Wat een pass heeft die Teze hequote:
Net als je moeder dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja vanaf nu tot mei 2024 vol programma.
Stel je voor dat je daar een cruciaal Europees duel van verliest.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Speel je een ongelofelijke kut eerste helft, waarbij je 5 minuten iets laat zien wat op voetbal lijkt en is het 1:2.
Conclusie: Sturm Graz kan er echt helemaal niets vab.
Ik schakel net in, maar met deze stand en Leo Driessen overweeg ik eigenlijk iets anders te gaan doenquote:
Ho maar weer.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oostenrijkse ploeg is weinig aan, een sturm in een graz water
Eric Clapton zou zeggen: "That's when I knew he was pretending... like he knew the plan."quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rikkert wil meedoen met de jeugd en faalt hopeloos.
Te groot voor het Servette te klein voor het tafellakenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die Oostenrijkse ploeg is weinig aan, een sturm in een graz water
Ook deze was al gemaakt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Te groot voor het Servette te klein voor het tafellaken
Begrijpelijk maar teleurstellend. Oant moarn.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakel net in, maar met deze stand en Leo Driessen overweeg ik eigenlijk iets anders te gaan doen
DiT GaAt NoG MiS (dit is een imitatie van @:mexicanobakker)
Rangers?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand nog een leuke woordgrap met Sturm Graz of Servette?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |