Dennis speelt veel te veel FM.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom iedere keer zo’n achterlijke constructie
Klassieke Italiaanse deal. Al die onderlinge transfers daar zijn ook altijd jaartje huur met daarna een verplichte koopoptie. Stukje uitsmeren.quote:
Je moet echt ophouden met je crush op Dennis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iedere keer, wat?
En wat er precies achterlijk is aan deze constructie mag je me ook uitleggen.
Dit is in de praktijk natuurlijk gewoon een kooptransfer vermomd als huurtransfer. Puur boekhoudkundig trucje, doen ze altijd in Italië.quote:
Klopt. Erg matig dat we deze zomer nauwelijks aan de Premier League verkopen die in 1x veel te veel geld op tafel knallen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klassieke Italiaanse deal. Al die onderlinge transfers daar zijn ook altijd jaartje huur met daarna een verplichte koopoptie. Stukje uitsmeren.
Een boekhoudkundig trucje waardoor wij het geld nog niet kunnen bijschrijven en dus ook niet investeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit is in de praktijk natuurlijk gewoon een kooptransfer vermomd als huurtransfer. Puur boekhoudkundig trucje, doen ze altijd in Italië.
Mochten ze degraderen dan wordt die terug naar Rotterdam gestuurd en kunnen we fluiten naar de 6Mquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:54 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat een kut deal zeg[ twitter ]
Het ontbrekende miljoen zal vast de huursom zijn.quote:
Azzenal had Geertruida moeten kopen in plaats van Timber.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt. Erg matig dat we deze zomer nauwelijks aan de Premier League verkopen die in 1x veel te veel geld op tafel knallen.
Ik vond je crush op die onzichtbare Pool vermakelijker.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet echt ophouden met je crush op Dennis.
Ik heb daar echt kijk op.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond je crush op die onzichtbare Pool vermakelijker.
@DombohetOlifantje1 die vindt dat andere mensen moeten stoppen met hun crush op bepaalde personen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond je crush op die onzichtbare Pool vermakelijker.
Het was dan ook een leuk grapje.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
@:DomboHetOlifantje1 die vind dat andere mensen moeten stoppen met hun crush op bepaalde personen.
Humor om te lachen.
Helemaal mee eens, blij als die transferperiode erop zit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Qarrad het volgende:
Persoonlijk interesseert het mij geen reet wie de primeur had en wie er uitgelachen moet worden. Dit gedoe begint echt kinderachtig te worden.
Een downgrade waar we een paar extra knaken voor krijgenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pedersen ergens dumpen omdat je Nieuwkoop haalt is ook wel een beetje gekkigheid eigenlijk.
in potentie is Pedersen beter.
Kunnen krijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 19:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een downgrade waar we een paar extra knaken voor krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |