Jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft ook wel een snippermiddag verdiend na al dat harde werk
eerst zien en dan gelovenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
Ze gaan kaarten.
Isaac niet. Die zondert zich af. Hij hoort er niet bij. Hij gaat ze allemaal weg spelen.
Als hij hard genoeg schreeuwt hoort Marciano het misschien en kan hij terugschreeuwen op z'n bro's.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
saac is zeker alleen hardop herinneringen aan het noemen?
Opvallend afwezig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ik zag hem eerder in een flits buiten alleen zitten vlakbij de tub, maar misschien ligt hij nu op de kamer?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:22 schreef Marrije het volgende:
Isaac is niet te zien op de streams. Zowel stream 1 als 2 laat het kaartclubje zien
Mogen we een stream op slapende Isaac of zit ie achter?
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opvallend afwezig.
Maar zien we een slapende Isaac is het ook niet goed, want daar zitten we dan weer niet op te wachten.
Maar dat hij achter even een goed gesprek heeft over zijn woordenkeuzes acht ik niet uitgesloten.
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:19 schreef Marrije het volgende:
Hebben ze het er al over gehad wat ze nu gaan doen? Iedereen op Isaac en daarmee Isaac laten kiezen tegen wie.
Mij wel als zijn woordengebruik heggen brengt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja dat zal ze boeien die laatste 2 dagen.
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat kunnen Mirthe en Wendy op Bern of Sasha gaan. Dat was de afspraak en Sasha of Bern gaat hun daar niet van af houden.
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:28 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten te kaarten en te keuvelen.... over van alles en niks
toch voel je een spanning, dat ze wachten op nader nieuws omtrent de finale en datum
maar wee oh wee als ze ook maar iets in die richting zeggen, krijgen we weer die takkenbossen in beeld
gokje:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en alles wat ze zeggen is wat ze denken, want ze weten helemaal niets. Dus ik snap die sl dan n iet.
Alles staat weer open.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
mss myrthe niet , bern heeft tegen haar gezegd dat ze niet op haar stemmen
Afvalrace?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef spapaars het volgende:
Misschien zijn dit wel de 5 die de finale gaan spelen, dus geen eliminaties meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |