Dat kan ook een leuk spel worden. Met een fles over een evenwicht balk lopen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha aan het piekeren. Loopt nu naar buiten. Denken denken denken. FF oefenen op de evenwichtbalk. 5 seconden.
Ik was echt de laatste...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:40 schreef Chea49 het volgende:
Dank voor het openen Frummelie, had niet opgelet en open liever niet.![]()
Even nagekeken en blijk ik niet de laatste te zijn geweest. Slaap nog een beetje kennelijk.![]()
Wat is toeval? Als je na gaat denken kan er ook iets met evenwicht komen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:44 schreef Chea49 het volgende:
Is het toeval dat Marciano of die lange en Isaac die balk maakten en er nu af en toe mee geoefend wordt? Ze weten van tevoren immers niet wat de nieuwe uitdaging gaat worden?
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern Sas en Mirthe gaan op Wendy bij de volgende eli want die is de zwakste
Hangt natuurlijk wel van af van het spel dat moet worden gespeeld.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:49 schreef pingu66 het volgende:
Bern Sas en Mirthe gaan op Wendy bij de volgende eli want die is de zwakste
Niet, zo slim zijn ze.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Hoe willen ze Isaac dan nog weg krijgen?
denk eerder bv sas en bern op ice, myrthe op wendy en ice ook op wendyquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]Hoe willen ze Isaac dan nog weg krijgen?
Ik neem inderdaad aan dat ze dat nu nog niet kunnen beslissen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk wel van af van het spel dat moet worden gespeeld.
Vind het ronduit DOM! Maar goed, eerst maar eens zien wát de uitdaging gaat worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:57 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet, zo slim zijn ze.
Ze hopen op een kennis opdracht om Isaac weg te krijgen.
Ik begon al een beetje aan mijzelf te twijfelen. Ik zou voor de sterkste gaan nu dat nog kan. Maar door het hele programma heen gingen ze vaak éérst voor de zwakste en nu zitten ze met de gebakken peren en is Isaac nog in het spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:59 schreef magnaal het volgende:
Hoezo ga je in een spel, eerst de zwaksten wegspelen?? De logica ontgaat me volstrekt
Omdat ze bang zijn te verliezenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:59 schreef magnaal het volgende:
Hoezo ga je in een spel, eerst de zwaksten wegspelen?? De logica ontgaat me volstrekt
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze bang zijn te verliezen
Ze kunnen niet alle 5 verliezen…quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??
Liever in dd finale verliezen dan vlak ervoorquote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:03 schreef magnaal het volgende:
[..]
huh?? maar dat gebeurd uiteindelijk toch??
wat bedoel jij?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alle 5 verliezen…
ow okeequote:Op donderdag 17 augustus 2023 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Liever in dd finale verliezen dan vlak ervoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |