https://www.nu.nl/voetbal(...)hampions-league.htmlquote:PSV stuit bij de mogelijke play-offs voor de Champions League op Rangers FC of Servette FC. Dat heeft de loting in Nyon maandag bepaald. De ploeg van coach Peter Bosz moet in de derde voorronde wel eerst afrekenen met Sturm Graz.
PSV kon bij de loting op Rangers FC/Servette FC of Sporting Braga/Backa Topola stuiten. Deze clubs spelen ook nog een derde voorronde. De Eindhovenaren volgen - als nummer twee van de Eredivisie van vorig seizoen - de League Route, het pad voor clubs die geen kampioen werden.
Vorig seizoen moest PSV het in de laatste voorronde afleggen tegen Rangers FC, dat toen werd geleid door Giovanni van Bronckhorst. De Eredivisionist speelde in Schotland met 2-2 gelijk, maar verloor een week later in eigen huis met 0-1. Bij Rangers spelen tegenwoordig onder anderen Cyriel Dessers, Sam Lammers en Danilo.
PSV moet eerst nog Sturm Graz over twee wedstrijden verslaan. Dinsdag wacht de heenwedstrijd in Eindhoven. Op 15 augustus staat de return in Oostenrijk op het programma.
Bij de kampioenenroute werd het Antwerp FC van trainer Mark van Bommel gekoppeld aan AEK en Dinamo Zagreb. Vanwege de ongeplaatste status kon de Belgische ploeg ook clubs als Young Boys, FC Kopenhagen en Galatasaray loten.
De play-offs van de Champions League worden gespeeld op 22 en 23 augustus en op 29 en 30 augustus. Op 31 augustus vindt de loting voor de groepsfase plaats.
Aftrap: dinsdag 8 augustus 20:30
Return: dinsdag 15 augustus 20:30
TV: Veronica
Doe even normaalquote:
Duplex danquote:
Op de momenten dat hij scherp isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Scherpen een goede doelman?
Bovenstaande tekst vind ik nog pijnlijker.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pijnlijk, zulk beperkte aanvaller
Als ie bij de tegenstander speelt wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinden jullie Scherpen een goede doelman?
Het is er alleen maar minder op geworden inderdaad. Ik ben woedend.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
Sinds Driessen niet meer bij de eredivisie zit, zit ie echt OVERAL verder he
Matig design, te klein, verkeerde koant.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke mening hebben jullie over het scorebord?
De tussenstand wordt goed weergeven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Scheelde een haar of hij had meegedaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Jorrit Hendrix?
Als wat?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Scheelde een haar of hij had meegedaan
Mijn haargrap, wat doe je.quote:
Walgelijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja gek zeg, dat een Nederlandse commentator in een Europese wedstrijd voor de Nederlandse ploeg is.quote:
Woke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Studio Voetbal is sowieso 1 grote grapquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was een Studio voetbal grapje.
Iemand die ik niet ken maar mij toch een stukje levensplezier afpakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Voor zijn helmpje.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
Waarvoor zijn die gele waarschuwingsstickers op Scherpen z'n broekje?
Ik hoop dat hij ooit de uitgang niet meer kan vinden in de ballenbak.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:39 schreef Coco het volgende:
Welke mening hebben jullie over Leo Driessen?
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
@:mexicanobakker gaat het middenveld Schouten, Verman, Tilman werken? Of is dat niet het beoogde middenveld.
Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want ik ken Schouten en Tillman onvoldoende.
Ik zie overigens liever Babadi als hij bijtekent denk ik.
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuillequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schouten vind ik wel goed, Tillman vond ik toen tegen PSV wel indrukwekkend maar beetje opportunisme. Babadi heb je ook nog natuurlijk ja, zou wel echt zuur zijn als hij weggaat.
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook voor zijn eigen carriere, dat soort dingen werken toch eigenlijk nooit behalve voor de portefeuille
Ik luister niet naar Leo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zeer zeker. Geen idee of het een verstandige jongen is.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wel treurig voor die jongen dat hij hierin meegesleept wordt, puur omdat zijn vader zo'n teringlul is.
Altijd, maar meer als in hoeverre hij daarnaar luistert.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou toch zijn zaakwaarnemer zijn die meer geld wil?
Als ik zag hoever het van de lijn was zie ik Leo dat nog wel zeggen al de bal op de middenlijn wordt weggeschoten. Wat dan feitelijk niet eens onjuist is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Leo zei nog op de lijn weggehaald maar je lette zeker niet op
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
Ook alleen al de opmerking: "Ik luister niet naar Leo", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je naar Leo luistert en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Erg jammer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar te duur voor Feyenoord in de winterstop stond in het stukje van Mikos vandaag. Met een puike voorpagina.
Het is niet bestquote:
Dat hebben ze gedaan. Daar zit nu Boszquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Toch blijf ik me afvragen waarom PSV niet investeert in de minste linie van vorig jaar.
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Slobeend het volgende:
Schouten liep in de achtertuin bij Feyenoord, blijft pijnlijk.
De dit weekend geweldig spelende Wieffer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.quote:
Hij kan wel op '8' spelen zonder meteen naar een psycholoog te moeten omdat je over ballen begint te struikelen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet die rooie die in Oranje al is voorbijgestreefd door Wieffer?
Ach ben het wel gewend, is al jaren zo.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdedigen kunnen jullie niet en met Boszball gaat dat nog erger worden.
Maar ja liever nog twee middenvelders of zo
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stukje opportunisme allen. Maar alsof Caland ooit Schouten bij Bologna ziet spelen.
Voetbal '80quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef RipCity het volgende:
Die voetbal graphic die komt bij herhalingen lijkt weg te komen uit jaren 80 zo slecht
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het scorebord ook een hoog tagesschau/sportschau gehalte hebben.
Dat was 67 minuten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Ik vond hem in Oranje alleen toen niet zo best maar dat kan ook aan oranje liggen.
Beetje alles op safe speler.
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.quote:
Boodschappen gedaan met Braddie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vandaag nog een schnitzel gegeten in Duitsland. Komt wel heel dichtbij zo.
Met Steppegraz?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het waren 67 fantastische minutenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was 67 minuten.
Toch een assist.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die 100 flessen cola passen toch niet in dat wagentje van hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |