En die Bianca dan?quote:
ach, die zijn toch allemaal doof.quote:Op maandag 28 augustus 2023 22:50 schreef Ceviche het volgende:
3 dagen daar en dan al een ruzie op straat uitschreeuwen, wat een indruk zullen die Spanjaarden hebben van de luidruchtige Nederlanders
Haha ja, ik had wel even gemist waar het precies mis ging.quote:Op maandag 28 augustus 2023 23:06 schreef golfer het volgende:
Heerlijk, dat geschreeuw tegen elkaar en het slaan op tafel.
En die blonde nicht liep lekker te stoken voordat ie wegliep.![]()
Hiervoor kijken we dus naar dit programma.
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!quote:Op maandag 28 augustus 2023 10:08 schreef Chea49 het volgende:
Het bedrag in vieren delen slaat hélemaal nergens op daar de meeste kosten in de keuken en doucheruimte zullen zitten.
Ik zie ze niet met z’n achten samenwerkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!
Naar mijn mening hadden ze het beter met zijn allen, kamer voor kamer, aan kunnen pakken. Nu zit de winaar straks in een huis waarvan 3 vertrekken niet naar jouw zin zijn.
wat dacht je dan van een muziekcafé. Een camperplaats is leuk, zijn er al enorm veel van in Spanje en daar ga je ook niet van rondkomen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Als die 2 mannen niet die bakkerij gaan starten, vraag ik me wel af wat zij dan wel gaan bijdragen, weet niet of daar veel vraag is naar een interieurstylist.
Dat laatste vroeg ik mij ook al af. Je krijgt nu 4 vertrekken die totaal verschillend gaan worden en niet passen bij elkaar. En met de ´basis´ begreep ik de sloopwerkzaamheden, dus moeten keuken en badkamer nog steeds de hoogste kosten opvangen. Ik heb me gestoord aan die 2 mannen die al snel een houten paard stalen zonder dit eerst te overleggen met de andere kandidaten. En wie had nu de grootste bek over spullen wegdoen zonder overleg?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 09:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar nu is het andersom. Ze gaan de basisverbouwing van alle vier de vertrekken doen van een deel van het budget en het restant door vieren delen, voor de aankleding. Dan denk ik: Aan een huiskamer valt meer aan te kleden dan aan een badkamer. Als de basis van een badkamer klaar is, wat heb je dan nog nodig? Badmat, handdoekringen, planchet en spiegel? Dat is het wel. In een huiskamer heb je raambekleding, meubilair, verlichting, planten enz... nodig. Veel duurder!
Naar mijn mening hadden ze het beter met zijn allen, kamer voor kamer, aan kunnen pakken. Nu zit de winaar straks in een huis waarvan 3 vertrekken niet naar jouw zin zijn.
Precies. Echt een valse nicht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
Ik heb me gestoord aan die 2 mannen die al snel een houten paard stalen zonder dit eerst te overleggen met de andere kandidaten. En wie had nu de grootste bek over spullen wegdoen zonder overleg?
Denk 2 contacten. Ben ondernemer in Valencia regio en nieuwe ondernemers moeten aan eisen voldoen, licenties, hygiene diploma etc. Dit doet denken aan die serie met families in Chili en achteraf waren alle bedrijven Nederlands, niets opgebouwd daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2023 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, ik had wel even gemist waar het precies mis ging.
Waarom zouden die bierbrouwers niet al 2 contracten mogen hebben?
Cafe is eigenlijk kansloos gezien lokatie en camperplaats is een flinke investering, vergunningen vaak lastig en vaak maximaal 6 plaatsen. Diverse Ik Vertrek families zitten in Spanje met camperplaatsen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:29 schreef JJ76 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van een muziekcafé. Een camperplaats is leuk, zijn er al enorm veel van in Spanje en daar ga je ook niet van rondkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |