quote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in paniek over Ivanusec.
Dan zit je op de verkeerde sitesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben nu in paniek over Ivanusec.
Ik geloof het pas als @klaasweetalles het bevestigtquote:Op donderdag 17 augustus 2023 22:59 schreef snabbi het volgende:
ik ben er wel klaar mee eigenlijk, ik zie het wel wanneer er iets op de site van Feyenoord zelf gepost wordt.
Al meer doelpunten gescoord dan alle Feyenoorders bijelkaar dit seizoen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:00 schreef Pistolero het volgende:
De onzichtbare Pool scoort een goaltje tegen de nummer 3 van Sloveni.
Jeetje, het is wat.
Ik vind het een mooie ontwikkeling.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:28 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt godsgruwelijk vermoeiend dat elke keer als een ex-speler eens een keer iets leuks doet dat meteen hier gepost wordt.
Kap daar aub eens mee.
De dag is nog lang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens ook deze week weer geen #ItsHappening gezien. Liggen ze te slapen in het Maasgebouw?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens ook deze week weer geen #ItsHappening gezien. Liggen ze te slapen in het Maasgebouw?
Ondertussen in Sloveni*quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 07:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
ondertussen in turkey....doelpunt 5
Nou, vanuit trots zie ik er geen probleem in. Leuk dat die jongen het daar zo goed doet. Nu nog effe juichen voor Dessers en Danilo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 08:28 schreef Pistolero het volgende:
Het is echt godsgruwelijk vermoeiend dat elke keer als een ex-speler eens een keer iets leuks doet dat meteen hier gepost wordt.
Kap daar aub eens mee.
Trots op spelers die we huurden en waar we niets aan verdiend hebbenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:22 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou, vanuit trots zie ik er geen probleem in. Leuk dat die jongen het daar zo goed doet. Nu nog effe juichen voor Dessers en Danilo.
Is toch leuk om Dessers beetje succes te zien hebben. Was echt een goud ventje en leuke/belangrijke goals gemaakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trots op spelers die we huurden en waar we niets aan verdiend hebben
Das jouw keuze, ik ben wel trots op spelers die een groot aandeel hebben gehad in een kampioenschap, maar idd ook als ze een langere tijd bij Feyenoord hebben gezeten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trots op spelers die we huurden en waar we niets aan verdiend hebben
Danilo zou ik nog in kunnen komen. Maar meestal beperkt dat gevoel bij mij zich tot jeugdspelers.
Niets voor mij normaal gesprokenquote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Is toch leuk om Dessers beetje succes te zien hebben. Was echt een goud ventje en leuke/belangrijke goals gemaakt.
Dit is wel een erg kapitalistische blik van je.
Er zijn toch zat anderen spelers die wel bij ons onder contract hebben gestaan en waar we ook niets aan hebben verdiend? Beetje gekke graadmeter.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niets voor mij normaal gesproken
Nee, maar voor m'n gevoel zijn dat soort spelers nooit cht Feyenoorder geweest. Dessers en Szymanski hadden vast een definitieve overstap willen maken, maar dat hebben ze niet gedaan en gevoelsmatig maakt dat toch uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |