Maar dat doet niet alleen Cinsan hoor en daar heeft iedereen recht op hier. Ik vind Erik ook een kwal inmiddels, nooit echt gespeeld en nu in de finale zijn reet er in draaien..Want hij weet best dat hij anders de pot niet zomaar in de schoot geworpen krijgt. Zoals hij eerst dacht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ieder zijn voorkeur hoor.
maar het wordt een beetje eentonig hoe je elke keer als Erik maar durft te ademhalen, hem ergens op afrekent.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven op het gedrag van Ice, begrijp ik hieruit
ja graafg de 3 dames maar liefste wendy en sas in de finalequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Ash het volgende:
Van mij mogen de drie dames wel door en dat de finale tussen Wendy en Mirthe gaat.
Mirthe zegt nu tegen sas dat ze graag met Sas en Wendy in de finale staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Ash het volgende:
Van mij mogen de drie dames wel door en dat de finale tussen Wendy en Mirthe gaat.
als bern eruit is, zal sas dezelfde voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mirthe zegt nu tegen sas dat ze graag met Sas en Wendy in de finale staat.
Oké is mooi maar k5 gaat daar geen reet mee doen, ice wordt door k5 beschermd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven over het gedrag van Ice (dat dreigen etc), begrijp ik hieruit
Wat een onzin zeg. Wie beweerd dat? Dat is vals..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké is mooi maar k5 gaat daar geen reet mee doen, ice wordt door k5 beschermd.
O ja? ben benieuwd wat hiermee wordt gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven over het gedrag van Ice (dat dreigen etc), begrijp ik hieruit
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja? ben benieuwd wat hiermee wordt gedaan.
hij werd wel veel buiten beeld gehoudenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..
Dat beweer ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wie beweerd dat? Dat is vals..
dat denk ik, hooguit, meer nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..
Sorry, ik wilde je niet laten schrikken, maar er worden wel meer dingen geschreven, die aannames zijn en door anderen als waarheid aangenomen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat beweer ikdat baseer ik op wat ik op de streams zie.
Dus is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |