Prima bedrag, niet heel erg hoog, maar ook niet laag. Mooie winst ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:16 schreef CR7 het volgende:
Geen rare prijs voor een 23 jarige rb met 20 interlands op zijn naam. Zeker als je ziet dat een prutser als Beukema zelfs een miljoen extra opleverde. Maar je mag natuurlijk niet vergelijken.
Hahahaha, nagemaakte clownquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oei, weer geen primeur voor @:ZKA
Nee Feyenoord gaat een nieuwe rechtsback voor 11 miljoen halen, een upgrade voor een paar extra knaken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gaan we nu Bitello ophalen.
Brenet komt TOCHquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Feyenoord gaat een nieuwe rechtsback voor 11 miljoen halen, een upgrade voor een paar extra knaken.
Gr grquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee Feyenoord gaat een nieuwe rechtsback voor 11 miljoen halen, een upgrade voor een paar extra knaken.
Dat postte ik eerder alquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geert op RB genot trouwens.
Het kampioenschap is nu wel binnen
Ik weet het niet hoor, zou je een tijdlijn kunnen maken van alle tweets met betrekking tot Pedersen? Ik denk dat we dan allemaal een betere conclusie kunnen trekkenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Hahahaha, nagemaakte clown
[ twitter ]
Let the healing begin.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk van de blinde ren-je-rot show. @:scrummie en ik kunnen eindelijk dat passje naar achteren tegen Roma vergeten.
Heel knap dat je dit na vier dagen door hebt gekregen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap nu waarom Pedersen zondag er niet in kwam
hij moest heel blijven voor deze transfer
goede stap vooral voor hem
Oh dan ben ik blij dat we weer op dezelfde lijn zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat postte ik eerder al
Nagemaakte clown.
Mij ook niet, maar het is wel heel grappig hoe makkelijk je hem daarmee op de kast krijgt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Qarrad het volgende:
Persoonlijk interesseert het mij geen reet wie de primeur had en wie er uitgelachen moet worden. Dit gedoe begint echt kinderachtig te worden.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:50 schreef Qarrad het volgende:
Persoonlijk interesseert het mij geen reet wie de primeur had en wie er uitgelachen moet worden. Dit gedoe begint echt kinderachtig te worden.
Iedere keer, wat?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom iedere keer zo’n achterlijke constructie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |