Komt ie ook voor de Game Pass?quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 10:19 schreef 2dope het volgende:
Xbox-versie Baldur's Gate 3 komt dit jaar, maar met concessies
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2023 21:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt ie ook voor de Game Pass?
quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:52 schreef Dopekoe het volgende:
Net toch maar starfield gepreordered.
Ik heb er gewoon vertrouwen in dat het echt een goede game is, erg benieuwd vrijdag
quote:
Voorzichtig positief? Deze game gaat niet teleurstellen enige negatieve wat ik heb gezien/gehoord zijn de gezichten van de NPC's maar dat valt in elke BGS tegen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 11:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Voorzichtig optimistisch over Starfield, maar ik wacht wel even.
Meer dat ik niet meega in de hype en rustig een paar maanden kan wachten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voorzichtig positief? Deze game gaat niet teleurstellen enige negatieve wat ik heb gezien/gehoord zijn de gezichten van de NPC's maar dat valt in elke BGS tegen.
Heb zelf een ps5, maar ook een Samsung tv die werkt met Xbox Cloudgaming en cloudgaming werkt veel beter dan verwacht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 20:13 schreef Drankster het volgende:
Hoezo jaloezie, gewoon beide kopen jonguh.
7 lijkt me wat laag, 8 is denk ik wel terecht.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef Pheno het volgende:
En starfield maar een 7 van IGN. Dan weet je dat het eigenlijk nog erger is. Maar goed, ik had niets anders verwacht. Bethesda, dus een jaar wachten.
Die reviewer vind FO4 de beste game van Bethesda dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:31 schreef Pheno het volgende:
En starfield maar een 7 van IGN. Dan weet je dat het eigenlijk nog erger is. Maar goed, ik had niets anders verwacht. Bethesda, dus een jaar wachten.
Dat is natuurlijk fallout 3.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die reviewer vind FO4 de beste game van Bethesda dat zegt eigenlijk al genoeg.
Waar was jij gisteren?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fallout 3.
FO4 was prima maar kan bij lange na niet tippen aan 3 en zelfs New Vegas vond ik veel toffer.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk fallout 3.
Bij mijn offline vrienden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |