Maar dat doet niet alleen Cinsan hoor en daar heeft iedereen recht op hier. Ik vind Erik ook een kwal inmiddels, nooit echt gespeeld en nu in de finale zijn reet er in draaien..Want hij weet best dat hij anders de pot niet zomaar in de schoot geworpen krijgt. Zoals hij eerst dacht.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 15:56 schreef Verida het volgende:
[..]
ieder zijn voorkeur hoor.
maar het wordt een beetje eentonig hoe je elke keer als Erik maar durft te ademhalen, hem ergens op afrekent.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven op het gedrag van Ice, begrijp ik hieruit
ja graafg de 3 dames maar liefste wendy en sas in de finalequote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Ash het volgende:
Van mij mogen de drie dames wel door en dat de finale tussen Wendy en Mirthe gaat.
Mirthe zegt nu tegen sas dat ze graag met Sas en Wendy in de finale staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:04 schreef Ash het volgende:
Van mij mogen de drie dames wel door en dat de finale tussen Wendy en Mirthe gaat.
als bern eruit is, zal sas dezelfde voorkeur hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:05 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Mirthe zegt nu tegen sas dat ze graag met Sas en Wendy in de finale staat.
Oké is mooi maar k5 gaat daar geen reet mee doen, ice wordt door k5 beschermd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven over het gedrag van Ice (dat dreigen etc), begrijp ik hieruit
Wat een onzin zeg. Wie beweerd dat? Dat is vals..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Oké is mooi maar k5 gaat daar geen reet mee doen, ice wordt door k5 beschermd.
O ja? ben benieuwd wat hiermee wordt gedaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:03 schreef Ash het volgende:
Sas en Mirthe hebben het achter aangegeven over het gedrag van Ice (dat dreigen etc), begrijp ik hieruit
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
O ja? ben benieuwd wat hiermee wordt gedaan.
hij werd wel veel buiten beeld gehoudenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..
Dat beweer ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Wie beweerd dat? Dat is vals..
dat denk ik, hooguit, meer nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou dat zullen ze ons niet aan de neus hangen. Misschien krijgt hij een standje..
Sorry, ik wilde je niet laten schrikken, maar er worden wel meer dingen geschreven, die aannames zijn en door anderen als waarheid aangenomen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat beweer ikdat baseer ik op wat ik op de streams zie.
Dus is mijn mening.
Wendy doet altijd voor iedereen van alles ondanks dat ze haar menige tijd als strond hebben behandeld.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef Chanel5 het volgende:
Wendy is gek dat ze nog wat voor hem doet.
Wel zijn voortdurende boze snuit..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
hij werd wel veel buiten beeld gehouden
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang isquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:16 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Mirthe niet overdrijft. Zo warrig.
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:20 schreef magnaal het volgende:
Als Mirthe en Wendy nu open en eerlijk tegen Isaac vertellen dat ze op hem zullen stemmen, zou Isaac dan niet mee stemmen om Erik tegenover hem te krijgen??
Heb jij het gezien dan? Hoor ook steeds dat hij boos kijkt. Zie daar niets van.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang is
Dat maakt toch niks uit dan, als Mirthe en Wendy op Isaac gaan en Sasha en Bern op Erik dan is het al beslist. De stem van Isaac kan daar niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:20 schreef magnaal het volgende:
Als Mirthe en Wendy nu open en eerlijk tegen Isaac vertellen dat ze op hem zullen stemmen, zou Isaac dan niet mee stemmen om Erik tegenover hem te krijgen??
ja dat dacht ik dus ook, maar als Isaac weet dat Sasha en Bern op Erikk gaan? Dan heeft hij weinig keusquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.
Als ze op Isaac stemmen en isaac laten kiezen, kan hij moeilijk iemand anders kiezen dan Bern gok ik.
Mirthe heeft niets met dat gedreig of agressie. En terecht!! Zij was ook bang voor Jeffrey.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heb je het gezien gisteren? Logisch dat Mirthe een beetje bang is
waarom eizak laten kiezen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Afhankelijk van de proef, Isaac vertelde altijd (niet dat dat iets waard is) tegen Bern te willen.
Als ze op Isaac stemmen en isaac laten kiezen, kan hij moeilijk iemand anders kiezen dan Bern gok ik.
Dat meisje komt uit een heel beschermd milieu, is nog heel jong..En wie bepaalt eigenlijk of ze nu wel of niet bang mag zijn???quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:25 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe heeft niets met dat gedreig of agressie. En terecht!! Zij was ook bang voor Jeffrey.
Niet echt, maar zo deden ze toch altijd, vragen op wie ze willen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:26 schreef Giggio het volgende:
[..]
waarom eizak laten kiezen?
gewoon afhankelijk van de proef of erik of bern
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:24 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Heb jij het gezien dan? Hoor ook steeds dat hij boos kijkt. Zie daar niets van.
Domste quote van de dag!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien...En jij kunt niet bepalen of iemand bang mag zijn voor je idool
Ja als groep dus als ze wisten wie erop zou komen bv zoals met morrie die koos [in opdracht van Babette] Wendy.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:29 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet echt, maar zo deden ze toch altijd, vragen op wie ze willen.
Omdat hij het schijnbaar beter en slimmer heeft gespeeld als alle losers die er niet meer inzittenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:11 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom zit die loser van een Bern er eigenlijk nog in, mag eruit samen met isaak als eerste
Geen wangedrag, hij zegt wel eens dingen die hier slecht vallen, maar is ook met het spel bezig.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:46 schreef Shrien het volgende:
Ik lees veel over wangedrag van Isaac. Zijn hier beelden van, of kan iemand vertellen wat hij dan doet?
Hier kon je op wachten, hoe minder bewoners, hoe saaier het wordt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:41 schreef realkijkers het volgende:
Nou febo, verlos ze uit dit saaie lijden...
Gaat ook nergens meer over om dit nog zo door te laten gaan.
Veel saaier dan de afgelopen weken is het niet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier kon je op wachten, hoe minder bewoners, hoe saaier het wordt.
Heel jong? Volgens mij is ze 27quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 16:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat meisje komt uit een heel beschermd milieu, is nog heel jong..En wie bepaalt eigenlijk of ze nu wel of niet bang mag zijn???
Dat is zo, maar zie nu telkens dezelfde gezichten, en karakters.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Veel saaier dan de afgelopen weken is het niet.
Er gebeurde al niet zo veel meer
Hij snapte iets niet omdat Sasha het woord pan vergeten was op te schrijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef realkijkers het volgende:
Bern kookt voor het eerst? Of bang om het fout te doen voor Sasha? (of beide)
Niet alleen voor ons de kijkers, maar lijkt me toch voor alle belanghebbenden niets meer aan, behalve de regie/editors die er nog wat van moeten maken.De opdrachten die nog gaan komen kunnen ook in 1 of 2 dagen ipv uitmelken. Ergens toch ook het idee dat dit de laatste stilte is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is zo, maar zie nu telkens dezelfde gezichten, en karakters.
Chatar gaat er doorheen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:03 schreef tonja het volgende:
Gaat er nou een leverworst door de curry?
Ze moeten beziggehouden worden, anders zitten ze daar hun tijd uit met een beetje rondhangen, en kaarten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet alleen voor ons de kijkers, maar lijkt me toch voor alle belanghebbenden niets meer aan, behalve de regie/editors die er nog wat van moeten maken.De opdrachten die nog gaan komen kunnen ook in 1 of 2 dagen ipv uitmelken. Ergens toch ook het idee dat dit de laatste stilte is.
2 eli's en een finale.
quote:
Helaas, dat heb je goed begrepen. Om 8 uur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef lojanda het volgende:
Gaan ze vanavond weer film kijken? Hopelijk heb ik dat verkeerd begrepen..
Ik begrijp het ook niet zo, het is ntoch niet zo moeilijk iets spanneneds neer te zetten wat langer duurt dan 6 seconden wedstrijd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten beziggehouden worden, anders zitten ze daar hun tijd uit met een beetje rondhangen, en kaarten.
Geef ze wat te doen, iets opbouwen voor de finale of iets dergelijks.
Hij kookt nu wel voor het eerst alleen.. nou ja hij bakt wat aardappelen op van gister en trekt wat blikken openquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef realkijkers het volgende:
Dat is bloemkool. In die blikken zat kokosmelk. Hij is een curry aan het maken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij kookt nu wel voor het eerst alleen.. nou ja hij bakt wat aardappelen op van gister en trekt wat blikken open
Gezellig weer danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Helaas, dat heb je goed begrepen. Om 8 uur.
Het wachten in de slaapkamers duurt langer dan de uitdaging die ze moeten doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:12 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet zo, het is ntoch niet zo moeilijk iets spanneneds neer te zetten wat langer duurt dan 6 seconden wedstrijd.
Zo jeetje.. hij kan dan toch nog wel ietsquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is bloemkool. In die blikken zat kokosmelk. Hij is een curry aan het maken.
Dat gaan we straks aan de reacties merkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo jeetje.. hij kan dan toch nog wel iets
Hij heeft toch wel vaker gekookt zie hem wel vaker in de keuken staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:05 schreef realkijkers het volgende:
Ik ben benieuwd want ik ken geen enkele curry die binnen een half uur klaar is. Vraag metafoor of er nog echte kruiden in gaan die in een curry horenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat gaan we straks aan de reacties merken
Ik zie wel wat groene kruiden op de snijplank liggen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd want ik ken geen enkele curry die binnen een half uur klaar is. Vraag metafoor of er nog echte kruiden in gaan die in een curry horen
Dat is koriander en daar moet je echt van houden en ook goed doseren want anders lijkt het net of je een hap zeep in je mond hebt. Volgens mij gaat er dus koriander en kokosmelk doorheen en misschien nog een beetje zout peper en Aromatquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zie wel wat groene kruiden op de snijplank liggen.
Het is denk ik ook niet een echte curry curry, maar iets van een recept van de Jumbo of zo.
Ja klopt. Niet iedereen ervaart het als een zeep smaak, dat is genetisch bepaald of zo. Voor mij kan er niet genoeg koriander doorheen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is koriander en daar moet je echt van houden en ook goed doseren want anders lijkt het net of je een hap zeep in je mond hebt. Volgens mij gaat er dus koriander en kokosmelk doorheen en misschien nog een beetje zout peper en Aromatdat zal ongeveer de samenstelling zijn
Ik ben er juist niet zo dol op en gebruik het wel als ik een curry maak maar niet veel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja klopt. Niet iedereen ervaart het als een zeep smaak, dat is genetisch bepaald of zo. Voor mij kan er niet genoeg koriander doorheen.
Er zijn op dit moment zoveel complotten dat ze zelf geen idee meer hebben hoe het werkelijk zit. Ik vind het op dit moment ook heel moeilijk te volgen hoe het nu precies zit.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet niet wat verder allemaal de afspraak is maar staatie Wendy nu op te naaien dat ze op haar gaan?
Ik versta er ook niets van.. zelfs niet als ik mijn geluid harder zet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:32 schreef realkijkers het volgende:
Moeilijk te verstaan, maar Wendy en Erik bspreken het einde, alsof ze mogelijk met 6 eindigen? Ik weet niet of ze dat zo bedoelen, of dat ze bedoelen na de volgende Eli
Met oordopjes in verstond ik het prima.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik versta er ook niets van.. zelfs niet als ik mijn geluid harder zet.
Ik heb een kapot oor dus het was voor mij niet te volgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Met oordopjes in verstond ik het prima.
Ik heb het deels verstaan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:32 schreef realkijkers het volgende:
Moeilijk te verstaan, maar Wendy en Erik bspreken het einde, alsof ze mogelijk met 6 eindigen? Ik weet niet of ze dat zo bedoelen, of dat ze bedoelen na de volgende Eli
Zal wel uit een zakje komen danquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er geen tweede seizoen komt. Ik heb het vaak afgedaan met een slecht programma maar ik heb me wel goed kunnen vermaken. Ik heb een moeilijk en zwaar jaar gehad en ik heb toch vaak mijn gedachten kunnen verzetten door de streams en de coss..
Ik hoor niemand klagen over de curry dus het zal toch best smaken
Oordopje in andere oor doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb een kapot oor dus het was voor mij niet te volgen![]()
Maar doe is ff verslag dan van wat ze bespraken
hahahah vol vn zichzelfquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef lojanda het volgende:
Mirthe vraagt heb je al genoeg gegeten aan Isaac.. je moet wel aankomen hoor.. ik zit vol antwoord hij en loopt naar de keuken om zijn bord weg te zetten. Mirthe wil wat zeggen maar kijkt eerst achterom of hij het niet kan horen en zegt dan.. ja vol van zichzelf..
Die Mirthe is ook een sneak hoor en durft ook niet iets recht in het gezicht van iemand te zeggen.
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:44 schreef lojanda het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er geen tweede seizoen komt. Ik heb het vaak afgedaan met een slecht programma maar ik heb me wel goed kunnen vermaken. Ik heb een moeilijk en zwaar jaar gehad en ik heb toch vaak mijn gedachten kunnen verzetten door de streams en de coss..
Ik hoor niemand klagen over de curry dus het zal toch best smaken
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:46 schreef engine het volgende:
[..]
Oordopje in andere oor doen
Ze waren mogelijkheden aan het doornemen. Wendy wil eerst de opdracht zien maar zei geen nee tegen Erik zijn plannen. Ze houdt haar opties open. Erik op zijn beurt heeft er toch wel heel goed over nagedacht en kon het ook rustig aan Wendy uitleggen.
Ach een grapje. Ik vind em wel leukquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:48 schreef lojanda het volgende:
Mirthe vraagt heb je al genoeg gegeten aan Isaac.. je moet wel aankomen hoor.. ik zit vol antwoord hij en loopt naar de keuken om zijn bord weg te zetten. Mirthe wil wat zeggen maar kijkt eerst achterom of hij het niet kan horen en zegt dan.. ja vol van zichzelf..
Die Mirthe is ook een sneak hoor en durft ook niet iets recht in het gezicht van iemand te zeggen.
Ik snap wat je zegt maar eigenlijk vind ik het wel goed dat er niet zoveel eliminaties zijn geweest want er zijn er ook best veel uit zichzelf vertrokken en dan hadden ze een veel langere tijd met zo weinig bewoners gezeten. Waarschijnlijk was het dan erg saai geworden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.
Aan de andere kant heb ik altijd gedacht dat de echte saaiheid de laatste maand/maanden zou komen maar dat is mij heel erg meegevallen.
En vind het ook jammer dat er geen tweede seizoen komt
Dat is dus zeker? dat er geen tweede seizoen komt?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Het allergrootste nadeel blijf ik vinden dat er eigenlijk 10 maanden geen eliminaties geweest zijn. Ja hier en daar een keertje maar het was geen spel. Gewoon blijven zitten en je kwam een heel eind.
Aan de andere kant heb ik altijd gedacht dat de echte saaiheid de laatste maand/maanden zou komen maar dat is mij heel erg meegevallen.
En vind het ook jammer dat er geen tweede seizoen komt
Het was ook een grapje maar de sneak durft het dan niet te zeggen dat hij het hoortquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ach een grapje. Ik vind em wel leuk
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt maar eigenlijk vind ik het wel goed dat er niet zoveel eliminaties zijn geweest want er zijn er ook best veel uit zichzelf vertrokken en dan hadden ze een veel langere tijd met zo weinig bewoners gezeten. Waarschijnlijk was het dan erg saai geworden.
Eigenlijk wel ja. De loods gaat gebruikt worden voor een ander programma maar het is nog niet bekend of daar ook livestreams van komen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is dus zeker? dat er geen tweede seizoen komt?
Ik heb het bewuste fragment van gisteravond even teruggezocht en onverkort gemonteerd, inclusief soundlockquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 17:46 schreef Shrien het volgende:
Ik lees veel over wangedrag van Isaac. Zijn hier beelden van, of kan iemand vertellen wat hij dan doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of korter te laten durenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnen
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb het bewuste fragment van gisteravond even teruggezocht en onverkort gemonteerd, inclusief soundlock
en streamlock ....... weet niet wat ik ervan moet denken, maar het was niet echt een bedreiging denk ik.
Isaac hoopt dat Mirthe pijn heeft - 14 augustus 2023.Maar hier hoor je wat Mirthe er van zegt en die kun je het beste met een korreltje zout nemen met al haar fantasieën..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of er op stream staat dat Isaac zelf zijn “bedreigingen” uit.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Niemand geëlimineerd vandaag.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Ben ik weer. Zijn ze er allemaal nog?
![]()
Ik ga terug lezen
Kan daarna ook weer terug gebouwd worden voor een ander programmaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom had ik bedacht om het tweede seizoen met 60 mensen te beginnen
[..]
Eigenlijk wel ja. De loods gaat gebruikt worden voor een ander programma maar het is nog niet bekend of daar ook livestreams van komen.
6 maanden van je levenquote:
Ja hoor, heeft pas een kwartier de jus staan roerenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel vaker gekookt zie hem wel vaker in de keuken staan
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan daarna ook weer terug gebouwd worden voor een ander programma
Erik vond Wanda geen bijzonder mens
Misschien is het je niet opgevallen, zegt Sasha
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:10 schreef Inka het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft pas een kwartier de jus staan roeren
En ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..
Mag hij wel een vrachtwagen bestellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
Stel dat Erik wint dan is alles wat er in het afgelopen jaar is aangeschaft (behalve de persoonlijke spullen van de bewoners) van hem. Dus behalen het biljart is ook al dat keukengerei wat ze hebben gekocht voor en spellen en die fiets en het zwembad en noem maar op. Dat gaat hij ook echt allemaal meenemen naar huis verwacht ik. Ik verwacht dat hij niets weg zal gooien en overal klein geld van zal maken. Waarschijnlijk vinden we veel van die spullen terug op Marktplaats
En jij natuurlijk.. hoe kon ik dat nu vergetenquote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mag hij wel een vrachtwagen bestellen
Hij gaat NIET winnen
Is goed. Bern en Sasha en Wendy mogen ook winnen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
![]()
Tuurlijk gaat hij niet winnen.. Mirthe gaat het winnen
Mirthe liever ook niet!quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Is goed. Bern en Sasha en Wendy mogen ook winnen.
Liever Wendy.
Als het maar niet Erik of Isaac is.
Ik zie ook niet aan iedereen iets bijzondersquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het bijzondere aan Wanda hebben alleen Jasper en Sasha gezien..
Bern wil net als Erik in de finale komen zonder er iets voor tedoenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:34 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha en Bern in de kas, veel gefluister ( kleinkinderen praten er doorheen dus niet alles verstaan)
Sasha zei ik heb m'n woord gegeven, als jij nu anders wil wat is mijn woord dan waard.
Sasha klinkt geïrriteerd en loopt de kas uit om met isaac boodschappen te doen.
Weet ik niet.quote:
Hij moet wel, het is vijf tegen één ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:50 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac komt zelfs vragen of Mirthe en Sasha drinken willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Voor de deelnemers daar wel fijn om de avond door te komenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, ik denk waarom is het beeld zo donker, weer een film .....![]()
Was dat niet een film met Rico Verhoeven?quote:
Volgens mij is het Black Lotus met Rico Verhoeven, daar had Marciano het tenminste over.quote:
Dat plaats ik net voor jou, 5 minuten geledenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het Black Lotus met Rico Verhoeven, daar had Marciano het tenminste over.
ik kan me vergissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kijk nooit tv uitzendingen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Niemand was er om Imadiddin op te halen?
Mirthe mag eens goed nadenken, alle onzin die ze uitkraamt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Isaac heeft een "pas maar op face ..." volgens Mirthe ....
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sasha heeft achter dus iets aangegeven over het gedrag van Isaac, geen streamlock .....![]()
[ afbeelding ]
Gametalk Sasha en Mirthe - 15 augustus 2023.Wat heeft ze aangegeven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
ZIe je soms dingen die je op de streams niet zietquote:
Dat ze Isaac in de gaten moeten houdenquote:
ahjaquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze Isaac in de gaten moeten houden
Beiden hebben dat achter aan gegeven Sasha en Mirthequote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
Rustig zo als ze film kijken 😉Volgens mij is dat een tv gids , en het is toch seizoen 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk niet dat er meer seizoenen komen .
Is dat gametalk wellicht?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ze Isaac in de gaten moeten houden
IK heb geen idee, dat was wat op de stream te horen wasquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Is dat gametalk wellicht?
Hij staat onder 24/7 camera bewaking & politie is super dichtbij..
ja zo begreep ik het ookquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb geen idee, dat was wat op de stream te horen was
Inderdaad vreselijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een waardeloze streamdag vandaag, gooi er nu nog een zoemer in FEBO ....
Oeh dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt wat een waardeloos programma.... tijd dat ze het van de buis halenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 22:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee helaas, maar opnames op beide streams lopen ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:03 schreef pingu66 het volgende:
Iemand het gesprek van Erik en Isaac gevolgd?
there's a monster under my bedquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:03 schreef kater1 het volgende:
Net was er gefluister Bern Sasha in bed, Sasha gaat naar Ice ze hoorde wat. Ice vind het doodnormaal dat Sasha dit komt vertellen. Ze zoeken in de kamer, Sasha schijnt met zaklantaarn, Ice pakt een stofzuiger? Ze zeggen tegen elkaar 'gelukkig is Zoe er niet' 'Better safe than sorry' Sasha weer naar eigen bed. Ok. Wat was dit??? Misschien dacht Sasha een muis te horen? Ga je die opstofzuigen dan? Spannender wordt het gewoon niet.
Ja, helaas...quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:04 schreef IkFok het volgende:
Isaac was zo lekker stil vandaag maar hij begint weer babbels te krijgen
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, maar opnames op beide streams lopen ....
Nu gaan ze vier op een rijen. Wat ze uiteindelijk gaan doen weet niemand.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:26 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand wat ze nou gaan doen uiteindelijk? Volgens mijn volhingen komen Erik en ice erop toch?
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:38 schreef Tascha071 het volgende:
En de koelkast deur moet echt meteen weer dicht. Mirthe denkt dat 2 happen wel kan.
kan wel. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.
Nou daar zal Isaac wel blij van zijn geworden..Kan hij misschien lekker slapen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:31 schreef woxxel het volgende:
Erik en isaak waren bezig met gametalk.
Erik had t plan uitgelegd om bern en sasja er uit te spelen.
Erik denkt dat hij t nu voor elkaar heeft.
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan wel, ik zie het nut niet. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.
en opwindows: Windows-logotoets + PrtScn-knop gebruiken als snelkoppeling voor schermafdruk. Als uw apparaat niet over de PrtScn-knop beschikt, kunt u Fn + Windows-logotoets + spatiebalk
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet gelovenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.
Ik geloof alleen nog wat ik zelf gezien hebquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet geloven.
Ik heb het 1 keer gemeld, maar niet dat Mirthe zou jatten, misschien is dat afgesproken..Ik reageerde erop, dat Mirthe klaagde dat ze in gewicht toenam en dat vond ik niet verwonderlijk...Ik ga niet schrijven dat iemand zou jatten.. Kan toch niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er mij meer over dat Mirthe iedere avond pindakaaslepels zou jatten van de groep. Maar niemand het ooit lijkt te zien. Ja eens in de zoveel tijd....en dat is dan het bewijs dat het iedere avond zou gebeuren. Al ruim een week heeft niemand er een beeld van kunnen plaatsen.
Kan ook, maar dit is maar een tv show. Krijgen toch niets mee van die 840.000quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geloof alleen nog wat ik zelf gezien heb
Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
ja precies. maar er zijn er meerdere die dat wel eens gepost hebben, ik ook wel. sommige willen het toch niet geloven.
De meeste zijn inmiddels verwijderd ....quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef woxxel het volgende:
Dat isctoch makkelijk terug te zien op de uurfilmpjes
Zoals alle bewoners wel gewoon lekker eten pakken voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gemeld, maar niet dat Mirthe zou jatten, misschien is dat afgesproken..Ik reageerde erop, dat Mirthe klaagde dat ze in gewicht toenam en dat vond ik niet verwonderlijk...Ik ga niet schrijven dat iemand zou jatten.. Kan toch niet?
Iedere avond dus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Mirthe lepelt iedere avond een lepel pindakaas. Traditie, zoals ze dat zelf eens noemde.
Die van vanavond. Volgens mij had ze net ook een lepel pindakaas of niet?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De meeste zijn inmiddels verwijderd ....
Kan inderdaad zijn dat de videoland-app zo brutaal is dat het je recht ontneemt een screenshot te maken, zoals sommige bankieren apps dat ook doen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:51 schreef Tascha071 het volgende:
Ik weet niet hoe dat moet. Krijg telkens een zwart beeld op telefoon. Maar goed ik ga nu ook maar slapen. Trusten.
Ik denk dat isaak ook nog met iets kan komen. En de boel in de war schoptquote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:01 schreef pingu66 het volgende:
Ik hoop morgen eli en wil Eriks reactie wel eens zien als plan van Sas en Bern lukt.
Niet iets waar anderen niet ook recht op hebben, lijkt mij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:02 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat isaak ook nog met iets kan komen. En de boel in de war schopt
Hij liep eenzaam weg...beetje sneuquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 20:24 schreef Dotteke het volgende:
Niemand was er om Imadiddin op te halen?
Zo dichtbij de winst verwacht ik zelfs dat ze eerst ophouden met volgen van 1 persoon.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Niet iets waar anderen niet ook recht op hebben, lijkt mij.
Zou leuk zijn als er een opdracht komt om een extra stem te verdienen. Aangezien het 2 2 2 is.
Het maakt me niet uit wie er wint.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Zo dichtbij de winst verwacht ik zelfs dat ze eerst ophouden met volgen van 1 persoon.
Ik heb er zo vaak screenshots van gemaakt en gepost. Ik kijk de laatste tijd zelden nog 's avonds, want er is weinig te zien. Maar waar maak je je druk om? Ze neemt een lepel of meer pindakaas, ook vaak voordat ze een verdienopdracht doen voor extra energie, zoals ze zelf zegt. Ik zal eens kijken wat ik nog heb aan Caps van het eten van pindakaas en ze voor je postenquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zo jammer dat niemand er ooit een screenshot van kan maken. Ik zie Mirthe twee boterhammen eten.
Zou ook kunnen. Was inderdaad sneuquote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:19 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij liep eenzaam weg...beetje sneu
Misschien wilden de mensen, die hem ophaalden, niet in beeld?
Omdat het dus niet een dagelijks iets is zoals beweerd wordt. Het stoort mij omdat het heel makkelijk is om te roepen iedere keer.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 01:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er zo vaak screenshots van gemaakt en gepost. Ik kijk de laatste tijd zelden nog 's avonds, want er is weinig te zien. Maar waar maak je je druk om? Ze neemt een lepel of meer pindakaas, ook vaak voordat ze een verdienopdracht doen voor extra energie, zoals ze zelf zegt. Ik zal eens kijken wat ik nog heb aan Caps van het eten van pindakaas en ze voor je posten
volgende week vrijdag pas finale op tvquote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
En toen waren er nog 6.
Vanavond nog maar 5.
Morgenavond gaan er 4 of 3 slapen en gaan de streams op zwart.
Vrijdagavond finale op tv.
Tot zover mijn glazen bol.
^^ Goedemorgen
oepsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:04 schreef cinsan het volgende:
[..]
volgende week vrijdag pas finale op tv
Glazenbollen zijn uit, naslagwerken zijn inquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oeps![]()
#gooit glazen bol de tuin in
lag er stof op mssquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
oeps![]()
#gooit glazen bol de tuin in
Bij hem is alles glad, zelfs zijn praatjesquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:22 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac staat op. Strijkt alles glad en gaat de douche in.
afscheidsspeech mag ookquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
De keuken was schoon en ik zag geen vliegen.
Die vliegen zitten nu op Erik en vliegen om hem heen terwijl hij al schuddend, of hij in een trein zit, aan het schrijven is.
Wat zou hij aan het schrijven zijn?
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Of komt er nog een filoloodsgelul?
Volgens mij was die met Mirthe de laatstequote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Die vliegen zitten nu op Erik en vliegen om hem heen terwijl hij al schuddend, of hij in een trein zit, aan het schrijven is.
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Ik hoop het, maar Erik mag van mij ook gaanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Goeiemorgen, wie gaat er vandaag naar huis? Erik of Isaac?
Ik gok op Isaac
Zijn 😉 managergerplanquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:28 schreef Rhosyn het volgende:
Eliminatieplan.
Overwinning speech.
Ja dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:37 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Erik nu de banken en de stoelen met vliegen spul ingespoten?
van mij mogen ze alle2 naar huisquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Morgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 07:55 schreef Rhosyn het volgende:
En toen waren er nog 6.
Vanavond nog maar 5.
Morgenavond gaan er 4 of 3 slapen en gaan de streams op zwart.
Vrijdagavond finale op tv.
Tot zover mijn glazen bol.
^^ Goedemorgen
GMquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Ik zei Eerder vanavond Darick altijd trek krijg als ik ze popcorn zie maken. Bij mij komt vrijdag de Jumbo en heb net een zakje popcorn mais toegevoegd aan mijn bestellingquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:20 schreef Inka het volgende:
Zijn hier meer mensen die dingen over hebben genomen van de Loods? Ik koop wel eens Dragibus snoepjes van Haribo waar Kim K het vaak over had ( al was het niet echt een lichtend voorbeeld verder).Ook wil ik het grote bosatlas puzzelboek gaan kopen.
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij hem is alles glad, zelfs zijn praatjes
Enig idee hoe je dat met een iPad kan doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]
kan wel. iedereen die op een telefoon kijkt kan het beeld meteen swipen en presto er is een screenshot.
en opwindows: Windows-logotoets + PrtScn-knop gebruiken als snelkoppeling voor schermafdruk. Als uw apparaat niet over de PrtScn-knop beschikt, kunt u Fn + Windows-logotoets + spatiebalk
Denk ook niet dat ze de finale op de streams laten zien.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen.![]()
Tv loopt erg achter, gisteren pas afscheid Imi. Hoe willen ze dat allemaal rechtbreien tot overmorgen? Ze kunnen de finale kwalijk later uitzenden dan weet iedereen de uitslag al.
Kan toch ook Erik?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Het hangt af van het spel, is het fysiek dan zie ik niemand Isaac verslaan.
Is het denkwerk, dan moeten ze Bern of Sasha daar tegenover zetten, en het is maar de vraag of dat gebeurt.
ja of ze stoppen, als ze bij de laatste drie of vier zijn, met de streamsquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze de finale op de streams laten zien.
Of ze moeten een inhaal slag gaan maken op tv
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:34 schreef juul. het volgende:
Ik gok op Isaac
Mirthe dacht ik.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft de blauwe stoelen met gif bespoten. Hij was de vliegen zat.![]()
Hij kan ook een douche nemen natuurlijk.
Dat schijnt iemand in de loods ook tegen hem gezegd hebben. Wendy? Sasha?
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.
Ik zie het ook regelmatig en niet alleen in de avond of nacht hoor, ze doet het overdag ook regelmatig. Heel vaak smeert ze haar ontbijt en dan doet ze graag een lekkere klodder pindakaas op haar mes maar is veel teveel voor haar boterham en Daan eet ze de rest zo van haar mes en soms doet ze gewoon een lepel in de pot. Laatst werd ze gesnapt door Isaac en zei ze Ahh er is weer een nieuwe pot binnengekomen.. Dus je kan echt wel zeggen dat Mirthe dagelijks van de pindakaas snaaitquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 23:46 schreef engine het volgende:
[..]
Kan ook, of ze doen de laatste pas weg voor de finale tussen twee gespeeld moet wordenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja of ze stoppen, als ze bij de laatste drie of vier zijn, met de streams
Eet je meteen minder vlees.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zei Eerder vanavond Darick altijd trek krijg als ik ze popcorn zie maken. Bij mij komt vrijdag de Jumbo en heb net een zakje popcorn mais toegevoegd aan mijn bestellingen een paar weken geleden zag ik met Sasha haar verjaardag dat ze rauwe andijviestamppot aten en daar deden ze op verzoek van Sasha gebakken uien doorheen en dat heb ik laatst ook gedaan omdat ik spekjes was vergeten bij mijn boodschappen. Ik moet zeggen dat het vet heel lekker was en ga dat zeker vaker doen
![]()
Benieuwd wat de dag vandaag gaat brengen.. er komt vast een eliminatie![]()
Goedemorgen
Ik had de datum verkeerd. De finale op tv is volgende week. Dus nu hebben we nog 10 dagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Morgen.![]()
Tv loopt erg achter, gisteren pas afscheid Imi. Hoe willen ze dat allemaal rechtbreien tot overmorgen? Ze kunnen de finale kwalijk later uitzenden dan weet iedereen de uitslag al.
Wat moet er opgebouwd worden dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had de datum verkeerd. De finale op tv is volgende week. Dus nu hebben we nog 10 dagen.
De laatste 3 finalisten gaan niet naar huis. Dan kan iemand ze zien. Een week opgesloten in een hotel lijkt mij ook niet logisch.
Misschien blijven die 3 in de loods en krijgen ze normaal te eten, filmpjes en geen spellen meer en helpen mee de loods leeg te krijgen.
Daar moet volgende week nogal wat opgebouwd worden.
Dit alles zonder streams natuurlijk. Die gaan als de laatste 3 bekend zijn 's avonds op zwart.
Wie zegt dat de winaar alles mee naar huis mag nemen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Erik staat weer interessant doen. Hij houdt een inspectie van het buiten terrein.
Of hij inventariseert alle spullen en maakt een plan hoe hij die thuis krijgt.
Ik dacht dat Sasha had gezegd bij de vorige stemmingen dat zij als stel dan de volgende zouden zijn.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef cinsan het volgende:
[..]
laatste plan was , team sas en co willen ice - erik op de stip zien
Dat zou mooi zijn maar het woord spektakel staat niet in hun woordenboek..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 00:37 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wie er wint.
Ik hoop dat ze er iets spectaculairs van maken.
meerdere dagen lange proeven waarbij ze punten kunnen verdienen. NIet kllaar na 1 opdrachtje. En gewoon de hele dag door, wel wat slaap, 3 dagen lang en dan klaar. maar iig wel wat spektakel. Niet meer 1 proefje van een uurtje en dan weer kaarten.
Erik is slecht in leren. Dus als hij, zoals Immi en Jasper iets uit zijn hoofd moet leren, verliest hij.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hangt van het soort opdracht af, fysiek of mentaal. Isaac is de spierbundel met leeg hoofd, Erik het koppie met een slap lichaam.
Dat bedoel ik dus. Een denkvraag voor Isaac zal hem fataal worden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:50 schreef magnaal het volgende:
[..]Daar ben ik nog niet zo van overtuigd..Of het moet een soort opdracht zijn, zoals die vlaggen, misschien redt Isaac die niet
Pindakaas is ook wel erg lekker. Ik koop geen pindakaas omdat ik die anders ook leeg snaait voor de tv.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie het ook regelmatig en niet alleen in de avond of nacht hoor, ze doet het overdag ook regelmatig. Heel vaak smeert ze haar ontbijt en dan doet ze graag een lekkere klodder pindakaas op haar mes maar is veel teveel voor haar boterham en Daan eet ze de rest zo van haar mes en soms doet ze gewoon een lepel in de pot. Laatst werd ze gesnapt door Isaac en zei ze Ahh er is weer een nieuwe pot binnengekomen.. Dus je kan echt wel zeggen dat Mirthe dagelijks van de pindakaas snaait
Sasha denkt alles te kunnen bepalen. De dames willen niet tegen mannen spelen, dus er zijn er nog drie uit te werken, inclusief Bernquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sasha had gezegd bij de vorige stemmingen dat zij als stel dan de volgende zouden zijn.
Erik slecht in leren??quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Erik is slecht in leren. Dus als hij, zoals Immi en Jasper iets uit zijn hoofd moet leren, verliest hij.
Het is haar plan voor de finalequote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sasha denkt alles te kunnen bepalen. De dames willen niet tegen mannen spelen, dus er zijn er nog drie uit te werken, inclusief Bern
Erik slecht in leren?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Erik is slecht in leren. Dus als hij, zoals Immi en Jasper iets uit zijn hoofd moet leren, verliest hij.
Het is Sasha haar plan? Dus dan zal het zo gaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is haar plan voor de finale
Inmiddels hebben alle overgebleven bewoners hun eigen plan ontwikkeld, lijkt me ook wel logisch, het gaat wel om een flinke hoofdprijs.
Ik heb twee jaar geleden vier maanden in het ziekenhuis gelegen en moest in die tijd ook aansterken en kreeg als advies om regelmatig een extra lepel pindakaas te nemen.. ik heb zo heel wat potjes naar binnen gelepeldquote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pindakaas is ook wel erg lekker. Ik koop geen pindakaas omdat ik die anders ook leeg snaait voor de tv.
Maar ja. Die pot pindakaas is van mij alleen dan.
Podium. Tribunes. etc etc Spelelementen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat moet er opgebouwd worden dan?
Ik niet. Heb ik hier gelezen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wie zegt dat de winaar alles mee naar huis mag nemen?
Tot nu toe krijgt ze het helaas wel voor elkaar..quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is Sasha haar plan? Dus dan zal het zo gaan?
Er wordt hier nu net gedaan of iedereen maar Sasha moet volgen maar volgens mij zegt zij alleen maar hoe het zou kunnen en is het aan de rest om daarin mee te gaan of met een beter plan te komen. Het ligt dus aan de anderen of ze Sasha volgen.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 08:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het is Sasha haar plan? Dus dan zal het zo gaan?
Geen hekel aan gekregen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 09:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb twee jaar geleden vier maanden in het ziekenhuis gelegen en moest in die tijd ook aansterken en kreeg als advies om regelmatig een extra lepel pindakaas te nemen.. ik heb zo heel wat potjes naar binnen gelepeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |