SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door onlogisch op 16-08-2023 17:10:27 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Alleen als die krullenbol wordt gehaald!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we dit weekend al kampioen worden?
Als er zondag niet gewonnen wordt, is degradatie dichtbij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:04 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we dit weekend al kampioen worden?
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat gaat er dit weekend gebeuren?
VJF WEDSTRIJDEN EEN GOAL HOE SLECHT ZIJN WIJquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:10 schreef Ali_boo het volgende:
Grootste droogte sinds 2020
[ twitter ]
Maar als we nu dik winnen van Sparta is die Champions League praktisch ook wel binnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als er zondag niet gewonnen wordt, is degradatie dichtbij.
ALS WE DE LINKER RIJTJE HALEN HEBBEN WE HET GEWOON PRIMA GEDAANquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VJF WEDSTRIJDEN EEN GOAL HOE SLECHT ZIJN WIJ
Blijft het Maasgebouw zondag overeind na de zoveelste domper? Arne Slot: fluke of onbegrepen genie? Hoe Hancko de one day fly van het vorige seizoen bleek. Sinisterra? Beter eerst een goede vervanger voor Wieffer. Gimenez: eigenlijk een Michiel Kramer. Te Kloese heeft de financiële toekomst van Feyenoord op het spel gezet met gigantische miskopen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar als we nu dik winnen van Sparta is die Champions League praktisch ook wel binnen.
*dwaasgebouwquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijft het Maasgebouw zondag overeind na de zoveelste domper? Arne Slot: fluke of onbegrepen genie? Hoe Hancko de one day fly van het vorige seizoen bleek. Sinisterra? Beter eerst een goede vervanger voor Wieffer. Gimenez: eigenlijk een Michiel Kramer. Te Kloese heeft de financiële toekomst van Feyenoord op het spel gezet met gigantische miskopen.
Feyenoord heeft nooit goed gevoetbald onder Arne Slot. Dat heb ik altijd gezegd. Vorig seizoen heeft Feyenoord voornamelijk met heel veel geluk gewonnen in de slotfase terwijl Ajax en PSV hun slechtste seizoen in jaren hadden. Dat als benchmark zien zegt wel hoe onrealistisch de verwachtingen zijn van de supporters zijn. En zelfs in dat slechte seizoen van Ajax hebben ze volgens alle parameters (zoals de xG) objectief beter gespeeld. Deze teloorgang, zeker sinds Kökcü voor een habbekrats is weggedaan, kon iedereen voorspellen. In de CL ga je er met 0 punten uit, Wieffer kan niks zonder Kökcü, Gimenez is een hype en de hele selectie is zwaar overschat. Je eindigt dit jaar gewoon vierde, waar je hoort.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijft het Maasgebouw zondag overeind na de zoveelste domper? Arne Slot: fluke of onbegrepen genie? Hoe Hancko de one day fly van het vorige seizoen bleek. Sinisterra? Beter eerst een goede vervanger voor Wieffer. Gimenez: eigenlijk een Michiel Kramer. Te Kloese heeft de financiële toekomst van Feyenoord op het spel gezet met gigantische miskopen.
ga toch weg met je domper johquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De boom heeft pijn, dan doodt de tak de boom.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Roman Roy is terug.quote:
Staat 1-0 voor Dinamo Zagreb atmquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef bbuddybb het volgende:
Kijkt er iemand naar Zagreb? Hoe speelt onze grote Kroatische vriend?
Bedankt maar dit had ik ook wel op teletekst kunnen lezen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Staat 1-0 voor Dinamo Zagreb atm
Eerste helft bijna afgelopen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:40 schreef bbuddybb het volgende:
Kijkt er iemand naar Zagreb? Hoe speelt onze grote Kroatische vriend?
Een twitteruser?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:40 schreef bbuddybb het volgende:
[ twitter ]
Ik ga ervan uit dat deze man er kijk op heeft.
Denk dat ‘ie het naast WiefferGod wel beter zou doen dan zerrouki.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
We juichen voor Tonny Vilhena
Ga weg!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is deels mijn werk om dergelijke transacties te onderzoeken, bestaan simpelweg een hoop fabeltjes over.
Hoge druk operator.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 01:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ga weg!
Ik had meer gerekend op iets met heftrucks en/of pallets
Die is ook afgezakt zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
We juichen voor Tonny Vilhena
Nou had ik niet verwacht dat hij het zou gaan maken bij Real Madrid, maar dit is wel het andere uiterste.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 02:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is ook afgezakt zeg![]()
Alhoewel de Grieken het goed doen in de CL Qualifiers
Wat moet je met nóg een verdedigende middenvelder?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Het Mexicaanse FOX Sports noemt Chavez weer een serieuze optie:
https://www.foxsports.com(...)es-con-dinamo-moscu/
met zo'n goden achternaam kom je er wel mee weg vind ikquote:Op woensdag 16 augustus 2023 05:24 schreef De_Pel het volgende:
Tevens, wie noemt z’n kind dingen als “Future”
Nee echt, de zoon van Tonny Emilio Trindade de Vilhena heet dus Future Emilio Trindade de Vilhena :’)
Zijn andere kind heet Blessing zie ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met zo'n goden achternaam kom je er wel mee weg vind ik
Kinderen zijn een blessing en de future, logische namen derhalvequote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn andere kind heet Blessing zie ik.
Doet me denken aan de enige echte #bless
De update zal wel zijn dat hij niet komtquote:
CL overwinteren en je ontwijkt ook Roma dit jaarquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:24 schreef Caland het volgende:
Marseille uitgeschakeld in de CL voorrondes
Juichen
Wieffer heeft aangetoond dat hij op een hoger niveautje aan kan haken. Dat moet nu langzaam in elkaar vallen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:59 schreef bbuddybb het volgende:
Wat er ook gebeurt, ik hoop dat zo dat Arond Mats weer als 6 posteert dit weekend.
Martel die jongen niet zo.
Griekse voetbal zit in de lift. Plus het is heerlijk leven hier en ik sluit niet uit dat ze hem ook flink zwart betalen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 02:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is ook afgezakt zeg![]()
Alhoewel de Grieken het goed doen in de CL Qualifiers
Lekker laatste seconden ook de verlenging in gegaan hahaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:24 schreef Caland het volgende:
Marseille uitgeschakeld in de CL voorrondes
Juichen
Ik heb de youtubecompilatie gisteren bekeken.quote:
Als je het eens bent met @aTypisch zou ik me echt zorgen beginnen te maken inderdaadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:19 schreef Pistolero het volgende:
@:aTypisch zegt de laatste tijd veel zinnige dingen over Wieffer en het middenveld.
Ik vind dit best een enge ontwikkeling.
En buiten dat er af en toe wat mensen neergestoken worden of de molotovcocktails tijdens de wedstrijd om je oren vliegen is het ook nog eens best sfeervol.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:05 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Griekse voetbal zit in de lift. Plus het is heerlijk leven hier en ik sluit niet uit dat ze hem ook flink zwart betalen.
Mats moet het spel voor zich hebben. Anders komt ie totaal niet uit de verf.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wieffer heeft aangetoond dat hij op een hoger niveautje aan kan haken. Dat moet nu langzaam in elkaar vallen.
Er wordt ook wat te veel in 6 en 8 gedacht hier heb ik het idee. Er staan daar geen spelers met maar een paar specifieke taken, en het hangt er per tegenstander en medespeler(s) vanaf hoe ze het precies moeten invullen
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het eens bent met @:aTypisch zou ik me echt zorgen beginnen te maken inderdaad
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een 32 jarige pinchitter die het niveau prima aankon was ook prima geweest. Waarom wil je de ene speler een jaar van tevoren al vervangen en de andere speler (Kokcu) helemaal niet?
Dan heb je echt hele vreemde prioriteiten
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had nog liever Dilrosun in de basis gezien dan Timber op 10.@hhh38 bevindt zich net als Mats in een dipje denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk komt hij er net als Mats snel uit, maar dat moet wel lukken met dit warme bad hier.![]()
Kleinigheidje blijf je houdenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:23 schreef Caland het volgende:
[..]
En buiten dat er af en toe wat mensen neergestoken worden of de molotovcocktails tijdens de wedstrijd om je oren vliegen is het ook nog eens best sfeervol.
Ik sta hier nog steeds achter. Maar leuk dat je die verstandige opmerking gebruikt als een soort argument omdat je zelf niks te bieden hebt.quote:
stukje projectie hier in deze postquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sta hier nog steeds achter. Maar leuk dat je die verstandige opmerking gebruikt als een soort argument omdat je zelf niks te bieden hebt.
Idrissi en het andere Kroaatje. Joepie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik verwacht voor de wedstrijd tegen Sparta toch wel even twee keer een #ItsHappening @:Dennis
Krullenbol wordt steeds concreterquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Idrissi en het andere Kroaatje. Joepie.
ik wil nu wel een speler met goed haar jaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Krullenbol wordt steeds concreter
Ik wil Sini terugquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:18 schreef Scrummie het volgende:
Nog twee weken transfer gezeik. Ik heb zin in september.
Als je Sini had, zou je hem dan opstellen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil Sini terug
Ik mis Sini
Je mist Sini he
Ik zou dat zeker toejuichen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil Sini terug
Ik mis Sini
Je mist Sini he
Twijfel tussen Sini en Idrissiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Sini had, zou je hem dan opstellen?
https://1908.nl/artikelen/boetius-staat-voor-overstap-naar-veronaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wil nu wel een speler met goed haar ja
Hij knalt straks gewoon psv eruitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Als we over Szymanski blijven janken, dan ook deze maar even:
[ twitter ]
Hoe moet hij dat doen dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij knalt straks gewoon psv eruit
breaking: club die een speler wil heeft een idee over wat ze willen biedenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, weer elke dag berichten over een mondeling akkoord, een totaalakkoord, een superdeelakkoord en mondeling conceptotaalakkoord.
Er liggen conceptcontracten klaar!!!!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
breaking: club die een speler wil heeft een idee over wat ze willen bieden
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe moet hij dat doen dan?
Ook geen krullenbol.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk, weer elke dag berichten over een mondeling akkoord, een totaalakkoord, een superdeelakkoord en mondeling conceptotaalakkoord.
volgens bronnen (kantoormedewerkers met toegang tot wat PDF's) dichtbij de zaak gaat het om een bedrag tussen de 1 en 10 miljoen euro exclusief bonussenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Er liggen conceptcontracten klaar!!!!
ze kunnen de snelheid niet aan klaasquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
misschien moet je het allemaal is gaan bijhouden anders verzoek ik je te vertrekken
Maar Danilo gaat niet scoren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
misschien moet je het allemaal is gaan bijhouden anders verzoek ik je te vertrekken
Dit is wel een dieptepunt zeg, volgende tweet: "Feyenoord heeft een potentiele leaseauto op het oog voor Stojkovic"?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
dus welquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Danilo gaat niet scoren?
Oh, dan zal ik mijn konsekwentie wel nemen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus wel
heb je de post van klaas niet gelezen?
Breaking: Volgens een anonieme gebruiker van het FOK!forum hangt de deal aan een zijden draadje, onenigheid over leaseautoquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:57 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dit is wel een dieptepunt zeg, volgende tweet: "Feyenoord heeft een potentiele leaseauto op het oog voor Stojkovic"?
je bedoelt trekken?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik mijn konsekwentie wel nemen.
Hopelijk heeft deze jongen geen moeite met de Nederlandse grassprietjes.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat we daar 7 miljoen voor kregenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:39 schreef Scrummie het volgende:
Als we over Szymanski blijven janken, dan ook deze maar even:
[ twitter ]
Het rijtje balkanspelers is niet echt indrukwekkendquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:16 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hopelijk heeft deze jongen geen moeite met de Nederlandse grassprietjes.
1 van de beste deals ooit.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat we daar 7 miljoen voor kregen
Ignatovic beste spelert ooitquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het rijtje balkanspelers is niet echt indrukwekkend![]()
Lazovic, Babovic, Spajic, Samardciz, Ignjatovic. Ik mis er vast nog wat
Je kan ook Feyenoord-magazine openklappen, in plaats van de site waar je zo jaloers op bent. Misschien geen gek idee voor je moodswings 😀quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die roemeen uit begin jaren 90 kon wel wat met een balquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal Serviërs hequote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Sinisterra komt beloof ik dit seizoen aardiger te zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef ZKA het volgende:
[..]
Je kan ook Feyenoord-magazine openklappen, in plaats van de site waar je zo jaloers op bent. Misschien geen gek idee voor je moodswings 😀
https://staantribune.nl/t(...)tuige-van-feyenoord/quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Die roemeen uit begin jaren 90 kon wel wat met een bal
Is toch allemaal hetzelfde joh.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:42 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal Serviërs he
Kroaten hebben de betere genen, zie de WK resultaten
Neequote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch allemaal hetzelfde joh.
[ afbeelding ]
Eindelijk een middenvelderquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
KRULLENBOLGENOT
Nee ken hem niet, moest ook even z'n geboortplaats opzoeken, daar had ik ook nog nooit van gehoord, een beetje wat ze in Brazilië Culandia noemen, heel vrij vertaald de provincie.quote:
Zal vast een goede speler zijn hoor, maar wat moet je met nóg een centrale middenvelder? Je hebt er nu al 5 voor 2 posities.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
KRULLENBOLGENOT
Milambo (verhuren aan eredivisieclub)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal vast een goede speler zijn hoor, maar wat moet je met nóg een centrale middenvelder? Je hebt er nu al 5 voor 2 posities.
Al is deze wel weer extreem multifunctioneel. Arend Martijn vindt dit leuk. Lekker Pep worden.
Dit kan niet waar zijn, niemand kent hem.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:19 schreef ZKA het volgende:
Feyenoord concreet voor de krullenbol, waar we al sinds juli over schrijven. Even afstemmen wat handig is en dan komt er een nieuwtje op de site. Speler die mij kan bekoren (en jullie ook, ben ik zeker van)
Contract loopt over een halfjaar af. Maar dit kan mij al een stuk beter bekoren dan de Hancko-achtige houthakker uit hetzelfde land. Maar dat is op puur op de youtubecompilatie dusja.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn, niemand kent hem.
MW ook 7 miljoen #hoedan
In dat geval #welcometofeyenoordquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract loopt over een halfjaar af. Maar dit kan mij al een stuk beter bekoren dan de Hancko-achtige houthakker uit hetzelfde land. Maar dat is op puur op de youtubecompilatie dusja.
Contract loopt gewoon tot eind 2025 hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Contract loopt over een halfjaar af. Maar dit kan mij al een stuk beter bekoren dan de Hancko-achtige houthakker uit hetzelfde land. Maar dat is op puur op de youtubecompilatie dusja.
PSV wil hem ook hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
I
[..]
In dat geval #welcometofeyenoord
Ook gelinkt aan Arsenal.
Viesmadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef ZKA het volgende:
[..]
Je kan ook Feyenoord-magazine openklappen, in plaats van de site waar je zo jaloers op bent. Misschien geen gek idee voor je moodswings 😀
Viesmadquote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:41 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ja maar deze kan ook op AM, LV en RV.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zal vast een goede speler zijn hoor, maar wat moet je met nóg een centrale middenvelder? Je hebt er nu al 5 voor 2 posities.
Al is deze wel weer extreem multifunctioneel. Arend Martijn vindt dit leuk. Lekker Pep worden.
Gewoon vanaf nu doen alsof Nederlanders, Belgen en Duitsers ook allemaal hetzelfde zijn. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 11:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee
De ene land haalt zelden de playoffs
Voor dat andere land is het halen van een kwart-. halve- en finale bijna vanzelfsprekend geworden
ZKA moet niet zo janker als mensen kritiek hebben of hem lopen te fucken. Gewoon lekker laten gaan en nieuwtjes posten ipv een borderliner hier komenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
ZKA heeft wel een punt dat we niet per se naar 1908 moeten en dan vervolgens blijven klagen natuurlijk.
En mensen moeten niet zo janken als er weer een artikeltje op die site staan. Comes both waysquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:06 schreef alopio het volgende:
[..]
ZKA moet niet zo janker als mensen kritiek hebben of hem lopen te fucken. Gewoon lekker laten gaan en nieuwtjes posten ipv een borderliner hier komen
Nou ja, juist die hysterische reacties van hem geven aanleiding om hem verder te fucken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
ZKA heeft wel een punt dat we niet per se naar 1908 moeten en dan vervolgens blijven klagen natuurlijk.
Jij hebt veel vertrouwen in dat zeikvolk hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nou ja, juist die hysterische reacties van hem geven aanleiding om hem te fucken.
Als hij als een volwassen vent gewoon zijn bek houdt stopt dat kritiek ook vanzelf wel.
Net zo min als dat @ZKA ophoudt met hysterisch reageren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in dat zeikvolk hier.
Eens, maar goed dat is ook deels het idee van een forum he, beetje ouwehoeren over de club, en 1908 heeft veel nieuws en geruchten (waar of niet) dus daar wordt over gepraatquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
En mensen moeten niet zo janken als er weer een artikeltje op die site staan. Comes both ways
Die dan uit pure afgunst van Arend volcontinu mag banken.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wil nu wel een speler met goed haar ja
Haha FR12 comments is echt goud, mocht je je soms slecht voelen, dan weet je dat het nog veel erger kan dus.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:10 schreef Erasmus het volgende:
Waarom denk je dat FR12 nooit ingaat op al die (soms vreselijk hilarische) tokkies in hun commentsectie?
FR12 comment zijn weleens echt goud ja wat ik daar soms voorbij zie komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:33 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha FR12 comments is echt goud, mocht je je soms slecht voelen, dan weet je dat het nog veel erger kan dus.
Mwah das een beetje als zeggen ‘als je Diemers zo’n slechte speler vindt, moet je hem maar negeren!!’. Dat wil je dan dolgraag maar dat kan niet echt. Stel je sowieso voor als Feyenoord-spelers of trainers hier ziedend mee zouden posten als er iets over ze gezegd wordt (lol)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom ben ik de enige die Zechiël noemt? Ben ik dan zo blind? Hij speelde een geweldige voorbereiding.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Milambo (verhuren aan eredivisieclub)
Hockeyhoofd (verhuren aan Dordrecht 90)
Walemark (verhuren aan eredivisieclub)
Dilrosun (actief aanbieden aan oliesjeiks als butler of voetbalspeler)
Misschien als deze weggaan dat er wat plek vrijkomt.
Nee dat vind ik een dramatisch voorbeeld. Diemers is onlosmakend verbonden met Feyenoord, 1908 niet echt toch. Daarnaast is de kritiek niet dat 1908 slecht is (anders had ik je nog gelijk gegeven) maar dat 1908 elk nieuwtje post.. Ding is dat hier dan ook weer elk bericht van 1908 gepost wordt en vervolgens massaal gefrustreerd zijn. Dat is een beetje vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah das een beetje als zeggen ‘als je Diemers zo’n slechte speler vindt, moet je hem maar negeren!!’. Dat wil je dan dolgraag maar dat kan niet echt.
Die jongen moet eerst maar eens een jaar of twee naar het krachthonk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die Zechiël noemt? Ben ik dan zo blind? Hij speelde een geweldige voorbereiding.
Ik zal je het telefoonnummer van Arend Martijn DMenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die Zechiël noemt? Ben ik dan zo blind? Hij speelde een geweldige voorbereiding.
Die kwamen wel met Stengs en Ueda deze zomer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben vooral blij dat we niet afhankelijk zijn van Gouka en Krabby als het gaat om nieuwtjes en geruchten. @:ZKA ga zo door.
Wel met het transfernieuws natuurlijk, daar kiest ie zelf voor. Het is niet echt mogelijk om het transfernieuws te volgen en de input van 1908 te negeren zeg maar. Terwijl daar gewoon veel (clickbait)-rotzooi tussen zit, maar ook regelmatig kloppende berichten, dat maakt het juist zo vermoeiend eigenlijk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een dramatisch voorbeeld. Diemers is onlosmakend verbonden met Feyenoord, 1908 niet echt toch. Daarnaast is de kritiek niet dat 1908 slecht is (anders had ik je nog gelijk gegeven) maar dat 1908 elk nieuwtje post.. Ding is dat hier dan ook weer elk bericht van 1908 gepost wordt en vervolgens massaal gefrustreerd zijn. Dat is een beetje vicieuze cirkel.
Doe mij ook een glazen bolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
Ik hoop dat jullie genoten hebben vorig jaar.
Door het vele geluk, en falen van Ajax en PSV is Feyenoord kampioen geworden.
DIt jaar zal het echter weer anders zijn.
Kan via mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Doe mij ook een glazen bol
Bedankt, was zeker mooiquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
Check je DM's eens.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Nu weer terug naar je hok
Oorspronkelijk vond ik dat ook, de aanleiding van ZKA om hiermee te starten was een onterecht negatieve uitspraak van Krabby over de waarde van de selectie, om Feyenoord-nieuws met een wat positievere insteek te brengen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:48 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben vooral blij dat we niet afhankelijk zijn van Gouka en Krabby als het gaat om nieuwtjes en geruchten. @:ZKA ga zo door.
Nu wel goed.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oja had hem al bijgewerkt
Geertje weer terug er in maar
Graag de OP updaten. @Coco @onlogischquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Oja had hem al bijgewerkt
[ afbeelding ]
Geertje weer terug er in maar
Ik denk omdat die er nog echt uitziet als een junior en minder serieus te nemen lijkt als optie op dat middenveld.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Geertruida speelt sowieso, dus de vraag is eigenlijk Beelen of Pedersen. Of als Trauner alweer fit genoeg is Beelen, Trauner of Pedersen.quote:
Een speler die hooguit 30 minuten kan spelen zou ik niet in de basis zettenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida speelt sowieso, dus de vraag is eigenlijk Beelen of Pedersen. Of als Trauner alweer fit genoeg is Beelen, Trauner of Pedersen.
Wel leuke krullenbolquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk omdat die er nog echt uitziet als een junior en minder serieus te nemen lijkt als optie op dat middenveld.
Ik vond hem ook goed hoor, maar die gaat echt niet op deze leeftijd die belasting zo vaak aankunnen denk ik.
Gewoon Beelen centraal en Geert op rechtsback. En dan even normaal doet met Stengs en hem op 10 zetten en Paixao op rechtsbuiten. Niks meer aan doen verder.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida speelt sowieso, dus de vraag is eigenlijk Beelen of Pedersen. Of als Trauner alweer fit genoeg is Beelen, Trauner of Pedersen.
Onjuist. Stengs-primeur kwam van Santi Aouna (Frankrijk) en Ueda-primeur kwam van 1908.nl. Sla de feiten er maar op na.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kwamen wel met Stengs en Ueda deze zomer.
ja als het allemaal bevestigd is door de clubs is dat ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ZKA schiet vrij vaak midden in de roos.
Eens, behalve natuurlijk Wieffer en Zerrouki niet meer samen opstellen. Wieffer en Timber lijkt me voorlopig nog het meest complementaire duo bij gebrek aan een fatsoenlijke 3e middenvelder voor de basis.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gewoon Beelen centraal en Geert op rechtsback. En dan even normaal doet met Stengs en hem op 10 zetten en Paixao op rechtsbuiten. Niks meer aan doen verder.
Geen dank @:Arne .
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:33 schreef ZKA het volgende:
[..]
Onjuist. Stengs-primeur kwam van Santi Aouna (Frankrijk) en Ueda-primeur kwam van 1908.nl. Sla de feiten er maar op na.
Dat is altijd het moeilijke, duurde het vorig seizoen ook niet een tijdje voor Wieffer de voorkeur kreeg boven Timber?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, behalve natuurlijk Wieffer en Zerrouki niet meer samen opstellen. Wieffer en Timber lijkt me voorlopig nog het meest complementaire duo bij gebrek aan een fatsoenlijke 3e middenvelder voor de basis.
Dat vind ik eigenlijk dus niet. 1908 was wel vroeg met Ueda (ook niet de eerste btw) dat er dan iemand is die paar kwartier eerder is met de done deal vind ik niet heel spannend.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn dit de nieuwtjes waar het om draait. Al die updates met variaties van 'de deal is nu wel héél dichtbij' zijn niet per se heel boeiend.
Meen dat Ueda juist redelijk uit het niets kwam en dat HLN/DPG daar als eerst over wist te berichten. 1908 dacht toen nog dat het Sidney zou worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk dus niet. 1908 was wel eerste die de naam Ueda dropte, dat er dan iemand is die paar kwartier eerder is met de done deal vind ik niet heel spannend.
Pas toen Timber zwaar geblesseerd raakte, dus na de winterstop pas. Maar Kökcü-Wieffer liep wel echt direct uitstekend. Uiteindelijk kan je zelfs zeggen dat Slot te lang heeft gewacht met Wieffer opstellen, ik voorspelde al in september dat het middenveld uiteindelijk Kökcü-Szymanski-Wieffer ging worden!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is altijd het moeilijke, duurde het vorig seizoen ook niet een tijdje voor Wieffer de voorkeur kreeg boven Timber?
Maar de ene is een 'zo goed als akkoord' dus geen done deal en de ander is wel een done deal.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ueda #donedeal tweetje van Krabby op 29 juli om 20:11 :
[ twitter ]
Ueda #Itshappening tweetje van 1908 op 30 juli om 0:13 :
[ twitter ]
Uiteindelijk zijn dit de nieuwtjes waar het om draait. Al die updates met variaties van 'de deal is nu wel héél dichtbij' zijn niet per se heel boeiend.
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Meen dat Ueda juist redelijk uit het niets kwam en dat HLN/DPG daar als eerst over wist te berichten. 1908 dacht toen nog dat het Sidney zou worden.
Lekker de boys van VI aan het napraten?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
Dat is puur semantisch gemierenneuk imo.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar de ene is een 'zo goed als akkoord' dus geen done deal en de ander is wel een done deal.
Aan het einde van de dag heeft het geen enkele toegevoegde waarde wie welk primeurtje heeft, het wordt toch wel via de officiële kanalen bekend wie er tekent. Als iemand de volledige scoutingslijst van Feyenoord hier neer pleurt kan je in principe ook altijd zeggen dat je de eerste was die het wist.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk dus niet. 1908 was wel vroeg met Ueda (ook niet de eerste btw) dat er dan iemand is die paar kwartier eerder is met de done deal vind ik niet heel spannend.
Klusje voor @onlogischquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag de OP updaten. @:coco @:onlogisch
Het is ook prima, maar op het moment dat het gerucht de wereld in is hoef ik geen extra nieuwsberichten met elke scheet die er volgt, inclusief de volledig nutteloze toevoeging dat er een conceptcontract klaarligt. No shit. Maargoed, het is uiteindelijk ook gewoon een verdienmodel dus elke site of beheerder moet dat volledig zelf weten. Heb over het algemeen het idee dat het met het jaar hijgeriger en kanslozer wordt en daar vond ik @ZKA altijd nog wel een fijne uitzondering in.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Naja is toch leuk om te kijken welke namen er beetje voorbij komen intern?
We moeten niet doen alsof niemand dat boeit hier want de topicjes vlogen voorbij tijdens transferwindows.
Nee maar dat heb ik ook exact hetzelfde, dat boeit me niet. Maar dan moet je ook niet op 1908 komen want dan zoek je t ook wel op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook prima, maar op het moment dat het gerucht de wereld in is hoef ik geen extra nieuwsberichten met elke scheet die er volgt, inclusief de volledig nutteloze toevoeging dat er een conceptcontract klaarligt. No shit. Maargoed, het is uiteindelijk ook gewoon een verdienmodel dus elke site of beheerder moet dat volledig zelf weten. Heb over het algemeen het idee dat het met het jaar hijgeriger en kanslozer wordt en daar vond ik @:zka altijd nog wel een fijne uitzondering in.
VBL / [Live Eredivisie #1578] Er komt een mooie OP aanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Klusje voor @:onlogisch
Ik wacht ook nog steeds op de nieuwe eredivisie OP van @:de_kraam
Kijk m’n Telegram-groep, 1 minuut eerder dan Krabby.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt.
Ueda #donedeal tweetje van Krabby op 29 juli om 20:11 :
[ twitter ]
Ueda #Itshappening tweetje van 1908 op 30 juli om 0:13 :
[ twitter ]
Hij moet meer naar jou luisteren, maar het blijft toch grappig dat ook een goeie trainer af en toe een zetje nodig heeft in de juiste richting door een blessure of schorsing, dat kan ik me van Ten hag ook wel herinneren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pas toen Timber zwaar geblesseerd raakte, dus na de winterstop pas. Maar Kökcü-Wieffer liep wel echt direct uitstekend. Uiteindelijk kan je zelfs zeggen dat Slot te lang heeft gewacht met Wieffer opstellen, ik voorspelde al in september dat het middenveld uiteindelijk Kökcü-Szymanski-Wieffer ging worden!
Hij ziet het heel erg zitten in Timber maar die heeft dat eigenlijk alleen nog maar laten zien in invalbeurten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet meer naar jou luisteren, maar het blijft toch grappig dat ook een goeie trainer af en toe een zetje nodig heeft in de juiste richting door een blessure of schorsing, dat kan ik me van Ten hag ook wel herinneren.
Erg mooi.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / [Live Eredivisie #1578] Er komt een mooie OP aan
Is al klaar.
De enige manier hoe ik in aanraking kom met de artikels van 1908 is doordat elke scheet hier ook gepost word, ik zoek die site letterlijk nooit zelf op.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Nee maar dat heb ik ook exact hetzelfde, dat boeit me niet. Maar dan moet je ook niet op 1908 komen want dan zoek je t ook wel op.
Ik vind dit zo’n leuke rubriek.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
Feyenoord was gewoon beter, niks geluk.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:03 schreef VarkensHart het volgende:
Wat doet dat in dit topic klaasje?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:34 schreef klaasweetalles het volgende:
Pierre heeft zijn doel bereikt
Hij heeft een bommetje opgegooid waardoor Steijn is beschadigd.
Pierre weet dat zijn uitspraken over meer mensen gaat binnen nac. Het zal me niets verbazen als we de komen maanden meer over deze te horen krijgen als werkelijk blijkt dat er viese spelletjes bij nac zijn gespeeld met transfers
Ieder seizoen is per definitie anders, nogal een open deur.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal dit jaar wel anders zijn, dat lijkt me ook wel logisch.
Dus je wil zeggen dat Kokcu dit seizoen de gouden schoen niet gaat winnen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ieder seizoen is per definitie anders, nogal een open deur.
Ik wacht nog steeds tot dat akkefietje tussen Kroketvretert Kramer en Gio opgelost is.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat Kokcu dit seizoen de gouden schoen niet gaat winnen?
is het ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ieder seizoen is per definitie anders, nogal een open deur.
Slot heeft een goede visie, maar het is slechts één visie, en ik heb niet het idee dat Pusic of de Wolf nou iets toevoegt op dat vlak. Kökcü zei vorig seizoen zelfs dat iedereen gewoon luistert naar Arne, want hij kan alles uitstekend uitleggen vanuit zijn visie, alleen betekent dat niet dat hij altijd gelijk heeft.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet meer naar jou luisteren, maar het blijft toch grappig dat ook een goeie trainer af en toe een zetje nodig heeft in de juiste richting door een blessure of schorsing, dat kan ik me van Ten hag ook wel herinneren.
Timber heeft ongeveer een half jaar basis gestaan na slechte wedstrijden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Slot aanstaande zondag Wieffer opstelt neemt hij een groot risico
Waarom timber die ook slecht speelde afgelopen seizoen wel gelijk op de bank zetten na slechte wedstrijden maar wieffer niet...
Als Wieffer aanstaande zondag weer zo een kut wedstrijd speelt is het krediet op
Lekker negatief zijn. Krediet zelfs op, maar schat, dat bepaal jij toch niet?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom timber die ook slecht speelde afgelopen seizoen wel gelijk op de bank zetten na slechte wedstrijden maar wieffer niet...
Als Wieffer aanstaande zondag weer zo een kut wedstrijd speelt is het krediet op
toen was er geen concurrentie.....quote:Op woensdag 16 augustus 2023 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Timber heeft ongeveer een half jaar basis gestaan na slechte wedstrijden.
Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Feyenoord.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Tevens godslaster, dubbel niet geklikt.quote:
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:20 schreef De_Pel het volgende:
Zowel bij Ajax als bij PSV vandaag weer een speler getekend ver boven ons transferrecord.
Ik heb een zak geld nog nooit zien scorenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:20 schreef De_Pel het volgende:
Zowel bij Ajax als bij PSV vandaag weer een speler getekend ver boven ons transferrecord.
Zeg dat tegen Pep.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb een zak geld nog nooit zien scoren
Jeetje maat, gaat alles nog wel goed?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:20 schreef De_Pel het volgende:
Brubbie, goed hè.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeetje maat, gaat alles nog wel goed?
Wist je dat Hancko 16 miljoen goedkoper was dan Bassey en Gimenez 11 miljoen goedkoper dan Brubby?
Voor meer leuke feitjes mag je altijd @:ggmm een DM sturen!
14 miljoen voor speler zonder ook maar 1 wedstrijd profervaring en 12 miljoen voor een 27e jarige spits die een miljoenmiljard keer is uitgeleend en nu pas zijn eerste fatsoenlijke seizoen ooit heeft op het 2e niveau van Engeland.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat Hancko 16 miljoen goedkoper was dan Bassey en Gimenez 11 miljoen goedkoper dan Brubby?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:41 schreef Caland het volgende:
https://christelijkekamer(...)ameraden-bijbelquiz/
Wat is jouw score @:kingroland
(lol)quote:Judas verliet Jezus om de halfgod ajax te gaan aanbidden
Is onderweg naar de Kuip geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef Caland het volgende:
Update Sini @:zka
LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:58 schreef Caland het volgende:
Update Sini @:zka
LAAT ONS NIET LANGER IN SPANNING
Sini is een slimme jongen en heeft gewoon een clausule in zijn contract laten opnemen.quote:'De situatie van Luis Sinisterra is anders', vervolgde Farke. 'Hij heeft een exit-clausule in zijn contract en juridisch gezien is er onduidelijkheid over de formulering daarvan. Wij willen in juridisch opzicht eerst duidelijkheid, waardoor hij voorlopig niet meetraint met de groep, omdat hij zich niet volledig op het voetbal kan concentreren.'
Is gewoon weer geblesseerd geraakt en Leeds wil geïnteresseerde clubs niet afschrikken (lol)quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Sini is een slimme jongen en heeft gewoon een clausule in zijn contract laten opnemen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn het salarisbudget aan het overschrijden.
En er is heel veel belangstelling voor Dilrosun maar niemand concreet omdat ie zoveel verdient.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de foto van deze bank is een beetje het argument tegen jouw spitsen suggestie
Dat was helemaal geen bizarre suggestie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de foto van deze bank is een beetje het argument tegen jouw spitsen suggestie
ik snap niet waarom het argument over het middenveld elke keer samen komt met Uedaquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen bizarre suggestie.
Even 9 miljoen spenderen aan een tweede spits en je middenveld kent nog altijd een groot gapend gat.
Toch ben ik dolblij met Ueda hoor
He bah, gemistquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:ZKA heeft een leuke space op X.
Gezien alle fans hier ongetwijfeld een aanrader voor velen. Zoals user @:Zoekeenleven als grootste fanboy
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik snap niet waarom het argument over het middenveld elke keer samen komt met Ueda
Jazeker, uitstekend. Dank voor je medemenselijke interessequote:Op woensdag 16 augustus 2023 20:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.
snap je het zo
ja doe zo'n vergelijking maar niet meerquote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
als je net winst hebt gemaakt met bitcoin maar je dak is kapot, moet je misschien eerst je dak repareren in plaats van het weer in een andere crypto investeren.
snap je het zo
Dit zou wellicht nog een enigszins zinnige post zijn, als sprake was van een ruildeal met bijbetaling.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja doe zo'n vergelijking maar niet meer
er zit voor 20+ miljoen (?) aan spelers in de selectie voor twee of drie posities op het middenveld
je verkoopt je reserve spits en haalt daar een op het oog talentvollere speler voor terug als vervanger voor een paar extra knaken
met in het achterhoofd dat Gimenez gewoon nog niet heeft laten zien vaak en lang 90 minuten te kunnen knallen, of een heel seizoen in de basis
dan is het gewoon onzin om de focus op de aankoop van Ueda te leggen in gesprekken over het zogenaamd niet vervangen van Kokcu/op orde hebben van het middenveld
dan kun je naar het mislopen van Szymanski kijken, Timber, de aankoop van Zerrouki en nog wat ander spul. maar niet naar een upgrade van je tweede spits voor wat schamele extra miljoenen
Ze hebben niet even een reservespitsje gehaald die af en toe mag opdraven.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit zou wellicht nog een enigszins zinnige post zijn, als sprake was van een ruildeal met bijbetaling.
Nu haal je Ueda niet voor “een reservespits en een paar extra knaken”, maar gewoon voor 9 miljoen + evt bonussen. Dat is voor Feyenoord begrippen erg veel geld, zeker voor een speler die in principe niet gehaald is om direct eerste keus te zijn voor zijn beste positie.
Dan is het alsnog, voor Feyenoord-begrippen, erg veel geld. Zeker gezien zijn leeftijd/CV, en het lijkt me simpelweg niet de meest urgente positie. Keerzijde is de commerciële kant van een gekke-Aziaten-hype. Zijn kwaliteiten en match kan ik verder nog niet inhoudelijk beoordelen, maar ik laat me graag verrassen. Zeg ook nergens dat het een schijtaankoop is, wel dat het opmerkelijk is en ik er vooralsnog twijfels bij heb.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:35 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ze hebben niet even een reservespitsje gehaald die af en toe mag opdraven.
Ueda is een speler die Santi op termijn zou moeten opvolgen als eerste spits.
Natuurlijk, ik maak het in dit voorbeeld bewust zeer simpel. Maar ‘een upgrade voor een paar extra knaken’ is natuurlijk ook een beetje simpel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dat is niet hoe het werkt.
De markt is dynamisch. Als Ueda hoog op je lijstje staat, moet je z.s.m. toeslaan, omdat er ook andere kapers op de kust zijn.
Wie was er dan na de verkoop van Danilo een goede 2e spits in de selectie? Vergeet niet dat Danilo alle competitiewedstrijden heeft gespeeld vorig jaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan is het alsnog, voor Feyenoord-begrippen, erg veel geld. Zeker gezien zijn leeftijd/CV, en het lijkt me simpelweg niet de meest urgente positie. Keerzijde is de commerciële kant van een gekke-Aziaten-hype. Zijn kwaliteiten en match kan ik verder nog niet inhoudelijk beoordelen, maar ik laat me graag verrassen. Zeg ook nergens dat het een schijtaankoop is, wel dat het opmerkelijk is en ik er vooralsnog twijfels bij heb.
Hoezo vind je die namen van PSV uitstekende versterkingen maar zijn er zo veel twijfels over die van Feyenoord? Je kan ze toevallig bijna perfect naast elkaar zetten qua positie :quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met name PSV vind ik vrij goede zaken doen. Lang, Pepi, Schouten en Tillman lijken uitstekende versterkingen, datzelfde geldt voor Vranckx en Debast. De Ketelaere bleek gelukkig onhaalbaar, dat was natuurlijk helemaal sick geweest. Als het ze inderdaad lukt om de verdediging te versterken, lijken ze wmb de voornaamste titelkandidaat.
jij bent mijn favoriete feyenoord midwitquote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak het in dit voorbeeld bewust zeer simpel. Maar ‘een upgrade voor een paar extra knaken’ is natuurlijk ook een beetje simpel.
We hebben nooit geen geld dus die dikke miljoenen die Zerrouki en Ueda hebben gekost zag ik liever besteed worden aan directe opvolgers voor Kökcü, Szymanski en Idrissi. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik ook wel. Het moet maar net beschikbaar komen binnen onze mogelijkheden. Maar voor die miljoenen had je wellicht meer keuze gehad.
Alhoewel concreet het ‘probleem’ blijft dat Feyenoord qua salarissen en transfersommen niet durft te gokken op Champions League voetbal en Ajax en PSV wel. Anders had je gewoon iemand als Lang kunnen halen.
De eerste wedstrijden dit seizoen geven ook nog niet zo heel veel reden tot vertrouwen. Verdedigend zit het wel goed, maar vooral het schrijnende gebrek aan creativiteit baart mij wel zorgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ik de titel van meest cynische en negatieve user allang niet meer verdien. Man man man wat een gebrek aan vertrouwen in de spelers.
Ik heb echt wel vertrouwen in de selectie en zeker in Slot. Ik denk alleen dat de aankoopstrategie deze transferperiode beter had gekund en dat Slot nu onnodig lang moet puzzelen om er een geoliede machine van te maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:32 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind trouwens wel dat ik de titel van meest cynische en negatieve user allang niet meer verdien. Man man man wat een gebrek aan vertrouwen in de spelers.
Als ik de aankopen zie dan was hij er zelf wel bij betrokken dus hij dan heeft hij dat probleem ook zelf deels veroorzaakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in de selectie en zeker in Slot. Ik denk alleen dat de aankoopstrategie deze transferperiode beter had gekund en dat Slot nu onnodig lang moet puzzelen om er een geoliede machine van te maken.
Ik heb ook alle vertrouwen in de selectie maar juist vrij weinig vertrouwen in Slot, maar dat zal je vast niet verbazen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb echt wel vertrouwen in de selectie en zeker in Slot. Ik denk alleen dat de aankoopstrategie deze transferperiode beter had gekund en dat Slot nu onnodig lang moet puzzelen om er een geoliede machine van te maken.
Dat klopt. Ik heb vertrouwen in de trainer Slot, maar denk inderdaad dat ie teveel invloed heeft gehad op de transfers.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in de selectie maar juist vrij weinig vertrouwen in Slot, maar dat zal je vast niet verbazen.
Het gebrek aan creativiteit dat je de afgelopen 2 wedstrijden komt in mijn ogen ook niet zo zeer omdat de spelers het niet kunnen. Maar vooral door een gebrekkig tactisch plan van Slot waardoor de spelers niet in hun kracht kunnen spelen en niet weten wat ze moeten doen.
En Slot heeft zelf een gigantische vinger in de pap wat betreft transfers, dus als je kritiek hebt op de transferstrategie heb je dus eigenlijk ook gewoon direct kritiek op Slot.
Gimenez is er pas net, Trauner is er nog steeds niet. Niet dat je die moet vervangen, maar je hebt ze ook niet al even beschikbaar.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb vertrouwen in de trainer Slot, maar denk inderdaad dat ie teveel invloed heeft gehad op de transfers.
Zijn tactische plannen zijn over het algemeen goed, maar het lijkt alsof ie soms pas inziet dat iets niet werkt als ie het geprobeerd heeft. En dan houdt ie er soms alsnog te lang aan vast. Maar nu heeft ie ook niet met een complete selectie aan het seizoen kunnen beginnen, terwijl de 3 spelers die je echt moest vervangen (Idrissi, Szymanski en Kokcu) al sinds half juni weg zijn.
Ik vind dat eigenlijk wel gezond beleid. Het verbaast me al dat Feyenoord een hoop middenvelders haalt terwijl daar prioriteit niet ligt.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik maak het in dit voorbeeld bewust zeer simpel. Maar ‘een upgrade voor een paar extra knaken’ is natuurlijk ook een beetje simpel.
We hebben nooit geen geld dus die dikke miljoenen die Zerrouki en Ueda hebben gekost zag ik liever besteed worden aan directe opvolgers voor Kökcü, Szymanski en Idrissi. Makkelijker gezegd dan gedaan hoor, dat weet ik ook wel. Het moet maar net beschikbaar komen binnen onze mogelijkheden. Maar voor die miljoenen had je wellicht meer keuze gehad.
Alhoewel concreet het ‘probleem’ blijft dat Feyenoord qua salarissen en transfersommen niet durft te gokken op Champions League voetbal en Ajax en PSV wel. Anders had je gewoon iemand als Lang kunnen halen.
Voor Trauner zijn genoeg alternatieven beschikbaar, dat is geen excuus. Dat Gimenez nog niet topfit is maakt het wel lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gimenez is er pas net, Trauner is er nog steeds niet. Niet dat je die moet vervangen, maar je hebt ze ook niet al even beschikbaar.
Hat zal echt wel beter kunnen en ook wel gaan maar creatieve spelers vervangen door minder creatieve spelers en het dan aan het tactische plan wijten dat het creatieve er niet uit komt vind ik toch wel wat onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb ook alle vertrouwen in de selectie maar juist vrij weinig vertrouwen in Slot, maar dat zal je vast niet verbazen.
Het gebrek aan creativiteit dat je de afgelopen 2 wedstrijden zag komt in mijn ogen ook niet zo zeer omdat de spelers het niet kunnen. Maar vooral door een gebrekkig tactisch plan van Slot waardoor de spelers niet in hun kracht kunnen spelen en niet weten wat ze moeten doen.
En Slot heeft zelf een gigantische vinger in de pap wat betreft transfers, dus als je kritiek hebt op de transferstrategie heb je dus eigenlijk ook gewoon direct kritiek op Slot.
Eigenlijk willen sommigen mensen dus dat Feyenoord exact hetzelfde extreem riskant spelletje gaat spelen als toentertijd onder Bosz als TD. En we hebben allemaal gezien wat er dan gebeurd als je de CL niet haalt. Bijzonder.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel gezond beleid. Het verbaast me al dat Feyenoord een hoop middenvelders haalt terwijl daar prioriteit niet ligt.
PSV speelt echt wel een riskant spelletje, zeker als Sangare niet vertrekt.
Die heeft ook vaak genoeg geroepen nu dat hij zelf niet naar Feyenoord wil, ook al was die kans er misschien wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar als je iemand als Lang zou halen, haal je ook gelijk een enorme debiel binnen. Snap dat je dat niet doet.
Het gaat erom dat je binnen dat financiele kader de juiste beslissingen neemt, bijvoorbeeld Zerrouki halen terwijl je Wieffer en Timber hebt vind ik dan niet een juiste.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eigenlijk willen sommigen mensen dus dat Feyenoord exact hetzelfde extreem riskant spelletje gaat spelen als toentertijd onder Bosz als TD. En we hebben allemaal gezien wat er dan gebeurd als je de CL niet haalt. Bijzonder.
Nee, dan ben ik hartstikke blij dat er gewoon financieel verantwoord technisch beleid wordt gevoerd.
Je had na het vertrek van Kokcu eigenlijk maar 2 volwaardige spelers voor de 6 en 8 posititie in de vorm van Wieffer en Timber. Versterking daar was absolute noodzaak en één van de hoogste prioriteiten.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je binnen dat financiele kader de juiste beslissingen neemt, bijvoorbeeld Zerrouki halen terwijl je Wieffer en Timber hebt vind ik dan niet een juiste.
Vind je Wieffer en Timber dan hetzelfde qua positie?quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je binnen dat financiele kader de juiste beslissingen neemt, bijvoorbeeld Zerrouki halen terwijl je Wieffer en Timber hebt vind ik dan niet een juiste.
Dat is dus de vraag, je hebt nu 3 volwaardige zessen en geen volwaardige 8, een paar dagen geleden had ik die discussie al over de punt naar voren of niet maar van een 8 wordt gewoon aanvallend meer gevraagd dan van een 6, met deze spelers kan je eigenlijk beter met een dubbele 6 spelen en dan er voor misschien zelfs Gimenez en dan die Jap in de spits en Steng hangend op rechts, zeg maar zoals Berghuis speelde.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je had na het vertrek van Kokcu eigenlijk maar 2 volwaardige spelers voor de 6 en 8 posititie in de vorm van Wieffer en Timber. Versterking daar was absolute noodzaak en één van de hoogste prioriteiten.
Hij mist daarvoor wel echt het rendement van een Berghuis.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus de vraag, je hebt nu 3 volwaardige zessen en geen volwaardige 8, een paar dagen geleden had ik die discussie al over de punt naar voren of niet maar van een 8 wordt gewoon aanvallend meer gevraagd dan van een 6, met deze spelers kan je eigenlijk beter met een dubbele 6 spelen en dan er voor misschien zelfs Gimenez en dan die Jap in de spits en Steng hangend op rechts, zeg maar zoals Berghuis speelde.
Ik zag een wedstrijd waarin Gimenez steeds uitzakte en de ruimte bespeelde was dat Benfica? Ik vond dat hij dat beter deed dan Stengs die niet zo makkelijk wegdraait (tenminste die wedstrijd).quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij mist daarvoor wel echt het rendement van een Berghuis.
Je kan Stengs toch beter gebruiken hoe ze dat in België deden dus in de as.
Dat deed hij juist om samen met Stengs op het middenveld te komen in balbezit.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag een wedstrijd waarin Gimenez steeds uitzakte en de ruimte bespeelde was dat Benfica? Ik vond dat hij dat beter deed dan Stengs die niet zo makkelijk wegdraait (tenminste die wedstrijd).
Maar dat deed hij toch goed en ik vond Stengs juist wat minder.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed hij juist om samen met Stengs op het middenveld te komen in balbezit.
Ik vind een helftje goed of slecht spelen in deze fase nooit zo’n goede graadmeter eigenlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat deed hij toch goed en ik vond Stengs juist wat minder.
Eens maar ik baseer me op basis van wat ik gezien heb, kan moeilijk anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind een helftje goed of slecht spelen in deze fase nooit zo’n goede graadmeter eigenlijk.
Vraag het me af, de kracht van Gimenez lag vorig seizoen toch vooral in een Roy Makaay-achtige speelstijl, je ziet toch vaak dat je dergelijke spelers niet opeens veel meer taken moet geven al kan je ook niet echt meer anders tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens maar ik baseer me op basis van wat ik gezien heb, kan moeilijk anders.
Precies, maar voor hen is het uiteindelijk een van de twee. Óf Wieffer, óf Zerrouki. Er zal ook vast wel eens een geblesseerde zijn, maar ik denk ook niet dat ze samen kunnen spelen, misschien alleen als er een superloper op 10 staat.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 09:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber zit midden in "project 10".
Aankoop van Zerrouki valt volledig te verantwoorden, of hij of Wieffer nu de voorkeur krijgt of niet.
Je had vorig seizoen toch wel een aardig probleem gehad als Wieffer geblesseerd was geraakt, dus in die zin is de aankoop niet zo vreemdquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, maar voor hen is het uiteindelijk een van de twee. Óf Wieffer, óf Zerrouki. Er zal ook vast wel eens een geblesseerde zijn, maar ik denk ook niet dat ze samen kunnen spelen, misschien alleen als er een superloper op 10 staat.
Ik hoop een club uit SA, want dan kun je misschien je geld terugkrijgen.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Je had vorig seizoen toch wel een aardig probleem gehad als Wieffer geblesseerd was geraakt, dus in die zin is de aankoop niet zo vreemd
Idealiter komt er nog een club voor Timber, want die zie ik vooral nergens écht renderen op het middenveld.
Volgens mij is die familie slim genoeg om dat niet te doenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik hoop een club uit SA, want dan kun je misschien je geld terugkrijgen.
maar vandaag moet er ook geklikt wordenquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:22 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Dat wisten we gisteren toch ook al?
Ja, dit is dus volkomen kansloos, daar kan je financieel nooit tegenop.quote:
Blijft een Zuid-Amerikaan die een heel dorp te onderhouden heeft.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dit is dus volkomen kansloos, daar kan je financieel nooit tegenop.
Tenzij Sini echt een hele lieve jongen met bakken vol clubliefde is en per se terug wil naar Feyenoord.
Championsliek winnen met Feyenoord jwzquote:Op donderdag 17 augustus 2023 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ja, dit is dus volkomen kansloos, daar kan je financieel nooit tegenop.
Tenzij Sini echt een hele lieve jongen met bakken vol clubliefde is en per se terug wil naar Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |