abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 5 september 2023 @ 07:38:05 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210536178
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2023 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Valencia is ook een provincie, dus als in NL iets gesponsord wordt door het toeristische bureau van Utrecht of Groningen hoeft dat ook niet met de stad te maken te hebben.
Ik gok dat de sponsoring niet komt van de (ook bestaande) provincie Valencia maar van de autonome regio Valencia (waar ook Alicante en Castellón toe behoren)

Maar goed, dat maakt ook niet heel veel uit verder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 5 september 2023 @ 07:40:47 #102
pi_210536189
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2023 00:06 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ben er een keer geweest maar ik hoef er het liefst nooit meer heen, dor maanlandschap rond Malaga met half afgebouwde treurige appartementen complexen. Uitzicht op de Middelandse zee nabij Gibraltar, waarvan je weet dat er elke nacht tig Afrikanen verzuipen in bootjes. Achterland alleen maar met uitgestorven dorpjes. Heel veel armoede naast een lokale winkel, tig hoertjes die zich openbaar aanbieden langs een doorgaande snelweg. Super kutland.
Ik lees het al, kom maar niet meer ten zuiden van Maastricht of je krijgt een hartaanval. Wel zo veilig.
  dinsdag 5 september 2023 @ 08:33:11 #103
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_210536493
Ik vond de jury het juist wel tactisch doen, elk koppel had tot de uitslag het gevoel dat ze deze opdracht konden winnen. En kinderlijk is wel het goede woord voor de "kunst" die Bianca maakt.
pi_210536881
Ik kijk een aflevering vooruit. Een ding moet ik zeggen over alle afleveringen; wat een heerlijk drama en geruzie O-)
pi_210537959
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 08:33 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik vond de jury het juist wel tactisch doen, elk koppel had tot de uitslag het gevoel dat ze deze opdracht konden winnen. En kinderlijk is wel het goede woord voor de "kunst" die Bianca maakt.
Blijft apart dat ze geen verf en kwasten meegenomen had maar wel 20 koffers net kleding en sleutelhangers die je ook in je oor kan hangen en beiden zelfde shirts aan, doen tweelingen.
life is like a box of chocolates
pi_210538009
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 11:48 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Blijft apart dat ze geen verf en kwasten meegenomen had maar wel 20 koffers net kleding en sleutelhangers die je ook in je oor kan hangen en beiden zelfde shirts aan, doen tweelingen.
Helemaal niet aangedacht, maar idd :o
pi_210538124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk een aflevering vooruit. Een ding moet ik zeggen over alle afleveringen; wat een heerlijk drama en geruzie O-)
Wat zijn die Matthew en Sabrina verschrikkelijke tokkies zeg. Niet gek dat het botst.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210538177
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:14 schreef engine het volgende:

[..]
Wat zijn die Matthew en Sabrina verschrikkelijke tokkies zeg. Niet gek dat het botst.
Oh ik vind juist dat kunstkoppel walgelijk irritant. Matthew en Sabrine zijn simpel, maar ach, ik mag ze wel
pi_210538245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ik vind juist dat kunstkoppel walgelijk irritant. Matthew en Sabrine zijn simpel, maar ach, ik mag ze wel
Nou kunst en wat heeft manlief voor verleden, lijkt een soort assistent van haar maar idd nekharen omhoog, vooral bij hem
pi_210538266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 07:38 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik gok dat de sponsoring niet komt van de (ook bestaande) provincie Valencia maar van de autonome regio Valencia (waar ook Alicante en Castellón toe behoren)

Maar goed, dat maakt ook niet heel veel uit verder.
Sponsoring zal uit de programma makers komen lijkt me logischer
  Redactie Sport dinsdag 5 september 2023 @ 12:33:38 #111
pi_210538294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:30 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Sponsoring zal uit de programma makers komen lijkt me logischer
Dat sowieso, maar het gaat ook om een stukje marketing natuurlijk en dat zal wel vanuit de communitat geregeld zijn.
pi_210538307
quote:

[..]
Ik vind ze asociaal. Grote mond en doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Ondertussen durven er twee stellen amper in het huis te komen.

Dat kunstkoppel heeft ook iets irritants. Ze sluiten zich ook van alles af. Je ziet ze eigenlijk alleen soms in een gemaakt momentje dat ze gaan winkelen of romantisch wat eten. Maarja, die komen dus niet meer in dat huis :D
pi_210538309
quote:

[..]
Denk er hetzelfde over, vooral die kerel. Grote bek en altijd het hoogste woord willen voeren en zijn vrouw aanbiddelijk naar hem staren want ze is zó trots op haar mooie man. :r Ik vind haar uithangbord ook meer een schilderwerkje van de 1ste de beste kleuterklas. Tot op heden heb ik geen favo´s maar ik heb ook zo mijn bedenkingen bij dat biermakende stel. De jury mag hun bier gaan proeven en ze hebben de stier uitgekozen die niets met bier te maken heeft én wereldwijd protesten oplevert i.v.m. de mishandelingen bij het walgelijke stierenvechten. Ze maken het bier dus helemaal niet zelf maar gaan het uitbesteden? En waarom zijn die lui nog steeds niet begonnen aan de verbouwing van dat huis? :? De jury vind ik eerlijk en oprecht en inderdaad zijn alle knutselwerkjes nogal kinderachtig.
pi_210538333
Dat bord was een lachertje ja :D en ben ook benieuwd wat voor kookworkshops ze in Spanje willen gaan geven.
pi_210538363
2 afleveringen gezien, maar vind het wel vermakelijk. Vond het apart dat die lui met niet al te beste kennis van de Spaanse taal wel van dorpsbewoners hadden begrepen dat die bierbrouwers al 2 contracten zouden hebben :')

Weet niet of dat dat kunst gedoe wel zo'n aanwinst voor zo'n dorp is, een bakker, een brouwer en een muziek café lijken me wel wat meer potentie te hebben, maar we zullen zien.

Voor nu ben ik team bier B:)B
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_210538403
Ik vond dat uithangbord van die kunstenares ook wel een beetje kinderachtig. Die etalage van dat homostel vond ik supermooi, alles mooi uitgewerkt. Alleen was dat niet de bedoeling maar toch gewonnen. Vooral omdat de rest zo slecht was :)
Ik vind het allemaal haantjes maar als ik moet kiezen dan toch dat homostel. Die hebben voor mij wel de gunfactor op dit moment.
Die Raymond, wat een raar mannetje. :X
pi_210538440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:35 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze maken het bier dus helemaal niet zelf maar gaan het uitbesteden? En waarom zijn die lui nog steeds niet begonnen aan de verbouwing van dat huis? :? De jury vind ik eerlijk en oprecht en inderdaad zijn alle knutselwerkjes nogal kinderachtig.
Begreep dat ze 20.000 euro hebben geïnvesteerd en gaan dus niet zelf brouwen. Worden ze de bier Posjes, doen zelf niets?
pi_210538531
quote:
99s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:45 schreef praadje het volgende:
Ik vond dat uithangbord van die kunstenares ook wel een beetje kinderachtig. Die etalage van dat homostel vond ik supermooi, alles mooi uitgewerkt. Alleen was dat niet de bedoeling maar toch gewonnen. Vooral omdat de rest zo slecht was :)
Ik vind het allemaal haantjes maar als ik moet kiezen dan toch dat homostel. Die hebben voor mij wel de gunfactor op dit moment.
Die Raymond, wat een raar mannetje. :X
Die blonde van dat homostel is een valse nicht. Die kleine is wel ok imo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_210538550
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:51 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Begreep dat ze 20.000 euro hebben geïnvesteerd en gaan dus niet zelf brouwen. Worden ze de bier Posjes, doen zelf niets?
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
pi_210538913
Ik kijk ook. Weet nog niet of ik dat blijf doen.
Vervelende mensen vooral.
pi_210540029
Ik heb de uitzending van gisteren nu ook gekeken.
Ik ben ook nog niet echt fan van de koppels, die man van dat kunstenaarsstel vind ik helemaal niets. Ook geen fan van de matchende shirts. En hun uithangbord was inderdaad niet wat ik van een kunstenares verwacht.
Die blonde homo ben ik ook geen fan van, die andere is wel ok. Vond hun etalage wel echt leuk gedaan.

Dat campingstel weet ik het nog niet, geef ze nog het voordeel van de twijfel.

Dat bierstel ben ik ook nog niet over uit, voor nu lijkt mij dit het meest sympathieke stel.

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen, dus blijf wel kijken.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_210540125
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 13:05 schreef engine het volgende:

[..]
Dat bier hebben ze vooraf in Nederland al gebrouwen.
Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?
pi_210540149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 15:40 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Dus komt nog een hoop meer aan of was dit het al en ook in Spanje zijn er regels voor import wat nu dus een beetje illegaal gebeurt want begrijp dat ze geen bedrijf hebben in Spanje?
600 liter hadden ze toch?
Maar ik kreeg na hun bezoek aan de brouwer ook het idee dat ze nog niet alles goed geregeld hadden voor hun bier.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_210540220
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2023 12:37 schreef engine het volgende:
Dat bord was een lachertje ja :D en ben ook benieuwd wat voor kookworkshops ze in Spanje willen gaan geven.
Hutspot koken! :Y)
pi_210540222
Ik vind het te grof gemonteerd. Kom je net in een stukje, zijn ze ineens een week later bezig. Je mist veel van het echte werken, de opdrachten, het is vooral een soapserie die behoorlijk Spaans aandoet. Erg jammer, want het potentieel van dit programma is goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')