https://www.telegraaf.nl/(...)pierre-van-hooijdonkquote:Maurice Steijn spant een kort geding aan tegen Studio Voetbal-analist Pierre van Hooijdonk. De trainer van Ajax had de oud-speler van onder meer NAC Breda, Feyenoord, Celtic, Fenerbahçe, Benfica en Oranje tot woensdagmiddag 12.00 uur de tijd gegeven om zijn uitspraak van zondagavond te rectificeren, maar de oud-international liet die deadline verlopen.
Van Hooijdonk beschuldigde Steijn zondagavond van ’duistere deals over spelers met bevriende makelaars’ in diens NAC Breda-tijd. De trainer reageerde door middel van een brief van zijn advocaat Jan Kabalt, waarin hij eiste dat Van Hooijdonk die woorden op de nieuwssite van de NOS én in Studio Voetbal zou terugnemen.
„Van de zijde van Van Hooijdonk is om uitstel gevraagd, maar dat verlenen we niet. We gaan door op de ingeslagen weg, dus een kort geding aanvragen”, aldus Kabalt nu over de eerdere waarschuwing anders naar de kortgedingrechter te stappen. Ook een aangifte wegens laster en smaad wordt door Kabalt en Steijn niet uitgesloten. Het is een publiek geheim dat het tweetal ook zeer ontstemd is over de passieve houding van de NOS.
Van Hooijdonk is eerder al om een reactie gevraagd, maar laat verzoeken daartoe via WhatsApp en telefoontjes onbeantwoord.
Ik ben een successuporter in dezen dus niet op de DVD optie gestemd want dat is pas interessant als PiAir wint.quote:
Heb nog even teruggekeken maar ik zie je niet hoor.quote:
Dooie lul Valentijn moet er ook weer wat van vinden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Pierre zal dus wel 3 keer scoren.
Jij hebt niets te willen.quote:
quote:Op dit moment heeft de rechter de discretionaire bevoegdheid om de verdachte te bevelen te verschijnen bij de behandeling van de zaak ter terechtzitting (art. 278 lid 2 Sv) als de rechtbank het wenselijk acht dat de verdachte daarbij aanwezig is. Een bevel om te verschijnen kan worden ondersteund door een last tot medebrenging.
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-in-studio-voetbalquote:Van Hooijdonk gaat excuses aanbieden voor uitspraken over Steijn in Studio Voetbal
Pierre van Hooijdonk gaat excuses aanbieden voor zijn uitspraken over Ajax-trainer Maurice Steijn die hij deed in het programma in Studio Voetbal. De analist laat weten dat hij gaat voldoen aan de eisen.
Van Hooijdonk verweet Steijn in diens periode als trainer van NAC Breda van "betrokkenheid bij duistere dealtjes met bevriende zaakwaarnemers". Steijn werkte in het seizoen 2020/2021 bij de club uit Brabant.
Van Hooijdonk is sinds 2022 lid van de raad van commissarissen bij NAC. Hij houdt zich bij de club bezig met technische zaken en het ontwikkelen van de voetbalvisie. Steijn en Van Hooijdonk staan al langere tijd niet op goede voet met elkaar.
Inderdaad.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:06 schreef Regilio_ het volgende:
Hij moet toch gewoon wegwezen bij Studio Voetbal. Lachwekkend anders.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)jn-in-studio-voetbal
Hij kan iemand anders nu het vuile werk laten opknappen of zelf gaan lekken naar de krant natuurlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Pierre heeft zijn doel bereikt
Hij heeft een bommetje opgegooid waardoor Steijn is beschadigd.
Pierre weet dat zijn uitspraken over meer mensen gaat binnen nac. Het zal me niets verbazen als we de komen maanden meer over deze te horen krijgen als werkelijk blijkt dat er viese spelletjes bij nac zijn gespeeld met transfers
Doe ff dan, gr grquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Er moet dus gewoon gekeken worden welke transfers er hebben plaatsgevonden onder de periode van Maurice Steijn en wie daar bij betrokken zijn geweest kwa spelers en makelaars
zo ingewikkeld is het allemaal niet
Het lijkt me gewoon logische als Pierre dergelijk uitspraken doet dat dan bij Justitie, belastingdienst en de Fiod ook mensen wakker worden om een dergelijke uitspraak te gaan onderzoeken....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:56 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Hij kan iemand anders nu het vuile werk laten opknappen of zelf gaan lekken naar de krant natuurlijk.
Had ie beter vooraf al kunnen doen.
Ja, Pierre doet een uitspraak in een voetbalprogramma dus de FIOD zal nu wel onderzoek gaan doen. Logisch.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon logische als Pierre dergelijk uitspraken doet dat dan bij Justitie, belastingdienst en de Fiod ook mensen wakker worden om een dergelijke uitspraak te gaan onderzoeken....
Dit krijgt nog wel een staartje
Zo werkt het inderdaad. Je praat gewoon over witte boorden criminaliteitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Pierre doet een uitspraak in een voetbalprogramma dus de FIOD zal nu wel onderzoek gaan doen. Logisch.
Ik heb begrepen dat de FIOD 3 mannetjes heeft die alles monitoren wat pierke doet de hele dagquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, Pierre doet een uitspraak in een voetbalprogramma dus de FIOD zal nu wel onderzoek gaan doen. Logisch.
Dat zei ik gelijk al.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/no(...)alist-meer~a6d0b335/
#CANCELED
Wat ontzettend goed van jou!quote:
Ik ook, Put Your hands up for Pi-Airquote:
Ziedend!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
WOEST waren ze bij de nos
dat iemand zomaar iets negatiefs kon zeggen over iemand van ajax in hun programma
nos de grootste 020 fanclub van nederland
waar ze alleen kontenlikkers van het 020 embleem in het programma willen hebben zoals van de vaart
kloptquote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
WOEST waren ze bij de nos
dat iemand zomaar iets negatiefs kon zeggen over iemand van ajax in hun programma
nos de grootste 020 fanclub van nederland
waar ze alleen kontenlikkers van het 020 embleem in het programma willen hebben zoals van de vaart
Die vd Vaart heeft maximaal drie knikkers als brein maar stelt daar wel als enige de juiste vragen, niet best hoor dat programma..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Die van Hooijdonk weet wel iets. Zoals die de Bont ook al zegt: iedereen in de omgeving Breda weet dit, maar je kunt het nooit hard maken. Pierre had z’n bek moeten houden, maar die Steijn heeft heus wel het een en ander gedaan.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Ferry de Bont met wat (stevig gekleurde) achtergrondinfo.
Ik zie de bewijzen dan graag tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Die van Hooijdonk weet wel iets. Zoals die de Bont ook al zegt: iedereen in de omgeving Breda weet dit, maar je kunt het nooit hard maken. Pierre had z’n bek moeten houden, maar die Steijn heeft heus wel het een en ander gedaan.
En forumgebruiker @Buitendam tuint er met open ogen inquote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie de bewijzen dan graag tevoorschijn komen.
Tot dan blijft het dus roddel en achterklap.
Natuurlijk is het niet te bewijzen, daarom had Pierre z’n mond moeten houden. Dat van die zaakwaarnemers en Lex Schoenmakers jr. wat de Bont zei geloof ik direct.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie de bewijzen dan graag tevoorschijn komen.
Tot dan blijft het dus roddel en achterklap.
Wat heeft steijn dan gedaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die van Hooijdonk weet wel iets. Zoals die de Bont ook al zegt: iedereen in de omgeving Breda weet dit, maar je kunt het nooit hard maken. Pierre had z’n bek moeten houden, maar die Steijn heeft heus wel het een en ander gedaan.
Niks. En dat geeft Van Hooijdonk nu ook in zijn excuses toe.quote:
Ik stel alleen maar kritische vragen!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:55 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ff doorsturen naar Steijn dit hopelijk gaat Fok je dan cancellen
Niks dat PvH op dit moment kan bewijzen. Wil niet zeggen dat 'ie ook niks gedaan heeft. Maar onschuldig totdat er iets bewezen is uiteraard.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Niks. En dat geeft Van Hooijdonk nu ook in zijn excuses toe.
NAC Inside.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kan Pierre misschien met Tom een nieuw programma starten.
Gewoon een kwalijke zaak, dat er connecties van een trainer worden aangesteld bij een club. Dat is in de hele voetballerij nog nooit eerder gebeurd denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal niks
Er werd gezegd dat er een vriendje van Steijn is aangesteld bij NAC!
Pierre had de gok moeten wagen. Als Valentijn dit zegt weet je dat Steijn geen kans maakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:46 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Pierre zal dus wel 3 keer scoren.
Lamme RafGODquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die zoon helemaal niet op pi-air? Zn vrouw vreemdgegaan?
Sydney liep direct op Twitter te janken toen Van der Meyde iets zei tochquote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die zoon helemaal niet op pi-air? Zn vrouw vreemdgegaan?
Dit dus en nog niet zo lang geleden haalde VD Vaart Cillissen onderuit om niks en dat vonden veel mensen geweldig want dat was maar NEC maar kom niet aan het heilige 020quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Pierre heeft ongetwijfeld gelijk, maar geen bewijs.
En het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dezelfde flophef er was geweest als het de trainer van Heracles was geweest waar hij dat over had gezegd.
Sterker nog, PiAir is wel vaker negatief geweest over Steijn maar toen zat die nog niet bij ajax en kraaide er geen haan naar.
VdV betichten van lam aan tafel zitten terwijl ze zelf blikjes Heineken leeg tikken in hun showtje.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Ferry de Bont met wat (stevig gekleurde) achtergrondinfo.
Jawel joh, Pierre is alleen wat donkerder en heeft kroeshaar, verder is Sydney Pierres MiniMe.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:23 schreef Jahr00n het volgende:
Hij heeft Steijn niet eerder als oplichter weg gezet en heeft dat nu wel gedaan. Iemand een slechte trainer vinden omdat je hem een lul vindt om wat voor reden dan ook is 1 ding.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Sterker nog, PiAir is wel vaker negatief geweest over Steijn maar toen zat die nog niet bij ajax en kraaide er geen haan naar.
Als ik sowieso naga hoe vaak er vorig seizoen aan diverse praattafels allemaal - zonder hard bewijs - werd geroddeld over Schreuder, Blind, Tadic, Malenovic, Van der Sar, Cillisen, Van Gaal... en dat zijn maar een paar voorbeelden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
En het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dezelfde flophef er was geweest als het de trainer van Heracles was geweest waar hij dat over had gezegd.
Hij moet zich niet laten uitlokken... het leek wel of hij plotseling dacht: en nu zeg ik het gewoon en die lul van een Steijn gaat van kiet af een kloteseizoen beleven.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Van Hooijdonk vond ik vooral laf en het was echt pijnlijke televisie zondag.
Als je je bek opentrekt, dan zeg je alles en niet met zo'n halve voorzet aankomen kakken.
Maar hij heeft zich tot die uitspraak doen verleiden omdat hij is uitgelokt door Sjoerd who?
Wat had er zoal moeten gebeuren dan? Want ik heb toch verscheidene keren gelezen dat v Hooijdonk weer eens in de clinch lag met Steijn voor hij naar Ajax ging. Sterker nog, dat was het voornaamste waar ik Steijn van kende.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 19:32 schreef Zorro het volgende:
Na onderzoek NRC bellen; eigen naam onder artikel opeisen; klaasweetalles weet alles kopt de krant op de voorpagina; Steijn met pek en veren weg uit Mokum; Hooijdonk alsnog op het schild gehesen; jeugdvriend van Pierre vertelt dat-ie leraren omkocht met zelfgemaakte pannenkoek; een week lang BREAKING NEWS met pannenkoeken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik begin mijn eigen onderzoek......
dit zijn wel een hele grote partij spelers die in het jaar dat Steijn trainer was bij nac een contract tekende.....
HOE IS HET MOGELIJK DAT JE IN 1 SEIZOEN ZOVEEL SPELERS BINNENHAALT voor een club als nac?
hoeveel van deze spelers stonden onder contract bij dezelfde zaakwaarnemer als Steijn????
daar kom ik wel achter
https://www.transfermarkt(...)n/132/saison_id/2020
corona is voorbij je denkt ik ga weer in andere complotten duiken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
dit zijn wel een hele grote partij spelers die in het jaar dat Steijn trainer was bij nac een contract tekende.....
HOE IS HET MOGELIJK DAT JE IN 1 SEIZOEN ZOVEEL SPELERS BINNENHAALT voor een club als nac?
hoeveel van deze spelers stonden onder contract bij dezelfde zaakwaarnemer als Steijn????
daar kom ik wel achter
Luister clownquote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:28 schreef Malavita het volgende:
[..]
corona is voorbij je denkt ik ga weer in andere complotten duiken?
Ziek
Als je daarin net zo slecht bent als met Nederlands schrijven ben ik bang dat het helemaal niks wordt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Luister clown
Ik heb gemeld dat ik en Pierre Steijn Kapoet gaan maken…….
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister clown
Hij doet het ook nogquote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
daar kom ik wel achter
Oke.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Luister clown
Steijn dacht, ik begin een rechtszaakje en ik ben overal vanaf, heeft hij opeens een Harvardonderzoek van de ongeëvenaarde @klaasweetallesquote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:12 schreef De_Kraam het volgende:
Een Harvardonderzoek. Steijn heeft een GROOT PROBLEEM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |