SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Paul op 17-08-2023 08:42:39 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Zag het netquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook op 8 uur journaal vandaag. heel surrealistisch
Whutt?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:37 schreef Fok-it het volgende:
Hij was ook op 8 uur journaal vandaag. heel surrealistisch
Ja kijk het nooit maar was bij mijn pa en die had het op. Hoor ik opeens 'The Bradge'quote:
Dat is best wel raar jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kijk het nooit maar was bij mijn pa en die had het op. Hoor ik opeens 'The Bradge'![]()
Ah thnx!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:46 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/nos-journaal/16-08-2023/POW_05467512
ja, maar hij zegt het ook eigenlijk zelf in dat fragment van het journaal: "ik hoef maar boe of bah te roepen, op een verkeerde toon en ze kruipen weer uit hun schulpje en ze gaan weer door, want het is een obsessie."quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt met in de aandacht staan
Exacte mento.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt met in de aandacht staan
Ah ja, het ligt allemaal aan hem en zijn hobby.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Zolang hij op internet filmpjes blijft posten houdt dit nooit op.
Dus hij moet zwichten voor terreur.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja wat. Als die kerel nou eens een tijdelijke internetstop in zou lassen of even vloeken in de kerk aan het werk zou gaan. Nee een uitgebreid verslag dat hij er toch echt wel 'klaar mee is' op zijn eigen YT-kanaal dat zou ik 8 jaar geleden al zijn.
Hij moet helemaal niks. Je moet ademen en belasting betalen en dat eerste is niet eens verplicht.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus hij moet zwichten voor terreur.
Ik hoor niks over Braad, gaat allemaal over druks.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:35 schreef Paul het volgende:
Luisteren vanaf 1 uur 8 min: https://www.nporadio1.nl/(...)3-08-16-nieuws-en-co
Hij zal wel een cursus communicatie gevolgd hebben bij het L.O.I.-kartelquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef JeWa100 het volgende:
Heeft hij goed aangepakt op het 8 uur journaal. Kwam gewoon goed over op mij in ieder geval.
Als je de hele dag filmpjes kan maken en op internet zitten kan je ook ergens de notulen uit gaan zitten typen. Ik gun deze man zijn wajong heus wel een vetpot zal het niet zijn maar gaat hij tot aan zijn 'pensioen' uitkering trekken dan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef Viezig het volgende:
Het is duidelijk dat deze "journalisten" geen diepgravend onderzoek hebben gedaan naar Braddie. En dan bedoel ik niet dat hij echt slechte dingen heeft gedaan, maar puur dat deze aandacht niet goed voor hem is.
Fijn dat de politie eindelijk wat mensen heeft gepakt, maar als je Braddie een beetje kent weet je ook gewoon dat hij met al deze nieuwe aandacht ook weer een boel ellende op zijn hals haalt. Als je zoekt op zijn naam vind je nog steeds ontelbare filmpjes dat hij mensen de kanker in scheldt, mensen met de dood bedreigt etc... Hebben die mensen bij de publieke omroep niet het idee dat zo'n persoon beter tegen zichzelf in bescherming genomen kan worden?
Ik twijfel erover of het goed of slecht is. Veel mensen kijken het 8 uur journaal, het gaat om een groep van 1000 of meer personen die betrokken zijn bij dit hele gedoe. Aardige kans lijkt mij dat er veel tips binnen gaan komen van mensen die veel gehoord hebben maar de ernst niet zozeer begrepen. Misschien onrealistisch optimistisch gedacht, maar dat is wel een kant die ik zelf op neig te gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef Viezig het volgende:
Het is duidelijk dat deze "journalisten" geen diepgravend onderzoek hebben gedaan naar Braddie. En dan bedoel ik niet dat hij echt slechte dingen heeft gedaan, maar puur dat deze aandacht niet goed voor hem is.
Fijn dat de politie eindelijk wat mensen heeft gepakt, maar als je Braddie een beetje kent weet je ook gewoon dat hij met al deze nieuwe aandacht ook weer een boel ellende op zijn hals haalt. Als je zoekt op zijn naam vind je nog steeds ontelbare filmpjes dat hij mensen de kanker in scheldt, mensen met de dood bedreigt etc... Hebben die mensen bij de publieke omroep niet het idee dat zo'n persoon beter tegen zichzelf in bescherming genomen kan worden?
Looijkartel gespot. Tijdelijke stop gaan natuurlijk niet werken, die gaan daarn gewoon weer verder. Als ze al gestopt waren met de pesterijenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij zal wel een cursus communicatie gevolgd hebben bij het L.O.I.-kartel
heeft geen zin,is geprobeerd en 3 maanden later ging exact hetzelfde doorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
vind jou wel een looijkartel typequote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:06 schreef chroestjov het volgende:
Jarenlang heb ik niets van Braddie vernomen, tot vandaag, hij is daadwerkelijk overgegaan tot het stalken van nietsvermoedende forumleden via het NOS journaal, dit is staatsterreur van Braddieesque proporties, we leven in een onwerkelijke nachtmerrie.
Hij moet juist een keer flink doorpakken en niet elke week zijn kanaal wegflikkeren. Ook gewoon weer live op Twitch, dan is ie binnen no time uit de Wajong. Die man heeft een geboren entertainer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Vond ik ook de Bradley periode hier was voor mijn tijd dus weet niet de historie hiervan maar wat er nu gebeurd gaat over alle grenzenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef JeWa100 het volgende:
Heeft hij goed aangepakt op het 8 uur journaal. Kwam gewoon goed over op mij in ieder geval.
Ik ben bij hem thuis geweestquote:
Overal waar hij zich online begeeft is het in al die jaren altijd gezeik geweest met hem. Het begon allemaal heel leuk met wat kleine plagerijtjes met gratis eten. Dat mondde al snel uit in onbetaalde maaltijden. En destijds waren het toch echt vooral fokkers die op zijn livestream zaten. Het is al 15 jaar hetzelfde liedje met the Bradge. Ja de man heeft een bepaalde entertainmentwaarde, helaas betreft het vooral leedvermaak.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij moet juist een keer flink doorpakken en niet elke week zijn kanaal wegflikkeren. Ook gewoon weer live op Twitch, dan is ie binnen no time uit de Wajong. Die man heeft een geboren entertainer.
handtekening?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Ik ben bij hem thuis geweest![]()
Op de normale manier, gewoon gezellig.
Niet de ruiten eruit wezen gooien oid.
Vrees het ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Overal waar hij zich online begeeft is het in al die jaren altijd gezeik geweest met hem. Het begon allemaal heel leuk met wat kleine plagerijtjes met gratis eten. Dat mondde al snel uit in onbetaalde maaltijden. En destijds waren het toch echt vooral fokkers die op zijn livestream zaten. Het is al 15 jaar hetzelfde liedje met the Bradge. Ja de man heeft een bepaalde entertainmentwaarde, helaas betreft het vooral leedvermaak.
Nu kun je vredig stervenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kijk het nooit maar was bij mijn pa en die had het op. Hoor ik opeens 'The Bradge'![]()
Is dat echt zo? Op FOK! was het wel vaak drama en zijn uitspraken over de Holocaust en zo zijn ronduit walgelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:01 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Overal waar hij zich online begeeft is het in al die jaren altijd gezeik geweest met hem. Het begon allemaal heel leuk met wat kleine plagerijtjes met gratis eten. Dat mondde al snel uit in onbetaalde maaltijden. En destijds waren het toch echt vooral fokkers die op zijn livestream zaten. Het is al 15 jaar hetzelfde liedje met the Bradge. Ja de man heeft een bepaalde entertainmentwaarde, helaas betreft het vooral leedvermaak.
Ik heb het woord ellende niet genoemd maar soit. Ik ken Bradge voornamelijk uit de periode van de zeurchauffeur en idioterie op livesteams. Ik kan het niet hard maken met cijfers maar dat pesten is daar destijds wel een beetje begonnen en ook de reden waarom hij opneem bepaald moment niet meer genoemd mocht worden. Ik weet wél 100% zeker dat de kijkcijfers omhoog gingen als er eten werd besteld en dit op FOK kenbaar werd gemaakt. Destijds was FOK zijn fanbase en kwamen de mensen die onbetaalde bestellingen deden bijna allemaal van FOK.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Op FOK! was het wel vaak drama en zijn uitspraken over de Holocaust en zo zijn ronduit walgelijk.
Maar ellende mag je gerust een korreltje zout nemen. Hoewel hij niet altijd helemaal zuiver op de graat is is echt ellende veroorzaken schromelijk overdreven. Rijden en vloggen met de telefoon in de handen bijvoorbeeld dat dateert reeds van 2017. Eten bestellen en vervolgens niet betalen kwam puur door zijn online treiteraars.
Dat laatste wat je zegt over leedvermaak is simpelweg niet waar. Hij heeft echt een behoorlijk loyale fanbase opgebouwd de afgelopen jaren op TikTok en Twitch, bekende influencers hebben met hem samengewerkt of wilden dat maar zijn door dat kartel bedreigd dat niet te doen. Ook zijn videoboodschappen verkochten als een trein en hij had honderden subs op Twitch.
Wellicht kan hij als de storm een beetje is gaan liggen workshops gaan geven op scholen over de impact van online treiteren en wat het doet met betrokkenen. Het feit dat hij zelfs het journaal heeft gehaald toont wel aan dat hij relevant is als mediafiguur/uithangbord.
Hij werd juist enorm geholpen altijd maar hij luisterde nooit en naar niemand en riep drama af over zichzelf. Ook dat reeksje in WEB werd ellende omdat hij zelf achterlijk deed, mensen te pas en te onpas uit schold, woede aanvallen op stream kreeg, levensgevaarlijke capriolen in de auto, bedelen voor fastfood etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het woord ellende niet genoemd maar soit. Ik ken Bradge voornamelijk uit de periode van de zeurchauffeur en idioterie op livesteams. Ik kan het niet hard maken met cijfers maar dat pesten is daar destijds wel een beetje begonnen en ook de reden waarom hij opneem bepaald moment niet meer genoemd mocht worden. Ik weet wél 100% zeker dat de kijkcijfers omhoog gingen als er eten werd besteld en dit op FOK kenbaar werd gemaakt. Destijds was FOK zijn fanbase en kwamen de mensen die onbetaalde bestellingen deden bijna allemaal van FOK.
Mensen keken vooral vanwege het leedvermaak. Bradge is een makkelijk prooi voor online pesters omdat hij het met zijn uitspraken en gedrag ook allemaal lekker op weet te stoken. Ik wil daarmee overigens de acties van het looijkartel op geen enkele manier goed praten.
We doen hier nu allemaal of we het zo verschrikkelijk vinden maar ik denk dat iedereen die er destijds aan mee heeft gedaan hem “groot” te maken ook best een hand in eigen boezem mag steken.
En toen voelde je je heel even een celeb omdat je een vd de eerste was die Brad 'kent' op internet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja de gaslighting vd normie-fokker. 'Luister waarom zeg je niet gewoon .. ik heb je hulp nodig dan help ik je. MAAR JE LUISTERT NIET !!!'quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij werd juist enorm geholpen altijd maar hij luisterde nooit en naar niemand en riep drama af over zichzelf.
Ik zag hem ooit langsrijden in de auto en toen zei ik hardop "Oh mijn god is dat Bradge??"quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
inmiddels is braddie landelijk bekend door TikTok waar hij heel veel volgers had, ik zei een x op werk wie kent braddie en toch redelijk wat mensen konden hem van tiktokquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik zag hem ooit langsrijden in de auto en toen zei ik hardop "Oh mijn god is dat Bradge??"
Daarna moest ik aan de twee vrienden die bij me waren uitleggen wie Bradge is_____-
Maar wie lacht er nu het laatst!
Waanzin eigenlijk he, hoewel ik niet weet wat voor filmpjes hij op TikTok post(te).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:01 schreef Paul het volgende:
[..]
inmiddels is braddie landelijk bekend door TikTok waar hij heel veel volgers had, ik zei een x op werk wie kent braddie en toch redelijk wat mensen konden hem van tiktok
is eerder een win-win, looijkartel exposen en braddie beroemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Waanzin eigenlijk he, hoewel ik niet weet wat voor filmpjes hij op TikTok post(te).
En ook treurig dat dit gezeik van dat debiele 'kartel' nou de reden is dat hij in de landelijke media komt.
Ik neem aan dat jij na 9-11 ook 3 jaar niet in flatgebouwen bent geweest.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Ja maar ik neem aan dat hij liever ergens anders om beroemd zou zijn, dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:09 schreef Madderhat het volgende:
[..]
is eerder een win-win, looijkartel exposen en braddie beroemd
Tiktok was net zoals vroeger op fok, gewoon over eten praten, muziekjes, vragen beantwoorden over afvallen enzquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:08 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Waanzin eigenlijk he, hoewel ik niet weet wat voor filmpjes hij op TikTok post(te).
En ook treurig dat dit gezeik van dat debiele 'kartel' nou de reden is dat hij in de landelijke media komt.
Mensen die te beroerd zijn om te werken moet je ook geen luxe als internet geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als je de hele dag filmpjes kan maken en op internet zitten kan je ook ergens de notulen uit gaan zitten typen. Ik gun deze man zijn wajong heus wel een vetpot zal het niet zijn maar gaat hij tot aan zijn 'pensioen' uitkering trekken dan.
Laat hem desnoods een kanaal beginnen over drillrap met bivak en dat die graag KFC eten.
Wat een wereld. Maar ondertussen heb ik ook urenlang naar zijn LIVES gekeken toen hij nog een eigen topicreeks in onz had.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Tiktok was net zoals vroeger op fok, gewoon over eten praten, muziekjes, vragen beantwoorden over afvallen enz
ja klopt ik ging ook vaak online op youtube en hij ging voor mij dan Jarre spelen (synthesizer artiest)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wat een wereld. Maar ondertussen heb ik ook urenlang naar zijn LIVES gekeken toen hij nog een eigen topicreeks in onz had.
Jaja. Voor de zekerheid deze post doorgezet via meldformulier naar de politie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:00 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Dat ‘op werk’ zal wel op een sociale werkplaats zijn geweest? Het lijkt mij niet dat mensen die normaal functioneren in deze maatschappij deze onzin kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:01 schreef Paul het volgende:
[..]
inmiddels is braddie landelijk bekend door TikTok waar hij heel veel volgers had, ik zei een x op werk wie kent braddie en toch redelijk wat mensen konden hem van tiktok
Voor mij ging hij een keer Darude - Sandstorm spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:16 schreef Paul het volgende:
[..]
ja klopt ik ging ook vaak online op youtube en hij ging voor mij dan Jarre spelen (synthesizer artiest)
We praten nu net alsof die dood is
Dit. Gaat ook op met bijvoorbeeld dames die seksueel zijn misbruikt. Om dat de volgende keer voor te zijn, raad ik een transitie aan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:04 schreef BoneThugss het volgende:
Klopt ik sorteer palletsquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat ‘op werk’ zal wel op een sociale werkplaats zijn geweest? Het lijkt mij niet dat mensen die normaal functioneren in deze maatschappij deze onzin kijken.
Je bent nogal appels met peren aan het vergelijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het woord ellende niet genoemd maar soit. Ik ken Bradge voornamelijk uit de periode van de zeurchauffeur en idioterie op livesteams. Ik kan het niet hard maken met cijfers maar dat pesten is daar destijds wel een beetje begonnen en ook de reden waarom hij opneem bepaald moment niet meer genoemd mocht worden. Ik weet wél 100% zeker dat de kijkcijfers omhoog gingen als er eten werd besteld en dit op FOK kenbaar werd gemaakt. Destijds was FOK zijn fanbase en kwamen de mensen die onbetaalde bestellingen deden bijna allemaal van FOK.
Mensen keken vooral vanwege het leedvermaak. Bradge is een makkelijk prooi voor online pesters omdat hij het met zijn uitspraken en gedrag ook allemaal lekker op weet te stoken. Ik wil daarmee overigens de acties van het looijkartel op geen enkele manier goed praten.
We doen hier nu allemaal of we het zo verschrikkelijk vinden maar ik denk dat iedereen die er destijds aan mee heeft gedaan hem “groot” te maken ook best een hand in eigen boezem mag steken.
Waar heb jij het in godsnaam over sjaak. Overal waar hij opduikt zijn er problemen op internet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit. Gaat ook op met bijvoorbeeld dames die seksueel zijn misbruikt. Om dat de volgende keer voor te zijn, raad ik een transitie aan.
En mannen die seksueel zijn misbruikt moeten gewoon niet janken. Hahahaha .
Schultenbräu !
Precies laten we dus gewoon nog meer informatie het net op flikkeren inc de plek waar zijn broertje begraven ligt. Komt dan vast goed allemal Jezus Christus zegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent nogal appels met peren aan het vergelijken.
Ik heb helemaal niets tegen een beetje pesten. Want dat daagt die Bradge inderdaad uit. Maar dat is wel even iets anders dan iemand belasteren voor pedofiel, zijn familie bedreigen, hem thuis bezoeken.
alsof je niet met 3 half vage (publiekelijk bekende) informatie achter die plek kan komen (achternaam, gemeente, leeftijd)quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Precies laten we dus gewoon nog meer informatie het net op flikkeren inc de plek waar zijn broertje begraven ligt. Komt dan vast goed allemal Jezus Christus zeg
Je had op twitch ook zo'n streamer die alleen maar bekend geworden is van de woedeaanvallen van online pester en trolls. Ben zijn naam even kwijt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
En overal waar vrouwen opduiken...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waar heb jij het in godsnaam over sjaak. Overal waar hij opduikt zijn er problemen op internet.
Prima.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jaja. Voor de zekerheid deze post doorgezet via meldformulier naar de politie.
Mwa dat waren voor zover ik weet uit WEB gewoon hele normale gesprekken op vriendschappelijke basis, o.a. dat hij wat zorgvuldiger met zijn persoonlijke gegevens om moest gaan omdat zijn telefoonnummer om de haverklap uitlekte. En dat hij niet meer al vloggend door een kinderrijke buurt moest karten. Zulke adviezen .quote:Op donderdag 17 augustus 2023 02:40 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Ah ja de gaslighting vd normie-fokker. 'Luister waarom zeg je niet gewoon .. ik heb je hulp nodig dan help ik je. MAAR JE LUISTERT NIET !!!'
En dat hij dan vaste gast wordt, hij is communicatief best vaardig. Beter dan de gemiddelde fokker.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef the-eye het volgende:
Nu moet een talkshow hem nog uitnodigen
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef Blondjarig het volgende:
Ik heb jaren geleden (periode 2013-2015) op het fok forum gezeten. Braddie herinner ik mij nog wel. Een user die veel topics opende en waarnaar door users in andere topics steeds naar hem werd verwezen met "Braddie topic".
Hij is me echt jaren ontgaan. Ik zag in korte tijd een bericht over hem in de Telegraaf en gisteren de NOS.
Ik heb echt het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd nu ik zie wat er de afgelopen 3,5 jaar is gebeurd.
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend isen dat houden we zo.
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
The Bradge op de NOS![]()
Moest lachen toen ie zei dat ie uit angst om buiten te komen z'n eten liet bezorgen.
Ja, zieke mensen. Echt absurd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:04 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen is
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 13:55 schreef Blondjarig het volgende:
[..]
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.
Ben het eens met wat je schrijft in de tweede alinea. Ik zie wel dat echt heel veel mensen dat doen, vooral op Facebook. Maar ook veel bekende mensen schrijven echt veel traceerbare prive informatie over zichzelf maar ook hun ouders of kinderen. Dat betekent natuurlijk niet dat die mensen dan maar gestalkt moeten gaan worden. Ik denk wel dat platforms als Tiktok voor deze mensen gevaarlijk zijn. Je mag natuurlijk op Tiktok zetten wat je wil en ik denk dat alles waarin een huis zichtbaar is ook niet automatisch door tiktok verwijderd kan worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 14:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.
De man is gewoon niet verstandig genoeg om zelfstandig allerlei zaken het wereldwijdeweb op te slingeren en de gevolgen daarvan in te kunnen en willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |