Tuurlijk is het aan de anderen om daarin mee te gaan of niet, maar Sasha kan heel goed manipuleren en is daarbij ook nog eens heel dominant. Daar kan ze een Wendy en een Mirthe en zelfs Bern heel goed mee beïnvloeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er wordt hier nu net gedaan of iedereen maar Sasha moet volgen maar volgens mij zegt zij alleen maar hoe het zou kunnen en is het aan de rest om daarin mee te gaan of met een beter plan te komen. Het ligt dus aan de anderen of ze Sasha volgen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen hekel aan gekregen?![]()
Wie wil er voor mij openen?![]()
vind ik ook , erik krijgt hoogmoedswaanzinquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Mirthe over de eliminaties.
Ze hebben steeds minder zin in Erik. Hij heeft het hoog in zijn bol vinden ze.
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk is het aan de anderen om daarin mee te gaan of niet, maar Sasha kan heel goed manipuleren en is daarbij ook nog eens heel dominant. Daar kan ze een Wendy en een Mirthe en zelfs Bern heel goed mee beïnvloeden.
hoogmoedswaanzin zelfsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind ik ook , erik krijgt hoogmoedswaanzin
Nou ik heb me gisteravond enorm aan hem geergerd, Wendy en Mirthe zaten een spelletje te spelen en hij zat er naast en bemoeide zich er telkens mee. Vertelde Mirthe wat ze fout deed en beter moest doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Mirthe over de eliminaties.
Ze hebben steeds minder zin in Erik. Hij heeft het hoog in zijn bol vinden ze.
evenveel als de andere 5quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hoogmoedswaanzin zelfs :d
Hij hoort bij de laatste 6 en vindt dat hij kans heeft op de winst.
oei mijn mening maar hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
Heeft hij daarom hoogmoedswaanzin?
Mijn moeder zei altijd´: zo kun je poep ook lekker maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Nee hoor ik vind het gewoon lekker
Vooral op een witte boterham met roomboter en suiker![]()
Zo kijk ik ook tegen haar aan. Ze doet voorstellen en als de anderen het beter weten dan zal ze niet haar zin doordrijven denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of niet
Dat zegt hij ook na elke uitdaging.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik heb me gisteravond enorm aan hem geergerd, Wendy en Mirthe zaten een spelletje te spelen en hij zat er naast en bemoeide zich er telkens mee. Vertelde Mirthe wat ze fout deed en beter moest doen.
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of niet
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd´: zo kun je poep ook lekker maken.
ja hoor, ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..
ik noem dat gewoon haar visie uitleggen , ze DWINGT de andere niet om daarin mee te gaan , beslissen hunzelfquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..
Ze weet zélf ook wel dat ze eens aan de beurt zal komen en Bern ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik noem dat gewoon haar visie uitleggen , ze DWINGT de andere niet om daarin mee te gaan , beslissen hunzelf
Ik snap het ook wel en zij wil natuurlijk ook gewoon winnen en daarom haalt ze nu alles uit de kast om die pot te pakken..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook tegen haar aan. Ze doet voorstellen en als de anderen het beter weten dan zal ze niet haar zin doordrijven denk ik.Maar Sasha heeft wèl vaak gelijk.
Ik gun het alleen Erik en Isaac niet meer..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel en zij wil natuurlijk ook gewoon winnen en daarom haalt ze nu alles uit de kast om die pot te pakken..
ik snap alleen niet dat Wendy en Mirthe niet zien dat als ze Sasha en Bern niet uit elkaar halen ze zelf geen schijn van kans meer maken.
Ik kan er niets aan doen maar ik gun het Sasha en Bern gewoon niet..
Het wordt inderdaad tijd dat men Sasha en Bern uiteen haalt. Dan toch maar Isaac tegen Bern.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel en zij wil natuurlijk ook gewoon winnen en daarom haalt ze nu alles uit de kast om die pot te pakken..
ik snap alleen niet dat Wendy en Mirthe niet zien dat als ze Sasha en Bern niet uit elkaar halen ze zelf geen schijn van kans meer maken.
Ik kan er niets aan doen maar ik gun het Sasha en Bern gewoon niet..
Sasha en Bern zijn ook altijd boos geweest als er geld uit de prijzenpot ging.. alleen zij hebben zich daar bij neergelegd dat het geen nut heeft omdat met een meerderheid van stemmen ze het niet kunnen veranderen. Hoe vaak heeft Sasha bewoners niet verrot gescholden tegenover Bern of belachelijk gemaakt.. ze is het hele jaar boos geweestquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef magnaal het volgende:
Erik is totaal gefocust op de pot, ik heb hem nog niet horen zeggen, dat hij zou kunnen verliezen in een proef, hij gaat er van uit, volgens mij, dat hij niet op de stip komt.. Hij wordt zelfs boos, als ze iets willen kopen eventueel uit de prijzenpot.
Nee dwingen doet ze idd niet.. dat zou wat zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik noem dat gewoon haar visie uitleggen , ze DWINGT de andere niet om daarin mee te gaan , beslissen hunzelf
Ik vraag me af of ze nog aan de beurt komen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze weet zélf ook wel dat ze eens aan de beurt zal komen en Bern ook.
Dan zit Mirthe bij de laatste 4.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef woxxel het volgende:
Sasja had gisteren uitgelegd dat Erik en isaak ook een tweetal zijn en Wendy met mirthe. Ze heeft haar woord aan mirthe gegeven om de volgende ronde niet op mirthe te stemmen
Ik gun het alleen Mirthe of Wendy nogquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik gun het alleen Erik en Isaac niet meer..
Dat vind ik ook voor nu de beste optie en dan hoop ik dat Bern naar huis gaat en dan bij een volgende eliminatie Isaac tegen Erik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad tijd dat men Sasha en Bern uiteen haalt. Dan toch maar Isaac tegen Bern.
vergeet je niet hoe chagrijnig erik keek toen er geld uit ZIJN PRIJZENPOT werd gehaaldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha en Bern zijn ook altijd boos geweest als er geld uit de prijzenpot ging.. alleen zij hebben zich daar bij neergelegd dat het geen nutsbedrijf omdat met een meerderheid stemmen ze het niet kunnen veranderen. Hoe vaak heeft Sasha bewoners niet verrot gescholden tegenover Bern of belachelijk gemaakt.. ze is het hele jaar boos geweest
Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen en de post niet waar ik op reageerdequote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
vergeet je niet hoe chagrijnig erik keek toen er geld uit ZIJN PRIJZENPOT werd gehaald
Mooi om te horenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Sasha nu over hun prive leven. Over hun ouders.
Hun leeftijd, hoe ze elkaar ontmoet hebben, dat ze veel tegen hun moeder vertellen.
Dank je, dat je nog een terugkijkje gunt, want ik heb dat natuurlijk niet allemaal meegekregen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sasha en Bern zijn ook altijd boos geweest als er geld uit de prijzenpot ging.. alleen zij hebben zich daar bij neergelegd dat het geen nut heeft omdat met een meerderheid van stemmen ze het niet kunnen veranderen. Hoe vaak heeft Sasha bewoners niet verrot gescholden tegenover Bern of belachelijk gemaakt.. ze is het hele jaar boos geweest
Misschien vinden ze het belangrijker om eerst Isaac weg te krijgen maar daarna lijkt het mij wel moeilijk worden om Sasha en Bern uiteen te stemmen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze nog aan de beurt komen..
Mogguhquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Sasha nu over hun prive leven. Over hun ouders.
Hun leeftijd, hoe ze elkaar ontmoet hebben, dat ze veel tegen hun moeder vertellen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook voor nu de beste optie en dan hoop ik dat Bern naar huis gaat en dan bij een volgende eliminatie Isaac tegen Erik.
Het wordt nog een harde dobber, om Isaac weg te krijgen ook, want die heeft zoveel boosheid in zijn lijf..Daar gaat een mens goed op, hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het belangrijker om eerst Isaac weg te krijgen maar daarna lijkt het mij wel moeilijk worden om Sasha en Bern uiteen te stemmen.
Mijn fout dan, ik dacht mij te herinneren dat Mirthe die opmerking maakte, doet ze n.l wel vaker. Dank voor de opheldering.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:42 schreef xsaskiax het volgende:
Over dat douchen zei Sasha het tegen Erik toen hij klaagde dat vliegen om hem heen zaten, 'dan moet je je eens lekker fris douchen!!!', dat kwam er heel direct uit, gevolgd door 'dat zei m'n vader ook altijd als er iets was'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |