Uberhaupt geen downgrade. Behalve dat je Nieuwkoop natuurlijk nooit meer voor 8 miljoen gaat verkopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een downgrade waar we een paar extra knaken voor krijgen
Pedersen heeft nog nooit geen rode kaart gepakt en daarmee een wedstrijd negatief beïnvloed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uberhaupt geen downgrade. Behalve dat je Nieuwkoop natuurlijk nooit meer voor 8 miljoen gaat verkopen.
Eh nee. Als hij in minimaal 20 wedstrijden 45 minuten speelt moeten ze hem ook kopen, ongeacht degradatiequote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Mochten ze degraderen dan wordt die terug naar Rotterdam gestuurd en kunnen we fluiten naar de 6M
Steek nog meer veren in te Kloese achterwerk
Als ze eruit driegen te kukelen stellen ze hem na 19 wedstrijden niet meer op. Leer mij die Italianen kennen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:29 schreef alopio het volgende:
[..]
Eh nee. Als hij in minimaal 20 wedstrijden 45 minuten speelt moeten ze hem ook kopen, ongeacht degradatie
We gaan HIER verder.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo noemt iemand een mafkees en is racistisch.
Ik ga nu een brief schrijven naar Talpa
Jeetje wat stom.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We gaan HIER verder.
VBL / [UEL/ECL live op donderdagen] Ajax, AZ, Twente #40 2-0
Toch apart.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een downgrade waar we een paar extra knaken voor krijgen
Fabrizio heeft zijn tweetje over dat het een huur-deal is verwijderd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krabby laat in zijn laatste stukje geen woord vallen over een verhuur en meldt 7 miljoen.
IK SNAP ER GEEN KLOTE MEER VAN
Fabrizio vs. Martijn
We feliciteren Krabby.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Fabrizio heeft zijn tweetje over dat het een huur-deal is verwijderd.
IN THE MUD.
Nooit twijfelen aan Don Dennis makker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We feliciteren Krabby.
Goede deal dus
Moet die eerst een hockeytransfer maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Erasmus het volgende:
Gaat de vriendin van Pedersen ook mee naar Italië?
Ik vraag dit voor een vriend.
Stukje Bunga Bunga.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet die eerst een hockeytransfer maken.
Er zit hier ergens een hele goede grap in met vd Belt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet die eerst een hockeytransfer maken.
Die is getransfereerd naar Taylor.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:13 schreef Erasmus het volgende:
Gaat de vriendin van Pedersen ook mee naar Italië?
Ik vraag dit voor een vriend.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-euro-voor-pedersenquote:Feyenoord pakt zeven miljoen euro voor Pedersen
Martijn Krabbendam
19.55,
Vandaag
16 Reacties
Marcus Pedersen is nu echt op weg naar de uitgang bij Feyenoord. Sassuolo gaat de Noorse rechtsback overnemen.
Feyenoord pakt zeven miljoen euro voor Pedersen
© Pro Shots
DELEN:
Wegens een gebrek aan perspectief koos Pedersen eieren voor zijn geld en gaat hij in op het aanbod van Sassuolo. Feyenoord incasseert zeven miljoen euro voor hem. Daar kan nog een miljoen aan bonussen bijkomen en ook is er een doorverkooppercentage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |