Tuurlijk is het aan de anderen om daarin mee te gaan of niet, maar Sasha kan heel goed manipuleren en is daarbij ook nog eens heel dominant. Daar kan ze een Wendy en een Mirthe en zelfs Bern heel goed mee beïnvloeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er wordt hier nu net gedaan of iedereen maar Sasha moet volgen maar volgens mij zegt zij alleen maar hoe het zou kunnen en is het aan de rest om daarin mee te gaan of met een beter plan te komen. Het ligt dus aan de anderen of ze Sasha volgen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen hekel aan gekregen?![]()
Wie wil er voor mij openen?![]()
vind ik ook , erik krijgt hoogmoedswaanzinquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Mirthe over de eliminaties.
Ze hebben steeds minder zin in Erik. Hij heeft het hoog in zijn bol vinden ze.
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk is het aan de anderen om daarin mee te gaan of niet, maar Sasha kan heel goed manipuleren en is daarbij ook nog eens heel dominant. Daar kan ze een Wendy en een Mirthe en zelfs Bern heel goed mee beïnvloeden.
hoogmoedswaanzin zelfsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind ik ook , erik krijgt hoogmoedswaanzin
Nou ik heb me gisteravond enorm aan hem geergerd, Wendy en Mirthe zaten een spelletje te spelen en hij zat er naast en bemoeide zich er telkens mee. Vertelde Mirthe wat ze fout deed en beter moest doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Mirthe over de eliminaties.
Ze hebben steeds minder zin in Erik. Hij heeft het hoog in zijn bol vinden ze.
evenveel als de andere 5quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
hoogmoedswaanzin zelfs :d
Hij hoort bij de laatste 6 en vindt dat hij kans heeft op de winst.
oei mijn mening maar hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:11 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
Heeft hij daarom hoogmoedswaanzin?
Mijn moeder zei altijd´: zo kun je poep ook lekker maken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:08 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Nee hoor ik vind het gewoon lekker
Vooral op een witte boterham met roomboter en suiker![]()
Zo kijk ik ook tegen haar aan. Ze doet voorstellen en als de anderen het beter weten dan zal ze niet haar zin doordrijven denk ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of niet
Dat zegt hij ook na elke uitdaging.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou ik heb me gisteravond enorm aan hem geergerd, Wendy en Mirthe zaten een spelletje te spelen en hij zat er naast en bemoeide zich er telkens mee. Vertelde Mirthe wat ze fout deed en beter moest doen.
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
dominant is sasha wel een beetje , manipuleren nee , ze legt gewoon haar visie uit en is aan de andere om ddarin mee te gaan of niet
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd´: zo kun je poep ook lekker maken.
ja hoor, ben ik met je eensquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..
ik noem dat gewoon haar visie uitleggen , ze DWINGT de andere niet om daarin mee te gaan , beslissen hunzelfquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe noem je het dan? Sasha die nooit bij anderen gaat zitten of kletsen want ze heeft er helemaal niets mee.. en zij zit nu al twee dagen continu bij Wendy en Mirthe te vertellen hoe ze het beste kunnen stemmen en proberen over te halen om met haar mee te stemmen..
Ze weet zélf ook wel dat ze eens aan de beurt zal komen en Bern ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik noem dat gewoon haar visie uitleggen , ze DWINGT de andere niet om daarin mee te gaan , beslissen hunzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |