quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:57 schreef engine het volgende:
[..]
Hij baalt dat het spel nu is begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit daar constant zijn passieve agressie te demonstreren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:05 schreef Marrije het volgende:
Isaac is zwaar opgefokt maar houdt zich in.
O o . Toch aardig dat hij Bern waarschuwt voor de wasabi.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:05 schreef Marrije het volgende:
Isaac is zwaar opgefokt maar houdt zich in.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moeten ze nu gaan vragen hoe het voelt om een eli te moeten spelen. Kijken hoe M en B dan reageren
Dit hoor ik nu net pas?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:18 schreef tonja het volgende:
"Tintelingen achter je oogkassen" Ehm... Gaat ie Mirthe?![]()
Ah ok, ik kijk via tv, ff streamwissel doenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan moet je even refreshen, dan ben je weer bij de tijd.
Isaac ook..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Bern ook de Sushi eet met mes en vork en in stukjes snijden
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:36 schreef pingu66 het volgende:
"alcohol brandt het eten weg waardoor je weer verder kunt eten" aldus Mirthe
Nope. Sas moet sowieso naar de fysio dinsdag.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:44 schreef Was-beer het volgende:
Ze zijn klaar met eten..misschien was dit wel het laatste avondmaal
Thuis dus want na het weekend is het klaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nope. Sas moet sowieso naar de fysio dinsdag.
Oh? Dus ze gaan dit weekend niet naar huis. En deze vrijdag geen finale. Over een verkeerd been gesprokenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nope. Sas moet sowieso naar de fysio dinsdag.
Het is al echt lastig om er naar te luisteren kun je nagaan als je er een gesprek mee moet voeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:03 schreef pingu66 het volgende:
Het lijkt me echt lastig om met Mirthe een gesprek te voeren
Heel opvallend iddquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:06 schreef Judiwi het volgende:
Nou Mirthe wordt klaar gestoomd om op Wendy te gaan.
Vreemd, S&B hebben gezegd dat ze na de laatste eli op 1 van hun mochten gaan en nu weer Wendy, dat had ze beloofd, als ze vanmiddag niet op hun zouden gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:06 schreef Judiwi het volgende:
Rare is : iedereen wist het en niemand greep inquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas regelt en stuurt daar alles en de rest loopt er als domme schapen achteraan, tot ze er zelf uitliggen
Dat is totaal niet in het voordeel van Mirthe, dat ziet ze toch hopelijk zelf ook welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:06 schreef Judiwi het volgende:
Ik vind haar wel de beste speler.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sas regelt en stuurt daar alles en de rest loopt er als domme schapen achteraan, tot ze er zelf uitliggen
Er valt Wendy niets te verwijten, er werd continu op haar kop gedrukt, dus ze moest wel om zichzelf te reddenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ze verwijten Wendy de hele tijd dat zij degene is die dan hier en dan daar meestemt, maar volgens mij is Wendy al maanden degene die genaaid wordt daar! (niet letterlijk)
Daar zit hij dan maanden een grote bek dat het groepje van `Sasha het niet ging redden en zie hem nu zittenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:11 schreef OmaJacky het volgende:
Daar zit Isaac dan met al z'n 'vrienden'.
In het begin van het eten was hij heel stil en keek een beetje bozig om zich heen terwijl de rest inderdaad in 'opdracht van de febo' herinneringen ophalen.
Maar uiteindelijk kletst hij toch wel een beetje mee.
Het is denk ik heel moeilijk om niet met het gesprek mee te doen.
Ze doet het heel goed, overdenkt alles heel goedquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind haar wel de beste speler.
En hij met zijn groepje het managerschap afdwingen tot ze niemand meer over hadden die nog geen manager was geweest en die laatste maar ozo belangrijke managerschap aan de tegenpartij af moesten geven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zit hij dan maanden een grote bek dat het groepje van `Sasha het niet ging redden en zie hem nu zitten
Ja lachen he, niemand mocht manager worden want dan hadden ze machtquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hij met zijn groepje het managerschap afdwingen tot ze niemand meer over hadden die nog geen manager was geweest en die laatste maar ozo belangrijke managerschap aan de tegenpartij af moesten geven.
Hij heeft eerder al met Mirthe gesproken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef Judiwi het volgende:
Nou gaat hij Sasha vragen om met Mirthe te praten. Want volgens mij durft hij niet.
O heb ik gemist dan. En?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft eerder al met Mirthe gesproken.
Die zit in paniek modus, niet wetend hoe nu te handelen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:00 schreef Judiwi het volgende:
O Mirthe kan niet op Sasha en Bern. Zijn haar vrienden.
O wat een naieveling.
Preciesssquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:14 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe stemt dus niet op Bern en Sasha.
Dus gaat ze op Isaac
Wendy waarschijnlijk ook op Isaac.
Sasha op Wendy
Bern ook op Wendy
Wel verstandig dat ze er wel rekening mee houdenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
WIe zegt dat er nog 1 tegen 1 eli's komen... Misschien is het gewoon alle 5 op de stip en wie het eerste afvalt mag zn koffer pakken en naar huis
Ook raar. Wat hebben ze eraan dat Wendy vertrekt (ja, aanname). Laat Isaac dan tegen Mirthe.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:56 schreef Judiwi het volgende:
Bern vandaag tot 9.30 uur op bed gelegen. Totaal relaxed.
Aangezien de eliminatie waarschijnlijk gaat worden.
Isaac vs Wendy.
Heel graagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:10 schreef woxxel het volgende:
Bern die een jaar achter sasja als een pinguïn loopt mag volgende keer wel tegen isaak.
Ja maar wel gezellig slaapstreams voor ons.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef Judiwi het volgende:
Isaac en Mirthe liggen nog niet op bed
Bern is laf.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef magnaal het volgende:
Ik zou het een streek vinden, als ze Wendy weer tegen Isaac zouden zetten. Laat Bern dan een vent zijn en die uitdaging aannemen, niet een vrouw laten battelen met Isaac
En dat is niet vanwege Wendy, maar ik vind het zo laf..
Hij speelt het spel..Het gaat niet om een pakje boter...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef magnaal het volgende:
Ik zou het een streek vinden, als ze Wendy weer tegen Isaac zouden zetten. Laat Bern dan een vent zijn en die uitdaging aannemen, niet een vrouw laten battelen met Isaac
Liever iemand die echt het spel speelt..Aardige jongen hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij speelt het spel..Het gaat niet om een pakje boter...
1 stem teveel, je hebt Mirthe er 2x in staan. Dus jouw stemredenatie klopt niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Als Sasha en Bern slim spelen, stemmen ze op Mirthe en Wendy.
Sasha op Wendy
Bern op Mirthe
Isaac stemt op Bern
Mirthe op Isaac
Wendy op Isaac
Sasha mag aks enige nog stemmen en stemt op Wendy of Mirthe.
Kan ze kiezen.
Erm. Dan kunnen ze toch net zo goed gelijk allebei al op of Wendy of Mirthe stemmen. Waarom eerst verdelen en daarna 'kiezen'.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Sasha op Wendy
Bern op Mirthe
Isaac stemt op Bern
Mirthe op Isaac
Wendy op Isaac
Kan ze kiezen.
Bern en Sasha hebben toegezegd niet op Mirthe te zullen stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:27 schreef Judiwi het volgende:
Sasha op Wendy
Bern op Mirthe
Isaac stemt op Bern
Mirthe op Isaac
Wendy op Isaac
Kan ze kiezen.
Mja, ze hebben ook gezegd dat één van hen zich zou opofferen de komende eliminatie als het nu Isaac tegen Erik zou worden. Daar komt dus ook al niks van terecht blijkbaar.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben toegezegd niet op Mirthe te zullen stemmen.
of ze het ook zo tegen Wendy gezegd hebben weet ik niet
Klopt ze hebben het voor het kiezen. Als Wendy en Mirthe op Isaac gaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:38 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Erm. Dan kunnen ze toch net zo goed gelijk allebei al op of Wendy of Mirthe stemmen. Waarom eerst verdelen en daarna 'kiezen'.
Net pas thuis, 12 uur gewerkt en alles gemist, ben nu stream 1 aan het uploaden, duurt wel even ....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
DGK_Tegengas heb je voor vandaag nog uurfilmpjes? Ik heb sales na de eliminatie gemist
Irritant om te moeten werken als je weet dat er van alles gebeurd he.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas thuis, 12 uur gewerkt en alles gemist, ben nu stream 1 aan het uploaden, duurt wel even ....
Owww de andere hebben meer keus???quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:57 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe en Wendy kunnwn alleen kiezen tegen wie ze willen spelen.
Tegen Isaac, Sasha of Bern.
Daarom zo dom dat Mirthe niet met Eric was meegegaan.
Ja,,,,quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:13 schreef Judiwi het volgende:
Mooiste senario zou zijn
Sasha of Bern tegen
Wendy of Mirthe.
Dat men elkaar wantrouwt en vergeten op Isaac te stemmen.
Zal wel niet gebeuren.
Maar theoretisch wel mogelijk.
WTF, opname loopt, ga morgen wel even terugluisteren, wat is een Senegal ?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:34 schreef woxxel het volgende:
Ik hoop dat iemand t beter kan horen dan ik.
Maar volgens mij wordt er gewoon een Senegal besproken op de achtergrond.
Ik hoor echt die oempa praten en dingen uitleggen.
Niet letterlijk, maar ik hoor die stemmen en klinkt als uitleg
Hoor jij t ook?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
WTF, opname loopt, ga morgen wel even terugluisteren, wat is een Senegal ?
vraag me ook af wat er door sas gister tegen wendy is gezegd> Iemand dit gesprek gezien?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern en Sasha hebben toegezegd niet op Mirthe te zullen stemmen.
of ze het ook zo tegen Wendy gezegd hebben weet ik niet
Geen idee, als je een tijdstip hebt wil ik wel even gaan zoeken ...quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:38 schreef Adat231 het volgende:
vraag me ook af wat er door sas gister tegen wendy is gezegd> Iemand dit gesprek gezien?
wat is een Senegal?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:34 schreef woxxel het volgende:
Maar volgens mij wordt er gewoon een Senegal besproken op de achtergrond. Ik hoor echt die oempa praten en dingen uitleggen.
nee, weet niet eens of dit gesprek op stream is gekomen, maar sasha zei tegen myrthe dat ze ook met wendy een zelfde gesprekje als met myrthe zou doenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen idee, als je een tijdstip hebt wil ik wel even gaan zoeken ...
Geen idee. Heb geen tijd meer om te kijken maar wat maakt het uit? Wendy heeft eerder ook gezegd dat ze best op Mirthe konden gaan als zij daarmee buiten spel bleef. Er zijn nog maar een paar mensen, veel keus is er sowieso niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:35 schreef Adat231 het volgende:
wat is de laatste stand van zaken? Gaat Myrte echt op wendY?
Mijne ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn droomfinale zou Wendy tegen Mirthe zijn ....![]()
Probeer de "loudness equalisation" optie als je via de computer kijkt. Dan hoor je het gefluister ook primaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:34 schreef woxxel het volgende:
Maar volgens mij wordt er gewoon een Sene besproken op de achtergrond. Ik hoor echt die oempa praten en dingen uitleggen.
Ik luister via m'n telefoon en had m al op z'n hardst.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Probeer de "loudness equalisation" optie als je via de computer kijkt. Dan hoor je het gefluister ook prima
Zag je text te laat om op te nemen of luisteren.
Voor mij is juist Wendy de morele winnaar. Wendy weet niet dat ze veel fans heeft. Ze zijn echt afgesloten van de wereld en dat is het mooiste van deze rls vind ik. Wendy heeft het meeste shit over haar heen gekregen. Als stomme Babette gewoon haar bestie was gebleven, was Babette ook verder gekomen net zoals Bern en Sasha maar Babette vond aandacht van mannen net wat belangrijker dan trouw blijven aan Wendy.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac is wel de morele winnaar vandaag, en dat is wel een beetje jammer ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe is hij de morele winnaar?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft oneerlijk gewonnen vindt ik. Niet zijn schuld maar van de FEBO. Keuren een gevallen kegel van Erik af en 20 min later toch goed. Heel veel worpen die Erik dus voor niets heeft gegooidquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gezien het feit dat je in deze spelshow een giga bedrag kan winnen, vind ik het sowieso heel slecht, tig x omroepen zendercheck, niet praten tijdens het roken, niet praten tijdens een opdracht, Nederlands praten etc. Niets werd, ondanks vele waarschuwingen, bestraft. De Febo deed streng, maar was het niet, de grote spelshow, was het ook niet. Het was een jaar de tijd uitzitten met de meest goedkope, simpele spelletjes. Geld op: verdienopdracht, nooit een discussie geweest om geld uit de prijzenpot te halen voor eten, liever scheurbuik van de rijst en frikandellen, dan geld voor eten uit de pot, maar wel klagen! Wel voor een drumstel, klimrek, zwembad, persoonlijke doelen, tattoo spul, dure dingen, geld uitgeven, waar amper wat mee gedaan is.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 01:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft oneerlijk gewonnen vindt ik. Niet zijn schuld maar van de FEBO. Keuren een gevallen kegel van Erik af en 20 min later toch goed. Heel veel worpen die Erik dus voor niets heeft gegooid
Dat was toch te voorzien..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreemd, S&B hebben gezegd dat ze na de laatste eli op 1 van hun mochten gaan en nu weer Wendy, dat had ze beloofd, als ze vanmiddag niet op hun zouden gaan
Dat dus..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik probeerde in te grijpen maar helaas geloofden ze hem niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Rare is : iedereen wist het en niemand greep in
Ze is slim sluw en gehaaid..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind haar wel de beste speler.
Bern een vent??quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef magnaal het volgende:
En daarvoor alleen maar complimenten. Zo heeft iedereen op zijn/haar manier het spel gespeeld en Sasha heeft laten zien dat tactisch te kunnen spelen. Vind ik niks mis mee.quote:
Sasha heeft de afgelopen dagen alleen maar de meiden bespeeld en dingen beloofd zodat ze maar met haar meestemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:46 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mja, ze hebben ook gezegd dat één van hen zich zou opofferen de komende eliminatie als het nu Isaac tegen Erik zou worden. Daar komt dus ook al niks van terecht blijkbaar.
Uiteindelijk kun je in deze fase ook niemand meer vertrouwen of op z'n woord geloven. Wat ook wel logisch is.
Dat is wel vanwege Wendy. Belachelijk dat Bern risico zou moeten gaan nemen voor Wendy.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef magnaal het volgende:
Klopt hoor, en gisteren ook weer mochten ze niet praten tijdens de opdracht, werd ook weer gedaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 04:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je in deze spelshow een giga bedrag kan winnen, vind ik het sowieso heel slecht, tig x omroepen zendercheck, niet praten tijdens het roken, niet praten tijdens een opdracht, Nederlands praten etc. Niets werd, ondanks vele waarschuwingen, bestraft. De Febo deed streng, maar was het niet, de grote spelshow, was het ook niet. Het was een jaar de tijd uitzitten met de meest goedkope, simpele spelletjes. Geld op: verdienopdracht, nooit een discussie geweest om geld uit de prijzenpot te halen voor eten, liever scheurbuik van de rijst en frikandellen, dan geld voor eten uit de pot, maar wel klagen! Wel voor een drumstel, klimrek, zwembad, persoonlijke doelen, tattoo spul, dure dingen, geld uitgeven, waar amper wat mee gedaan is.
Het gaat wel om 8 ton he,quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was toch te voorzien..
We hebben al dage kunnen zien dat ze iedereen maar wat wijsmaakt en daar blijven ze nog steeds intrappen. Ze heeft zo kunnen overtuigen dat het Erik of Isaac moest zijn en nu moet het Isaac of Wendy worden.
dat is tacktiet niet meer en niet minderquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha heeft de afgelopen dagen alleen maar de meiden bespeeld en dingen beloofd zodat ze maar met haar meestemmen.
Never nooit niet dat zij zichzelf of Bern zal opofferen
Ik vind het knap hoe ze het gespeeld heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
En daarvoor alleen maar complimenten. Zo heeft iedereen op zijn/haar manier het spel gespeeld en Sasha heeft laten zien dat tactisch te kunnen spelen. Vind ik niks mis mee.
Dat zekerquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dat maakt haar de slimste speler
Net zoals Isaac een vent was met dat paalhangen en tegen Babette zei laat mij deze maar doen. Ik heb er de kracht voor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef magnaal het volgende:
hoor ice nog altijd zeggen , nooit word iemand van andere groep manager, en nu in de crusiaalste maand is het sasha die dat heel goed. karma noem ik datquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe ze het gespeeld heeft.
Samen met Bern, Ik had dit nooit verwacht ik had echt verwacht dat Groep Isaac de sterke groep zou zijn. Maar ze hebben zelf een overschatting van zichzelf gedaan.
Ze speelt het zeker op haar manier en dat doet ze goed want iedereen trapt er in.. echt tactisch kan ik het niet noemen want ook zij speelt het door dingen te verdraaien en beloofd van alles maar komt dat net zo goed niet na. Ook Sasha is geen heilige hèquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
En daarvoor alleen maar complimenten. Zo heeft iedereen op zijn/haar manier het spel gespeeld en Sasha heeft laten zien dat tactisch te kunnen spelen. Vind ik niks mis mee.
Maar hij was ook negatief over Sasha Mirthe en Bern ,had geen hoge pet van ze opquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:22 schreef cinsan het volgende:
was weer een q&a bij jdh op zijn instastory, kwam de vraag wat vind je van bern zijn cabaret , antwoord was , heb nog altijd pijn van het lachen, geef die gast een eigen schow. gezicht dat hij erbij trekt was niet zo vrolijk , antwoord verraste me wel
Nou dat is wel wat hij heeft gezegd als ze nu met hem en Sasha mee zouden gaan.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel vanwege Wendy. Belachelijk dat Bern risico zou moeten gaan nemen voor Wendy.
dat bedoel ik over cabaret effe positief met cynnische ondertoon , heb niet alles geluisterd , maar ja zo kennen we jdh toch welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij was ook negatief over Sasha Mirthe en Bern ,had geen hoge pet van ze op
En volgens mij zei hij dat over dat cabaret heel cynisch.
Als we iets op insta of waar dan ook over een andere bewoner lezen wordt het hier net zo goed besprokenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:28 schreef humpty het volgende:
Die Jeffrey is toch de meest spraakmakende bewoner
het gaat hier nog steeds over hem
heel effe maar hoor omdat het over zijn q&a gingquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:28 schreef humpty het volgende:
Die Jeffrey is toch de meest spraakmakende bewoner
het gaat hier nog steeds over hem
Maar ging het al een aantal maanden niet om een dikke 8 ton? Alleen toen werd het niet geaccepteerd dat er mensen het spel gingen spelen. Dat kon echt niet wat zij deden en waren in en in slecht en dat moest afgestraft worden en die bewoners werden zelfs verwenst en verrot gescholden..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat wel om 8 ton he,
Ik vind dat ze het spel goed speelt samen met Bern.
Alles goed overdenken. En Isaac maar denken dat hij en zijn bro's zo slim waren. En met alle geweld niemand van de andere kant als manager gunnen En nu is het een cruciale maand en wie is er managerjuist iemand van groep Sasha en nog eens iemand die goed nadenkt over de stappen die ze zet
Ik zag laatst Zoë ergens voorbij komen met een Q&A ik vond het een heel andere Zoë dan ik gewend was, ik zag iets anders aan haar, weet zo een twee drie niet wat ik zag.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
heel effe maar hoor omdat het over zijn q&a ging
Tuurlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is tacktiet niet meer en niet minder
ieder speelt het spel zoals hij of zij dit wil. dus mi doet sasha niks verkeerdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ging het al een aantal maanden niet om een dikke 8 ton? Alleen toen werd het niet geaccepteerd dat er mensen het spel gingen spelen. Dat kon echt niet wat zij deden en waren in en in slecht en dat moest afgestraft worden en die bewoners werden zelfs verwenst en verrot gescholden..
Maar nu Sasha het zo speelt is het allemaal ineens geoorloofd en speelt ze het slim![]()
Ik lees hier van zoveel Cossers tegenstrijdige posten
Het ligt een beetje aan de manier waaropquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar ging het al een aantal maanden niet om een dikke 8 ton? Alleen toen werd het niet geaccepteerd dat er mensen het spel gingen spelen. Dat kon echt niet wat zij deden en waren in en in slecht en dat moest afgestraft worden en die bewoners werden zelfs verwenst en verrot gescholden..
Maar nu Sasha het zo speelt is het allemaal ineens geoorloofd en speelt ze het slim![]()
Sorry hoor maar Bern heeft helemaal niet gespeeld.. nog nooit gedaan ook. Het enige wat hij heeft gedaan is twaalf maanden slaafs achter Sasha aan gehuppeld zonder tegenstribbelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe ze het gespeeld heeft.
Samen met Bern, Ik had dit nooit verwacht ik had echt verwacht dat Groep Isaac de sterke groep zou zijn. Maar ze hebben zelf een overschatting van zichzelf gedaan.
doet hij dan toch goedquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Bern heeft helemaal niet gespeeld.. nog nooit gedaan ook. Het enige wat hij heeft gedaan is twaalf maanden slaafs achter Sasha aan gehuppeld zonder tegenstribbelen.
Ze overleggen iedere stap samen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:35 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Bern heeft helemaal niet gespeeld.. nog nooit gedaan ook. Het enige wat hij heeft gedaan is twaalf maanden slaafs achter Sasha aan gehuppeld zonder tegenstribbelen.
Ik zeg toch nergens dat ze een heilige isquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze speelt het zeker op haar manier en dat doet ze goed want iedereen trapt er in.. echt tactisch kan ik het niet noemen want ook zij speelt het door dingen te verdraaien en beloofd van alles maar komt dat net zo goed niet na. Ook Sasha is geen heilige hè
Belofte maakt geen schuld in een spelshow. Ook dit boeit mij niet. Leugentje om verder te komen hoort er ook bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat is wel wat hij heeft gezegd als ze nu met hem en Sasha mee zouden gaan.
Dat doet hij zeker goed.. als je achterover leunend je vriendin de klappen op laat vangen en haar het spel voor jou en haar samen laat spel en jij je nergens druk over hoeft te maken en alleen maar hoeft te volgen en jij alleen maar wanneer zij zegt spring jij hoeft te vragen hoe hoog.quote:
hoop op mooie toekomst voor bern en ook voor sasha , en nogmaals andere speelden ook vies vuil smerig spel, zekersasha speelt geen smerig spelquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker goed.. als je achterover leunend je vriendin de klappen op laat vangen en haar het spel voor jou en haar samen laat spel en jij je nergens druk over hoeft te maken en alleen maar hoeft te volgen en jij alleen maar wanneer zij zegt spring jij hoeft te vragen hoe hoog.
Ja dan speel je het goed en ook heel leuk grappig en fascinerend.. echt iets om trots op te zijn![]()
Die showmaster staat vast een vette toekomst op tv te wachten..
Het verhaal was dat de vrouwen niet tegenover Isaac zouden komen. Dus het geldt evenzo voor Mirthe en Sasha wat mij betreft. Bern risico nemen? Nee tuurlijk niet, die gaat niks doen, helemaal niksquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:14 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is wel vanwege Wendy. Belachelijk dat Bern risico zou moeten gaan nemen voor Wendy.
Ahh oké, je bent het dus wel met me eens dat Sasha het ook net zo goed vies speeltquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:47 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop op mooie toekomst voor bern en ook voor sasha , en nogmaals andere speelden ook vies vuil smerig spel
nee zeker niet ,ga het effe aanpassenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh oké, je bent het dus wel met me eens dat Sasha het ook net zo goed vies speelt
Pfff who cares wat hij langs de zijlijn loopt te roeptoeteren. Hij is en blijft de grote verliezer van al die mensen die langer dan hem in de loods hebben gezeten. Wel een zure verliezer, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hij was ook negatief over Sasha Mirthe en Bern ,had geen hoge pet van ze op
En volgens mij zei hij dat over dat cabaret heel cynisch.
Ik denk dat je het moment van het spel ook mee moet nemen. Als je een jaar met elkaar in een spel zit draait het ook om de samenleving. Die samenleving doet er nu weinig meer toe want ze zijn aan het afronden dan komt het spel steeds meer op de voorgrond. Lijkt mij erg logisch dat ze nu hun blik op hun einddoel hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er hebben zoveel mannen tegenover vrouwen gestaan en er zijn ook de nodige mannen door vrouwen weggespeeld. Ik zie niet in waarom ze daar rekening mee moeten houden. Als vrouw weet je als je meedoet met zo'n programma dat je ook tegen mannen moet knokken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het verhaal was dat de vrouwen niet tegenover Isaac zouden komen. Dus het geldt evenzo voor Mirthe en Sasha wat mij betreft. Bern risico nemen? Nee tuurlijk niet, die gaat niks doen, helemaal niks
juist , hoor oa ice en jdh roepen hij is de volgende die eruit moet , en bern is er nogquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:21 schreef Alocanda het volgende:
Dat Bern nooit op de stip heeft gestaan is ook lafheid van de andere kant geweest want die durfden het niet aan om tegen hem te spelen.
Dus speelt hij het spel goed want al die tijd is de andere kant bang voor hem geweest. Hij heeft nooit lopen schelden, gillen, imponeren of agressief geweest om op deze plek te komen en alleen dat al vind ik goed en netjes spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
juist , hoor oa ice en jdh roepen hij is de volgende die eruit moet , en bern is er no
Wat zeg je dit mooi!!!quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac staat in de deuropening bij de grote deur en kijkt naar buiten. Het kan zijn laatste dag zijn natuurlijk.
MIsschien moet hij wel tegen een moeder vandaag.
En moeders kunnen alles.
Ook winnen van een agressieve eikel als Isaak.
Ze overleggen samen?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze overleggen iedere stap samen.
Net als bij de Bro's Isaac de man was die het woord voerde, de 'leider' was is dat in dat andere team Sasha, maar alles in overleg met Bern zoals Isaac alles overlegde met Marciano
Ze hebben allemaal het spel op hun manier gespeeld
Ik vind het ene beter dan het andere en een ander vindt het andere weer beter.
Maar je merkt nu wel ze dichter bij de finale komen men toch allemaal anders aan het denken en doen is. En dat hoort ook bij het spel
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze overleggen samen?Sasha zegt precies hoe en wat ze van hem verwacht en hij volgt slaafs
Wat jij wilt, ik ga niet door met een nutteloze discussie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze overleggen samen?Sasha zegt precies hoe en wat ze van hem verwacht en hij volgt slaafs
Omdat Bern verzekerde dat hij dan tegenover Isaac zou gaan staan om Mirthe en Wendy te saven. Dat is wat hij beloofd had als zij nu met Sasha en Bern mee gingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er hebben zoveel mannen tegenover vrouwen gestaan en er zijn ook de nodige mannen door vrouwen weggespeeld. Ik zie niet in waarom ze daar rekening mee moeten houden. Als vrouw weet je als je meedoet met zo'n programma dat je ook tegen mannen moet knokken.
Johquote:
Jaja..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Ja dat is duidelijk dat het nu anders wordt gezienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik ga niet door met een nutteloze discussie.
Jij ziet het zo en andere zien het anders
Of andere zien het zo en jij ziet het anders
Dat kan toch nog??? Maar als de andere zich door Sas laten ompraten om niet op Bern te gaan dan is het de schuld van Bern? Volgens mij is het dat de schuld van de mensen die niet bij hun standpunt blijven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat Bern verzekerde dat hij dan tegenover Isaac zou gaan staan om Mirthe en Wendy te saven. Dat is wat hij beloofd had als zij nu met Sasha en Bern mee gingen.
Ik zei ook al dat em dat niet ging worden want daar is hij veel te laf voor en dat blijkt ook wel weer. Hij heeft het eerder ook al gezegd maar is het toen ook niet nagekomen dus wat dat betreft..
Ja zo kun je het ook draaienquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kan toch nog??? Maar als de andere zich door Sas laten ompraten om niet op Bern te gaan dan is het de schuld van Bern? Volgens mij is het dat de schuld van de mensen die niet bij hun standpunt blijven.
Dat is dan lekker opwindend voor een aantal mannen onder ons...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Joh
Ik erger me kapot aan Mirthe die zich gedraagt op haar bed of ze in een sexy foto shoot zit voor de playboy
Ze speelt zelfs met haar borsten...
Ja. Filmpje er van bij DGK of Hoempa aanvragen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is dan lekker opwindend voor een aantal mannen onder ons...
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Filmpje er van bij DGK of Hoempa aanvragen...
Houd eens op met je gedram, blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde zienswijze als jij, pech!quote:
En verder is er niets kwalijks gebeurd. Isaac had al weken een plan, maar dat is niet gelukt. Sasha heeft na al die maanden ook een plan gemaakt voor de finale, dit veel met Bern besproken en dat wordt nu uitgevoerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat kan toch nog??? Maar als de andere zich door Sas laten ompraten om niet op Bern te gaan dan is het de schuld van Bern? Volgens mij is het dat de schuld van de mensen die niet bij hun standpunt blijven.
Maar dan moeten ze dat niet afspreken en voorspiegelenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er hebben zoveel mannen tegenover vrouwen gestaan en er zijn ook de nodige mannen door vrouwen weggespeeld. Ik zie niet in waarom ze daar rekening mee moeten houden. Als vrouw weet je als je meedoet met zo'n programma dat je ook tegen mannen moet knokken.
Ahh dat is drammenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Houd eens op met je gedram, blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde zienswijze als jij, pech!
vind ik ook raarquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
Bern vraagt zich af waarom ze niet mogen weten wanneer de finale is en hoe het er uit komt te zien.
Het is een spel wat op het einde loopt. Je krijgt mes na mes na mes. Iedereen steekt ze erin en iedereen ontvangt er een aantal.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dat niet afspreken en voorspiegelen
Ja is het ook, ze houden het angstvallig stil. Snap het nut er ook niet van eerlijk gezegdquote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Bern speelt met zijn haar.
Dat doen vrouwen toch als ze flirten?
Hij kijkt wel steeds naar het plafond.
Slim.
Prima, maar dan moet men niet de een heiliger verklaren en de ander gemener.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het is een spel wat op het einde loopt. Je krijgt mes na mes na mes. Iedereen steekt ze erin en iedereen ontvangt er een aantal.
Ik zou de winnaar in dit stadium nog niet aan kunnen wijzen dus in mijn ogen kan iedereen nog de winnaar zijn. Lijkt mij dat het dan gelijke kansen zijn. Tuurlijk heb ik mijn voorkeuren maar dat kan net zo goed anders uitpakken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet men niet de een heiliger verklaren en de ander gemener.
Er moet toch een vorm gevonden worden of zijn, waardoor ieder eenzelfde kans krijgt..
Ze blijven maar kijken naar de andere kandidaten, wie wat heeft gedaan of gelaten,,
Er zijn er vijf over, in ER heeft elke speler een kans, dat moet hier ook kunnen..
Maar ja het is Talpa he, die zijn niet zo creatief
Nou ik zie die gelijke kansen niet, als het op deze manier blijft gaan. Misschien spannend voor de streamer en kijker, maar het is totale onzin...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou de winnaar in dit stadium nog niet aan kunnen wijzen dus in mijn ogen kan iedereen nog de winnaar zijn. Lijkt mij dat het dan gelijke kansen zijn. Tuurlijk heb ik mijn voorkeuren maar dat kan zo goed anders uitpakken.
Het lijkt er steeds meer op dat iemand met het gezegde 'slapend rijk worden' gaat winnen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:01 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik zou de winnaar in dit stadium nog niet aan kunnen wijzen dus in mijn ogen kan iedereen nog de winnaar zijn. Lijkt mij dat het dan gelijke kansen zijn. Tuurlijk heb ik mijn voorkeuren maar dat kan net zo goed anders uitpakken.
Je weet toch helemaal niet hoe het spel verder gaat verlopen? Je hebt al kritiek op iets wat misschien helemaal niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik zie die gelijke kansen niet, als het op deze manier blijft gaan. Misschien spannend voor de streamer en kijker, maar het is totale onzin...
Zet ze desnoods allemaal aan een tafel en laat ze dezelfde proef doen en wie het laatst overblijft is de winnaar.
Klopt...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Je weet toch helemaal niet hoe het spel verder gaat verlopen? Je hebt al kritiek op iets wat misschien helemaal niet gaat gebeuren.
Dat denk ik dus ook..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat iemand met het gezegde 'slapend rijk worden' gaat winnen.
dat geldt inmiddels voor allemaal. Ze hebben geen van allen echt veel hoeven doen de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Het lijkt er steeds meer op dat iemand met het gezegde 'slapend rijk worden' gaat winnen.
Ja, ze heeft nog 3 potten op te roken nu Rupie en Ima weg zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
Haha Wendy zit als een malle aan die peuk te trekken... er moet rap gerookt worden lijkt het..
Oooh vandaar dat speed roken...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:10 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, ze heeft nog 3 potten op te roken nu Rupie en Ima weg zijn.
Eerder zenuwachtig waarschijnlijk want die weet al wel wat haar te wachten staat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Is Wendy een beetje hyperig of ligt dat aan mij?
Ja, wel petje af voor de mensen die daar nog zitten. Lijkt mij slopend om niet te weten hoe of wat en wanneer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder zenuwachtig waarschijnlijk want die weet al wel wat haar te wachten staat.
zenuwachtigquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind haar een beetje hyper..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerder zenuwachtig waarschijnlijk want die weet al wel wat haar te wachten staat.
Dames en heren, dit is nu typisch Isaac.......quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac omarmt Wendy.
Die snap ik niet.
1000 % nep
beetje slijmen van ice naar wendyquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac omarmt Wendy.
Die snap ik niet.
1000 % nep
Gluipert...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
beetje slijmen van ice naar wendy
Dat heb ik al vaker gezegd.. ik zou het niet kunnen. Zoveel stress en onzekerheid is echt wel heel zwaar en dat vreet behoorlijk aan je.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, wel petje af voor de mensen die daar nog zitten. Lijkt mij slopend om niet te weten hoe of wat en wanneer.
Wendy is altijd al wat hyper, die barst dagelijks van de zenuwen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Deed hij gisteren ook, maar Wendy verstrakte daarin. Ze omarmde hem gisteren niet echt terug en wist niet hoe snel ze los moest latenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac omarmt Wendy.
Die snap ik niet.
1000 % nep
Sowieso om daar een heel jaar te zitten met mensen die je voorheen nog nooit ontmoet hebt. Doe het maar eens na en nu naar het einde toe kun je elk moment de bom verwachten en voor het blok gezet.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:18 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, wel petje af voor de mensen die daar nog zitten. Lijkt mij slopend om niet te weten hoe of wat en wanneer.
Isaac omarmt iedereen die hem met rust gaat laten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:20 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac omarmt Wendy.
Die snap ik niet.
1000 % nep
Gisteren tijdens de slaapstreams hebben isaak Wendy en mirthe zeker nog tot 1 uur in de woonkamer gezeten, dus ik zou t raar vinden als hij nu weer zo boos zou rondlopenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Isaac omarmt iedereen die hem met rust gaat laten.
Bij Isaac weet je dat maar nooit. Die is goed in boos kijken in de camera. Groot theatermens kan hij nog worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:32 schreef woxxel het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de slaapstreams hebben isaak Wendy en mirthe zeker nog tot 1 uur in de woonkamer gezeten, dus ik zou t raar vinden als hij nu weer zo boos zou rondlopen
quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:32 schreef spapaars het volgende:
Als er nog een moet vertrekken verwacht ik dat het een vrouw is, zodat je 2 mannen en 2 vrouwen in de finale hebt.
Denk dat hij alleen in dit programma zo is. Hij heeft het lang goed kunnen spelen en nu hij er min of meer alleen voor staat raakt hij wat in paniek en probeert dit te verbergen door meer openlijk toneel te spelen. Hij laat zijn spierballen rollen en kijkt dreigend naar alles wat beweegt. Geloof me, die heeft vele kleuren in zijn broek zitten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:36 schreef Harry het volgende:
Ik zie weinig wat echt of puur is in Isaac. Wel zie ik zijn ongemak, en ingehouden woede. Mensen met dat gedrag kunnen gevaarlijk zijn.
In wie? Bern?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
Ik heb bern nog niet met isaak een gesprek zien voeren.
T is knap hoe hij zich een jaar heeft weten te verstoppen en alles uit de weg is gegaan met zoveel camera's om zich heen.
Ik zie er helemaal geen sterke speler in.
Dat gaat nooit gebeuren mirthe stemt niet op Bern Sas ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:29 schreef Chea49 het volgende:
Ik wil bij de eerste de beste uitdaging Bern en Isaac tegen elkaar. Laatste mogelijkheid om Sasha en Bern uiteen te halen. Haalt Bern het wél en moet Isaac naar huis dan heeft Bern dat ook echt verdiend en zie ik het stelletje met de eindzege naar huis gaan, een van de twee dan toch.
wat is hij dan allemaal uit de weg gegaan? Hij heeft aan alle verdienopdrachten meegedaan, heeft twee keer cabaret gedaan, waarbij hij toch echt wel andere bewoners in de tang nam. Verder heeft hij gesport, dingen geleerd, zich voorbereid op van alles en nog wat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
T is knap hoe hij zich een jaar heeft weten te verstoppen en alles uit de weg is gegaan met zoveel camera's om zich heen.
Met 2 stemmen ben je genomineerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit gebeuren mirthe stemt niet op Bern Sas ook niet
Dat hadden ze ook eerder moeten doen, kan nu te laat zijn inderdaad maar niet onmogelijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we weinig van zijn mening hebben gehoord. Gesprekken had hij vooral in bed.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is hij dan allemaal uit de weg gegaan? Hij heeft aan alle verdienopdrachten meegedaan, heeft twee keer cabaret gedaan, waarbij hij toch echt wel andere bewoners in de tang nam. Verder heeft hij gesport, dingen geleerd, zich voorbereid op van alles en nog wat.
En ja, hij heeft zich niet uit te tent laten lokken door jeff, of door de bro's Vind ik persoonlijk eerder sterk dan zwak.
en hij is fysiek sterk, weet veel en zou heel veel opdrachten in die richting aankunnen.
Daar moeten ook mensen voor zijn en hij heeft genoeg voor de groep gedaan. Maar uiteindelijk komt hij nu ook aan de beurt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we weinig van zijn mening hebben gehoord. Gesprekken had hij vooral in bed.
Of met sasja.
Een tweede imi .
Evenementen of verdienopdracht zet hij zich wel voor in. Dat wel.
Sas heeft het veto dus met 2 lukt het niet meer.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 2 stemmen ben je genomineerd.
Dus het kan wel.
maar 5 stemmen te verdelen en wss 2 moeten spelen dus met 2 lukt welquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Sas heeft het veto dus met 2 lukt het niet meer.
Ze zijn toch met 5 mensen. Dan kan het toch 3 tegen 2 worden?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
of 2 2 1quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zijn toch met 5 mensen. Dan kan het toch 3 tegen 2 worden?
Stel Isaac en Wendy gaan voor Bern, dan is hij genomineerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk. Dus hebben ze Mirthe niet eens nodig. Dan heeft Wendy de beslissende stem. Wat gaat ze doen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar 5 stemmen te verdelen en wss 2 moeten spelen dus met 2 lukt wel
Niet nodig, 2 stemmen is genoegquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Isaac en Wendy kiezen voor Bern en Sasha, Bern en Mirthe gaan voor Isaac. Misschien begrijp ik het niet maar dit had ik in mijn hoofd en moet dan lukken.quote:
ik hoop dat ze op bern gaat en ice ook op bernquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk. Dus hebben ze Mirthe niet eens nodig. Dan heeft Wendy de beslissende stem. Wat gaat ze doen...
waar had hij dan zijn mening over moeten geven?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we weinig van zijn mening hebben gehoord. Gesprekken had hij vooral in bed.
Of met sasja.
Een tweede imi .
Evenementen of verdienopdracht zet hij zich wel voor in. Dat wel.
Kan kan best een spannende eliminatie worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze op bern gaat en ice ook op bern
Isaac moet 5 minuten onder waterquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:59 schreef spapaars het volgende:
Kan ook zijn dat er 1 wordt genomineerd, die dan moet zien te overleven, en die kan dan iemand naar huis sturen.
Dat heeft mijn voorkeur.
het is eigenlijk ook wel leuk dat we de stemmen niet al van te voren wetenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:00 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Kan kan best een spannende eliminatie worden.
Vind ik ook, hoor. Beetje speculeren zo op het einde hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:01 schreef Adat231 het volgende:
[..]
het is eigenlijk ook wel leuk dat we de stemmen niet al van te voren weten
En wij maar zitten rekenen! Straks gaan ze het heel anders doen dan wij verwachten, dat weet je maar nooit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:03 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoor. Beetje speculeren zo op het einde hoort er ook wel een beetje bij.
Het is gewoon een zak hooiquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:45 schreef woxxel het volgende:
Ik zie dat heel anders. Begrijp de aversie tegen hem niet zo goed. Is gewoon een rustige vent die alles best wel door heeft en nog meer versterkt wordt door zijn sterke partner.quote:
Goedemorgen...quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wendy is altijd al wat hyper, die barst dagelijks van de zenuwen.
GM trouwens.
Morgen Frummelie.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Ja het is wel een zenuwpeesje..
Juist, en de andere 3 gaan gewoon op Isaac.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stel Isaac en Wendy gaan voor Bern, dan is hij genomineerd.
Er zijn 5 stemmen te verdelen.
Mirthe hebben ze toch nodig voor een meerderheid? Of is 2 2 al voldoende?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ohja, je hebt gelijk. Dus hebben ze Mirthe niet eens nodig. Dan heeft Wendy de beslissende stem. Wat gaat ze doen...
Neej, ik laat het maar gewoon op me af komen... ik vind het zo moeilijk om er een theorie op los te laten want het kan zo maar weer anders gaan... en ik krijg er zelf een beetje de kriebels van..quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen Frummelie.![]()
Jij nog een theorietje over de volgende uitdaging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |