abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210540029
Ik heb de uitzending van gisteren nu ook gekeken.
Ik ben ook nog niet echt fan van de koppels, die man van dat kunstenaarsstel vind ik helemaal niets. Ook geen fan van de matchende shirts. En hun uithangbord was inderdaad niet wat ik van een kunstenares verwacht.
Die blonde homo ben ik ook geen fan van, die andere is wel ok. Vond hun etalage wel echt leuk gedaan.

Dat campingstel weet ik het nog niet, geef ze nog het voordeel van de twijfel.

Dat bierstel ben ik ook nog niet over uit, voor nu lijkt mij dit het meest sympathieke stel.

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, dus blijf wel kijken.
Cause there is always a wrong to your right 🎶
pi_210540125
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef engine het volgende:

[..]
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?
life is like a box of chocolates
pi_210540149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:40 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?
600 liter hadden ze toch?
Maar ik kreeg na hun bezoek aan de brouwer ook het idee dat ze nog niet alles goed geregeld hadden voor hun bier.
pi_210540220
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Dat bord was een lachertje ja :D en ben ook benieuwd wat voor kookworkshops ze in Spanje willen gaan geven.
Hutspot koken! :Y)
pi_210540222
Ik vind het te grof gemonteerd. Kom je net in een stukje, zijn ze ineens een week later bezig. Je mist veel van het echte werken, de opdrachten, het is vooral een soapserie die behoorlijk Spaans aandoet. Erg jammer, want het potentieel van dit programma is goed.
pi_210540266
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Maar ik kreeg na hun bezoek aan de brouwer ook het idee dat ze nog niet alles goed geregeld hadden voor hun bier.
800 liter, en later nog iets waarvan ik de naam niet ken, en nog een of ander viezige schimmel die waar ze later dan ook weer van gaan drinken. Wat ze geregeld hebben zijn de papieren om hun producten legaal naar Spanje te krijgen, niet om daar al te beginnen. Daarom huilde dat vrouwtje ook, ze hebben waarschijnlijk net een stapje te ver uit het al getekende contract met RTL gezet, maar niet groot genoeg om er echt wat mee te doen. Als je 800 liter bier hebt, maar geen vergunning om het te verkopen, dan ga je huilen. Zeker als je 20k leent ervoor en je hebben en houden hebt achtergelaten. Ik gun ze wel dat het goed komt, maar ik vermoed dat ze niet ver genoeg doorgedacht hebben.
pi_210540442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef TomDooley het volgende:

[..]
800 liter, en later nog iets waarvan ik de naam niet ken, en nog een of ander viezige schimmel die waar ze later dan ook weer van gaan drinken. Wat ze geregeld hebben zijn de papieren om hun producten legaal naar Spanje te krijgen, niet om daar al te beginnen. Daarom huilde dat vrouwtje ook, ze hebben waarschijnlijk net een stapje te ver uit het al getekende contract met RTL gezet, maar niet groot genoeg om er echt wat mee te doen. Als je 800 liter bier hebt, maar geen vergunning om het te verkopen, dan ga je huilen. Zeker als je 20k leent ervoor en je hebben en houden hebt achtergelaten. Ik gun ze wel dat het goed komt, maar ik vermoed dat ze niet ver genoeg doorgedacht hebben.
Geheel in stijl met de meeste deelnemers aan zulke programma's (Het roer om / Ik vertrek).
Maar vind dat ze ook wel een gunfactor hebben.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_210540605
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ze praten over accijns wat ze dus niet betalen want ze zijn geen bedrijf en over Kamer van Koophandel wat niet bestaat in Spanje. Lijkt me dat je eerst een bedrijf bent en daarna inventaris over laten komen.
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:27:27 #129
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210541428
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:48 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Blijft apart dat ze geen verf en kwasten meegenomen had maar wel 20 koffers net kleding en sleutelhangers die je ook in je oor kan hangen en beiden zelfde shirts aan, doen tweelingen.
En zich ook niet even hebben verdiept in hoe schildertermen/spullen dan in het Spaans heten. Met veel moeite kwam ze net op Azul :')
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:30:56 #130
346653 Ceviche
pi_210541468
Die biermensen praten mij veel te veel over bier en drank. Hier kan bier staan. Hier kunnen we bier brouwen. Hier maken we likeur van. Ik snap overigens ook niet dat ze niet aan een kersenontpitter kunnen komen, ze hebben daar toch ook gewoon aliexpress of wish of Amazon of zoiets?
  dinsdag 5 september 2023 @ 17:32:15 #131
346653 Ceviche
pi_210541488
Ik heb besloten dat ik voor de tokkies ben. Ik mag ze allemaal niet (sorry) maar als zij winnen blijven ze tenminste weg uit Nederland :@
pi_210541682
Ik vind ze juist allemaal leuk op het kunstkoppel na
pi_210541722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef Ceviche het volgende:
Die biermensen praten mij veel te veel over bier en drank. Hier kan bier staan. Hier kunnen we bier brouwen. Hier maken we likeur van. Ik snap overigens ook niet dat ze niet aan een kersenontpitter kunnen komen, ze hebben daar toch ook gewoon aliexpress of wish of Amazon of zoiets?
Misschien dat ik ze daarom wel mag ;)
Op zich wel goed dat ze overal naar de mogelijkheden kijken. Al krijg ik soms wel het idee dat het veel dromen is en weinig praktijk. Ik denk dat ze nog wel een paar keer teleurgesteld gaan worden.
Ik was ook wel verbaasd dat ze zelf niet doorhad dat de helft van een zak suiker meer is dan 150 gram.
Kersenontpitter is trouwens ook niet heel erg nodig, gewoon even op google zoeken leert dat je ook een lege fles en sateprikker kan gebruiken (toevallig heb ik ook geen kersenontpitter, maar kreeg onlangs 5 kilo kersen die ik wilde ontpitten, en dat ging prima).
pi_210542079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 17:32 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor de tokkies ben. Ik mag ze allemaal niet (sorry) maar als zij winnen blijven ze tenminste weg uit Nederland :@
Die vind ik het ergste. Gatver. Vreselijk stel.
Winnen gun ik ze totaal niet.
  dinsdag 5 september 2023 @ 18:37:01 #135
111260 Charmian
a little joy
pi_210542155
Jochem & Jaap ftw w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pek en veren voor melissa en het neppe kunstkoppel
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_210542567
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 18:30 schreef lily het volgende:

[..]
Die vind ik het ergste. Gatver. Vreselijk stel.
Winnen gun ik ze totaal niet.
Echt. Alles moet op hun manier en als mensen er anders over denken zijn ze verontwaardigd. En dat homostel loopt achter ze aan alsof ze honing aan hun reet hebben.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210544764
Ik ga afhaken. De vorige series waren nog enigszins leuk om naar te kijken, dit is nu zo voorspelbaar geworden met de bewonersroddelkliek. Krijg bijna medelijden met die oudjes, hun dorpje is op sterven na dood en niemand wil daar nog levend gevonden worden. Alle hoop op dat idiote stelletjes blufkezen met camera's uit Nederland. Te triest voor woorden.
pi_210547728
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef engine het volgende:

[..]
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
Ze zijn daar toch naar een brouwerij gaan kijken en willen in de toekomst waarschijnlijk door hen laten brouwen?
pi_210547755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:28 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Nou kunst en wat heeft manlief voor verleden, lijkt een soort assistent van haar maar idd nekharen omhoog, vooral bij hem
Man van die zgn. kunstenares was/is toch kok?
pi_210547986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 07:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze waren toch gaan kijken bij die schilderscursus! Daar waren mensen echt met kunst bezig! Zij maakt wat kleutertekeningen en noemt het kunst.
Je zag die mensen daar ook kijken van wtf is dit voor broddelwerk. _O- Ik wou haar nog wel het voordeel van de twijfel geven met haar werkje daar maar dat uithangbord beeld precies uit wat voor kunst ze maakt, troep.
  woensdag 6 september 2023 @ 15:40:44 #141
3542 Gia
User under construction
pi_210550205
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:36 schreef Document1 het volgende:

[..]
Je zag die mensen daar ook kijken van wtf is dit voor broddelwerk. _O- Ik wou haar nog wel het voordeel van de twijfel geven met haar werkje daar maar dat uithangbord beeld precies uit wat voor kunst ze maakt, troep.
Ach, ze kan nog illustratrice van kinderboeken worden. Die zien er ook vaak zo uit.
pi_210550393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Ach, ze kan nog illustratrice van kinderboeken worden. Die zien er ook vaak zo uit.
:D Ook met enorme niet passende valse wimpers?
  woensdag 6 september 2023 @ 23:53:24 #143
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_210554501
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze zijn daar toch naar een brouwerij gaan kijken en willen in de toekomst waarschijnlijk door hen laten brouwen?
Zelf 500 liter en daar boven uitbesteden.
  vrijdag 8 september 2023 @ 10:04:28 #144
3542 Gia
User under construction
pi_210566314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 15:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:D Ook met enorme niet passende valse wimpers?
Ik bedoelde de kunstwerken! :D
  vrijdag 8 september 2023 @ 11:03:30 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210566820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2023 11:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Man van die zgn. kunstenares was/is toch kok?
Volgens mij is hij geen kok van beroep maar wil hij wel kookcursussen gaan geven... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_210566844
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 11:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij is hij geen kok van beroep maar wil hij wel kookcursussen gaan geven... :{
Iedere "foodie" die heeft tegenwoordig "culinaire talenten", zonder daar ook maar ooit iets gedaan te hebben...

Misschien doet hij het leuk hoor, maar misschien op hetzelfde niveau als zijn vrouw schilderd

Oké, dat was even mijn zure commentaar, knopje positief gaat weer aan ;)
pi_210567277
Krijg een beetje het Helemaal het einde gevoel dat de stellen niet echt serieus zijn en eigenlijk alleen hun toko promoten wat ze hebben of gaan hebben in Nederland en dus niet Spanje behalve camping mensen, die van mij mogen winnen. Kunstenaarstel heeft gewoon tentoonstelling in NL, zie FB Homo stel vermoed ik ook een NL bedrijf? Bierstel komen over als kakkers die nog nooit echt gewerkt hebben en van papa en mama wat geld hebben gekregen maar dat kan ik verkeerd zien.
pi_210571272
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 10:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik bedoelde de kunstwerken! :D
Haha, ik dacht dat je het over het typische uiterlijk van jeugdboekenillustrators (geiteharen sokken idee) had. Nou haha, dan valt zij in de categorie "geklodder en vinden dat dat kunst is."
pi_210578511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ik dacht dat je het over het typische uiterlijk van jeugdboekenillustrators (geiteharen sokken idee) had. Nou haha, dan valt zij in de categorie "geklodder en vinden dat dat kunst is."
Werk in haar tentoonstelling is wat beter, echter ver van origineel. Afgekeken van de native art uit landen als Peru
  maandag 11 september 2023 @ 22:13:25 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210607431
Niemand?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')