Had ook liever Isaac zien gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:09 schreef tonja het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat Erik weg moet eigenlijk. Ik had het hem wel gegund.
Is goed zo de twee minuten waren voorbijquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
Maar dat gaat em niet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou wmb ook het enige eerlijke zijn
Zo weinig SL we het hele jaar gehad hebben zo erg strooien ze er nu mee.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef Hoempah het volgende:
Die struiken mogen van mij met Erik mee.
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik vraag me wel af hoe die finale gaat zijn , want dit nog anderhalve week op deze manier zien is niet echt interessant.
Prima zo ik open niet, thanxquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:14 schreef xsaskiax het volgende:
Pingu als je een andere titel wilt, gewoon ff regelen
ja met nog 5 in de loods, 2 elis en finale.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
dat denk ik wel, ze zijn al dagen bezig hoe ze ervoor kunnen zorgen dat het de drie dames in de finale worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:15 schreef realkijkers het volgende:
Erik vat het sportief op.
mirthe: "had al 2 dagen hoofdpijn"
betekend dat dat ze al 2 dagen wist dat erik het zou worden?
Ik las op internet dat de 25e de laatste dag is , maar misschien werd er dan bedoeld dat dat de laatste tv uitzending is . Dit nog anderhalve week rekken tot de 25e zou niet okay zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:16 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze hebben het er steeds over dat vrijdag de laatste dag is. Geen idee of dit zo is hoor, maar ik zou 't wel logisch vinden.
klopt. Ze had op bern moeten stemmen. Dat was de afspraak..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan, maar Mirthe stemde op Isaac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |