En die persoon noemde Jasper een slecht verliezerquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen gele kaarten gaan pakken misschien, daar had Isaak het net toch over?
@Dotteke mocht, maar was de weg kwijt.....quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
De club van de bro's incl die breedbek van een Babbel hebben 1 fout gemaakt en dat is Wendy eruit werken zodat ze naar de anderen ging, die stem hadden ze nodig tegen de andere club.
wat duurde het lang dat openen
Nee wat Dan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:22 schreef Varen het volgende:
Hoorden jullie ook wat Sasha zei, voor de SL
thnx, had het niet door was alvast de foto's van de bro's er aan het bij pakken en de SV aanvullenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:22 schreef Harry het volgende:
[..]
@:Dotteke mocht, maar was de weg kwijt.....
Je krijgt wat je geeftquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:24 schreef tonja het volgende:
Zo mooi dit.
Toen Imadidin won liepen ze provocerend feest te vieren in de loods. Straks is er nog maar 1 over van dat clubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Als ik moet kiezen heb ik liever dat Ice blijft dan Marcianoquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:26 schreef Adat231 het volgende:
is er iemand met een voorkeur voor een winnaar?
liefste allebei weg, maar helaas niet mogelijkquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen heb ik liever dat Ice blijft dan Marciano
die mag de volgende eli op de stipquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk Mirthe zitten. FF aan de bro's laten zien dat ze het echt erg vindt dat zij to elkaar moeten. 🙄
Misschien dat de ander uit frustratie een rode kaart paktquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
liefste allebei weg, maar helaas niet mogelijk
wmb het enige juiste antwoordquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
liefste allebei weg, maar helaas niet mogelijk
oh mag ook gebeurenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:29 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien dat de ander uit frustratie een rode kaart pakt
Ik dan ook.. Isaac heeft toch meer gedaan voor de groep. Marciano heeft ook nog een gele kaart gepakt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen heb ik liever dat Ice blijft dan Marciano
Ik vind het ook niet kloppen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:30 schreef Sasoema het volgende:
Ice verdient wel rood nav zijn gedrag zojuist
ice 3 erin in 4 pogingen. marciano eerste 2 gemistquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:32 schreef chufi het volgende:
Hoevaak heeft Tjano geschoten dan ? En hoeveel pogingne had ICE
Stockholm syndroomquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:32 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom klemt Mirthe zich nou altijd helemaal vast aan iemand die weg moet??
Dacht dat ik ICE vaker een bal terug had zien halenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:33 schreef Wibehh het volgende:
[..]
ice 3 erin in 4 pogingen. marciano eerste 2 gemist
Zeker weten, en zéker na zijn dreigende gedrag van daarnet. Daarna kunnen Bern en Sasha wel uiteen worden gespeeld.quote:
En wat heeft isaac het afgelopen jaar bijgedragen aan de groep?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:35 schreef OmaJacky het volgende:
Ice ; sommige mensen ontsnappen door keuzes.
Alleen maar op de bank hangen.
Dit is heel dreigend naar Bern.
Jij vind dit gedrag normaal?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:35 schreef Wibehh het volgende:
Hahah dit is toch genieten van Ice. Kijk iedereen zn mond houden, mietjes
Isaak op de trekhaakquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:37 schreef D. het volgende:
Ride kaart voor Isaac? Kan ie met zijn bro meerijden
ik vind haar steeds leukerquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef OmaJacky het volgende:
Sasha gaat goed op dat haantjes gedrag zegt ze.
Wat een gedoetje, toch jammer dat het niet Isaac is die gaat, Wat een mafklappert zegquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef xsaskiax het volgende:
ik ben wel benieuwd of hij het tatoeëerapparaat meeneemt, ik hoor Mirthe wel zeggen dat hij het gewoon mee moet nemen.
Hij neemt het als een echte man.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/bqo3dh.jpg]afbeelding ][/url]
DAG350 - eliminatieopdracht [8 min 29 sec]
Filmpje: https://streamable.com/bqo3dh
----------------------------------------
Was voor het gevoel maar 10 seconden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef IkFok het volgende:
Ben ik even weg is de battle van het jaar geweest isaac marciano. Jammer niks van gezien. Maar wel mooi dat marciano zijn koffer aan het pakken is.
Dat mag toch niet?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef BigBreg83 het volgende:
Marciano wil de draaitafel meenemen??
mooi erik en myrthe mogen ook op de stipquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy blijft iig op Isaac stemmen samen met Sasha en Bern.
Maar Eric en Mirthe kunnen nog wel binnen gehaald worden door Isaac. Wordt 3-3 🤣
Tuurlijk wil ze dat.. en Mirthe en Wendy trappen daar ook nog in. Bern tegen Isaac is een beter idee en Sasha tegen Bern nog beter. Weg met de koppeltjesquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:42 schreef Ash het volgende:
Sas zegt dat ze Erik tegen Ice op de stip wilt zetten bij de volgende duel als het om een kwis of iets dergelijks gaat
Kan een nominatie van 3 x 2 worden.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy blijft iig op Isaac stemmen samen met Sasha en Bern.
Maar Eric en Mirthe kunnen nog wel binnen gehaald worden door Isaac. Wordt 3-3 🤣
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef realkijkers het volgende:
Ongelovelijk!
Wie had dit gedacht zeg.
Foetsie Marciano.
Bro's uit elkaar.
Dus zullen ze wel op Bern of Sasha gaan, tegen isaac.
Bern Isaac dus. Gokje
Had ook liever Isaac zien gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoetje, toch jammer dat het niet Isaac is die gaat, Wat een mafklappert zeg
Ik ook maar je kunt niet alles hebben. Er is een bro wegquote:
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.
is al lang besprokenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.
O, ik feest met je mee hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook maar je kunt niet alles hebben. Er is een bro weg
Wees blij dat er één weg is ,je kan niet alles hebbenquote:
moet ook zeggen dat sjanoo rustiger blijft dan ik verwacht hadquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef juul. het volgende:
Na alles wat er gebeurd is helpt Wendy Marciano toch nog met de koffer
Hoezo? Mochten zij gaan samenwonen profiteert de ander er toch ook nog van?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaan ze echt niet doen want dan gaat er nog eens heel veel belasting af.
hij heeft het gevoel gehad dat hij, door de baas te blijven over de managers, de touwtjes strak in handen had.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:48 schreef spapaars het volgende:
Situatie die we niet meer in handen hadden zegt Isaac.
Bern en Sas hebben het gewoon slimmer gespeeld.
Ik ben ook erg blij hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wees blij dat er één weg is ,je kan niet alles hebben
en isaac boos.....die is zijn macht kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Alles gemist, maar wat geweldig dat de bro's eindelijk op de stip stonden![]()
En Marciano naar huis
Het neemt het goed op en klaagt niet.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Giggio het volgende:
[..]
moet ook zeggen dat sjanoo rustiger blijft dan ik verwacht had
Samen met de fiscus, als je geld schenkt, wilde fiscus ook mee profiterenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het meest logische zijn maar je weet maar nooit. Bern en Sasha delen de pot gewoon als een van hen wint.
Heerlijk! Ik ga straks alles terug kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en isaac boos.....die is zijn macht kwijt
Je kan het geld niet delen. Dan wordt het een schenking en dat mag maar 2400 euro belasting vrij per jaar. Als ze gaan delen dan betalen ze de belasting die de winnaar al moeten betalen en dan moet degene die de helft krijgt ook nog eens belasting betalen over het geschonken bedrag. Dus dat gaan ze echt niet doen..quote:
Denk dat je nog dagen kunt nagenieten van het gefoeter van Isaac.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Deisyy het volgende:
Alles gemist, maar wat geweldig dat de bro's eindelijk op de stip stonden![]()
En Marciano naar huis
Ze zijn geen familiequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:46 schreef spapaars het volgende:
Mocht Isaac winnen, blijft het wel binnen de familie.
Niet schenken, maar samen opmaken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Samen met de fiscus, als je geld schenkt, wilde fiscus ook mee profiteren
Dat zou iemand met jouw username toch op prijs moeten stellenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:52 schreef Plantkracht het volgende:
Waarom hele tijd bladeren in beeld 🧐
Ik denk voor niemand.. zou zomaar kunnen dat het schuim al aan het mailen is naar allerlei programma’s dat dit niet kanquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
denk dat er dingen worden gezegd die niet voor onze oren zijn bestemt
Haha ja opzich... liever hoor ik het geklaag van de bro'S.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou iemand met jouw username toch op prijs moeten stellen
quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef spapaars het volgende:
Best lullig.
Mag je familie en vrienden zien, die allemaal roepen dat je gaat winnen, en een paar uur later moet je je koffer inpakken.
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoezo? Mochten zij gaan samenwonen profiteert de ander er toch ook nog van?
is toch hun keuze hoe ze dat gaan doen ,quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je kan het geld niet delen. Dan wordt het een schenking en dat mag maar 2400 euro belasting vrij per jaar. Als ze gaan delen dan betalen ze de belasting die de winnaar al moeten betalen en dan moet degene die de helft krijgt ook nog eens belasting betalen over het geschonken bedrag. Dus dat gaan ze echt niet doen..
Dat kan niet meer, je moet alles vastleggenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.
Lekker belangrijk , waar maken mensen zich druk omquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan blijft het geld nog steeds van de winnaar. Als trouwen en in gemeenschap van goederen is het anders.
Dank had het niet gezien. Jammer dat de microfoon van isaac niet aan stond nadat marciano had verloren. Wat die allemaal riep was slecht te horenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:40 schreef Hoempah het volgende:
[ [url=https://cdn-cf-east.streamable.com/image/bqo3dh.jpg]afbeelding ][/url]
DAG350 - eliminatieopdracht [8 min 29 sec]
Filmpje: https://streamable.com/bqo3dh
----------------------------------------
Van mij mag Sasha wel in de finale komen,quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:41 schreef mootie het volgende:
Sas vindt dat volgens mij hilarisch, dat debiele dreigen. Die is geen seconde onder de indruk.
Dat gaat hij zo inpakken en dan breekt hetquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef pingu66 het volgende:
Als tiano zijn kado van Babbel maar niet vergeet
Pffff.. je snapt het echt niet?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
is toch hun keuze hoe ze dat gaan doen ,
Hij moet er wel netjes uitzien als ie de poort uit looptquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef ammartje het volgende:
Marciano strijkt even om de gaten heen
Is het tegenwoordig niet zo dat als je trouwt dat het automatisch op huwelijkse voorwaarden is en als je wil dat alles voor beiden is dat je dat aan moet geven en dan trouw je in gemeenschap van goederen?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan niet meer, je moet alles vastleggen
We maken ons er niet druk om hoor, was gewoon een vraagje en een uitleg hoe of wat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk , waar maken mensen zich druk om
Bijna overal ter wereld is dat al jaren wel het geval .... hier weet ik het nu niet ...quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig niet zo dat als je trouwt dat het automatisch op huwelijkse voorwaarden is en als je wil dat alles voor beiden is dat je dat aan moet geven en dan trouw je in gemeenschap van goederen?
En dan net niet winnenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Sasha wel in de finale komen,
Zou wat zijn als hij bij zo'n aktie z'n teen zou kneuzenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Isaac schopt stoer tegen het bed van ERIK
Een paar overduidelijk welquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
We maken ons er niet druk om hoor, was gewoon een vraagje en een uitleg hoe of wat.
Dat zou hier ook gaan zijn maar ik weet niet of dat al zo is inmiddels.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna overal ter wereld is dat al jaren wel het geval .... hier weet ik het nu niet ...
Zolang jij je maar niet druk maaktquote:
Welke finalequote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Was-beer het volgende:
Marciano wil op de lijst van Isaac voor de finale
Ik maak nergens druk meer omquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet druk maakt
Hij heeft voor nu gewonnen maar eigenlijk is het een slechte verliezer.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker nog even tegen een bed aantrappen. Hij laat zich wél kennen zeg, rekende zich al rijk.
En dan Eric tegen Isaac zetten. Ze speelt het super slim.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef Feldie.g het volgende:
Sasha is de volgende stemronde al aan het inleiden:
‘De volgende zou wel eens een intellectuele proef kunnen zijn.’
Dan Isaac tegen Erik graag.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:03 schreef Feldie.g het volgende:
Sasha is de volgende stemronde al aan het inleiden:
‘De volgende zou wel eens een intellectuele proef kunnen zijn.’
Hij kan wel stoer doen enzo maar eigenlijk is dit voor hem ook het beste. Jammer genoeg.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:59 schreef pingu66 het volgende:
Isaac schopt stoer tegen het bed van ERIK
Dat moet stoer zijn, hij trapt nog niet eens 'n deuk in 'n pakje roomboter. Dit was 'n tikjequote:Op maandag 14 augustus 2023 17:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lekker nog even tegen een bed aantrappen. Hij laat zich wél kennen zeg, rekende zich al rijk.
Nee was inderdaad verrassend, ik dacht echt dat ze op Wendy zouden gaanquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:05 schreef pingu66 het volgende:
Had trouwens niet gedacht dat de bro's op Bern zouden gaan
Dat zou mooi zijn.. en dat Sasha ze er nu één voor één uitspeelt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:04 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
En dan Eric tegen Isaac zetten. Ze speelt het super slim.
Dat laatste kan altijd nog.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. en dat Sas ze er nu één vandoor één uitspeelt.
Ik blijf erbij dat ze Isaac tegen Bern hadden moeten zetten vandaag.
Ik denk dat het nu moeilijk wordt.quote:
kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef humpty het volgende:
Wat een engerd die Isaac hoe hij nu doet
Hangt van de uitdaging af.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het nu moeilijk wordt.
Ja is een goede, als het een duel wordt weer..quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Wendy en Mirthe een mooi gesprek buiten.
Wendy opent de ogen van Mirthe.
wat dan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Deed ie wel vaker hoor...quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:08 schreef humpty het volgende:
Wat een engerd die Isaac hoe hij nu doet
Ja een sma is toch een vrouw?quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee was inderdaad verrassend, ik dacht echt dat ze op Wendy zouden gaan
Die Wendy he, ze ziet het wel goedquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:09 schreef Feldie.g het volgende:
Volgende keer!quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. en dat Sasha ze er nu één voor één uitspeelt.
Ik blijf erbij dat ze Isaac tegen Bern hadden moeten zetten vandaag.
Heb je dat wel goed verstaan? Lees nu dat er eerder al met ?ja? is geantwoord. Nooit van gehoord.quote:
Wendy vertelt dat ze niet op Sasha moeten gaan. En dat ze de mannen er eerst uit moeten werken. ‘Je wil toch niet tegenover een Bern of een Isaac in de finale staan?’quote:
heel slimquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:13 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Wendy vertelt dat ze niet op Sasha moeten gaan. En dat ze de mannen er eerst uit moeten werken. ‘Je wil toch niet tegenover een Bern of een Isaac in de finale staan?’
Precies, ik zou niet weten waarom er niet gesproken kan worden wat de eventuele winnaars met het geld gaan doen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen drama maken waar dat niet is.
Te agressief voor onsquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
waarom mogen we dat gesprek tussen de bro ś niet zie ?
Zou heg betekenen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
Niet goed voor je scherm, gaat die kapot van het gifquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:18 schreef Adat231 het volgende:
Het plan komt van Erik dus die zal wel meedoenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:14 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Als de dames (Wendy en Mirthe) slim zijn, doen ze dat. Erik gaat er wel in mee.
Wij kunnen daar best tegen, ik wil dat horenquote:
En dan hopen we maar dat het geen sportieve uitdaging gaat worden want dat wint Isaac altijdquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat we Isaac vanaf nu alleen nog maar zien sporten
Hij heeft in ieder geval niemand meer om zijn stoere war talk op los te latenquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat we Isaac vanaf nu alleen nog maar zien sporten
Die Isaac is echt een slang, hij heeft maandenlang geprobeerd Zoe te paaien, wat hem is gelukt en nu is Mirthe dus aan de beurt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Harry het volgende:
Holy!! Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen. Die draagt Mirthe dus, en dat zag Sasha daarnet.
Die konden voorheen nog niet uiteen gehaald worden, nu wel nu er nog maar 1 bro over is.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Bern huppelt ook maar mooi zo naar de finale, door te plakken/bonden met Sas
Doodleuk doorgaan met omkopen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:21 schreef Harry het volgende:
Holy!! Mirthe heeft een ring van Isaac gekregen. Die draagt Mirthe dus, en dat zag Sasha daarnet.
Die zou ik ook eerst naar huis willen spelen die ene, maar gaat nu wel moeilijk worden denk ikquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die konden voorheen nog niet uiteen gehaald worden, nu wel nu er nog maar 1 bro over is.
Denk niet dat het lukt. De controle is hij kwijt.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Isaac is echt een slang, hij heeft maandenlang geprobeerd Zoe te paaien, wat hem is gelukt en nu is Mirthe dus aan de beurt.
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toevalquote:
Geweldigquote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt. De controle is hij kwijt.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zou ik ook eerst naar huis willen spelen die ene, maar gaat nu wel moeilijk worden denk ik
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:24 schreef Hoempah het volgende:
Erik![]()
![]()
[ afbeelding ]SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:24 schreef Hoempah het volgende:
Erik![]()
![]()
[ afbeelding ]Eric is een beroepsoptimist, hij blijft er vertrouwen in hebben en leuk dat hij in dit geval helemaal boven wil hangen, boven Isaac!SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Droom ik?quote:
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |