abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 augustus 2023 @ 12:31:22 #91
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_210316251
Wist niet dat braddie gewoon door was gegaan op tiktok _O_ Deze is van vannacht even dansennnnnnn
https://www.tiktok.com/@t(...)/7268053466377915681
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_210316438
Ik heb jaren geleden (periode 2013-2015) op het fok forum gezeten. Braddie herinner ik mij nog wel. Een user die veel topics opende en waarnaar door users in andere topics steeds naar hem werd verwezen met "Braddie topic".

Hij is me echt jaren ontgaan. Ik zag in korte tijd een bericht over hem in de Telegraaf en gisteren de NOS.

Ik heb echt het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd nu ik zie wat er de afgelopen 3,5 jaar is gebeurd.
pi_210317157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:53 schreef Blondjarig het volgende:
Ik heb jaren geleden (periode 2013-2015) op het fok forum gezeten. Braddie herinner ik mij nog wel. Een user die veel topics opende en waarnaar door users in andere topics steeds naar hem werd verwezen met "Braddie topic".

Hij is me echt jaren ontgaan. Ik zag in korte tijd een bericht over hem in de Telegraaf en gisteren de NOS.

Ik heb echt het gevoel dat ik onder een steen heb geleefd nu ik zie wat er de afgelopen 3,5 jaar is gebeurd.
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend is _O- en dat houden we zo.
pi_210317203
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik post hier al sinds 2010 of zo, en heb de naam (en inderdaad de verwijzingen naar het Braddie topic) heel vaak voorbij zien komen, maar ik weet nog steeds niet wie het nou precies is en waarom hij zo bekend is _O- en dat houden we zo.
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 14:00:56 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210317249
Het is dat hij zo dom is vrijwel alle inzicht in zijn handelen en wat hem overkomt mist, anders zou hij veel meer lijdensweg ervaren van alles wat er gebeurt denk ik.
Vrij weinig overzicht van en inzicht in de situatie nu
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_210317258
The Bradge op de NOS _O_

Moest lachen toen ie zei dat ie uit angst om buiten te komen z'n eten liet bezorgen :@.
pi_210317280
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:02 schreef Regilio_ het volgende:
The Bradge op de NOS _O_

Moest lachen toen ie zei dat ie uit angst om buiten te komen z'n eten liet bezorgen :@.
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen is
pi_210317285
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:04 schreef Blondjarig het volgende:

[..]
Ik moest juist lachen om dat stuk dat de begrafenis van zijn opa online is gezet. Wat is dat nou weer voor iets absurds? Kijk, het is wel echt zielig voor Braddie en zijn familie, maar tegelijkertijd ook wel echt zo absurd dat het bijna niet voor te stellen is
Ja, zieke mensen. Echt absurd.
pi_210317290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 13:55 schreef Blondjarig het volgende:

[..]
Volgens mij waren het in 2013-2015 allemaal vrij saaie en langdradige topics van Braddie... Ik kon er nooit de energie voor opbrengen om die te lezen. Ik zat hier toen onder een andere naam en denk dat ik ook weleens reacties kreeg als "Braddie topic" omdat ik dan blijkbaar iets schreef wat Braddie ook heeft geschreven. Blijkbaar had Braddie in die tijd een hele fanbase op fok die wel al zijn (langdradige) topics las.
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.

De man is gewoon niet verstandig genoeg om zelfstandig allerlei zaken het wereldwijdeweb op te slingeren en de gevolgen daarvan in te kunnen en willen zien.
pi_210317311
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 14:06 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat ik me er nog van kan herinneren is dat braddietopics wel een soort van vermaak boden. Kreeg altijd goedbedoelde adviezen die hij direct in de wind sloeg en op geheel eigen wijze aan al zijn uitlatingen en gedragingen vorm gaf.

De man is gewoon niet verstandig genoeg om zelfstandig allerlei zaken het wereldwijdeweb op te slingeren en de gevolgen daarvan in te kunnen en willen zien.
Ben het eens met wat je schrijft in de tweede alinea. Ik zie wel dat echt heel veel mensen dat doen, vooral op Facebook. Maar ook veel bekende mensen schrijven echt veel traceerbare prive informatie over zichzelf maar ook hun ouders of kinderen. Dat betekent natuurlijk niet dat die mensen dan maar gestalkt moeten gaan worden. Ik denk wel dat platforms als Tiktok voor deze mensen gevaarlijk zijn. Je mag natuurlijk op Tiktok zetten wat je wil en ik denk dat alles waarin een huis zichtbaar is ook niet automatisch door tiktok verwijderd kan worden.
pi_210317838
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:06 schreef IkEetSlakken het volgende:
Heeft The Bradge eigenlijk een eigen wiki pagina ?
Ja.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Incel
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_210317860
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:28 schreef Viezig het volgende:
Het is duidelijk dat deze "journalisten" geen diepgravend onderzoek hebben gedaan naar Braddie. En dan bedoel ik niet dat hij echt slechte dingen heeft gedaan, maar puur dat deze aandacht niet goed voor hem is.

Fijn dat de politie eindelijk wat mensen heeft gepakt, maar als je Braddie een beetje kent weet je ook gewoon dat hij met al deze nieuwe aandacht ook weer een boel ellende op zijn hals haalt. Als je zoekt op zijn naam vind je nog steeds ontelbare filmpjes dat hij mensen de kanker in scheldt, mensen met de dood bedreigt etc... Hebben die mensen bij de publieke omroep niet het idee dat zo'n persoon beter tegen zichzelf in bescherming genomen kan worden?
Ja, hij schijnt inderdaad in het verleden mensen te hebben uitgescholden. Echter, uitgaande van dat de informatie hier klopt, speelde dit in 2016 of eerder: Stimorol- in KLB / [KLB SC] Ja. Wij kunnen niet eens controleren laat staan aantonen dat Braddie dat toentertijd echt heeft gedaan. En zowel dan is het ook informatie van lang geleden die nu niet eens meer relevant is.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 15:19:55 #103
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_210318112
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 12:31 schreef Paul het volgende:
Wist niet dat braddie gewoon door was gegaan op tiktok _O_ Deze is van vannacht even dansennnnnnn
https://www.tiktok.com/@:(...)/7268053466377915681
Wat een lekker zigeunerjong is het toch ook, hč !!

#100procentteambradge
Yea, she's on crack.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 15:39:25 #104
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_210318460
Laten we met z'n allen een baan voor hem zoeken <3
leuk
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 augustus 2023 @ 15:41:43 #105
80791 crew  Paul
pi_210318509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:39 schreef Raap het volgende:
Laten we met z'n allen een baan voor hem zoeken <3
Hij kan niet werken
pi_210318741
Triest gedoe allemaal wat gaande is rond die Braddie: ik heb een paar jaar geleden bewust afstand genomen. Maar daarna zocht hij nog steeds aandacht, door telkens onder YouTube negatief op mijn reacties te reageren.

Dat heb ik gewoon telkens genegeerd en hem ook bewust geblokkeerd: dus jarenlang niets meer gehoord over Braddie, tot ik tijdens mijn pauze op het werk de NOS app opende.

Afgezien van wat hij eventueel op zijn kerfstok heeft: keur ik het niet goed, wat nu gaande is. Al raad ik hem ook echt aan, om even een pauze van het internet te nemen. Zelf zit ik niet meer op facebook, ben niet meer actief op FOK!

Maar goed ik heb ook een gezinnetje: een prachtige dochter en op een gegeven moment, heb ik ook besloten. Al die negativiteit op internet is het niet waard. Het moderatie beleid van FOK! draagt hier ook aan bij. Want het is eerder de regel, dan de uitzondering dat gebruikers hier voor alles en nog wat uitgemaakt worden.

Ook in serieuze topics: een van de redenen, waarom ik hier niet meer kom. Maar ik hoop, dat die bedreigingen aan het adres van Braddie en zijn familie snel stoppen. Dit is echt van de zotte! Laat die jongen gewoon in zijn waarde!

Schijnbaar, hebben zijn pesters ook geen werk: anders hadden ze wel wat beters te doen.
pi_210318867
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij kan niet werken
Hij heeft niet voor niets een uitkering maar ik denk dat het met kunnen verder niet veel te maken heeft. Die discussies zijn hier ook al 100 keer voorbij gekomen. Hij wil gewoon niet werken en ziet TikTok, Twitch en YouTube als zijn purpose in life. Dat allemaal ondersteund door een WaJong uitkering.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 16:44:42 #108
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_210319253
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2023 22:35 schreef BoneThugss het volgende:

[..]
Als je de hele dag filmpjes kan maken en op internet zitten kan je ook ergens de notulen uit gaan zitten typen. Ik gun deze man zijn wajong heus wel een vetpot zal het niet zijn maar gaat hij tot aan zijn 'pensioen' uitkering trekken dan.

Laat hem desnoods een kanaal beginnen over drillrap met bivak en dat die graag KFC eten.
Met Braddies omvang hoeft die Wajong ook echt geen vetpot te zijn, hueheuehue.

Verder in- en intriest dat Braddie zo gepest wordt.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_210319473
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 15:41 schreef Paul het volgende:

[..]
Hij kan niet werken
Kom zeg. Ik ken mensen in een rolstoel, met één arm etc die allemaal wel kunnen werken. Als je wel elke dag filmpjes op kan nemen kan je ook echt wel iets doen qua werken.
pi_210319518
Een hoop keuringsartsen van het UWV hier in dit topic, fijn dat er zoveel deskundigen zijn :7
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 augustus 2023 @ 17:08:04 #111
80791 crew  Paul
pi_210319524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:07 schreef Klepper272 het volgende:
Een hoop keuringsartsen van het UWV hier in dit topic, fijn dat er zoveel deskundigen zijn :7
_O- Yep Braddie kan maandag aan de slag fulltime
pi_210319530
Braddie lijkt mij meer geschikt voor dagbesteding en dan langzaam toe werken naar een beschutte baan.
pi_210319550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:08 schreef Paul het volgende:

[..]
_O- Yep Braddie kan maandag aan de slag fulltime
Als keuringsarts bij het UWV ? _O-
  donderdag 17 augustus 2023 @ 17:11:46 #114
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_210319562
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 17 augustus 2023 @ 17:11:50 #115
80791 crew  Paul
pi_210319564
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:10 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Als keuringsarts bij het UWV ? _O-
Nee op tournee met Orgel Joke _O_
pi_210319567
quote:
De zieligheid industrie draait op volle toeren.
pi_210319581
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:11 schreef Paul het volgende:

[..]
Nee op tournee met Orgel Joke _O_
Mooi, die man heeft veel muzikale talenten 8-)
pi_210319777
quote:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij deels afgekeurd is en hij volgens het UWV 20 uur per week zou moeten werken. Maar als het UWV het ook goed vindt dat hij lekker TikTok-filmpjes maakt wie zijn wij dan om daar iets van te vinden?

Nou ja, ik vind het zonde voor de ontwikkeling die hij mist en volgens mij verdient hij nauwelijks iets nu hij niet meer streamt, maar dat moeten ze zelf weten. En als je de verhalen (die hij zelf heeft verteld) leest over wat er allemaal mis ging bij eerdere werkgevers zou je haast denken dat het duurder is om hem te laten werken dan om hem gewoon te laten doen waar hij zin in heeft.

Ik denk dat intensieve begeleiding, eventueel begeleid wonen, het beste voor hem zou zijn, maar als hij dat zelf niet wil dan houdt het op.

Totaal van den zotte dat die groep hem probeerde te dwingen betaald werk te zoeken. Als je vindt dat het UWV te makkelijk is met dit soort gevallen dan moet je dat maar bij de stembus laten weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2023 17:33:46 ]
pi_210320080
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:33 schreef Viezig het volgende:

[..]
Hij heeft zelf aangegeven dat hij deels afgekeurd is en hij volgens het UWV 20 uur per week zou moeten werken. Maar als het UWV het ook goed vindt dat hij lekker TikTok-filmpjes maakt wie zijn wij dan om daar iets van te vinden?

Nou ja, ik vind het zonde voor de ontwikkeling die hij mist en volgens mij verdient hij nauwelijks iets nu hij niet meer streamt, maar dat moeten ze zelf weten. En als je de verhalen (die hij zelf heeft verteld) leest over wat er allemaal mis ging bij eerdere werkgevers zou je haast denken dat het duurder is om hem te laten werken dan om hem gewoon te laten doen waar hij zin in heeft.

Ik denk dat intensieve begeleiding, eventueel begeleid wonen, het beste voor hem zou zijn, maar als hij dat zelf niet wil dan houdt het op.

Totaal van den zotte dat die groep hem probeerde te dwingen betaald werk te zoeken. Als je vindt dat het UWV te makkelijk is met dit soort gevallen dan moet je dat maar bij de stembus laten weten.
Mensen die niet willen zouden ze geen ene rooie rotcent moeten geven. Parasiteren moeten ze straffen en niet belonen.
pi_210320082
quote:
1s.gif Op donderdag 17 augustus 2023 17:33 schreef Viezig het volgende:

[..]

Ik heb denk ik best wel het recht er wat van te vinden, ik betaal er anders elke maand genoeg voor.
Maar dat is denk ik ook niet het punt. We mogen blij zijn dat we in Nederland een systeem hebben waarmee de minder bedeelden toch enigszins onafhankelijk zichzelf kunnen onderhouden.
Anderzijds, als je de hele dag op je piano kan spelen, filmpjes in elkaar kunt draaien en kunt streamen dan is er buiten wat overgewicht lichamelijk niks mis.
Hij zal best terecht (deels) afgekeurd zijn maar als je hem hoort praten over de baantjes die hij aangeboden kreeg dan voelde meneer zich overal te goed voor en deed hij er in mijn ogen zoveel als mogelijk aan om maar vooral geen enkel uur betaald te hoeven werken. Mat mij betreft ben je dan net als alle andere werkeloze tokkies wel het uitschot van de maatschappij.
Dat hij dit allemaal zo op internet pleurt en hele dagen online is werkt als een rode lap voor de mensen die denken dat het ok is om daar acties tegenover te zetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')