Zaaaaaaligquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:51 schreef Myraela het volgende:
JONGENS IK KIJK WEER 'WE ZIJN ER BIJNA', NU IS M'N ZOMER COMPLEET.
Ik heb als life goal dat ik zo wil zijn als ik 70 benquote:
Same. Ik kijk nu al uit naar de borrel met uitgerekend 1 gehaktballetje per persoon.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef Molo het volgende:
Ik heb als life goal dat ik zo wil zijn als ik 70 ben
Omg stiekem achterna reizen voor live entertainment!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaaaaaalig
Ik kwam dus op de bonnefooi aan op een camping ergens paar weken terug, en toen zat er een soortgelijke groep, van de ANWB. Inclusief vlag in het midden van 'hun' veldje![]()
![]()
Ik heb weleens verteld over mijn hoogbejaarde buren hequote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same. Ik kijk nu al uit naar de borrel met uitgerekend 1 gehaktballetje per persoon.
Leeft gluurbuur nog eigenlijk?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb weleens verteld over mijn hoogbejaarde buren he
Die maakten altijd lijstjes waar je dan kon aangeven met een vinkje welke snack of snacks je wilde.
Exact dat werd dan klaargemaakt en op een schoteltje uitgedeeld
Heerlijk spontaan
Heeeeeeeerlijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef Molo het volgende:
Die maakten altijd lijstjes waar je dan kon aangeven met een vinkje welke snack of snacks je wilde.
Heerlijk spontaan
Soort van groupiesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg stiekem achterna reizen voor live entertainment!
Ik vraag me dan af wat ze met de restanten deden als er in totaal bijv. maar 4 blokjes kaas, 3 plakjes worst en 1 augurk aangevinkt was...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk spontaan
Oma had altijd te veel in huis, maar het moest ook op als het open gingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Same. Ik kijk nu al uit naar de borrel met uitgerekend 1 gehaktballetje per persoon.
Twee weken terug een houten jas aangetrokken toevalligquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leeft gluurbuur nog eigenlijk?
Goedkopie plakje leverworst, blokje kaas etcquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk wel.Wel goede snacks, of ging het echt per blokje kaas?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat ze met de restanten deden als er in totaal bijv. maar 4 blokjes kaas, 3 plakjes worst en 1 augurk aangevinkt was...
Bevroren taartquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma stopt alles gewoon in de vriezer. De pech is dan alleen dat als je aankomt en een punt taart aangeboden krijgt, dat die dan meestal nog half bevroren is.
Lang volgehouden alsnog.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Twee weken terug een houten jas aangetrokken toevallig
Zijn vrouw leeft nog wel, al vraag ik me af hoe lang nog
Ik ook, maar ik noem het limonade.quote:
96 gewordenquote:
Ja ik ook, maar niet op die crap die die mensen altijd voorschotelenquote:
Met 55 met pensioen? in 1982?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
96 geworden
41 jaar met pensioen geweest
Ik wee tniet of het daat is, of dat het gewoon een kwestie is van zuinig zijn omdaat ze de oorlog meegemaakt hebben?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar niet op die crap die die mensen altijd voorschotelen
Jarenlang bakte ze speculaas voor de straat met Sinterklaas
Maar dan met amper specerijen erin en met de goedkoopste margarine erin. Walgelijk
Ging altijd zo de kliko in hier
Zijn diepgelovige mensen, denk dat ze door hun levenswijze zichzelf alvast op aarde straften voor de zonden van de mens ofzo
Siquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met 55 met pensioen? in 1982?
Ja sorry, was het sarcasmebordje vergetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wee tniet of het daat is, of dat het gewoon een kwestie is van zuinig zijn omdaat ze de oorlog meegemaakt hebben?
Welke whisky?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Rotterdam.
Whisky ophalen en vanavond naar het honkbal daar.
Hopelijk een win-win situatie...
Om precies te zijn:quote:
Mensen zijn domquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben doorgegaan naar het volgende kneuter-programma. 'Waar doen ze het van?' gaat over de financiele situatie van mensen. Zit er enorm groot gezin dat met moeite rondkomt. Maar dan wel trots vertellen over de 'huur' tv. En dat was top, want je hoeft maar 49 euro per maand te betalen en dan heb je een enorm grote tv. Ze hebben dezelfde constructie ook voor andere apparatuur overigens.
Waarom doen mensen dat soort dingen.
Hey die Kavalan heb ik stomtoevallig weleens gedronken, geen kenner hier hoor trouwensquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om precies te zijn:
Longmorn 2012 Archives - Bottled for ARen
Kavalan Selection - Port Cask for The Netherlands
Glen Garioch 2011 Archives
Al een tijdje geleden besteld en bestellingen haal ik dan eens in de zoveel tijd op, als ik in de buurt ben...
Jaloers, heb alles al gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:03 schreef Morgane89 het volgende:
Ik kijk al een paar weken elke werkdag Kopen zonder kijken en ben het nog steeds niet zat
Ik hoor daar van alles over maar nog niks van gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaloers, heb alles al gezien![]()
Zelfs de Belgische![]()
Kijk nu b&b vol liefde dat is eigenlijk ook gewoon geweldig.
goddamn mensen zijn domquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben doorgegaan naar het volgende kneuter-programma. 'Waar doen ze het van?' gaat over de financiele situatie van mensen. Zit er enorm groot gezin dat met moeite rondkomt. Maar dan wel trots vertellen over de 'huur' tv. En dat was top, want je hoeft maar 49 euro per maand te betalen en dan heb je een enorm grote tv. Ze hebben dezelfde constructie ook voor andere apparatuur overigens.
De kans dat je specifiek die Kavalan hebt gedronken is vrij klein.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey die Kavalan heb ik stomtoevallig weleens gedronken, geen kenner hier hoor trouwens
Bij de Whiskybase winkel aan de Zwaanshals.quote:Waar ga je halen? En is het voor een gelegenheid?
B&B? het is echt een aanrader.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hoor daar van alles over maar nog niks van gezien
Ook niet van plan, want tijdverspilling, maar toch. Nieuwsgierig
Nee niet specifiek díe iddquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kans dat je specifiek die Kavalan hebt gedronken is vrij klein.
Er zijn nu ruim 4.000 verschillende single cask bottelingen van hen verschenen...
[..]
Bij de Whiskybase winkel aan de Zwaanshals.
Is niet voor een speciale gelegenheid.
Ik ben whisky liefhebber/-verzamelaar en investeer in het Whiskybase imperium (een samenhang van de website met de grootste whisky database ter wereld, een eigen whisky label (Archives), de winkel, investering in vaten whisky én een bemiddelings-/verhandelplatform voor verzamelaars)...
Ok dit wordt nu wel serieus moeilijk om te negeren qua adviesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
B&B? het is echt een aanrader.
Ze hebben natuurlijk bewust allemaal rare vogels uitgekozen, het is te grappig.
Bij welke festivals kan ik je eventueel aan de andere kant van de stand begroeten?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee niet specifiek díe idd
En flinke serieuze hobby dat
Er staat hier van alles in huis, ik drink alleen af en toe mee. En bezoek samen wat festivals, maar kennis is echt zeer beknopt bij mij.
Hiervoor hoef je me niet uit te nodigen bij je stand...quote:Van make up weet ik dan weer alles
De domme kinderen zien domme dingen en denken dat dat normaal isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn dom
Die doen domme dingen
Krijgen domme kinderen
Die doen ook domme dingen
En krijgen weer domme kinderen
Etc etc
Jaaaaa, daar geniet ik ook van. En vind ik extra interessant nadat we in het oude huis ineens een gezin met 8 kinderen naast ons hadden wonen. Hoe ze dat in een huis proppen, het financieel doen en qua aandacht verdelen. Fascinerend.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:45 schreef Morgane89 het volgende:
Over 1,5e week begint een huis vol weer
Tegen die tijd weer even NPO Plus nemen, heerlijke serie om te bingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:45 schreef Morgane89 het volgende:
Over 1,5e week begint een huis vol weer
Nee, nog nooit gezien. Leuk?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben jullie allemaal al van "naar bed" genoten?
Smullen!quote:
Dat gezinnetje met het plan om het huis te verkopen en dan maar in een camper te gaan wonen omdat dat voordeliger is. Als het nou je droom is om in een camper te leven, maar anders snap ik echt niet waarom je zoiets bedenkt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ook aan het smullen van waar doen ze het vanIk zou ook oprecht geld overhebben voor iemand die mn financiën eens doorkamt...
Ik zou het echt doen als het me heel veel kostenbesparing op zou leveren in een situatie waarin een megaschuld weggewerkt moet worden ofzo. Maar ALLEEN. Nooit met anderen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gezinnetje met het plan om het huis te verkopen en dan maar in een camper te gaan wonen omdat dat voordeliger is. Als het nou je droom is om in een camper te leven, maar anders snap ik echt niet waarom je zoiets bedenkt.
Haagse iigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij welke festivals kan ik je eventueel aan de andere kant van de stand begroeten?
[..]
Hiervoor hoef je me niet uit te nodigen bij je stand...
Is een hele hype op youtube en andere kanalen van amerikanen die in een camper wonen. Heeft alles te doen met onbetaalbare huizen in Californie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gezinnetje met het plan om het huis te verkopen en dan maar in een camper te gaan wonen omdat dat voordeliger is. Als het nou je droom is om in een camper te leven, maar anders snap ik echt niet waarom je zoiets bedenkt.
Ik ken het online vooral van de studenten die in Nederland in een verbouwd busje zitten. Maar dit is een gezinnetje met kinderen. Nu in een overvol rommelig huis, en zelfs nog nooit in een camper op vakantie geweest.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Is een hele hype op youtube en andere kanalen van amerikanen die in een camper wonen. Heeft alles te doen met onbetaalbare huizen in Californie.
Vertellen allemaal hoe geweldig het is. Lijkt mij een nachtmerrie. In mijn eentje, voor een week of 2-3 op vakantie, wellicht, maar dan nog,.
Horrorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ken het online vooral van de studenten die in Nederland in een verbouwd busje zitten. Maar dit is een gezinnetje met kinderen. Nu in een overvol rommelig huis, en zelfs nog nooit in een camper op vakantie geweest.
Mij niet bellen.
Omdat ze op school niet echt hebben leren rekenen, slechts geleerd hun examens te halen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:01 schreef Myraela het volgende:
Waren vooral bezig met neuken zo te lezenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat ze op school niet echt hebben leren rekenen, slechts geleerd hun examens te halen.
Dat was ik ook. Het sluit elkaar niet uitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 16:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waren vooral bezig met neuken zo te lezen
In dit geval wel zo te zienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat was ik ook. Het sluit elkaar niet uit
Ja, de prijzen zijn zeer gestegen, gevoeld is mijn kar boodschappen meer dan 1/3 duurder geworden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben vooral verbaasd hoe goedkoop alles in 2020 nog was
Mensen die in 1965 geboren zijn of later krijgen de rekening, en hoe later je geboren bent, hoe hoger die is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Jan_Onderwater dat pensioen was waarschijnlijk na 40 dienstjaren overheid (had mijn vader ook, ging op 57 jarige leeftijd met pensioen)
Ter "excuus" Mijn vader werkte ook nog op zaterdagochtend. Deed naast zijn werk nog opleidingen in de avonduren (zowel school als studeren) want daar kreeg je toen geen tijd voor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mensen die in 1965 geboren zijn of later krijgen de rekening, en hoe later je geboren bent, hoe hoger die is.
Jammer!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Afgewezen voor baan. Excuses voor de latere reactie dan beloofd en ze hebben 2 kandidaten met meer relevante ervaring.
He verdorie, jammerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Afgewezen voor baan. Excuses voor de latere reactie dan beloofd en ze hebben 2 kandidaten met meer relevante ervaring.
Wat goed van je! En veel plezier straksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:37 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Jammer!Hadden ze ook meer inhoudelijke info dan dat? Zo nee, zou ik ze zeker nog even vragen!
Ik ga vanavond even borrelen bij een vriendin voor haar verjaardag samen met een andere vriendin, en ga met die andere vriendin meerijden. Ze appte gisteren of ze me zal oppikken en ik heb meteen ja gezegd. Geen excuusjes of smoesjes bedacht, gewoon ja gezegd en over twee uur staat ze hier voor de deur. Zie beetje op tegen autorit zelf, maar is wel maar twintig minuutjes en ik weet dat zodra we hier wegrijden de spanning wegtrekt. En wel veel zin in het borrelen zelf.
Nee was gewoon een (voor hem) hele goeie regeling om eruit te kunnen met behoud van van alles en nog wat. Gebeurde vaker in de jaren 80quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Suf geluld en veel geleerd.
Wist wel dat VWN een goed opgezette organisatie is, maar daar kan menig bedrijf nog wat van leren
@:Jan_Onderwater dat pensioen was waarschijnlijk na 40 dienstjaren overheid (had mijn vader ook, ging op 57 jarige leeftijd met pensioen)
Jammer @:Tele6 Op naar de volgende
Ouderwetse borrelhapjes hadden vrienden laatst. En toch, iedereen viel er op aan en vroeg "volgende keer ook bowl graag". Maar echt, blokjes kaas met een zilveruitje of ananas, gekookt ei gerold in rookworst, gevuld ei en als klapper plakjes salami want knoflook![]()
Gelukkig was de wijn wel goed en geen kellergeister.
Snelsnel binnenkort hoop ik!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Rotterdam helaas niet gehaald.
Even wat wezen eten onderweg en daarna op de parkeerplaats onwel geworden. Draaierig geworden, even buiten westen geraakt en daardoor in elkaar geklapt met mijn hoofd op de straat. Tanden door mijn lip, bloeden als een rund.
Een vriendelijke passant heeft me geholpen door water te halen.
Die is bij me gebleven totdat ik weer stabiel was. Gaat weer goed nu. Wordt zo opgehaald door echtgenote en een vriendin.
Maar even niet rijden dus.
Denk dat mijn suikerspiegel te hoog was, heb ik af en toe last van. De milkshake zal net te veel zijn geweest, gok ik. Maar weer bloed laten checken binnenkort...
Tot zover het nieuws aan het front...
Thanks!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:16 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:MadMaster wat naar! Schrikken ook. Fijn dat iemand even bij je is gebleven. Verstandig om je bloed weer even te laten checken ja! Doe rustig aan, en laat je vrouw je evt keertje wakker maken vannacht gezien hoofd op straat en zo. Beterschap!
Morgen al wat mij betreft, als de huisarts beschikbaar is...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Snelsnel binnenkort hoop ik!
Au.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:40 schreef Myraela het volgende:
Maar ik zou het niet aan een ander geven. Maar mijn moeder bewaard bijvoorbeeld het bodempje uit de fles voor mij.![]()
Mijn vader deed dat in 1999, al heet het dan VUT natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met 55 met pensioen? in 1982?
Gadver joh, schrikken! En lopende en niet achter het stuur al last?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Morgen al wat mij betreft, als de huisarts beschikbaar is...
Jeetje MMquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Rotterdam helaas niet gehaald.
Even wat wezen eten onderweg en daarna op de parkeerplaats onwel geworden. Draaierig geworden, even buiten westen geraakt en daardoor in elkaar geklapt met mijn hoofd op de straat. Tanden door mijn lip, bloeden als een rund.
Een vriendelijke passant heeft me geholpen door water te halen.
Die is bij me gebleven totdat ik weer stabiel was. Gaat weer goed nu. Wordt zo opgehaald door echtgenote en een vriendin.
Maar even niet rijden dus.
Denk dat mijn suikerspiegel te hoog was, heb ik af en toe last van. De milkshake zal net te veel zijn geweest, gok ik. Maar weer bloed laten checken binnenkort...
Tot zover het nieuws aan het front...
De spoedarts had gezegd dat de mensen van de bloedbank waarschijnlijk zijn leven hadden gered. Maar ja, waarom gaat iemand niet zelf naar een dokter als je zoiets voelt? Misschien klein begonnen en een beetje ongemerkt steeds erger geworden? Ik kan het hem ook niet vragen, hij is twee jaar geleden overleden. Dik 10+ jaar na dat aneurysme overigens.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 17:53 schreef vlindertje89 het volgende:
Thanks!
Oh en @:Isabeau, jouw oomhet is bij mij gelukkig ook wel gewoon een rechte lijn zegmaar, het voelt niet als ineens een extra kloppend 'rondje' in mn buik ofzo
. Dat hij dat ook nooit eerder ergens gemeld had ofzo
die mensen bij de bloedbank zullen ook wel geschrokken zijn geweest haha.
Tsja, ik heb eens in een onderzoek gezeten waarin mensen die dat deden geïnterviewd werden over hun redenen. Wij zaten dan aan de andere zijde van een doorkijkspiegel (echt waar!). Ik heb drie interviews bijgewoond en de leners waren allemaal mensen uit de onderste regionen van de samenleving.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:01 schreef Myraela het volgende:
Wat is dit?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef Myraela het volgende:
Terwijl ik die foto zoek, zitten ze weer in een kringetje hoor.
Mijn suikerspiegel is soms aan de hoge kant, maar volgens de huisarts heb ik geen diabetes, volgens de lange termijn suikerspiegel resultaten 2 jasr geleden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Gadver joh, schrikken! En lopende en niet achter het stuur al last?
Heb je diabetes?
Mo maar checken! Beterschap en duik je bed in thuis!
Ja manquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn suikerspiegel is soms aan de hoge kant, maar volgens de huisarts heb ik geen diabetes, volgens de lange termijn suikerspiegel resultaten 2 jasr geleden.
Volgens mijzelf zo langzamerhand wel.
Het is gewoon doodeng dat je zo tegen de vlakte gaat...
Progrestaartquote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:26 schreef Myraela het volgende:
Mijn oma stopt alles gewoon in de vriezer. De pech is dan alleen dat als je aankomt en een punt taart aangeboden krijgt, dat die dan meestal nog half bevroren is.
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nu ook aan het smullen van waar doen ze het vanIk zou ook oprecht geld overhebben voor iemand die mn financiën eens doorkamt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |