https://www.nu.nl/voetbal(...)hampions-league.htmlquote:PSV stuit bij de mogelijke play-offs voor de Champions League op Rangers FC of Servette FC. Dat heeft de loting in Nyon maandag bepaald. De ploeg van coach Peter Bosz moet in de derde voorronde wel eerst afrekenen met Sturm Graz.
PSV kon bij de loting op Rangers FC/Servette FC of Sporting Braga/Backa Topola stuiten. Deze clubs spelen ook nog een derde voorronde. De Eindhovenaren volgen - als nummer twee van de Eredivisie van vorig seizoen - de League Route, het pad voor clubs die geen kampioen werden.
Vorig seizoen moest PSV het in de laatste voorronde afleggen tegen Rangers FC, dat toen werd geleid door Giovanni van Bronckhorst. De Eredivisionist speelde in Schotland met 2-2 gelijk, maar verloor een week later in eigen huis met 0-1. Bij Rangers spelen tegenwoordig onder anderen Cyriel Dessers, Sam Lammers en Danilo.
PSV moet eerst nog Sturm Graz over twee wedstrijden verslaan. Dinsdag wacht de heenwedstrijd in Eindhoven. Op 15 augustus staat de return in Oostenrijk op het programma.
Bij de kampioenenroute werd het Antwerp FC van trainer Mark van Bommel gekoppeld aan AEK en Dinamo Zagreb. Vanwege de ongeplaatste status kon de Belgische ploeg ook clubs als Young Boys, FC Kopenhagen en Galatasaray loten.
De play-offs van de Champions League worden gespeeld op 22 en 23 augustus en op 29 en 30 augustus. Op 31 augustus vindt de loting voor de groepsfase plaats.
Aftrap: dinsdag 8 augustus 20:30
Return: dinsdag 15 augustus 20:30
TV: Veronica
Doe even normaalquote:
Duplex danquote:
Op de momenten dat hij scherp isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Scherpen een goede doelman?
Bovenstaande tekst vind ik nog pijnlijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pijnlijk, zulk beperkte aanvaller
Als ie bij de tegenstander speelt wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Scherpen een goede doelman?
Het is er alleen maar minder op geworden inderdaad. Ik ben woedend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
Sinds Driessen niet meer bij de eredivisie zit, zit ie echt OVERAL verder he
Matig design, te klein, verkeerde koant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over het scorebord?
De tussenstand wordt goed weergeven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheelde een haar of hij had meegedaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jorrit Hendrix?
Als wat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheelde een haar of hij had meegedaan
Mijn haargrap, wat doe je.quote:
Walgelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja gek zeg, dat een Nederlandse commentator in een Europese wedstrijd voor de Nederlandse ploeg is.quote:
Woke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Studio Voetbal is sowieso 1 grote grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was een Studio voetbal grapje.
Iemand die ik niet ken maar mij toch een stukje levensplezier afpakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Voor zijn helmpje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Waarvoor zijn die gele waarschuwingsstickers op Scherpen z'n broekje?
Ik hoop dat hij ooit de uitgang niet meer kan vinden in de ballenbak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker gaat het middenveld Schouten, Verman, Tilman werken? Of is dat niet het beoogde middenveld.
Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.
Ik zie overigens liever Babadi als hij bijtekent denk ik.
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuillequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuille
Ik luister niet naar Leo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel treurig voor die jongen dat hij hierin meegesleept wordt, puur omdat zijn vader zo'n teringlul is.
Altijd, maar meer als in hoeverre hij daarnaar luistert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?
Als ik zag hoever het van de lijn was zie ik Leo dat nog wel zeggen al de bal op de middenlijn wordt weggeschoten. Wat dan feitelijk niet eens onjuist is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister niet naar Leo", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je naar Leo luistert en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Erg jammer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.
Het is niet bestquote:
Dat hebben ze gedaan. Daar zit nu Boszquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Toch blijf ik me afvragen waarom PSV niet investeert in de minste linie van vorig jaar.
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
De dit weekend geweldig spelende Wieffer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.quote:
Hij kan wel op '8' spelen zonder meteen naar een psycholoog te moeten omdat je over ballen begint te struikelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Ach ben het wel gewend, is al jaren zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.
Maar ja liever nog twee middenvelders of zo
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukje opportunisme allen. Maar alsof Caland ooit Schouten bij Bologna ziet spelen.
Voetbal '80quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.
Dat was 67 minuten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.
Beetje alles op safe speler.
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.quote:
Boodschappen gedaan met Braddie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.
Met Steppegraz?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het waren 67 fantastische minutenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was 67 minuten.
Toch een assist.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die 100 flessen cola passen toch niet in dat wagentje van hem?quote:
Met pin of contant betaald, plofkraker?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die 100 flessen cola passen toch niet in dat wagentje van hem?
Lijkt me typisch een team die te klein voor het tafellaken is maar te groot voor het..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een potje tegen Servet al op de tafel gezet
In Duitsland doen ze niet aan pinquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met pin of contant betaald, plofkraker?
*Grazquote:
Maar PSV speelt toch gewoon rotslecht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk, het indekken is begonnen. @:ggmm
In Duitsland dump je alle zwarte euro’squote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met pin of contant betaald, plofkraker?
Roep even naar beneden dat het 4-1 was in de eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Sabata het volgende:
Er wordt gejuicht hier beneden in de bar (ben op vakantie in Oostenrijk)
Het was een gebbetje maar Sturm kan er ook niets van joh. Die storm gaat zo wel liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar PSV speelt toch gewoon rotslecht?
Bij Ajax wel ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bosz presteert Europees echt altijd kut in uitwedstrijden ook voor mijn gevoel
Ik mag inderdaad hopen dat als PSV gewoon het niveau haalt, dat het dan snel voorbij is met deze matigheid.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een gebbetje maar Sturm kan er ook niets van joh. Die storm gaat zo wel liggen.
MotoGp fans, F1 fans, Wielerfans, band of brothers, Leander Lost, Lothar Gunter Buchheim. enzovoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Weet je wie ook wel eens op vakantie ging in Oostenrijk
Wim Lexquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Frisoquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Dan heb je Hammarby - Twente niet gezienquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Trouwens, die score weergave rechtsboven is wel foeilelijk zeg. Alsof je weer 15 jaar terug in de tijd bent.
Prins Friso?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Niks mis met een beetje retro.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Trouwens, die score weergave rechtsboven is wel foeilelijk zeg. Alsof je weer 15 jaar terug in de tijd bent.
Zero-day patch downloaden op je tv.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef BaksteenMongool het volgende:
Je hebt daar wel een (ser)vette ambiance, maar goed, eerst zorgen dat Sturm ze niet te Grazen neemt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lijkt me typisch een team die te klein voor het tafellaken is maar te groot voor het..
Oh jeej, een goal.
Prins Friso?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik zou wat doen aan je internetverbinding.quote:
Verdorie, al besprokenquote:
Wat is dat dan?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zero-day patch downloaden op je tv.
Afgehandeld.
Mijn typekwaliteiten zijn een betere investering.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou wat doen aan je internetverbinding.
Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Een de Bruyne afwerking. Het hoeft niet altijd snoeihard.
Zoals Promes?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.
Ze zijn ineens een stuk stiller benedenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
Oostenrijkertjes moet je soms even uit laten razen, die worden vanzelf overmoedig.
Dat is dan zeker gebeurd in het kwartier waarin ik dit typte en vervolgens de typefouten eruit haalde,quote:
Snap echt niet dat hij zo snel weer speeldequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal wel even duren voordat De Bruyne hem weer zo prikt helaas.
Waar ben jij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:05 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze zijn ineens een stuk stiller beneden
Bovenquote:
Goedenavond.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap echt niet dat hij zo snel weer speelde
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:04 schreef Coco het volgende:
Willen jullie geen grappen herhalen? Dank.
Een flink Oostenrijks hotel waar een dorp omheen geprakt zit. Windishgarsten heet het. Schijnbaar komen alle clubs van de Rasenball familie hier in de zomer "kamperen"quote:
Ik realiseer mij dat zonder herhaling VBL dood is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
RIkkert herhaalt zijn 'grapjes' ook.
Dat is genoeg voor de COEFFICIENTENPOLONAISEquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:06 schreef BaksteenMongool het volgende:
Dit wordt nog wel 1-2 en daar zal het dan wel bij blijven. Verwacht niet dat PSV nog veel meer moeite zal doen en gemotiveerd zullen ze ook niet zijn.
Nota bene met een Oostenrijks sturmgewehr (dit wordt eng)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die knalt er liever op los tegenwoordig
Jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Is de volgende ronde volgende week al? Aangezien PSV zaterdag weer speelt.
Ja, de 1-1 viel wel uit het niets natuurlijk maar uiteindelijk geen vuiltje meer aan de lucht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dit is wel knap ja. Zie je nou wel @:mexicanobakker
Ja vanaf nu tot mei 2024 vol programma.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Is de volgende ronde volgende week al? Aangezien PSV zaterdag weer speelt.
Wat een pass heeft die Teze hequote:
Net als je moeder dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja vanaf nu tot mei 2024 vol programma.
Stel je voor dat je daar een cruciaal Europees duel van verliest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Speel je een ongelofelijke kut eerste helft, waarbij je 5 minuten iets laat zien wat op voetbal lijkt en is het 1:2.
Conclusie: Sturm Graz kan er echt helemaal niets vab.
Ik schakel net in, maar met deze stand en Leo Driessen overweeg ik eigenlijk iets anders te gaan doenquote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oostenrijkse ploeg is weinig aan, een sturm in een graz water
Eric Clapton zou zeggen: "That's when I knew he was pretending... like he knew the plan."quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rikkert wil meedoen met de jeugd en faalt hopeloos.
Te groot voor het Servette te klein voor het tafellakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oostenrijkse ploeg is weinig aan, een sturm in een graz water
Ook deze was al gemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te groot voor het Servette te klein voor het tafellaken
Begrijpelijk maar teleurstellend. Oant moarn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar met deze stand en Leo Driessen overweeg ik eigenlijk iets anders te gaan doen
DiT GaAt NoG MiS (dit is een imitatie van @:mexicanobakker)
Rangers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een leuke woordgrap met Sturm Graz of Servette?
@Drizzt_DoUrdenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
Sturm mist spelers die het Graz opvreten.
Het gras wordt voor de voeten van Sturm weggemaaid!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lukt PSV nog niet eens met zo’n slappe instelling als vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar een cruciaal Europees duel van verliest.
Het Sturmt niet in Graz, maar hier in Windischgarsten gaat het met donder en bliksem (lekkere onweersbui). De grommerige fans hebben binnen een goed heenkomen gezocht (genieten met ORF1 en een lekkere Hefe Weizen op het balkon)quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zware overkill aan die gekken in panty's.quote:
Geen animo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zware overkill aan die gekken in panty's.
Geen haxgenot vandaag?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Molde - Klaksvik
112' 2-0
Woedend
Guardians 3 was nog wel redelijk vermaak maar de superheldenmoeheid is er wel ingeslopen ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zware overkill aan die gekken in panty's.
Geen haxgenot vandaag?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:27 schreef vivelafete het volgende:
Jeetje, Wimpie ziet er slecht uit zeg
Da's inderdaad kat met poeren. Ze hebben nog wel een Conference League plek toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Molde - Klaksvik
112' 2-0
Woedend
Teze?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
Quizvraagje, wie was de andere debutant in de wedstrijd (Wales-Nederland) waarin Schouten zijn debuut maakte?
Zeker ECL plek inderdaad. Nu nog play-off in EL tegen Sheriff Tiraspolquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Da's inderdaad kat met poeren. Ze hebben nog wel een Conference League plek toch?
Masker op AUB als je praat. Volgende week avondklok dus kan je hele avond voetbal kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
Hoogste aantal virusdeeltjes sinds mei, nieuwe variant corona komt op
CORRED
Was uw lul schoon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
CORRED
Omdat Graz 2x heeft gescoord en PSV ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb maar zelden zo'n zwakke ploeg als Sturm gezien. Hoe het 2-2 kan staan is mij een raadsel.
Ik heb het antwoord op je raadsel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb maar zelden zo'n zwakke ploeg als Sturm gezien. Hoe het 2-2 kan staan is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
CORRED
Ik schrik hier van.quote:"Wat we de laatste maand zien, is een toename, maar het niveau is nog steeds heel erg laag. Het stijgt nu van heel erg laag naar iets minder heel erg laag", zegt Susan van den Hof, hoofd van het Centrum voor Epidemiologie en Surveillance van Infectieziekten van het RIVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |