn moeder
en gisteren een ren voor hem gekregen, kan hij nog wat meer rennen
Zonde van al het water.quote:
Vijf minuten max? Denk aan het klimaat!quote:
Mijn hemelquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vijf minuten max? Denk aan het klimaat!
Ook daar komt water uit om het klimaat te sparen.quote:
Prima douchequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook daar komt water uit om het klimaat te sparen.
Nakend in de tuin.quote:
Oh ja, dat is waar ook. Dan is nakend op het balkon ook geen optie.quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Dan is nakend op het balkon ook geen optie.
Heyy Sally chickaquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:00 schreef Sally het volgende:
Moggeh![]()
*spierpijn...
Niet meer gewend op laarsjes te lopen
Op je balkon?quote:
Ola, Puzzie Wuzzyquote:
Ze bevestigt slechts je eigen opmerkingquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 09:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Dan is nakend op het balkon ook geen optie.
Oh ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze bevestigt slechts je eigen opmerking
[..]
Op haar toekomst voorbereidquote:
Dat was je niet eh? Met je laarsjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Op haar toekomst voorbereid![]()
(zeiden ze vroeger in de reclame)
Ff weer wennen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was je niet eh? Met je laarsjes.
Loop gewoon op blote voeten. Veel fijner.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ff weer wennen.
Maar niet al te slim mss nee, gezien dat ik binnenkort weer een langere wandeling wil maken nee![]()
En dat is wel een georganiseerde, herinneringswandeling ja...
Maar ja, je wil toch een beetje leuk voor de dag komen![]()
![]()
![]()
Totdat je LEGO tegenkomt wat je niet ziet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Loop gewoon op blote voeten. Veel fijner.
Hm... op het station (roltrap.?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Loop gewoon op blote voeten. Veel fijner.
Die opmerking negeer ik even.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat je LEGO tegenkomt wat je niet ziet.
Niet buitenshuis eh? Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... op het station (roltrap.?) - in de trein gaat nog maar dan...: in de stad...?
en die lange wandeling van 15 km... ?
Zal vast een kwestie van wennen zijn, maar eh... nog even niet
Nouw... LEGO op het station of in de stad zal het niet zijn... maar glas e.d. maak ik me wat meer zorgen over... met mn lieve kleine zachte en poezelige voetjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat je LEGO tegenkomt wat je niet ziet.
Oh maar dat dacht ik, dat je dat bedoeldequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet buitenshuis eh? Moet er niet aan denken.
I know...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die opmerking negeer ik even.
(Je hebt helemaal gelijk btw.)
We zijn allemaal kinderenquote:
Ik speel niet met Legoquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We zijn allemaal kinderen
quote:
Hart gebroken nuquote:
Knuf dan maarquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hart gebroken nu
Even LEGO gebruiken voor de reparatie
Dit is wel een uitermate wonderlijk fenomeen ja, al die volwassenen met Lego ineensquote:
Ik heb het nooit begrepenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 11:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is wel een uitermate wonderlijk fenomeen ja, al die volwassenen met Lego ineens
En bizar duur ook allemaal
Maar dan heb je wel een limitied edition () KINDERDING in je kast staan!!!!123wr24
Boyyss and their Toyysss?!quote:
Nou, vertel dan maar.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ja. Je wist wellicht niet wat ik gisteren was wezen doenEn ik had het ook niet (hier) gezegd
Met de vriendinnen op stap met de treinquote:
Altijd leuk en Utrecht is tofquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Met de vriendinnen op stap met de trein![]()
Naar good ol' Utrecht - of all places![]()
Yessss & I know!quote:
En dat op die laarsjes?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Met de vriendinnen op stap met de trein![]()
Naar good ol' Utrecht - of all places![]()
Master ben je ook!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
I know...
God, how I know...
Ehm ja. Beetje oppassen op de Oude Gracht, maar mn enkels zijn heel geblevenquote:
Ja ik heb ook iets met Utrechtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Yessss & I know!Jarenlang gewoond - tijdens studie
Heel gezellige kroegjes en restaurantjes
Zo is dat!quote:
Roege Puzzie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook iets met Utrecht![]()
Wij logeerden vroeger vaak in de kraakpanden als we naar concerten gingen
Punktijd jeweetogquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo is dat!
[..]
Roege Puzzie!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Master... of the Universe?
You are The Lord![]()
[ afbeelding ]
Whehe, boos doen op simpele rock.quote:
Boos nee hoor .. geweldige tijd was datquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, boos doen op simpele rock.
Ik woonde gewoon in bij hospita's en studentenhuizen (onderhuur & later na de wachtlijst bij officiele studentenverhuurderquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook iets met Utrecht![]()
Wij logeerden vroeger vaak in de kraakpanden als we naar concerten gingen
Ik heb nooit in Utrecht gewoond maar wel heel veel geweest , in de meest vage panden geslapen en toen had je De Moira een kraakpand wat echt geweldig wasquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik woonde gewoon in bij hospita's en studentenhuizen (onderhuur & later na de wachtlijst bij officiele studentenverhuurder)
Maar idd: ook toffe concerten daar (zowel in kleine zaal Tivoli, kleine kroegjes en ook het grote Vredenburg![]()
)
Dat was helaas voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boos nee hoor .. geweldige tijd was dat
Dan ben jij een stukkie ouder dan ikquote:
Jonkiequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat was helaas voor mijn tijd.
Dat kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben jij een stukkie ouder dan ik![]()
![]()
Aole proeme.quote:
quote:
Wat zei je ook weer?quote:
Hm... afaik... zat ik nooit in een kastquote:
quote:
Geen idee hoe oud die laarsjes zijn.quote:
Oh - haha.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud die laarsjes zijn.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - haha.
Ik ook niet meerZolang de hakken nog niet versleten zijn...
Maar iets tussen Puzz en mij
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh - haha.
Ik ook niet meerZolang de hakken nog niet versleten zijn...
Maar iets tussen Puzz en mij(ging niet over laarzen
![]()
)
Wanneer is de bruiloft?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar iets tussen Puzz en mij(ging niet over laarzen
![]()
)
Ben ik de pastor. Of paStig?quote:
Sint Stig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik de pastor. Of paStig?
Ben je in den Heere? Heb je behalve je oppas bunniez ook nog koters?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben ik de pastor. Of paStig?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je in den Heere? Heb je behalve je oppas bunniez ook nog koters?
Like that.quote:
Saint Pig klinkt leukerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 woord Puzzie, 1 woord!
[..]
Like that.
...go find someone else.quote:
Okayquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
...go find someone else.
Misschien wil Lord welquote:
quote:
Niet. Dus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... afaik... zat ik nooit in een kast![]()
Ehm, ik wil niet heel veel zeggen hoor...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 woord Puzzie, 1 woord!
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
...go find someone else.
Wadde?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 14:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil Lord wel
Oh, jij wilde wél een romance tussen mij en nog iemand uit SEX-SC?quote:
Om iets "in te zegenen"... a la huwelijk. (want andere trouwens is op het stadhuis, al heb je daar een buitengewoon ambtenaar voor nodigquote:
Ehhhh... ja?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, jij wilde wél een romance tussen mij en nog iemand uit SEX-SC?![]()
Nu blijft er nog een kansje over... Toch?
![]()
![]()
![]()
Oh, dat kan ik wel. Ben al eens een priester geweest op een busstation.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Om iets "in te zegenen"... a la huwelijk. (want andere trouwens is op het stadhuis, al heb je daar een buitengewoon ambtenaar voor nodigMss bedoelde TheStig die rol wel voor jou
![]()
)
Kijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhhh... ja?
[..]
Oh, dat kan ik wel. Ben al eens een priester geweest op een busstation.
Ja joh, dat doe ik er zo ff bij.quote:
Ingewijd en wel...?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, dat doe ik er zo ff bij.
Nee, dat niet. Lang verhaal.quote:
Je wenste iedereen gezegende reis?quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhhh... ja?
[..]
Gezelliequote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhhh... ja?
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja...quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Ik was twee weken geleden nog in een oud klooster in de buurt van Cuijk met mijn moeder , hingen daar foto's van priesters en dat soort tuig met kleine kindjes ... we keken allebei met mixed feelings naar de platen
Ik kan daar heel slecht tegen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen ja...
Nee, nee. Zal het maar uittypen dan: Ik kwam die avond terug van stage en reisde door om samen met m'n destijdse vriendin samen te eten. Die woonde een dorp verderop. Toen kleedde ik mij vooral in het zwart en ik stond daar met een zwart jasje, idem shirt, broek en schoenen. Algauw merkte ik op dat een oudere vrouw naar mij stond te loeren. Je raad het al; die kwam op mij aflopen. " Vader!' riep ze. " Kunt mij helpen?' Vervolgens moest ik een lulverhaal aanhoren over haar kinderen en eenzaamheid. Ook haar vertrouwen in God enz. Ik probeerde haar wat gerust te stellen. Vervolgens vroeg ze mij om haar te zegenen! " Prima, ik ben een nette vent,' zei ik nog. En na de zegen liep ze weer weg. Ik snel de bus in en was blij toen de chauffeur de deuren achter mij sloot.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wenste iedereen gezegende reis?
Gesloten muren vol verdriet eh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 16:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gezellie![]()
Ik was twee weken geleden nog in een oud klooster in de buurt van Cuijk met mijn moeder , hingen daar foto's van priesters en dat soort tuig met kleine kindjes ... we keken allebei met mixed feelings naar de platen
Mja mooi gezegdquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gesloten muren vol verdriet eh.
Van mijn part mogen ze meer onderzoek doen binnen dat soort instellingen.quote:
Ja , er is ook veel onderzoek naar volgens mij , je hoort er regelmatig overquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Van mijn part mogen ze meer onderzoek doen binnen dat soort instellingen.
Beste verhaal ooitquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, nee. Zal het maar uittypen dan: Ik kwam die avond terug van stage en reisde door om samen met m'n destijdse vriendin samen te eten. Die woonde een dorp verderop. Toen kleedde ik mij vooral in het zwart en ik stond daar met een zwart jasje, idem shirt, broek en schoenen. Algauw merkte ik op dat een oudere vrouw naar mij stond te loeren. Je raad het al; die kwam op mij aflopen. " Vader!' riep ze. " Kunt mij helpen?' Vervolgens moest ik een lulverhaal aanhoren over haar kinderen en eenzaamheid. Ook haar vertrouwen in God enz. Ik probeerde haar wat gerust te stellen. Vervolgens vroeg ze mij om haar te zegenen! " Prima, ik ben een nette vent,' zei ik nog. En na de zegen liep ze weer weg. Ik snel de bus in en was blij toen de chauffeur de deuren achter mij sloot.Wat een gek mens.
Gelukkig maar. Afbreken die zooi!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , er is ook veel onderzoek naar volgens mij , je hoort er regelmatig over
Eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Afbreken die zooi!
Niet de gebouwen hoor. Daar kan ik dagen in rondspoken.quote:
Die vind ik ook mooi, maar ik heb er wel altijd een dubbel gevoel bij want over de rug van de gewone burgers ging datquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet de gebouwen hoor. Daar kan ik dagen in rondspoken.
Daar heb je wel weer een goed punt ja. Het waren vreemde tijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die vind ik ook mooi, maar ik heb er wel altijd een dubbel gevoel bij want over de rug van de gewone burgers ging dat
Absoluut , de kerk had veel machtquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer een goed punt ja. Het waren vreemde tijden.
Zelf gelovig of gelovig opgevoed?quote:
Daarom zitten we op Fokquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zei laatst nog tegen @:Lenny77 ; ik ben een magneet voor mafkezen.
Nee , mijn moeder wel en die heeft een aversie tegen het geloof, net als ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zelf gelovig of gelovig opgevoed?
Whehe, I guess so.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom zitten we op Fok
Jullie hebben groot gelijk.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , mijn moeder wel en die heeft een aversie tegen het geloof, net als ik
Het grappige is dat mijn (ex)schoondochter van haar geloof af wilde en mijn dochter juist in den Heere is sinds ze haar vriend heeft
Hahaha! Mooie actie!quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, I guess so.
Zo had ik ook eens een gesprek met een boeddhistische monnik. Die kwam ik tegen op de zomermarkt hier in Emmen. Hij had een stel boeken bij zich. Zo op het oog behoorlijk aan de prijs. Die sjaak zei tegen mij; " In het kader van verlichting, verkoop ik ieder boek voor ieder geboden bedrag.' Ik bekeek ze eens goed en had er wel oren naar. " Ik bied je een euro.' zei ik.
Nog nooit had ik iemand zo zuur zien kijken. Maar ja, hij deed ze weg voor ieder bedrag. Voor een euro had ik vijf hele mooie boeken waar ik achteraf geen reet van begreep. Heb ze toen maar cadeau gedaan aan een vriend. Die monnik was stiekem toch niet vies van geld.
Ik ben er niet in thuis ,maar overal waar ik iets van haar gaat het over vers dit psalm dat en de heerquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jullie hebben groot gelijk.
Bij welke kerkstroming zit je dochter dan?
Moest hij maar niet zo raar doen.quote:
Zal wel iets evangelisch zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben er niet in thuis ,maar overal waar ik iets van haar gaat het over vers dit psalm dat en de heer
Jahquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zal wel iets evangelisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |