Ik kende het niet dus volgens verslaggever geen muzieksmaak en wereldvreemd.quote:
Welkom in mijn wereld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kende het niet dus volgens verslaggever geen muzieksmaak en wereldvreemd.
Ik kijk nu nog atletiekquote:
Bedankt Bassie.quote:
Als dat een compliment moet zijn is ht ERG treurig gesteld met het niveau daar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:48 schreef xzaz het volgende:
Spanje speelt als niveautje Ajax. En dat is een compliment.
Plan Bquote:Op zondag 20 augustus 2023 12:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou, Wiegmannetje, wat ga je zeggen in de rust...
“Come on heh,”quote:Op zondag 20 augustus 2023 12:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nou, Wiegmannetje, wat ga je zeggen in de rust...
Akkoord.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:09 schreef golfer het volgende:
Spanje is gewoon beter aan de bal.
Terechte voorsprong.
Mag jij dat zeggen? JA, dat mag jij zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:23 schreef golfer het volgende:
Als het zo blijft kunnen 'wij' zeggen dat 'wij' van de latere wereldkampioen hebben verloren.
Zijquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef hhh38 het volgende:
Hij gaat wel degelijk naar de bal toe als je het mij vraagt
Ook eens zappen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:25 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Heb BBC opstaan. Ze schijten in hun broek.
Veul beter commentaar dan Frankquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:29 schreef Salina het volgende:
COULD THIS BE IT?
COULD THIS BE THE TURNING POINT?
IT HAS TO BE.
Sport.![]()
Kul idd. Je moet verdienen wat je oplevert. Dat is bij de vrouwen nog veeeel lager.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:30 schreef Isane het volgende:
En dan willen de vrouwen evenveel betaald worden als de mannen? kom op
Nou, nee.quote:
Het doel van een nationale voetbalbond is niet om winst te maken. Zowel de mannelijke als vrouwelijke sporters zijn uithangborden voor de sport en voorbeelden voor de jeugd naast het feit dat ze voor het nationale team voetballen. Prima als dat gelijk beloond wordtquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Kul idd. Je moet verdienen wat je oplevert. Dat is bij de vrouwen nog veeeel lager.
half uur erbij.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:40 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Damn dit duurde weer lang![]()
Komen zeker 10 minuten bij straks. Met die VAR check waren er ook weer 4 minuten weg. En straks nog wat wissels uiteraard...
Heb wel eens FIFA-dokter op veld zien lopen bij ernstige blessures. Niet gezien of die er nu ook bij stond maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:40 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wie beslist nou of ze mag blijven staan met een hoofdwond? Zou er dit toernooi geen onafhankelijke arts zijn die dat beoordeeld? Dacht ik.
Mogen ze in de eredivisie ook wel eens invoeren.quote:
Ik had verwacht dat die nu wel gevallen zou zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is wachten op de knullige, late gelijkmaker
Ben ik ook beniewd naarquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef Salina het volgende:
Hoe ze gaan ze dat straks vieren als ze winnen?
Als je dochter krijgt die 1.85+ is meteen op voetbal gooien. maakt niet uit dat ze nooit gekeept heeft. Waarsch. doet die het beter dan meeste keepers die nu 'professioneel' spelen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:50 schreef franklop het volgende:
Blijkt maar weer dat je bij vrouwenvoetbal alleen maar een goede keeper nodig hebt
Ze is twee en zit tot dusver aan bovenkant curvequote:Op zondag 20 augustus 2023 13:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je dochter krijgt die 1.85+ is meteen op voetbal gooien. maakt niet uit dat ze nooit gekeept heeft. Waarsch. doet die het beter dan meeste keepers die nu 'professioneel' spelen.
Bronze moet het doen met silver.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Bronze![]()
Geen knikker geraakt vandaag.
Toch niet goed genoeg om mannen team te trainenquote:Op zondag 20 augustus 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Géén beeld voor Wiegman bij Wembley
Ze kunnen haar naam niet eens uitspreken na al die jaren. Snel wegwezen daar.quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Géén beeld voor Wiegman bij Wembley
Wickmen of zo zullen ze wel zeggen?quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze kunnen haar naam niet eens uitspreken na al die jaren. Snel wegwezen daar.
Nee want we mogen niet negatief zijn!quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:00 schreef Zorro het volgende:
Krijgen we dan straks koppen als dat Wiegman DE EERSTE IS DIE MET TWEE TEAMS DE WK FINALE HEEFT VERLOREN!
Ik wilde zeggen 0-5, maar 1978 was natuurlijk met Happelquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee want we mogen niet negatief zijn!
Nederlandse bondscoaches in WK finales; 0-4
ZAL DEZE USER DIT EENS EVEN VOLPOSTENquote:
Erg achterbaks.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Niemand gaat naar de kootsj toe.
Die moest ik nog even dubbelchecken voor mijn post jaquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 0-5, maar 1978 was natuurlijk met Happel
Ja dat zei ik Hansquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:05 schreef DeeBee het volgende:
WIEGMAN EERSTE COACH DIE TWEE WK FINALES VERLIEST MET TWEE LANDEN
NOS pushbericht aub
Nog zonder Miedema denk ik?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
RIP Wiegman hype.
Hopelijk wint Oranje in september ook van ze (Neejsjuns Liek).
Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"quote:
In b4 Sarina in het nieuwe nummer van "Helden".quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Zou Barbara voor het vrouwenvoetbal zijn?
Nee. Gemengde gevoelens bij Spanje als kampioen omdat de coach een slag in het gezicht is van alle vrouwen die lijden onder machtsmisbruik van mannen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"
Is dat ook al feministisch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"
Suse van Kleef geloof ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef franklop het volgende:
Deze presentatrices bij de NOS ken ik allemaal niet
Gvdquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Gemengde gevoelens bij Spanje als kampioen omdat de coach een slag in het gezicht is van alle vrouwen die lijden onder machtsmisbruik van mannen.
Letterlijk die quote.
O qua naam wel van gehoord, maar geen gezicht bijquote:
En TOCH worden ze betaald door ONS geld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef franklop het volgende:
Deze presentatrices bij de NOS ken ik allemaal niet
Is ook vooral een radiocommentator. Leonne is toch vaak genoeg op TV geweestquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:14 schreef franklop het volgende:
[..]
O qua naam wel van gehoord, maar geen gezicht bij
Het ligt allemaal wel dicht bij elkaar in het vrouwenvoetbal. Nederland had hier ook prima met de wereldtitel kunnen staan, meer nog dan 4 jaar geleden toen de VS echt onverslaanbaar was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Over 4 jaar hopelijk Nederland, in eigen land.#wishfulthinking Gebeurt toch nooit, want ja Nederland en WK-finales
![]()
Oh nee wacht, in dat geval wordt de finale in Deutschland gespeeld.
Gemis van Miedema is wel groot geweest vermoed ik. Die Beerensteyn kan er echt niks van.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wel dicht bij elkaar in het vrouwenvoetbal. Nederland had hier ook prima met de wereldtitel kunnen staan, meer nog dan 4 jaar geleden toen de VS echt onverslaanbaar was.
(Ook bij mannenvoetbal trouwens inmiddels het geval. Weinig echt uitzonderlijke toplanden)
Announce Aniek Nouwenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Verdiende winnaar gewoon, zowel obv vandaag als obv het hele toernooi. 1 uitglijder tegen Japan en verder overtuigend en steeds de betere partij geweest. Itt Engeland, waarvan het geluk ver op was.
Dat Jonker de beelden van deze wedstrijd maar laat zien in september. Zo win je dus van Engeland. Maar zonder Vd Gragt wordt het lastig wb duels achterin tegen Russo/Kelly/James etc.
Mijn Spaans is nogal slecht. Wat staat daar?quote:
"En zonder het te weten, had ik mijn ster voordat de wedstrijd begon. Ik weet dat je me de kracht hebt gegeven om iets unieks te bereiken. Ik weet dat je vanavond naar me hebt gekeken en dat je trots op me bent. rust zacht papa"quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Spaans is nogal slecht. Wat staat daar?
Te veel tattoos. Waarom ligt die bondsdirecteur niet naast haar?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De mooie Jenni
bron: mundodeportivo
Bang, traag hertje vind ik dat. Misschien zit in Dijkstra potentie, anders Lisa Doorn? Of Kardinaal van Ajax?? Je hebt nu geen "ausputzer" meer he.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |