Zeker ECL plek inderdaad. Nu nog play-off in EL tegen Sheriff Tiraspolquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:33 schreef Sabata het volgende:
[..]
Da's inderdaad kat met poeren. Ze hebben nog wel een Conference League plek toch?
Masker op AUB als je praat. Volgende week avondklok dus kan je hele avond voetbal kijken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
Hoogste aantal virusdeeltjes sinds mei, nieuwe variant corona komt op
CORRED
Was uw lul schoon.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
CORRED
Omdat Graz 2x heeft gescoord en PSV ook.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb maar zelden zo'n zwakke ploeg als Sturm gezien. Hoe het 2-2 kan staan is mij een raadsel.
Ik heb het antwoord op je raadsel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb maar zelden zo'n zwakke ploeg als Sturm gezien. Hoe het 2-2 kan staan is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:43 schreef Coco het volgende:
CORRED
Ik schrik hier van.quote:"Wat we de laatste maand zien, is een toename, maar het niveau is nog steeds heel erg laag. Het stijgt nu van heel erg laag naar iets minder heel erg laag", zegt Susan van den Hof, hoofd van het Centrum voor Epidemiologie en Surveillance van Infectieziekten van het RIVM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |