Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"quote:
In b4 Sarina in het nieuwe nummer van "Helden".quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:10 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Zou Barbara voor het vrouwenvoetbal zijn?
Nee. Gemengde gevoelens bij Spanje als kampioen omdat de coach een slag in het gezicht is van alle vrouwen die lijden onder machtsmisbruik van mannen.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"
Is dat ook al feministisch?quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat zegt ze? Ik kijk BBC. Laat me raden: "Dit is verschrikkelijk voor Sarina"
Suse van Kleef geloof ikquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef franklop het volgende:
Deze presentatrices bij de NOS ken ik allemaal niet
Gvdquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Gemengde gevoelens bij Spanje als kampioen omdat de coach een slag in het gezicht is van alle vrouwen die lijden onder machtsmisbruik van mannen.
Letterlijk die quote.
O qua naam wel van gehoord, maar geen gezicht bijquote:
En TOCH worden ze betaald door ONS geld.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:12 schreef franklop het volgende:
Deze presentatrices bij de NOS ken ik allemaal niet
Is ook vooral een radiocommentator. Leonne is toch vaak genoeg op TV geweestquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:14 schreef franklop het volgende:
[..]
O qua naam wel van gehoord, maar geen gezicht bij
Het ligt allemaal wel dicht bij elkaar in het vrouwenvoetbal. Nederland had hier ook prima met de wereldtitel kunnen staan, meer nog dan 4 jaar geleden toen de VS echt onverslaanbaar was.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:39 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Over 4 jaar hopelijk Nederland, in eigen land.#wishfulthinking Gebeurt toch nooit, want ja Nederland en WK-finales
![]()
Oh nee wacht, in dat geval wordt de finale in Deutschland gespeeld.
Gemis van Miedema is wel groot geweest vermoed ik. Die Beerensteyn kan er echt niks van.quote:Op zondag 20 augustus 2023 14:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wel dicht bij elkaar in het vrouwenvoetbal. Nederland had hier ook prima met de wereldtitel kunnen staan, meer nog dan 4 jaar geleden toen de VS echt onverslaanbaar was.
(Ook bij mannenvoetbal trouwens inmiddels het geval. Weinig echt uitzonderlijke toplanden)
Announce Aniek Nouwenquote:Op zondag 20 augustus 2023 14:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Verdiende winnaar gewoon, zowel obv vandaag als obv het hele toernooi. 1 uitglijder tegen Japan en verder overtuigend en steeds de betere partij geweest. Itt Engeland, waarvan het geluk ver op was.
Dat Jonker de beelden van deze wedstrijd maar laat zien in september. Zo win je dus van Engeland. Maar zonder Vd Gragt wordt het lastig wb duels achterin tegen Russo/Kelly/James etc.
Mijn Spaans is nogal slecht. Wat staat daar?quote:
"En zonder het te weten, had ik mijn ster voordat de wedstrijd begon. Ik weet dat je me de kracht hebt gegeven om iets unieks te bereiken. Ik weet dat je vanavond naar me hebt gekeken en dat je trots op me bent. rust zacht papa"quote:Op maandag 21 augustus 2023 11:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn Spaans is nogal slecht. Wat staat daar?
Te veel tattoos. Waarom ligt die bondsdirecteur niet naast haar?quote:Op maandag 21 augustus 2023 13:49 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De mooie Jenni
bron: mundodeportivo
Bang, traag hertje vind ik dat. Misschien zit in Dijkstra potentie, anders Lisa Doorn? Of Kardinaal van Ajax?? Je hebt nu geen "ausputzer" meer he.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |