Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
600 liter hadden ze toch?quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:40 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?
Hutspot koken!quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Dat bord was een lachertje jaen ben ook benieuwd wat voor kookworkshops ze in Spanje willen gaan geven.
800 liter, en later nog iets waarvan ik de naam niet ken, en nog een of ander viezige schimmel die waar ze later dan ook weer van gaan drinken. Wat ze geregeld hebben zijn de papieren om hun producten legaal naar Spanje te krijgen, niet om daar al te beginnen. Daarom huilde dat vrouwtje ook, ze hebben waarschijnlijk net een stapje te ver uit het al getekende contract met RTL gezet, maar niet groot genoeg om er echt wat mee te doen. Als je 800 liter bier hebt, maar geen vergunning om het te verkopen, dan ga je huilen. Zeker als je 20k leent ervoor en je hebben en houden hebt achtergelaten. Ik gun ze wel dat het goed komt, maar ik vermoed dat ze niet ver genoeg doorgedacht hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
600 liter hadden ze toch?
Maar ik kreeg na hun bezoek aan de brouwer ook het idee dat ze nog niet alles goed geregeld hadden voor hun bier.
Geheel in stijl met de meeste deelnemers aan zulke programma's (Het roer om / Ik vertrek).quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:55 schreef TomDooley het volgende:
[..]
800 liter, en later nog iets waarvan ik de naam niet ken, en nog een of ander viezige schimmel die waar ze later dan ook weer van gaan drinken. Wat ze geregeld hebben zijn de papieren om hun producten legaal naar Spanje te krijgen, niet om daar al te beginnen. Daarom huilde dat vrouwtje ook, ze hebben waarschijnlijk net een stapje te ver uit het al getekende contract met RTL gezet, maar niet groot genoeg om er echt wat mee te doen. Als je 800 liter bier hebt, maar geen vergunning om het te verkopen, dan ga je huilen. Zeker als je 20k leent ervoor en je hebben en houden hebt achtergelaten. Ik gun ze wel dat het goed komt, maar ik vermoed dat ze niet ver genoeg doorgedacht hebben.
Ze praten over accijns wat ze dus niet betalen want ze zijn geen bedrijf en over Kamer van Koophandel wat niet bestaat in Spanje. Lijkt me dat je eerst een bedrijf bent en daarna inventaris over laten komen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 15:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
600 liter hadden ze toch?
Maar ik kreeg na hun bezoek aan de brouwer ook het idee dat ze nog niet alles goed geregeld hadden voor hun bier.
En zich ook niet even hebben verdiept in hoe schildertermen/spullen dan in het Spaans heten. Met veel moeite kwam ze net op Azulquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:48 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Blijft apart dat ze geen verf en kwasten meegenomen had maar wel 20 koffers net kleding en sleutelhangers die je ook in je oor kan hangen en beiden zelfde shirts aan, doen tweelingen.
Misschien dat ik ze daarom wel magquote:Op dinsdag 5 september 2023 17:30 schreef Ceviche het volgende:
Die biermensen praten mij veel te veel over bier en drank. Hier kan bier staan. Hier kunnen we bier brouwen. Hier maken we likeur van. Ik snap overigens ook niet dat ze niet aan een kersenontpitter kunnen komen, ze hebben daar toch ook gewoon aliexpress of wish of Amazon of zoiets?
Die vind ik het ergste. Gatver. Vreselijk stel.quote:Op dinsdag 5 september 2023 17:32 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor de tokkies ben. Ik mag ze allemaal niet (sorry) maar als zij winnen blijven ze tenminste weg uit Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pek en veren voor melissa en het neppe kunstkoppelThe only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Echt. Alles moet op hun manier en als mensen er anders over denken zijn ze verontwaardigd. En dat homostel loopt achter ze aan alsof ze honing aan hun reet hebben.quote:Op dinsdag 5 september 2023 18:30 schreef lily het volgende:
[..]
Die vind ik het ergste. Gatver. Vreselijk stel.
Winnen gun ik ze totaal niet.
Ze zijn daar toch naar een brouwerij gaan kijken en willen in de toekomst waarschijnlijk door hen laten brouwen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
Man van die zgn. kunstenares was/is toch kok?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:28 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Nou kunst en wat heeft manlief voor verleden, lijkt een soort assistent van haar maar idd nekharen omhoog, vooral bij hem
Je zag die mensen daar ook kijken van wtf is dit voor broddelwerk.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze waren toch gaan kijken bij die schilderscursus! Daar waren mensen echt met kunst bezig! Zij maakt wat kleutertekeningen en noemt het kunst.
Ach, ze kan nog illustratrice van kinderboeken worden. Die zien er ook vaak zo uit.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:36 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je zag die mensen daar ook kijken van wtf is dit voor broddelwerk.Ik wou haar nog wel het voordeel van de twijfel geven met haar werkje daar maar dat uithangbord beeld precies uit wat voor kunst ze maakt, troep.
quote:Op woensdag 6 september 2023 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, ze kan nog illustratrice van kinderboeken worden. Die zien er ook vaak zo uit.
Zelf 500 liter en daar boven uitbesteden.quote:Op woensdag 6 september 2023 11:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch naar een brouwerij gaan kijken en willen in de toekomst waarschijnlijk door hen laten brouwen?
Ik bedoelde de kunstwerken!quote:Op woensdag 6 september 2023 15:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]Ook met enorme niet passende valse wimpers?
Iedere "foodie" die heeft tegenwoordig "culinaire talenten", zonder daar ook maar ooit iets gedaan te hebben...quote:Op vrijdag 8 september 2023 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is hij geen kok van beroep maar wil hij wel kookcursussen gaan geven...
Haha, ik dacht dat je het over het typische uiterlijk van jeugdboekenillustrators (geiteharen sokken idee) had. Nou haha, dan valt zij in de categorie "geklodder en vinden dat dat kunst is."quote:
Werk in haar tentoonstelling is wat beter, echter ver van origineel. Afgekeken van de native art uit landen als Peruquote:Op vrijdag 8 september 2023 17:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat je het over het typische uiterlijk van jeugdboekenillustrators (geiteharen sokken idee) had. Nou haha, dan valt zij in de categorie "geklodder en vinden dat dat kunst is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |