En die persoon noemde Jasper een slecht verliezerquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen gele kaarten gaan pakken misschien, daar had Isaak het net toch over?
@Dotteke mocht, maar was de weg kwijt.....quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:21 schreef Chanel5 het volgende:
De club van de bro's incl die breedbek van een Babbel hebben 1 fout gemaakt en dat is Wendy eruit werken zodat ze naar de anderen ging, die stem hadden ze nodig tegen de andere club.
wat duurde het lang dat openen
Nee wat Dan?quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:22 schreef Varen het volgende:
Hoorden jullie ook wat Sasha zei, voor de SL
thnx, had het niet door was alvast de foto's van de bro's er aan het bij pakken en de SV aanvullenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:22 schreef Harry het volgende:
[..]
@:Dotteke mocht, maar was de weg kwijt.....
Je krijgt wat je geeftquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:24 schreef tonja het volgende:
Zo mooi dit.
Toen Imadidin won liepen ze provocerend feest te vieren in de loods. Straks is er nog maar 1 over van dat clubje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Als ik moet kiezen heb ik liever dat Ice blijft dan Marcianoquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:26 schreef Adat231 het volgende:
is er iemand met een voorkeur voor een winnaar?
liefste allebei weg, maar helaas niet mogelijkquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:28 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen heb ik liever dat Ice blijft dan Marciano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |